|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75243618
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины (кроме Beeline) (абоненты других операторов мобильной связи в т.ч. абоненты росcийских и зарубежных операторов - для получения кода доступа воспользуйтесь этой ссылкой...
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
Перелік питань Інвестиційний менеджмент, МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ, ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
1. Сутність інвестицій як об'єкта управління, класифікація видів інвестицій в туризмі за різними ознаками.
2. Поняття інвестиційної діяльності туристичних підприємств, характеристика її особливостей.
3. Інвестиційний менеджмент: сутність, цілі та основні принципи.
4. Характеристика функцій інвестиційного менеджменту.
5. Аналіз інвестиційної діяльності туристичних підприємств: поняття, інформаційне забезпечення, методи проведення.
6. Методика аналізу грошових потоків від інвестицій.
7. Методика аналізу інвестиційних проектів з урахуванням фактору інфляції.
8. Методика оцінки рівня ліквідності об'єктів інвестування.
9. Інвестиційне планування в туристичному підприємстві: прогнозування, поточне та оперативне планування.
10. Поняття інвестиційного ринку, характеристика його учасників.
11. Класифікація видів інвестиційних ринків за різними ознаками.
12. Методика оцінки та прогнозування кон'юнктури інвестиційного ринку.
13. Характеристика специфічних об'єктів інвестиційної діяльності в сфері туризму.
14. Інвестиційна привабливість туристичної галузі, система показників і методів її оцінки.
15. Методика оцінки привабливості окремих туристсько-рекреаційних регіонів.
16. Інвестиційна стратегія туристичного підприємства та порядок її розробки.
17. Характеристика стратегічних напрямів і форм інвестиційної діяльності в туризмі.
18. Критерії та методи оцінки результативності реалізації інвестиційної стратегії підприємства.
19. Поняття та види інвестиційних ресурсів туристичного підприємства, джерела їх формування.
20. Основні етапи та принципи розробки політики формування інвестиційних ресурсів туристичного підприємства.
21. Методика розрахунку загального обсягу формування інвестиційних ресурсів туристичного підприємства.
22. Особливості та форми здійснення реальних інвестицій туристичного підприємства.
23. Принципи та показники оцінки ефективності реальних інвестиційних проектів.
24. Бізнес-план реального інвестиційного проекту, його зміст та порядок розробки.
25. Особливості та форми здійснення фінансових інвестицій туристичного підприємства
26. Методика оцінки ефективності інвестування в окремі фінансові інструменти.
27. Поняття портфеля інвестицій підприємства, їх типи.
28. Методичні підходи до формування диверсифікованого портфеля фінансових інвестицій туристичного підприємства.
29. Сутність та види інвестиційних ризиків туристичного підприємства.
30. Методи та показники оцінки фактора ризику в інвестиційних розрахунках.
ПИТАННЯ ДО ІСПИТУ З КУРСУ „ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"
1. Основні підходи до визначення інновації.
2. Властивості інновації.
3. Сутність понять „новинка", „інновація", „інноваційний проект", „винахід", „інноваційний процес", „інноваційна діяльність".
4. Класифікації інновацій та їх специфіка.
5. Теорія циклічних економічних криз
6. Теорія довгих хвиль
7. Інноваційні теорії економічного розвитку
8. Теорія економічного розвитку
9. Концепція технологічних устроїв ІО.Еволюційно-інституційні теорії економічного розвитку 11 .Інноватика як наука.
12.Науково-технічні революції в історії економічного розвитку
13.Типи економічного розвитку
14.Класична крива поширення інновації в галузі: інкубаційний період,
прискорена дифузія, повільна дифузія. 15.Суб'єкти інноваційного ринку: венчури, spin-off, експлеренти, патієнти,
комутанти, віоленти.
16.Інноваційний потенціал держави, регіону, галузі, підприємства. 17.Поняття інноваційного процесу. 18.Основні етапи інноваційного процесу. 19.Зміст інноваційної діяльності, джерела її фінансування, рівень ризику,
очікувана віддача та роль маркетингу на різних етапах інноваційного
процесу.
20.Трансфер технологій.
21.Лінійна й інтерактивна моделі інноваційного процесу. 22.Рівні регулювання інноваційною діяльністю. 23.Інноваційна політика в системі регуляторів соціально-економічних
процесів.
24.Функції держави в інноваційній сфері.
