-
Організація екскурсійного туру у Францію
В роботі присутній аналіз статистичних даних, таблиці, авторські пропозиції та розрахунки.
Форма туру - маршрутно-транспортний, схема маршруту -комбінована (гастрономічний, пізнавальний "Замки Луари"). Для автомобільного перевезення використовується мікроавтобус або автомобіль напрокат.
Вступ 3
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 6
Розділ ІІ. Проект туру 8
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 8
2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 8
2.1.2.Оцінка території 9
2.2. Форма туру та схема маршруту 11
2.3. Пакет послуг 12
2.4. Програма туру 19
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 21
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 21
Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 23
3.1. Позиціювання та просування нового туру 23
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 25
Висновки 27
Список використаних джерел 29
Додатки 32
Додаток А. Технологічна карта туристської подорожі за маршрутом 32
Додаток Б. Схема маршруту 37
Додаток В. Туристичний каталог фірми Загор΄є 38
-
Організація екскурсійного туру у Францію
Вступ 3
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 8
Розділ ІІ. Проект туру 11
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 11
2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 11
2.1.2.Оцінка території 12
2.2. Форма туру та схема маршруту 18
2.3. Пакет послуг 19
2.4. Програма туру 20
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 21
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 21
Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 24
3.1. Позиціювання та просування нового туру 24
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 26
Висновки 31
Список використаних джерел 33
Додатки 35-40
-
Організація екскурсійного туру з відпочинком в Італії
Вступ 3
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 7
1.3. Вимоги до процесу обслуговування туристів під час подорожі 9
Розділ ІІ. Проект туру 10
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 10
2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 10
2.1.2.Оцінка території 11
2.2. Форма туру та схема маршруту 14
2.3. Пакет послуг 14
2.4. Програма туру 16
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 18
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 19
Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 20
3.1. Позиціювання та просування нового туру 20
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 22
Висновки 24
Список використаних джерел 26
Додатки 27-32
-
Організація екскурсійного туру до країни середземномор’я на прикладі Італії
Вступ 3
Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5
1.2. Оцінка пропозиції 7
Розділ ІІ. Проект туру 9
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 9
2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 9
2.1.2.Оцінка території 10
2.2. Форма туру та схема маршруту 16
2.3. Пакет послуг 17
2.4. Програма туру 18
2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 19
2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 20
Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 21
3.1. Позиціювання та просування нового туру 21
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 23
Висновки 25
Список використаних джерел 27
Додатки 30-35
-
Організація екстремального туру
Зміст:
Вступ 3
Розділ І. Поняття та види екстремального туризму 5
1.1. Загальні відомості про екстремальний туризм............................................5
1.2. Різноманіття видів екстремального туризму 7
Розділ ІІ. Екстремальний туризм в Україні 16
2.1.Спелеотуризм ..................................................................................................16
2.2. Підводний туризм ...................................... ..................................................19
2.3.Повітряний туризм ........................................................................................22
Розділ ІІІ. Розробка екстремального туру 27
3.1. Опис місцевості відпочинку.......................................................................... 27
2.3. Особливості розробки туру.......................................................................... 30
3.3.Описання туристичного об’єкту 32
Висновки 34
Використана література 37
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРУ
ВСТУП 3
Розділ 1. Вплив туризму на природу 5
Розділ 2. Поняття екологічного туризму 10
Розділ 3. Види екологічного туризму 12
Розділ 4. Особливості розвитку екологічного туризму в Карпатах 15
4.1. Природні ресурси Закарпатської області 15
4.2. Проблеми розвитку екологічного туризму в Карпатах 21
ВИСНОВКИ 23
Список використаної літератури 25
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ТЕМАТИЧНОГО ТУРУ
ВСТУП 3
Розділ 1. Маркетингові аспекти розробки туру 5
1.1. Розвиток підприємств туристичної індустрії в Кам'янець-Подільську 5
1.2. Організація історико-культурних туристичних фестивалів 9
1.3. Вимоги до процесу обслуговування туристів під час подорожі 15
Розділ 2. Проект тематичного туру 17
2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 17
2.2. Форма туру та программа 29
2.3. Організаційно-технічне забезпечення та економічне обгрунтування туру 30
Розділ 3. Маркетинг тематичного туру 32
3.1. Позиціювання та просування тематичного туру 32
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка тематичного туру 33
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРУ
ВСТУП 3
Розділ 1. Вплив туризму на природу 5
Розділ 2. Поняття екологічного туризму 10
Розділ 3. Види екологічного туризму 12
Розділ 4. Особливості розвитку екологічного туризму в Карпатах 15
4.1. Природні ресурси Закарпатської області 15
4.2. Проблеми розвитку екологічного туризму в Карпатах 21
ВИСНОВКИ 23
Список використаної літератури 25
-
Організація туру до Франції
Зміст
1. Коротка характеристика Франції – країни перебування туристів 3
2. Оцінка території перебування туристів 6
3. Форма туру та схема маршруту 7
4. Пакет послуг 9
5. Програма туру 10
6. Організаційно-технічне забезпечення туру 11
7. Економічне обґрунтування проекту туру 11
Література 13
Додаток 1. Технологічна карта туристської подорожі за маршрутом 14
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРУ
ЗМІСТ
Вступ..................................................................................................................3
Розділ 1. Необхідність розвитку екологічного туризму в Україні...............5
1.1. Вплив туризму на природу................................................................5
1.2. Поняття екологічного туризму.........................................................9
1.3. Види екологічного туризму.............................................................12
Розділ 2. Особливості розвитку екологічного туризму в Карпатах...........15
2.1. Природні ресурси Закарпатської області.......................................15
2.2. Проблеми розвитку екологічного туризму в Карпатах.................21
Розділ 3. Організація екологічного туру........................................................23
3.1. Параметри та основні показники маршруту...................................23
3.2. Програма та калькуляція туру..........................................................23
3.3. Кадрове забезпечення екологічного туру………………………....27
3.4. Маркетингові заходи просування туру на ринку
туристичних послуг...........................................................................28
Висновки............................................................................................................31
Список використаних джерел..........................................................................33
-
Організація ділового туру
ВСТУП 3
ТЕОРИТИЧНА ЧАСТИНА 5
1.1. Діловий туризм 5
1.2. Керівники підприємств, як сегмент туристичного ринку 8
1.3. Етапи розробки туристичного продукту 10
ПРАКТИЧНА ГЛАВА 14
2.1. Туристичні ресурси Англії 14
МАРКЕТИНГОВА ГЛАВА 24
ВИСНОВКИ 29
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 31
ДОДАТКИ 32