|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75233973
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
Управління збутовою діяльністю підприємства
Зміст
Вступ 3
Частина 1. Теоретико-методологічні аспекти організації системи збуту на підприємстві 5
1.1 Методи просування та збуту продукції 5
1.2 Цілі і методи управління збутовою діяльністю підприємства 7
1.3 Структура каналів збуту 10
Частина 2. Аналіз збутової діяльності підприємств 14
2.1 Підприємства України та сучасні проблеми у сфері збуту 14
2.2 Напрямки та схема діагностування збутової діяльності 15
Частина 3. Напрямки підвищення ефективності збутової діяльності підприємства 22
3.1 Методи аналізу та обліку факторів, які впливають на укладення нових договорів 22
3.2 Удосконалення обслуговування споживачів на етапі реалізації продукції 24
3.3 Підвищення ефективності системи збуту за рахунок зміни організаційної структури підприємства 25
Висновки та пропозиції 26
Література 30
-
Управління збутовою діяльністю підприємства
Вступ 3
Частина 1. Теоретичні основи управління збутовою діяльністю промислового підприємства 5
1.1 Методи просування та збуту продукції 5
1.2 Цілі і методи управління збутовою діяльністю підприємства 7
1.3 Структура каналів збуту 10
Частина 2. Аналіз збутової діяльності ВАТ "Івано-Франківськцемент" 14
2.1 Короткий опис підприємтва 14
2.2 Характеристика галузі в якій здійснює свою діяльність ВАТ "Івано-Франківськцемент" 16
2.3 Аналіз ринку споживачів продукції та збутової діяльності підприємства 17
Частина 3. Напрямки підвищення ефективності збутової діяльності ВАТ "Івано-Франківськцемент" 24
3.1 Реконструкція підприємства з метою підвищення ефективності збутової діяльності 24
3.2 Удосконалення стратегії маркетингу підприємства 26
Висновки та пропозиції 30
Література 34
1. Кеворков В.В. Леонтьев С.В. Политика и практика маркетинга на предприятии. М:Экспресс-принт, 1998
2. Комяков О.О. Діагностика у сфері збуту. К:НТУУ- КПІ, 2001 р.
3. Котлер Ф. Основы маркетинга. М.: - Прогресс, 1990.
4. Логистика. Учебное пособие. Под редакцией Аникина Б.А. М.: - Инфра-М, 1997.
5. Практикум по проведению маркетинга. Как внедрять маркетинг на средних и малых предприятиях.//Проект ТАСИС по распространению технической информации. Издание Европейской Комиссии
6. Шершньова З.Е, Оборська С.В. Стратегічне управління. К:КНЕУ – 1999
7. Койн К. Как упорядочить процесс разработки стратегии.//Стаття з сайту http://management.com.ua
8. Крылова Г. Д. Практикум по маркетингу. М.: ЮНИТИ, 1998
9. Менеджмент на промышленном предприятии. Л.И.Кошкин, А.Е.Хачатуров, И.С.Булатов, 2000. Электронная версия, "Эколайн", 2000. - http://www.cci.glasnet.ru/mc/
10. Организация маркетинга: цель - покупатель. М.: Дело 1996.
11. Питер Ф. Друкер. Задачи менеджмента в XXI веке, М:Издательство: Вильямс, 2000 р.
12. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність. Навч. Посібник. – КНЕУ, 1998. Покропивний С.Ф. Колот В.М.
13. Руководство по практике продаж. Как повысить эффективность вашей торговой деятельности.// Проект ТАСИС по распространению технической информации. Издание Европейской Комиссии
14. Хентце Й. Основные идеи стратегического менеджмента/ Проблемы теории и практики управления. 1989 -№2
15. Черемисинов В. Управление маркетинговым подразделением оптово-розничной компании.// «Управление продажами», № 4, 2001 год
-
Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу
Зміст.
