|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75234235
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 10 любых страниц работы.
См. также:
-
Розробка PR компанії
Зміст
1. Характеристика фірми виробника: - напрямки діяльності; 3
- історія і перспективи розвитку; 3
- штат (у тому числі відділ PR); 4
2. Розробка PR-концепції 8
3. Розробка місії 10
4 План роботи на півріччя зі власними співробітниками. 12
6. План роботи зі споживачами (1 півріччя) 16
7 План підготовки і проведення PR-заходу за власним вибором (презентація, конкурс для співробітників, ювілей фірми, корпоративна вечірка святкова вечірка). 18
Література 20
Зусилля компанії Olympus зосереджені на розробці передового оптично-цифрового устаткування і технологій для споживчого і корпоративного ринків
-
Розробка рекламної компанії ВАТ „ПИКЕМ”
ВСТУП 3
Розділ 1. РЕКЛАМА ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО ПРОДВИЖЕНИЯ-МИКС НА ПІДПРИЄМСТВІ. 5
1.1. Визначення мети рекламної компанії 5
1.2 Рекламний бюджет компанії при проведенні рекламних засобів. 7
1.3. Дослідження ефективності рекламної кампанії 12
Розділ 2 АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ПОКАЗНИКІВ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ВАТ “ПИКЕМ” ЗА ПЕРІОД З 2000 РОКУ ПО 2002 РІК 17
2.1 Аналіз фінансового стану ВАТ „ПИКЕМ” за період 2000-2002 рр. та визначення маркетингових проблем ВАТ „ПИКЕМ” 17
2.2. Аналіз комунікаційної політики підприємства „ПИКЕМ” 29
2.3. Пропозиції щодо вдосконалення комунікаційної
політики ВАТ „ПИКЕМ” 31
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ 37
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 40
ДОДАТКИ 42
-
Управління оборотними активами (практична частина диплому) (на прикладі страхової компанії)
Розділ 2. Дослідження сучасного стану управління оборотними активами АСТ „XXXX” 3
2.1. Аналіз динаміки обсягу оборотних активів АСТ „XXXX” 3
2.2. Дослідження динаміки структури оборотних активів АСТ „XXXX” 9
2.3. Оцінка ефективності управління оборотними активами АСТ „XXXX” 17
Розділ 3. Напрями вдосконалення управління оборотними активами АСТ „XXXX” 24
3.1. Вдосконалення інформаційної бази управління оборотними активами АСТ „XXXX” 24
3.2. Вдосконалення методів обґрунтування потреби в оборотних активах АСТ „XXXX” на плановий період 37
3.3. Обґрунтування проекту плану розвитку оборотних активів АСТ „XXXX” на плановий період 45
Висновки 55
Список використаної літератури 60
Додаток А. Звітні дані підприємства 63
Додаток Б. Джерела фінансування оборотних активів підприємства 67
Додаток В. Збалансування грошових коштів за рахунок розміщення тимчасово вільних коштів на поточному рахунку на поточний депозит 68
-
Розробка стратегічного плану маркетингу компанії
ВСТУП4
Розділ 1. Розробка стратегічного плану маркетингу компанії6
1.1. Обґрунтування стратегічних орієнтирів6
1.2. Аналіз маркетингових можливостей компанії7
1.2.1 Тенденції розвитку ринку7
1.2.2. Споживачі12
1.2.3 Чинники зовнішнього середовища14
1.2.4 Swot – аналіз16
1.2.5 Конкурентоспроможність компанії19
1.3. Формулювання стратегії25
Розділ 2. Розробка операційного плану маркетингу для товару компанії30
Висновки44
Перелік посилань47
ДОДАТКИ48
-
Розробка ПР-компанії (на прикладі слабоалкогольних напоїв)
1. Характеристика фірми-виробника 2
2. Розробка РR-концепсії. 4
3. Розробка місії 6
4. План роботи на півріччя зі власними співробітниками 8
5. Перелік профільних ЗМІ 9
6. План роботи зі споживачами 11
7. План підготовки і проведення акцій 14
-
Розробка комплексові маркетингової діяльності компанії «ARIAGEL»
1. Дослідження відповідності кондиціонерів, які виробляють на фірмі «ARIAGEL” вимогам споживачів.
1.1. Опис товарові.
1.2. Визначення конкурентоспроможності товарові.
2. Дослідження споживачів кондиціонерів, які виробляються
підприємством «ARIAGEL” .
3. Дослідження ринку.
4. Дослідження конкурентів.
4.1. Ринок.
4.2. Товар.
4.3. Ціноутворення
4.4. Просування товарові
5. Конкурентоспроможність компанії „ARIGEL” /SWOT-аналіз/.
6. Прогнозування.
