-
"ОПЕРАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"
ЗМІСТ
ВСТУП 5
РОЗДІЛ I. ПОНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 7
1.1. Класифікація управлінських рішень 10
1.2. Головні відмінності управлінських рішень. 11
1.3. Класифікація управлінських рішень 12
РОЗДІЛ II. ПРОЦЕС УХВАЛЕННЯ РІШЕНЬ 21
2.1 Ухвалення рішення в реальному житті 28
2.2. Методи прийняття управлінських рішень. 29
2.3. Практичне використання технології ухвалення рішення. 31
ВИСНОВОК 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
-
Операційний менеджмент
1. Операційний менеджмент як різновид функціонального менеджменту 3
2. Загальний менеджмент якості (TQM) 9
3. Вдосконалення організації процеса виробництва товару або послуг (на прикладі ресторану будь-якого в м. Києві) 15
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23
-
Операційний менеджмент
1. Гнучкість та адаптивність операційних систем 3
Висновок 10
2. Особливості операційного менеджменту в організації паломництва 10
Висновок 14
3. Структурно-логічна схема операційної системи Вашої професійної діяльності (туристичне підприємство) 15
Висновок 18
Література: 18
-
Операційний менеджмент
Завдання 1. Охарактеризуйте значення підсистеми забезпечення операційної системи 3
Завдання 2. Показники результативності функціонування операційних систем, завдання менеджера щодо оцінки результативності операційної системи 9
Література 15
-
Операційний менеджмент
1. ОПЕРАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ. 3
2. УЗГОДЖЕННЯ ОПЕРАЦІЙ ТА РИНКОВІ СТРАТЕГІЇ. 10
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 17
-
Операційний менеджмент
1. Життєвий цикл операційної системи 3
Висновок 7
2. Особливості операційного менеджменту у ресторанному обслуговуванні туристів 8
Висновок 12
3. Структурно-логічна схема операційної системи Вашої професійної діяльності 13
Висновок 15
Література 17
-
Операційний менеджмент
1.Критерії ефективності операційної системи 3
Висновок 9
2. Особливості операційного менеджменту у ресторанному обслуговуванні туристів 10
Висновок 14
3. Структурно-логічна схема операційної системи Вашої. професійної діяльності ( туристичний менеджер) 14
Висновок 17
Література 19
-
Операційний менеджмент
1. Режими функціонування операційної системи 4
Висновок 6
2. Особливості операційного менеджменту в організації оздоровчого туризму 7
Висновок 12
3. Структурно-логічна схема операційної системи Вашої професійної діяльності 12
Висновок. 14
Список використаної літератури 16
-
Операційний менеджмент
1. Проектний підхід до управління операційною системою. 2
2. Складові операційної системи: підсистеми перероблювальна, забезпечення, планування та контролю. 6
3. Опишіть систему мотивації на Вашому підприємстві та запропонуйте заходи її вдосконалення. 8
3.1. Теоретичні основи визначення системи мотивації 8
3.2. Система мотивації ТОВ «Будівельник» 15
3.3. Висновки та рекомендації 20
Література. 24
-
Операційний менеджмент
1. Потужність операційної системи 3
Висновок 7
2. Особливості операційного менеджменту в організації екстремального туризму 8
Висновок 17
3. Структурно-логічна схема операційної системи Вашої професійної діяльності 17
Висновок 21
Література 22
-
Операційний менеджмент
1 Характерні риси складних операційних систем 3
2 Поняття потужність, що застосовується до операційних систем 8
3 Оцінка методів праці 14
Використана література 17
-
Операційний менеджмент
1. Логіка „алгоримізації" керування операціями 3
Висновок 10
2. Особливості операційного менеджменту перевезень туристів автомобільним транспортом 10
Висновок 16
3. Структурно-логічна схема операційної системи Вашої професійної діяльності 17
Висновок 20
Література 20