25.Національні особливості інноваційних систем розвинених країн світу. 26.Українська інноваційна система в умовах ринкової економіки. 27.Методи державної підтримки інноваційної діяльності. 28.1нституційна структура інноваційного ринку. 29.Інноваційна інфраструктура ЗО.Бізнес інкубатори
31 .Технологічні парки
32.Технополіси.
33.Роль інформаційно-технологічних систем у розвитку інноваційної інфраструктури.
34.Значення менеджменту технологічних інновацій для розвитку конкурентних переваг.
З5.Основні функції й особливості інноваційного менеджменту.
36.Поняття інноваційної стратегії. Загальна й інноваційна стратегія підприємства.
37.Стратегії технологічних і товарних інновацій. З 8. Конку рентні стратегії диференціації та скорочення витрат, спрямованість товарних і технологічних інновацій.
З9.Етапи розробки інноваційної стратегії підприємства. 40.Технологічний аудит і етапи його проведення. 41.Інноваційний потенціал підприємства й організації. 42.Методи розробки й обґрунтування інноваційних стратегій. 43.Ризики процесу виведення на ринок нових товарів і послуг.
44.Фактори успішної реалізації стратегії: організаційні структури,персонал, фінансова підтримка.
45.Поняття інноваційного проекту, його ознаки та характеристики. 46.Стадії життєвого циклу інноваційного проекту. 47.Методи комплексної оцінки та відбору інноваційних проектів. 48.Планування інноваційного проекту. 49.Формування портфелю проектів. 50.Джерела фінансування інновацій.
51 .Венчурний бізнес й організація венчурного фінансування. 52.Венчурний капітал в Україні.
53.Принципи ціноутворення на інноваційну продукцію. 54.Комплексна оцінка ефективності інвестицій у інновації. 55. Методи оцінки економічної ефективності інновацій, їх призначення та класифікація.
ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ «МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ»
1. Інтеграційні структури сучасного світового туристичного ринку
2. Види організаційних структур підприємства-туроператора
3. Види організаційних структур підприємства-турагента
4. Організаційно-правові форми туристичних підприємств
5. Форми об'єднання туристичних підприємств України (асоціації, корпорації, консорціуми, концерни, ...)
6. Форми організації підприємництва (одноосібне володіння, партнерство, корпорація...)
7. Інноваційні форми підтримки підприємництва (кластери, бізнес-інкубатори, ...)
8. Корпоративні стандарти туристичного підприємства
9. Політика підприємства відносно подарків клієнтам
10. Процедура відповіді на телефонні дзвінки
11. Політика відносно використання робочого часу, зарплатні, понаднормової роботи та додаткових пільг
12. Політика підприємства відносно відсутності на роботі та запізнень
13. Політика підприємства відносно ознайомчих турів
14. Політика підприємства відносно продажу персоналу турів або послуг зі знижкою
15. Політика туристичного підприємства відносно відпусток персоналу
16. Політика відносно навчання персоналу, навчальних семінарів, підвищення кваліфікації
17. Політика відносно організації презентацій, прийомів, коктейлів та участі в них персоналу
18. Політика відносно підвищення на посаді та процедура підвищення
19. Норми поведінки персоналу в робочий час
20. Політика відносно подарків з боку клієнтів або постачальників
21. Норми роботи з діловою документацією
22. Процедура ділового листування
23. Вимоги до одягу (дресс-код) персоналу підприємства
24. Використання транспортних засобів компанії
25. Норми та правила врегулювання конфліктних ситуацій
26. Процедури, пов'язані зі скаргами співробітників
27. Процедури, пов'язані зі скаргами клієнтів
28. Технологічні схеми співпраці ініціативного туроператора з рецептивним туроператором
29. Технологічні схеми співпраці туроператора з підприємствами розміщення
30. Технологія обслуговування клієнтів на туристичному підприємстві
31. Фінансова схема роботи ініціативного туроператора
32. Фінансова схема роботи рецептивного туроператора
33. Кадрові проблеми туристичних підприємств України
34. Конфліктні ситуації туристичного підприємства, пов'язані з туристами
35. Види ризиків туристичного підприємства
36. Методи попередження та зниження ризиків у туризмі
37. Методи мотивації персоналу туристичного підприємства
38. Управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства
39. Управління процесом розробки туру