7. Планування
Список літератури
-
Розробка рекламної компанії підприємства Салон краси «Летуаль»
Розробка рекламної компанії підприємства Салон краси «Летуаль» 2
Загальна характеристика підприємства Салон краси «Летуаль» 2
Розробка рекламної кампанії 4
Оцінка ефективності запропонованих заходів 8
Список використаних джерел 13
-
Практичне завдання - Розробка стратегії транснаціональної компанії на зовнішніх ринках
Практичне завдання
“Розробка стратегії транснаціональної компанії на зовнішніх ринках”
Наприкінці ХХ століття на світовому ринку з’явився новий вантажний автомобіль марки “Ford”, у виробництві якого брали участь декілька країн. Його кабіна виготовляється в Європі, шасі – у Північній Америці, дизельний двигун - у корпорації, яка виробляє сільськогосподарські машини (Бразилія). Кінцеве складання відбувається в Бразилії. Перша партія автомобілів середньої вантажопідйомності націлена на ринки Бразилії та Північної Америки.
Компанія має можливості для виробництва 4 тис. автомобілів за рік.
Кабіну нового автомобіля, яка виробляється в Європі, буде переобладнано на базі моделі “Ford”, компоненти кабіни будуть надходити з Великої Британії до Бразилії для складання нових машин. Однак через високі транспортні витрати в Європі та митний тариф на постачання подібних товарів в ЄС – 14%, навряд чи нові вантажівки швидко з’являться на ринках Європи. Тому компанія “Ford” зацікавлена у розробці нової експортної програми, націленої на ринки Азії.
Оскільки попит на вантажні автомобілі збільшується у багатьох країнах світу, компанія успішно випроваджує свій проект. При цьому, за попередніми розрахунками, вона має можливості зменшити витрати завдяки ефективному розміщенню виробництва окремих вузлів автомобіля на заводах інших країн, зокрема тих, що розвиваються. Ці вироби мають відповідати єдиним міжнародним стандартам.
Для певної реалізації проекту компанії “Ford” потрібно вісім років. У перші п’ять років на будівництво нових заводів і налагодження виробництва планується витратити понад 1 млрд. дол. США, що складає 25% загального бюджету.
За період 1995 – 2000рр. частка “Ford” на західноєвропейському ринку зменшилась з 7 до 6% (по вантажних автомобілях). Але компанія завдяки своїм заводам у Великій Британії планує розширити свою частку в Європі, особливо по вантажівках середньої та високої вантажопідйомності, для чого планує на британські підприємства направити 70% капіталовкладень.
Додаткова інформація
Показники діяльності компанії «Ford» серед 100 найбільших фірм та банків світу (млн. дол.)
Місце компанії за розміром доходів Доходи Прибутки Активи Власний капітал Кількість зайнятих, тис. чол..
7 128439 5308 219354 21659 337
Сумарні економічні показники автомобільної галузі світу (млн. дол.)
Місце галузі за показни¬ками про¬відних компаній Кількість фірм Доходи Прибутки Активи Власний капітал Кількість зайнятих, тис. чол..
2 26 971825 20433 122846 222060 3328
Компанія “Ford” посідає 2 місце серед 500 найбільших компаній світу за розміром прибутку, 9 – за кількістю зайнятих.
Завдання
1. Проаналізувати місце компанії “Ford” на світовому ринку.
2. Визначити вид глобальної стратегії, яку використовує фірма, проаналізувати його.
3. Визначити типи товарних стратегій, які використовуються, запропонувати найбільш доцільні для привабливих цільових ринків.
4. на прикладі компанії “Ford” визначити головні складові транснаціонального маркетингу, розробити структуру експортної програми.
-
Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ “ КСК-ПЛАСТ” на ринку в Україні
Вступ 3
Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 5
1.1.Стисла характеристика підприємства 5
1.2.Аналіз товарного асортименту 8
1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 11
Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 12
2.1.Аналіз макро маркетингового середовища 12
2.2.Аналіз мікро маркетингового середовища 16
Розділ 3.Розробка гіпотези ринкової стратегії 19
Розділ 4.Гіпотеза продуктової стратегії 24
Висновки 28
Список літератури 29
-
Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ „Опорядбуд” на ринку в Україні
Вступ 3 Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 4 1.1.Стисла характеристика підприємства 4 1.2.Аналіз товарного асортименту 5 1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 10 Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 12 2.1.Аналіз макро маркетингового середовища 12 2.2.Аналіз мікро маркетингового середовища 22 Розділ 3.Розробка гіпотези ринкової стратегії 25 Розділ 4.Гіпотеза продуктової стратегії 29 Висновки 33 Список літератури 35
-
Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ „Опорядбуд” на ринку в Україні
Вступ 3
Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 4
1.1.Стисла характеристика підприємства 4
1.2.Аналіз товарного асортименту 5
1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 10
Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 12
2.1.Аналіз макро маркетингового середовища 12
2.2.Аналіз мікро маркетингового середовища 22
Розділ 3.Розробка гіпотези ринкової стратегії 25
Розділ 4.Гіпотеза продуктової стратегії 29
Висновки 33
Список літератури 35
Cгенерировано за 0.168328 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|