|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75216052
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины (кроме Beeline) (абоненты других операторов мобильной связи в т.ч. абоненты росcийских и зарубежных операторов - для получения кода доступа воспользуйтесь этой ссылкой...
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
Організація документів Національного архівного фонду
ВСТУП. 3
ГЛАВА 1. Поняття, значення та організація роботи національного архівного фонду. 5
1.1. Поняття національного архівного фонду, правовий статус документів. 5
1.2. Управління архівом та поняття планування роботи архіву. 8
1.3. Формування національного архівного фонду. 11
ГЛАВА 2. Організація документів національного архівного фонду. 14
2.1. Організації документів національного архівного фонду: основні поняття. 14
2.2. Організація документів національного архівного фонду у межах системи архівних установ 15
2.3. Організація документів у межах архіву. 18
2.4. Фондування документів національного архівного фонду. 21
ГЛАВА 3. Облік документів в архіві. 30
3.1 Державний облік документів національного архівного фонду. 30
3.2. Облік надходжень документів до архіву на постійне зберігання. 32
3.3. Облік вибуття документів (вилучених документів). 35
ВИСНОВКИ 38
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 40-41
Мета роботи дослідити та проаналізувати організацію документів національного архівного фонду. В роботі я визначила основні поняття організації документів архівного фонду, детально охарактеризувала такі поняття організації документів архівного фонду, як організація документів у межах системи архівних установ, у межах архіву. Розкрила поняття організації документів за фондовою системою, навела приклади архівних фондів.
-
Аудит засновницьких документів, обліку статутного фонду і розрахунків із засновниками
ЗМІСТ
1. Аудит засновницьких документів, обліку статутного фонду і розрахунків із засновниками. 3
2. Надати відповіді на запитання. 10
3. Виходячи з умов та місту задачі необхідно скласти й обґрунтувати її розв’язок, послідовно виклавши його у формі текстового або табличного звіту. 15
Список використаної літератури. 19
-
Організація і планування поточного ремонту житлового фонду
Вступ 3
1. Поняття та сутність поточного ремонту житлового фонду 5
2. Планування витрат на поточний ремонт житлового фонду 7
3. Технічне обслуговування та організація поточного ремонту житлового фонду 16
Висновки 21
Використана література 22
-
Визначення спеціального фонду, особливості фінансування видатків за рахунок спеціального фонду. Склад доходів та видатків спеціального фонду
1. Визначення спеціального фонду. 2
2. Особливості фінансування видатків за рахунок спеціального фонду. 2
3. Склад доходів та видатків спеціального фонду 4
Список використаної літератури 8
-
Організація місцевого самоврядування в Україні на прикладі Чорнобильского фонду
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади організації та функціонування органів місцевого самоврядування 6
1.2. Поняття і система органів місцевого самоврядування 10
Розділ 2. Засади діяльності органів місцевого самоврядування щодо щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи 15
2.1. Органи місцевого самоврядування: взаємодія і розмежування повноважень 15
2.2. Використання потенціалу органів місцевого самоврядування, як головний резерв у подоланні наслідків Чорнобильської катастрофи 24
Розділ 3. Шляхи та напрями удосконалення системи місцевого самоврядування 30
3.1. Проблеми правового статусу Чорнобильського фонду 30
3.2. Удосконалення регламентації правового статусу органів місцевого самоврядування 32
3.3. Особливості функціонування та розвитку місцевого самоврядування в умовах різкого загострення соціальних проблем 35
Висновок 37
Список використаної літератури 40
Метою курсової роботи є науково-теоретичне обґрунтування й узагальнення дій органів місцевого самоврядування на територіях, яка постраждали внаслідок техногенної аварії, для потенційного використання їх досвіду в аналогічних ситуаціях. Відповідно до мети дослідження визначено такі завдання:
– проаналізувати результати досліджень проблем діяльності органів місцевого самоврядування в регіонах, постраждалих від аварії на ЧАЕС;
– дослідити теоретико-методологічні основи здійснення місцевого самоврядування в умовах надзвичайних техногенних ситуацій, визначити особли¬вості функціонування системи місцевого самоврядування;
– сформувати концептуальні підходи до відродження соціально-еконо¬мічного та екологічного стану постраждалих регіонів;
– узагальнити позитивний досвід роботи органів місцевого самоврядування в умовах ліквідації наслідків аварії;
– виявити основні тенденції соціально-економічного розвитку потерпілих районів;
– визначити доцільні форми організації управління на місцях щодо вирішення соціальних проблем потерпілого населення.
Об’єкт дослідження – діяльність органів місцевого самоврядування потерпілих від аварії на ЧАЕС районів України, в тому числі діяльність Чорнобильського фонду.