40. Система туристичної статистики в Україні
41. Сучасні тенденції ринку виїзного туризму України
42. Сучасні тенденції ринку іноземного туризму України
43. Сучасні тенденції ринку внутрішнього туризму України
44. Способи мотивації туристичних агентів, що застосовуються туристичними операторами
45. Збутові схеми туристичного оператора
46. Проблеми розвитку ринку засобів розміщення України
47. Порядок заснування підприємства-туроператора
48. Порядок заснування підприємства-турагента
49. Державна підтримка розвитку підприємницької діяльності в сфері туризму України
50. Сучасні методи представлення туристичного продукту клієнту
-
Менеджмент
Введение3
1.Миссия организации4
2. Цели управления5
3. Определение цели в менеджменте7
Основное содержание общих целей и ограничений8
4. Функции процесса управления10
5. Принципы менеджмента13
Заключение17
Список литературы18
-
Менеджмент
1.Характеристика ЧК «ЕЛЕНА».3
2. Структура управления7
3. Основные задачи функциональных подразделений8
4. Формы и системы оплаты труда10
5. Оснащение управленческого персонала оргтехникой10
6. Недостатки управления и предложения по устранению11
-
Менеджмент
1. Основні наукові школи управління.3
Таблиця 1. Основні етапи розвитку менеджменту 3
2. Антикризовий менеджмент.7
3. Безпека бізнесу.14
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ18
-
Менеджмент
2. Субъекты предпринимательской деятельности3
16. Качества менеджера. Умение взаимодействовать с людьми. Технические качества. Развитие качеств, которые необходимы менеджеру.6
49. Деловое общение – основа бизнеса9
Литература12
-
Менеджмент
1. Управленческие решения: сущность, типы, признаки3
2. Сравнительный анализ линейной и дивизиональной структур управления7
3. Этика и этикет менеджера13
4. Характеристика конкретного предприятия. Анализ внешней, внутренней среды. Определение философии данного предприятия, его социальная ответственность16
Литература22
-
Менеджмент
Менеджмент 1
1. Які основні типи організаційних структур? 2
Висновки 10
2. За допомогою чого відбувається процес адаптації структури до вимог зовнішнього середовища ? 11
Висновки 13
Література 15
-
Менеджмент
1. Перевірка "дерева" на "екологію" 2
2. Методика визначення взаємозв’язків структурних пiдроздiлiв 3
3. Сутність та зміст оперативно-календарного планування та управління фірми 5
Завдання 6
1. Наведіть типові схеми матричної та проектної органiзацiйної структур управління.
2. Назвіть не менше трьох переваг та недоліків кожної з них, порівняно з лiнiйно-функцiональною структурою.
3. Наведіть приклади сфери їх застосування в господарській діяльності вітчизняних організацій.
Література 12
-
Менеджмент
Ситуация - 1
2. Вопрос -3
Есть ли распространенной, по Вашему мнению, ситуация, когда руководители тратят больше времени на технические, а не на управленческие аспекты своей деятельности? Дайте пояснение этому.
Как можно решить эти проблемы?
Требует ли упомянутая фирма привлечения извне управленческих работников, которые уделяли бы больше внимания управленческой деятельности?
3. Как можно решить эти проблемы? - 5
Список литературы — 10
-
Менеджмент
1. Чи можна розглядати функцію мотивування як засіб оперативного регулювання діяльності організації? Чому? Обґрунтуйте відповідь. 3
2. Назвіть і прокоментуйте етапи підбору персоналу на основі моделей робочих місць. Проаналізуйте тезу щодо необхідності гласності резерву кадрів. 9
3. У косметичному салоні працюють: директор салону, бухгалтер, маркетинг-менеджер, лікар-косметолог, перукар-візажист, 2 косметологи, 4 перукарі, прибиральниця. Обґрунтуйте застосування конкретних форм і систем оплати праці, методів морального стимулювання всім категоріям працівників. 13
ЛІТЕРАТУРА 16
-
КР/Менеджмент
1.Повноваження, обов’язки, відповідальність. Типи повноважень. 3
2.Сутність результативності та ефективності менеджменту. Економічна, організаційна та соціальна ефективність управління. 7
3.Як здійснити управлінське дослідження сильних і слабких сторін організації в такій складовій як людські ресурси? 15
-
Менеджмент
1.Характеристика предприятия3
Не материальные активы5
2. Структура управления6
3. Основные задачи функциональных подразделений8
4. Формы и система оплаты труда9
5. Оснащение управленческого персонала оргтехникой10
6. Недостатки в управлении и предложения по их устранению11
Cгенерировано за 0.364574 секунд
|