|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75215544
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
Звіт з практики менеджмент
РОЗДІЛ 1. Характеристика підприємства 3
РОЗДІЛ 2. Основними напрямками діяльності 8
РОЗДІЛ 3. Структура управління 15
РОЗДІЛ 4. Відповідальність за законність діяльності та результати господарської діяльності 16
РОЗДІЛ 5. Хронометраж робочого дня керівника 19
РОЗДІЛ 6. Комунікації та зворотний зв'язок 20
РОЗДІЛ 7. Прийняття рішень 21
РОЗДІЛ 8. Ефективність роботи корпоративних інформаційних систем управління 24
Список використаних джерел 26
-
Звіт з переддипломної практики (менеджмент)
ВСТУП 3 1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 5 Основні техніко-економічні показники діяльності ТОВ «АЕКУС» 6 2 ХАРАКТЕРИСТИКА ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА І ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ РОБОТИ 8 3 ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СТАТУСУ ПІДПРИЄМСТВА. ОЦІНКА СИЛЬНИХ ТА СЛАБКИХ СТОРІН ПІДПРИЄМСТВА 10 4 ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ ЗА ОСНОВНИМИ ВИДАМИ ДІЯЛЬНОСТІ 14 4.1 Виробнича діяльність 14 4.2 Економічна діяльність 15 4.3 Кадрова та соціальна політика підприємства 18 5 ХАРАКТЕРИСТИКА МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 21 6 ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ. УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ 23 7 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ НА РІВНІ КЕРІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА 26 8 ВПЛИВ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 28 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 ДОДАТКИ 32
-
ЗВІТ з переддипломної практики «Менеджмент»
Вступ 3
РОЗДІЛ І. 1. Загальна характеристика підприємства, його структури та організації 4
2. Характеристика взаємозв'язків підприємства із зовнішнім середовищем 8
3. Узагальнений аналіз основних виробничих показників 12
4. Показники трудового потенціалу підприємства 16
РОЗДІЛ II. 1. Аналіз управлінської діяльності підприємства 21
2. Узагальнений аналіз результатів господарської діяльності підприємства 23
Висновки та пропозиції 29
Список використаної літератури 33
Додатки 35
-
Звіт з практики (Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності)
ВСТУП 3 1 Загальні відомості про підприємство 4 2 Організація діяльності фінансового відділу та його зв’язків з іншими підрозділами підприємства 7 3 Управління рухом оборотного капіталу та визначення потреби в оборотних засобах 8 4 Аналіз прибутковості діяльності підприємства 11 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15 Додаток А 16 Додаток Б 18
-
Звіт з практики "менеджмент персоналу" (на прикладі банку)
ЗАВДАННЯ 1 2
Дати коротку загальну характеристику бази практики 2
ЗАВДАННЯ №2 (Варіант 2) 8
2.1. На прикладі одного зі структурних підрозділів організації (чисельністю працівників не менше 20 осіб) виконати якісний аналіз персоналу за формою таблиці 8
2.2. Навести перелік нормативно-правових документів (закони, укази, постанови, положення, інструкції тощо), які використовуються в організації у практиці менеджменту персоналу. Заповнити таблицю 10
2.3. Вивчити й описати застосовувані в організації методи професійного підбору різних категорій персоналу, оцінити їхню ефективність 12
2.4. З’ясувати, якими методами, засобами забезпечується диференціація індивідуальних трудових доходів (заробітної плати) в організації, навести конкретні приклади для ілюстрації різного рівня заробітної плати з відповідним коментарем 17
2.5. Вивчити, як в організації розв’язуються питання розвитку соціального партнерства, чи є колективний договір, коли він укладений, як він виконується. Навести структуру колективного договору. З’ясувати, що відомо працівникам про Генеральну угоду, про угоди на рівні галузі та регіону 19
Література 24
-
Звіт про виконання виробничої практики із спеціальності фінансовий менеджмент
До практики в базі є диплом: Проблеми управління акіонерними товариствами
Метою практики є узагальнення та вдосконалення знань та вмінь, одержаних під час теоретичного навчання, формування комплексу практичних навичок та вмінь з управління лінійними та функціональними підсистемами організації, підготовка до державної атестації.
Питання, що вивчаються під час практики, практичні розрахунки на матеріалах реальних явищ і процесів, що відбуваються у діяльності підприємства, висвітлено в звіті про проходження переддипломної практики.