І.Вступ
ІІ. 1. Основні елементи маркетингового комплексу підприємства
1.1.Менеджмент в системі маркетингу
1.2.Маркетингова діяльність на підприємстві, яке виробляє товари промислового призначення виробництва
1.3.Збутова діяльність підприємства в маркетинговому середовищі
1.4.Рекламна діяльність в системі збуту
1.5.Управління системою якості на підприємстві
2.Маркетингове дослідження збутової діяльності ВАТ "Завод Сантехнічних заготовок"
2.1.Дослідження ринків збуту ВАТ
2.2.Дослідження підприємств - конкурентів і цінова політика.
2.3.Дослідження по удосконаленню системи якості продукції
2.4.Рекламна діяльність підприємства
3. Рекомендації та пропозиції
ІІІ.Висновки.
ІV. Використана література..
-
Управління збутовою діяльністю підприємства (Теоретичні аспекти)
Вступ 3
Частина 1. Теоретико-методологічні аспекти організації системи збуту на підприємстві 5
1.1 Методи просування та збуту продукції 5
1.2 Цілі і методи управління збутовою діяльністю підприємства 7
1.3 Структура каналів збуту 10
Частина 2. Аналіз збутової діяльності підприємств 14
2.1 Підприємства України та сучасні проблеми у сфері збуту 14
2.2 Напрямки та схема діагностування збутової діяльності 15
Частина 3. Напрямки підвищення ефективності збутової діяльності підприємства 22
3.1 Методи аналізу та обліку факторів, які впливають на укладення нових договорів 22
3.2 Удосконалення обслуговування споживачів на етапі реалізації продукції 24
3.3 Підвищення ефективності системи збуту за рахунок зміни організаційної структури підприємства 25
Висновки та пропозиції 26
Література 30
1. Кеворков В.В. Леонтьев С.В. Политика и практика маркетинга на предприятии. М:Экспресс-принт, 1998
2. Комяков О.О. Діагностика у сфері збуту. К:НТУУ- КПІ, 2001 р.
3. Котлер Ф. Основы маркетинга. М.: - Прогресс, 1990.
4. Логистика. Учебное пособие. Под редакцией Аникина Б.А. М.: - Инфра-М, 1997.
5. Практикум по проведению маркетинга. Как внедрять маркетинг на средних и малых предприятиях.//Проект ТАСИС по распространению технической информации. Издание Европейской Комиссии
6. Шершньова З.Е, Оборська С.В. Стратегічне управління. К:КНЕУ – 1999
7. Койн К. Как упорядочить процесс разработки стратегии.//Стаття з сайту http://management.com.ua
8. Крылова Г. Д. Практикум по маркетингу. М.: ЮНИТИ, 1998
9. Менеджмент на промышленном предприятии. Л.И.Кошкин, А.Е.Хачатуров, И.С.Булатов, 2000. Электронная версия, "Эколайн", 2000. - http://www.cci.glasnet.ru/mc/
10. Организация маркетинга: цель - покупатель. М.: Дело 1996.
11. Питер Ф. Друкер. Задачи менеджмента в XXI веке, М:Издательство: Вильямс, 2000 р.
12. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність. Навч. Посібник. – КНЕУ, 1998. Покропивний С.Ф. Колот В.М.
13. Руководство по практике продаж. Как повысить эффективность вашей торговой деятельности.// Проект ТАСИС по распространению технической информации. Издание Европейской Комиссии
14. Хентце Й. Основные идеи стратегического менеджмента/ Проблемы теории и практики управления. 1989 -№2
15. Черемисинов В. Управление маркетинговым подразделением оптово-розничной компании.// «Управление продажами», № 4, 2001 год
-
Організація і управління виробничо-збутовою діяльністю промислових підприємств
Зміст
1. Загальні принципи організації і управління виробничо-збутовою діяльністю промислових підприємств, як суб’єктів ЗЕД. 2
2. Оподаткування доходів фізичних осіб в іноземній валюті 14
Література 19
-
Організація і управління виробничо-збутовою діяльністю промислових підприємств
Зміст
1. Загальні принципи організації і управління виробничо-збутовою діяльністю промислових підприємств, як суб’єктів ЗЕД. 2
2. Оподаткування доходів фізичних осіб в іноземній валюті 14
Література 19
-
Управління податковою політикою підприємства
Зміст
Стор.