Предмет дослідження – діяльність органів місцевого самоврядування щодо нейтралізації впливу аварії на ЧАЕС та вирішення проблем соціально-економічного й екологічного розвитку постраждалих територій.
Теоретичною та методологічною основою дослідження слугували фундаментальні положення сучасних теорій державного управління та місцевого самоврядування, основоположні законодавчі й нормативні акти України а також наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених з питань місцевого самоврядування, соціально-економічного планування й розвитку постраждалих територій, особливостей формування державної та регіональної політики в умовах трансформації економіки.
Для досягнення поставленої мети було використано сучасні методи дослідження. Так, на основі системно-аналітичного методу зроблено теоретичне узагальнення наукових концепцій, розробок і пропозицій провідних вчених, присвячених ролі місцевого самоврядування в регулюванні соціально-економічного та екологічного розвитку в умовах надзвичайних техногенних ситуацій. Для вирішення інших завдань дослідження використовувались такі методи: статистичного аналізу, проблемно-орієнтований.
Курсова робота складається із вступу, трьох розділів, висновку та списку використаної літератури.
-
Організація контролю за виконанням документів
Зміст
Організація контролю за виконанням документів 2
Скласти акт про виділення документів до знищення 10
Список використаної літератури 12
-
Організація обробки первинних документів
План
1. Організація обробки первинних документів (на прикладі господарства) 3
2. Організація синтетичного та аналітичного обліку необоротних активів (на основі даних господарства) 9
3. Наукова організація праці облікового та аналітичного апарату господарства (на прикладі господарства) 17
Список використаної літератури 22
-
Організація зберігання та утилізація бухгалтерських документів
Вступ 3
1. Організація зберігання бухгалтерських документів 5
1.1. Номенклатура справ та формування справ 5
1.2. Оперативне зберігання документів 9
1.3. Терміни зберігання документів 18
2. Організація утилізації бухгалтерських документів 21
2.1. Передавання документів до архіву та їх знищення 21
2.2. Створення експертних комісій 22
2.3. Опис документів та акт про знищення 24
Висновки 28
Список використаної літератури 30
Додатки 32
-
Роль первинних документів в обліку. Організація документообороту
Вступ 3
1. Роль первинних документів в обліку, вимоги до них та порядок їхнього зберігання 4
3. Організація документообороту 9
4. Порядок документального оформлення пропажі документів 13
5. Порядок утилізації первинних документів 17
Висновки 18
Список використаної літератури 18
-
Організація та методика роботи щодо експертизи цінності документів
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ АРІВНИХ ДОКУМЕНТІВ. РІВНІ ОРГАНІЗАЦІЇ АРХІВНИХ ДОКУМЕНТІВ 7
1.1. Організація архівних документів 7
1.2. Рівні організації архівних документів 9
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ АСПЕКТІВ ЕКСПЕРТИЗИ ЦІННОСТІ ДОКУМЕНТІВ 14
2.1. Поняття про експертизу цінності документів та її основні завдання 14
2.2. Принципи і критерії проведення експертизи цінності документів 16
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА РОБОТИ ЩОДО ЕКСПЕРТИЗИ ЦІННОСТІ ДОКУМЕНТІВ 22
3.1. Порядок проведення експертизи цінності документів 22
3.2. Діяльність експертних комісій 25
3.3. Розробка переліку документів для полегшення експертизи цінності документів 29
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36
-
Організація і методика обліку і контролю спеціального фонду кошторису бюджетної установи та його фінансового аналізу в умовах економічної трансформації
ВСТУП 3
Розділ 1. Організаційно-методичні аспекти обліку та контролю власних надходжень і доходів спеціального фонду бюджетних установ
6
1.1. Основні нормативні документи, що визначають методологічні основи, порядок організації і ведення бухгалтерського обліку в
бюджетних організаціях України 6
1.2. Форми, методи та організація контролю власних надходжень і доходів спеціального фонду бюджетних установ 21
1.3. Загальна характеристика методики аналізу спеціального фонду 36
ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ І 40
Розділ 2. Організаційна методика обліку і контролю спеціального фонду бюджетних установ 41
2.1. Організація обліку і контролю доходів отриманих як плата за послуги 50
2.2. Організація обліку і контролю доходів за іншими власними надходженнями спеціального фонду 65
2.3. Організація обліку і контролю за іншими надходженнями спеціального фонду 71
2.4. Автоматизація бухгалтерського обліку "ПАРУС" (версія 7.40) 75
ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ ІІ 93
Розділ 3. Методи аналізу виконання кошторису бюджетних установ по спеціальному фонду 94
3.1. Методика аналізу по спеціальному фонду за даними звіту 94
3.2. Методика формування, складання та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ спеціального фонду 98
ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ ІІІ 114
ВИСНОВКИ 115
Список використаної літератури 118
Додатки 122
Cгенерировано за 0.141787 секунд
|