Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75239498
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
1. Системапсихологічногознання в соціальнійроботі 6
1.1 Основні психодинамічні теорії 6
1. 2 Основні поведінкові психологічні теорії 11
1. 3 Основні психологічні екзістенціально-гуманістичні теорії 13
2. Психологічне забезпечення соціальної роботи 19
2.1 Психодинамічна практика роботи з клієнтом 19
2.2 Поведінкова практика роботи з клієнтом 24
2. 3 Екзестенційно-гуманістичний підхід у практиці роботи з клієнтом 27
3. Функції психології в соціальнійроботі 31
Вступ 3
1. КОНСУЛЬТУВАННЯ ТА ІНТЕРВ’ЮВАННЯ ЯК МЕТОДИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ 4
2. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ АКТИВІЗАЦІЇ ПРИ ВИКОРИСТАННІ МЕТОДІВ КОНСУЛЬТУВАННЯ ТА ІНТЕРВ'Ю 9
Висновки 15
Література 16
Вступ
Активна, творча природа людини по-різному інтерпретується і враховується в різних моделях теорії і практичної організації соціальної роботи. Особливо важливим для розуміння людини як цілісній особі став розвиток гуманістичної психології К. Роджерса, А. Маслоу, В. Франка та ін. Всі способи пізнання повинні бути використані при систематичному цілісному різносторонньому вивченні соціокультурних феноменів, і, раніше всієї людини – як невід'ємної частини того культурного середовища, соціокультурної традиції, що обумовлює його розвиток і характерні для нього проблеми.
В ході проведення соціальної роботи підмічено, що людина отримує найбільший ефект від допомоги соціальних працівників, тоді, коли сама намагається прийняти участь в таких заходах. Самодопомога, прагнення до певної цілі є характерними ознаками соціального "оздоровлення" людини. Мета соціальної роботи повинна полягати у пошуку подібних методів, які не залишають людину байдужою, виривають її з обіймів самотності, замкненості, відчаю. В цьому плані достатньо ефективними виступають такі методи соціальної роботи як інтерв’ювання та консультування, які й будуть розглянуті у цієї роботі.
Висновки
Перед практикою соціальної роботи сьогодні стоїть серйозна задача використовування різних технічних прийомів, технологій дії на клієнтів, потребуючих в допомозі. Це один з основних напрямів інтеграції психології і соціальної роботи. Активний характер соціальної політики передбачає насамперед діяльність її суб’єктів, спрямовану на створення умов для найповнішої реалізації соціального потенціалу людини й суспільства, сутнісних сил особистості у процесі соціального розвитку.
Нині особливо важливим напрямком здійснення активної соціальної політики є діяльність, спрямована на утвердження соціальної стабільності суспільства, в основі якої лежить надійна соціальна безпека людини, її добробут, соціальна захищеність. У цьому зв’язку вищими пріоритетами активної соціальної політики мають стати дійова система заходів, спрямована на стимулювання людського потенціалу.
Одними з методів, які застосовуються сьогодні в соціальнійроботі та спрямовані на реалізацію принципу активізації є система цілеспрямованого консультування та інтерв'ювання. В них існує найбільше можливостей для розкриття внутрішнього потенціалу людини, його власної самокорекції й самодопомоги.
1. Етичні погляди та благодійність Г.С. Сковороди 3
2. Соціальний працівник у конфліктній і екстремальній ситуаціях 7
Список використаної літератури 18
1. Психологічний фактор та правосуддя: практичні аспекти їх взаємодії. 3
2. Специфіка професійної правосвідомості: її рівні, види та характерні риси. 6
3. Співвідношення юридичної та судової психології. 9
Список використаної літератури. 15
ЗМІСТ
Вступ 4
1. Теоретичні основи реабілітаційної педагогіки 6
2. Особливі освітні потреби дітей з порушеннями в розвитку 9
3. Педагогічна реабілітація в соціумі засобами освіти 13
Висновок 15
Список використаної літератури 16
Вступ............................................................................................................3 1. Психологічні знання в роботі юриста-криміналіста...........................4 2. Психологічні знання в роботі юриста на фірмі...................................9 Висновок....................................................................................................15 Використана література............................................................................16
1. Принципи імітаційного моделювання 3
2. Інформатика у світі та в Україні 6
Література 13
1. Вентцель Е.С. Исследование операций, Москва «Советское радио», 1972 г.
2. Соболь И.М. Метод Монте-Карло, Москва «Наука»,1985 г.
3. Экономико-математические методы и прикладные модели./ Под ред. Федосеева В.В. , Москва «Юнити» 2001 г.
4. Голобуцький А. Концепція розвитку ІТ в Україні. К.:НІСД, 2001
Cгенерировано за 0.480077 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.