Вступ. 3
1. Управління податковою політикою підприємства.
1.1. Особливості податкової політики на макро- та мікрорівнях. 5
1.2. Процес управління податками на підприємстві. 10
1.3. Нормативно-правове регулювання податкової політики підприє-
мства. 13
2. Податкова політика підприємства та її вплив на результати фінансово-
господарської діяльності.
2.1. Оцінка фінансово - майнового стану підприємства. 18
2.2. Вплив податків на результати фінансово-господарської діяльності
підприємства. 27
3. Пропозиції щодо вдосконалення податкової системи.
3.1. Способи оптимізації оподаткування підприємств. 30
3.2. Шляхи вдосконалення податкової системи в контексті зменшення
бази оподаткування. 33
Висновки. 37
Список літератури. 40
Додатки.
-
Управління ціновою політикою підприємства
Вступ 2
1. Значення цінової політики (ЦП) для нормального функціонування підприємства 4
2. Дослідження ЦП підприємства за 2003-2004 рр. 9
2.1. Комплексний аналіз основних факторів впливу на рівень цін 9
2.2. Аналіз видів цін, що застосовуються на підприємстві 15
2.3. Дослідження рівня цін, що застосовуються підприємством 19
3. Стратегія управління ЦП підприємства 33
Висновки 43
Література 46
Додаток А. Організаційна структура підприємства 48
Додаток Б. Фінансова звітність підприємства в 2002 – 2004 рр. 48
Додаток Б. Фінансова звітність підприємства в 2002 – 2004 рр. 49
Додаток В. Ціни на ринку лакофарбової продукції 52
Додаток Г. Анкета покупців лакофарбової продукції 54
-
Дипломна робота на тему: “Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу
Зміст.
І.Вступ
ІІ. 1. Основні елементи маркетингового комплексу підприємства
1.1.Менеджмент в системі маркетингу
1.2.Маркетингова діяльність на підприємстві, яке виробляє товари промислового призначення виробництва
1.3.Збутова діяльність підприємства в маркетинговому середовищі
1.4.Рекламна діяльність в системі збуту
1.5.Управління системою якості на підприємстві
2.Маркетингове дослідження збутової діяльності ВАТ "Завод Сантехнічних заготовок"
2.1.Дослідження ринків збуту ВАТ
2.2.Дослідження підприємств - конкурентів і цінова політика.
2.3.Дослідження по удосконаленню системи якості продукції
2.4.Рекламна діяльність підприємства
2.5. Управління збутом на підприємстві.
3. Рекомендації та пропозиції
ІІІ.Висновки.
-
Управління ціновою політикою туристичної фірми
Вступ. 3
1. Поняття цінової політики. 5
1.1. Цінова політика підприємства. 5
1.2. Етапи проведення цінової політики. 8
1.3. Цілі цінової політики. 9
2. Вибір методу ціноутворення 13
3. Ціноутворення у туристичної фірми “Київська Русь”. 24
Висновок. 31
Список використаної літератури. 33
-
УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Товар і його властивості 6
1.2 Формування й управління асортиментом туристичного підприємства 18
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРТЕХТУР" 41
2.1. Загальна характеристика підприємства 41
2.2. Огляд ринку туристичних послуг 46
2.3. Дослідження маркетингового середовища 59
2.4. Аналіз асортименту підприємства 69
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 73
3.1. Перспективні напрямки функціонування асортименту підприємства "Укртехтур" з урахуванням особливостей цільових сегментів 73
3.2. План оптимізації асортименту підприємства "Укртехтур" 79
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 92
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 100
Додаток А. ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ 103
Додаток Б. Звіт про фінансові результати 105
Додаток В. ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ 106
Додаток Г. Звіт про фінансові результати 108
Cгенерировано за 0.165861 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|