|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75233979
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
Аналіз рентабельності та конкурентоспроможності продукції підприємства
ВСТУП 2
1 ПОНЯТТЯ АНАЛІЗУ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 4
1.1 Конкурентоспроможність продукції 4
1.2 Рентабельність виробу 10
2 АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ МК «ЮВІЛЕЙНИЙ» 13
2.1 Аналіз виробничо-господарської діяльності досліджуваного об’єкту 13
2.2 Дослідження конкурентоспроможності та рентабельності продукції підприємства 23
ВИСНОВКИ 33
Додаток А Звіт про фінансові результати Київської філії ТОВ МК «Ювілейний»за 2006 рік 36
Додаток Б Баланс Київська філія ТОВ МК «Ювілейний» за 2006 рік 38
-
Аналіз рентабельності продукції підприємства
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Рентабельність продукції та її показники 5
1.2. Аналіз показників рентабельності продукції 8
2. АНАЛІЗ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 16
2.1. Аналіз рентабельності продукції 16
2.2. Аналіз резервів зростання прибутку і рентабельності 20
ВИСНОВКИ 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
ДОДАТКИ 29
Метою курсової роботи є дослідження деяких сучасних методів фінансового аналізу для розрахунку показників рентабельності на підприємствах України. Оскільки основним джерелом для аналізу в Україні є бухгалтерська звітність, в першому розділі досліджується методика аналізу показників бухгалтерського балансу підприємства, включаючи побудову порівняльного аналітичного балансу. Окремі показники бухгалтерської звітності можуть бути використані для побудови моделей формування та розподілу фінансових результатів підприємства, а також при аналізі динаміки та структури цих результатів, про що мова йтиме в роботі. Завданням цього дослідження є не лише опис, але й практичний показ застосування методів фінансового аналізу для розрахунку показників рентабельності у виробничій практиці вітчизняних підприємств.
Об’єктом дослідження є рентабельність продукції і фактори, що на неї впливають.
Предметом дослідження є методи та завдання аналізу рентабельності продукції.
-
Розробка пропозицій щодо підвищення конкурентоспроможності продукції металургійного підприємства на прикладі ВАТ “ДМЗ”
ЗМІСТ
ВСТУП 6
1 ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 9
1.1. Характеристика конкурентоспроможності як економічної категорії 9
1.2 Підходи до оцінки конкурентоспроможності 12
1.3 Особливості конкуренції на ринку продукції чорної металургії 21
2 АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 27
ДОНЕЦЬКОГО МЕТАЛУРГІЙНОГО ЗАВОДУ 27
2.1 Загальна характеристика підприємства 27
2.1.1 Етапи розвитку підприємства 27
2.1.2 Виробнича структура підприємства 30
2.1.3. Основні показники діяльності підприємства 34
2.2 Комплексний аналіз господарської діяльності підприємства 37
2.3 Аналіз конкурентоспроможності продукції ВАТ “ДМЗ” 48
3 ШЛЯХИ ПІВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ВАТ “ДМЗ” 54
3.1 Політика підприємства в області якості продукції 54
3.2 Впровадження енергозберігаючих технологій 61
3.3 Застосування стратегічного маркетингу як напрям підвищення конкурентоспроможності продукції 70
ВИСНОВКИ 80
ЛІТЕРАТУРА 87
Дипломна робота, 86 с., 15 табл., 6 рис, 50 література.
Визначено основні риси конкурентоспроможності як економічної категорії. Узагальнено підходи до оцінки конкурентоспроможності. Виявлено особливості конкурентного середовища в металургійній промисловості. Проведено аналіз господарської діяльності ВАТ “ДМЗ” і конкурентоспроможності його продукції. Розроблено пропозиції щодо заходів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності продукції ВАТ “ДМЗ”, що передбачають, зокрема, активізацію політики управління якістю, впровадження енергозберігаючих технологій, застосування методів і інструментів стратегічного маркетингу.