ВСТУП 2
1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА 3
1.1. Загальна характеристика підприємства готель Україна 3
1.2. Майно і власність підприємства 6
1.3. Відносини з зовнішнім середовищем 11
1.4. Організаційна структура і управління підприємством 13
2. ІНДИВІДУАЛЬНА ЧАСТИНА 16
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 21
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22
Додатки 23
-
Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)
Вступ 3
1. Вивчення установчих документів підприємства – бази практики 4
2. Вивчення й аналіз організаційної структури управління підприємством 8
3. Ознайомлення з системою планування діяльності підприємства 10
4. Дослідження системи управління підприємством 13
5. Проведення аналізу організації робочого дня керівника 16
6. Складання схем комунікаційних зв’язків на підприємстві 18
7. Участь у проведенні оперативних заходів на підприємстві 19
8. Організація інформаційного забезпечення діяльності менеджерів 20
9. Правове забезпечення управлінської діяльності підприємства 23
10. Здійснення оцінки інвестиційного потенціалу підприємства 33
ДОДАТКИ 39
Додаток А. Основні показники діяльності підприємства в 2004-2006 рр. 40
-
ЗВІТ з виробничої практики (Місце практики дитячий санаторій)
Вступ 3
1. Ознайомлення з виробничо – господарською діяльністю підприємства Дитячий санаторій та організацією обліку 6
2. Облік власного капіталу 10
3. Облік грошових коштів та розрахунків 11
4. Облік оплати праці та страхування 18
5. Облік виробничих запасів 22
6. Облік основних засобів та інших необоротних активів 26
7. Облік довгострокових і поточних зобов’язань 30
8. Облік витрат 32
9. Облік готової продукції (товарів, робіт, послуг) та їх реалізації 36
10. Облік доходів та результатів діяльності 38
11. Автоматизація обліку на підприємстві 39
12. Звітність підприємства 40
Висновок 43
Список використаних джерел 44
Додатки 46-85
-
Перелік питань Інвестиційний менеджмент, МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ, ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
1. Сутність інвестицій як об'єкта управління, класифікація видів інвестицій в туризмі за різними ознаками.
2. Поняття інвестиційної діяльності туристичних підприємств, характеристика її особливостей.
3. Інвестиційний менеджмент: сутність, цілі та основні принципи.
4. Характеристика функцій інвестиційного менеджменту.
5. Аналіз інвестиційної діяльності туристичних підприємств: поняття, інформаційне забезпечення, методи проведення.
6. Методика аналізу грошових потоків від інвестицій.
7. Методика аналізу інвестиційних проектів з урахуванням фактору інфляції.
8. Методика оцінки рівня ліквідності об'єктів інвестування.
9. Інвестиційне планування в туристичному підприємстві: прогнозування, поточне та оперативне планування.
10. Поняття інвестиційного ринку, характеристика його учасників.
11. Класифікація видів інвестиційних ринків за різними ознаками.
12. Методика оцінки та прогнозування кон'юнктури інвестиційного ринку.
13. Характеристика специфічних об'єктів інвестиційної діяльності в сфері туризму.
14. Інвестиційна привабливість туристичної галузі, система показників і методів її оцінки.
15. Методика оцінки привабливості окремих туристсько-рекреаційних регіонів.
16. Інвестиційна стратегія туристичного підприємства та порядок її розробки.
17. Характеристика стратегічних напрямів і форм інвестиційної діяльності в туризмі.
18. Критерії та методи оцінки результативності реалізації інвестиційної стратегії підприємства.
19. Поняття та види інвестиційних ресурсів туристичного підприємства, джерела їх формування.
20. Основні етапи та принципи розробки політики формування інвестиційних ресурсів туристичного підприємства.
21. Методика розрахунку загального обсягу формування інвестиційних ресурсів туристичного підприємства.
22. Особливості та форми здійснення реальних інвестицій туристичного підприємства.
23. Принципи та показники оцінки ефективності реальних інвестиційних проектів.
24. Бізнес-план реального інвестиційного проекту, його зміст та порядок розробки.
25. Особливості та форми здійснення фінансових інвестицій туристичного підприємства
26. Методика оцінки ефективності інвестування в окремі фінансові інструменти.
27. Поняття портфеля інвестицій підприємства, їх типи.
28. Методичні підходи до формування диверсифікованого портфеля фінансових інвестицій туристичного підприємства.
29. Сутність та види інвестиційних ризиків туристичного підприємства.
30. Методи та показники оцінки фактора ризику в інвестиційних розрахунках.
ПИТАННЯ ДО ІСПИТУ З КУРСУ „ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"
1. Основні підходи до визначення інновації.
2. Властивості інновації.
3. Сутність понять „новинка", „інновація", „інноваційний проект", „винахід", „інноваційний процес", „інноваційна діяльність".
4. Класифікації інновацій та їх специфіка.
5. Теорія циклічних економічних криз
6. Теорія довгих хвиль
7. Інноваційні теорії економічного розвитку
8. Теорія економічного розвитку
9. Концепція технологічних устроїв ІО.Еволюційно-інституційні теорії економічного розвитку 11 .Інноватика як наука.
