|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75223596
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины (кроме Beeline) (абоненты других операторов мобильной связи в т.ч. абоненты росcийских и зарубежных операторов - для получения кода доступа воспользуйтесь этой ссылкой...
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
Предмет: операційний менеджмент. Вид роботи: Контрольна робота
1.Задачі нормування в операційних системах 3
2.Особливості операційного менеджменту в організації зеленого туризму 10
Список літератури……………………………………………………………….15
-
Предмет: Інвестиційний менеджмент. Вид роботи: Контрольна робота
1. Поняття інвестиційної діяльності туристичних підприємств, характеристика її особливостей 3
2. Інвестиційна стратегія туристичного підприємства та порядок її розробки 8
Задача 13
Література 14
-
Предмет: Мікроекономіка. Вид роботи: Контрольна робота
1. Аналіз кривих байдужості та їх практичне застосування 2
2. Визначення монополістом ціни та обсягу виробництва 8
Задача 18
Список використаної літератури 19
-
Предмет: бухгалтерський облік. Вид роботи: контрольна робота
1. Розкрити призначення та суть балансу як методу бухгалтерського обліку та форми звітності. 3
3. Як обліковується дебіторська заборгованість за нарахованими доходами. 8
4. Дайте визначення постійних загальновиробничих витрат. 10
Список літератури 13
-
Предмет: економіка підприємства. Вид роботи: Контрольна робота
1. ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМСТВА 3
2. ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ПОСТАЧАННЯ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 10
3. СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА І БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 14
Бізнес-план – це письмовий документ, в якому викладена сутність підприємницької ідеї, способи і засоби її реалізації, а також окупності та приросту майбутнього вкладення капіталу (цінностей), обумовлено ринкові, товарні, виробничі, організаційні, фінансові, управлінські та інші аспекти, можливі ризики, результати, наслідки та перспективи. 14
Задача 1 19
Задача 2 19
ЛІТЕРАТУРА 21
-
Предмет: управлінський облік. Вид роботи: Контрольна робота
Розробка системи управлінського обліку для підприємства 2
Характеристика підприємства.(страхова компанія) 2
Методика оцінки можливих варіантів проведення управлінського обліку окремим підрозділом або групою у складі бухгалтерії. 5
Характеристика продуктів компанії 7
Розробка системи управлінського обліку 21
Визначення основних елементів витрат за якими доцільно накопичувати інформацію 23
Аналіз витрат підприємства 28
Метод аналізу рахунків. 30
Планування обігу документів 34
Графік документообігу АСТ "///" на 2007 рік 37
Висновки. 39
Література. 40
Додаток 1. 41
Додаток 2 43
-
Предмет: Реклама і рекламна діяльність. Вид роботи: Контрольна робота
1. Які основні вимоги до інформації, використаної в процесі керування рекламною діяльністю? Назвіть основні етапи рекламного дослідження? Проілюструйте свою відповідь на прикладі конкретного гіпотетичного дослідження, виберіть основні методи й інструменти Вашого дослідження. Аргументуйте свій вибір. 2
2. Проаналізуйте конкретне рекламне звернення і визначить його місце в системі класифікації реклами. Назвіть відомі Вам комунікативні характеристики реклами і приведіть свої приклади, які б ілюстрували їхню реалізацію. 5
3. Приведіть свої приклади використання відомих Вам елементів фірмового стилю конкретними фірмами. 10
4. Чому в основі медіапланування лежить підхід охоплення/частота, а не обсяг закуплених рекламних носіїв? Приведіть приклади можливого використання показника "охоплення". Чим показник "частота" відрізняється від показника "кумулятивна частота"? Чи згодні Ви, що з досягненням визначеної кількості контактів ефективність впливу падає? Аргументуйте. 14
5. Чим листівка відрізняється від буклету? Плакат — від листівки? Проспект — від каталогу? Проілюструйте переваги кожного з зазначених засобів на конкретному прикладі. 18
6. У чому, на Вашу думку, причина широкого охоплення аудиторії медіаканалом радіо? Чому радіо — один з найбільш ефективних каналів комунікації на місцеву аудиторію? 21
7. Уявіть собі, що Вам необхідно розробити рекламне звертання. Відправником виступає Ваш навчальний заклад (фірма). Проілюструйте основні етапи творчого процесу розробки рекламного звертання на цьому прикладі. 23
Література 26
-
Предмет: Теорія і практика реклами. Вид роботи: Контрольна робота
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 4
Рекламний процес: складові частини, учасники 4
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 13
2.1. Аналіз зразка друкованої реклами 13
2.2. Виписати на окремих картах п’ять зразків висловів, жартів про рекламу або п’ять зразків дотепних або абсурдних, з вашої точки зору, рекламних звернень 17
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 18
-
Предмет: основи управлінського консультування. Вид роботи: Контрольна робота
1. Особисті та ділові якості консультантів 3
2. Допомога в організації сучасної системи аналізу зовнішніх факторів 12
3. Розробіть структуру звіту, який ви вимагатимите від консалтингової компанії по завершенні певної роботи 19
Література 29
-
Предмет: інформатика та комп техніка. Вид роботи: Контрольна робота
1. Види економічної інформації. 2
2. Покоління ЕОМ. Елементна база, можливості використання. 5
3. Головне меню операційної системи Windows, його склад Із призначення окремих пунктів меню. 7
4. Основи форматування у середовищі прикладної програми Microsoft Word. процесора Microsoft Word. Графічне представлення даних. 9
5. Програмні засоби управління базами даних 14
Список використаної літератури 16
6. Задача. 17
-
Предмет: економіка праці і соціально-трудові відносини. Вид роботи: Контрольна робота
Розвиток і використання трудового потенціалу 2
Задача 1 11
Задача 2 12
Список використаних джерел 13
Задача 1
За даними хронометражних спостережень витрати часу на зварювання однієї точки (То) становили 3 с, на переміщення сітки до наступної зварювальної точки (Твт) — 4с. Витрати часу на укладання арматури на зварювальний стіл, встановлення деталі на нижній електрод, перевертання сітки, знімання з нижнього електрода і переміщення її у штабель (Т вт) становлять 72 с.
Витрати часу на обслуговування робочого місця (Тобсл) — 1,6 %, на відпочинок та особисті потреби (Твідп)- 12%.
Визначити оперативний час і норму часу на зварювання сітки масою 6 кг з арматурних стержнів діаметром 6 мм на електрозварювальній машині МТП-75. Кількість зварювальних точок — 26.
Задача 2
Розподілити приріст продукції за такими чинниками: підвищення виробітку, зміни використання робочого часу і чисельності робітників в абсолютних і відносних величинах за даними таблиці.
Показник Обсяг товарної продукції, тис. грн. ТП Кількість робітників
К Кількість годин, відпрацьованих усіма робітниками, тис. Год
Ч
Базисний період 7500 650 1157
Звітний період 8000 670 1193
Cгенерировано за 0.110325 секунд
|