Методи дослідження: системний підхід, традиційні методи статистичної обробки інформації, методи економічного та фінансового аналізу.
КОНКУРЕНТОПРОМОЖНІСТЬ, ПРОДУКЦІЯ, ЧОРНА МЕТАЛУР-ГІЯ, ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ, ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ, СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ
-
АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “...”
ЗМІСТ 2
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ, ПОНЯТТЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 4
1.1 Поняття про виробництво та реалізацію продукції 4
1.2 Методика аналізу обсягу виробництва ті реалізації продукції 10
1.3. Теоретична сутність собівартості продукції (робіт, послуг) та методи її формування 18
РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “АГРО-КАПІТАЛ” 29
2.1 Основні техніко-економічні показники ТОВ “Агро-Капітал” 29
2.2 Аналіз ефективності організації виробництва на ТОВ “Агро-капітал” 30
РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВ “АГРОКАПІТАЛ” 37
3.1. Пропозиції по удосконаленню калькулювання собівартості та зниження витрат на планування та реалізацію продукції 37
3.2. Техніко-економічне обґрунтування запропонованих заходів 42
ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48
-
АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “...”
ЗМІСТ 2
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ, ПОНЯТТЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 4
1.1 Поняття про виробництво та реалізацію продукції 4
1.2 Методика аналізу обсягу виробництва ті реалізації продукції 10
1.3. Теоретична сутність собівартості продукції (робіт, послуг) та методи її формування 18
РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “АГРО-КАПІТАЛ” 29
2.1 Основні техніко-економічні показники ТОВ “Агро-Капітал” 29
2.2 Аналіз ефективності організації виробництва на ТОВ “Агро-капітал” 30
РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВ “АГРОКАПІТАЛ” 37
3.1. Пропозиції по удосконаленню калькулювання собівартості та зниження витрат на планування та реалізацію продукції 37
3.2. Техніко-економічне обґрунтування запропонованих заходів 42
ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48
-
Аналіз рентабельності окремих видів продукції
ВСТУП 3
1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1 Рентабельність – показник ефективної роботи підприємства 5
1.2 Порядок розрахунку відносних показників ефективної діяльності підприємства 9
2 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЛЬНОСТІ ТОВ«МЕДІА» 17
2.1 Організаційно-правова форма діяльності та асортимент продукції досліджуваного підприємства 17
2.2 Оцінка відносних показників ефективної діяльності підприємства 20
3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 24
3.1 Факторний аналіз показників рентабельності 24
3.2. Методика підрахунку резервів можливого збільшення прибутку і рентабельності 32
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38
Додаток А Звіт про фінансові результати ТОВ «Медіа» за 2006 рік 39
Додаток Б Баланс ТОВ «Медіа» за 2006рік 41
-
Аналіз економічних і бухгалтерських витрат.Розрахунок собівартості продукції на прикладі жіночої куртки підприємства «Квіцпромтекстиль»
ЗМІСТ
ВСТУП - 3 -
РОЗДІЛ I - 4 -
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА - 4 -
1. СУТНІСТЬ ВИТРАТ. ПОНЯТТЯ ВИТРАТ З ПОГЛЯДУ ЕКОНОМІСТА ТА БУХГАЛТЕРА. - 4 -
2.СТРУКТУРА ЕКОНОМІЧНИХ ВИТРАТ В КОРОТКОСТРОКОВОМУ ПЕРІОДІ - 6 -
3.СТРУКТУРА ЕКОНОМІЧНИХ ВИТРАТ В ДОВГОСТРОКОВОМУ ПЕРІОДІ - 11 -
РОЗДІЛ II - 16 -
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА - 16 -
1.ЗНАЧЕНЯ ПОНЯТТЯ СОБІВАРТІСТЬ. - 16 -
2.РОЗРАХУНОК ОБСЯГУ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПОСЛУГ - 19 -
2.1.РОЗРАХУНОК РІЧНОГО ОБСЯГУ ВИРОБНИЦТВА ПОСЛУГ У НАТУРАЛЬНОМУ ВИМІРІ. - 20 -
2.2.РОЗРАХУНОК ОБСЯГУ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПОСЛУГ У ГРОШОВОМУ ВИМІРІ. - 20 -
3. РОЗРАХУНОК ОБЛІКОВОГО СКЛАДУ РОБІТНИКІВ БРИГАДИ ТА ФОНДУ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТНІ. - 22 -
3.1. РОЗРАХУНОК ОБЛІКОВОГО СКЛАДУ. - 22 -
3.2.РОЗРАХУНОК ФОНДУ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТНІ РОБІТНИКІВ. - 24 -
4. РОЗРАХУНОК СОБІВАРТОСТІ ВИРОБУ, ПРИБУТКУ ТА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ - 26 -
4.1. РОЗРАХУНОК СОБІВАРТОСТІ ВИРОБУ - 26 -
4.2.РОЗРАХУНОК ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА - 28 -
4.3. РОЗРАХУНОК РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА «КВІЦПРОМТЕКСТИЛЬ» - 29 -
ВИСНОВОК - 30 -
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ - 31 -
-
Діагностика конкурентоспроможності продукції підприємства
1. Діагностика конкурентоспроможності продукції підприємства 3
2. Характеристика зовнішнього, проміжного та внутрішнього середовища підприємства 13
Література 17
-
Формування конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ВАТ " Житомирхліб")
ЗМІСТ
ВСТУП...........................................................................................................3
РОЗІДЛ 1. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства............................................................................................................5
1.1 Економічний зміст поняття „конкурентоспроможність” та стан розгляду в економічній літературі .....................................................................5
1.2 Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства ....................................................................................................10
1.3 Управління конкурентоспроможністю підприємства ................. 15
1.4 Правові засади функціонування підприємства ..............................22
РОЗДІЛ 2 Оцінка рівня конкурентоспроможності ВАТ „Житомирхліб”......................................................................................................25
2.1 Організаційно-правова характеристика ВАТ „Житомирхліб”.....25
2.2 Стратегічний аналіз діяльності підприємства.................................28
2.3 Діагностика конкурентоспроможності підприємства ...................37
РОЗДІЛ 3 Формування конкурентоспроможності ВАТ „Житомирхліб”......................................................................................................47
3.1 Обґрунтування стратегії і тактики забезпечення цільового рівня конкурентоспроможності підприємства ...........................................................47
3.2 Шляхи зниження собівартості виробництва продукції на підприємстві ..........................................................................................................52
3.3 Побудова ефективної цінової політики підприємства .................57
3.4 Напрями зміцнення фінансового стану підприємства ....................67
ВИСНОВКИ.................................................................................................77
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ..........................................81
ДОДАТКИ ...................................................................................................86
-
Оперативний аналіз роботи підприємства. Аналіз рентабельності виробництва
1. Оперативний аналіз роботи підприємства та особливості його організації 3
2. Аналіз рентабельності виробництва продукції 4
3. Задача 6
Список використаної літератури 11
-
Аналіз рентабельності підприємства
Вступ 2
1. Поняття рентабельності підприємства 4
1.1. Сутність і методи обчислення рентабельності 4
1.2. Система показників та моделей рентабельності 7
2. Аналіз рентабельності підприємства ВАТ „Броварське ШБУ-50” 16
2.1 Загальна характеристика підприємства 16
2.2. Розрахунок основних показників рентабельності підприємства 20
2.3. Аналіз рентабельності виробничої діяльності підприємства 25
3. Визначення шляхів покращення рентабельності підприємства 29
3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємства 29
3.2. Резерви збільшення прибутку та рентабельності 32
Висновки та пропозиції 36
Список використаної літератури 39
Додаток А 41
Додаток Б 44
Додаток В 47
Додаток Г 49
Cгенерировано за 0.191365 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|