12.Науково-технічні революції в історії економічного розвитку
13.Типи економічного розвитку
14.Класична крива поширення інновації в галузі: інкубаційний період,
прискорена дифузія, повільна дифузія. 15.Суб'єкти інноваційного ринку: венчури, spin-off, експлеренти, патієнти,
комутанти, віоленти.
16.Інноваційний потенціал держави, регіону, галузі, підприємства. 17.Поняття інноваційного процесу. 18.Основні етапи інноваційного процесу. 19.Зміст інноваційної діяльності, джерела її фінансування, рівень ризику,
очікувана віддача та роль маркетингу на різних етапах інноваційного
процесу.
20.Трансфер технологій.
21.Лінійна й інтерактивна моделі інноваційного процесу. 22.Рівні регулювання інноваційною діяльністю. 23.Інноваційна політика в системі регуляторів соціально-економічних
процесів.
24.Функції держави в інноваційній сфері.
25.Національні особливості інноваційних систем розвинених країн світу. 26.Українська інноваційна система в умовах ринкової економіки. 27.Методи державної підтримки інноваційної діяльності. 28.1нституційна структура інноваційного ринку. 29.Інноваційна інфраструктура ЗО.Бізнес інкубатори
31 .Технологічні парки
32.Технополіси.
33.Роль інформаційно-технологічних систем у розвитку інноваційної інфраструктури.
34.Значення менеджменту технологічних інновацій для розвитку конкурентних переваг.
З5.Основні функції й особливості інноваційного менеджменту.
36.Поняття інноваційної стратегії. Загальна й інноваційна стратегія підприємства.
37.Стратегії технологічних і товарних інновацій. З 8. Конку рентні стратегії диференціації та скорочення витрат, спрямованість товарних і технологічних інновацій.
З9.Етапи розробки інноваційної стратегії підприємства. 40.Технологічний аудит і етапи його проведення. 41.Інноваційний потенціал підприємства й організації. 42.Методи розробки й обґрунтування інноваційних стратегій. 43.Ризики процесу виведення на ринок нових товарів і послуг.
44.Фактори успішної реалізації стратегії: організаційні структури,персонал, фінансова підтримка.
45.Поняття інноваційного проекту, його ознаки та характеристики. 46.Стадії життєвого циклу інноваційного проекту. 47.Методи комплексної оцінки та відбору інноваційних проектів. 48.Планування інноваційного проекту. 49.Формування портфелю проектів. 50.Джерела фінансування інновацій.
51 .Венчурний бізнес й організація венчурного фінансування. 52.Венчурний капітал в Україні.
53.Принципи ціноутворення на інноваційну продукцію. 54.Комплексна оцінка ефективності інвестицій у інновації. 55. Методи оцінки економічної ефективності інновацій, їх призначення та класифікація.
ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ «МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ»
1. Інтеграційні структури сучасного світового туристичного ринку
2. Види організаційних структур підприємства-туроператора
3. Види організаційних структур підприємства-турагента
4. Організаційно-правові форми туристичних підприємств
5. Форми об'єднання туристичних підприємств України (асоціації, корпорації, консорціуми, концерни, ...)
6. Форми організації підприємництва (одноосібне володіння, партнерство, корпорація...)
7. Інноваційні форми підтримки підприємництва (кластери, бізнес-інкубатори, ...)
8. Корпоративні стандарти туристичного підприємства
9. Політика підприємства відносно подарків клієнтам
10. Процедура відповіді на телефонні дзвінки
11. Політика відносно використання робочого часу, зарплатні, понаднормової роботи та додаткових пільг
12. Політика підприємства відносно відсутності на роботі та запізнень
13. Політика підприємства відносно ознайомчих турів
14. Політика підприємства відносно продажу персоналу турів або послуг зі знижкою
15. Політика туристичного підприємства відносно відпусток персоналу
16. Політика відносно навчання персоналу, навчальних семінарів, підвищення кваліфікації
17. Політика відносно організації презентацій, прийомів, коктейлів та участі в них персоналу
18. Політика відносно підвищення на посаді та процедура підвищення
19. Норми поведінки персоналу в робочий час
20. Політика відносно подарків з боку клієнтів або постачальників
21. Норми роботи з діловою документацією
22. Процедура ділового листування
23. Вимоги до одягу (дресс-код) персоналу підприємства
24. Використання транспортних засобів компанії
25. Норми та правила врегулювання конфліктних ситуацій
26. Процедури, пов'язані зі скаргами співробітників
27. Процедури, пов'язані зі скаргами клієнтів
28. Технологічні схеми співпраці ініціативного туроператора з рецептивним туроператором
29. Технологічні схеми співпраці туроператора з підприємствами розміщення
30. Технологія обслуговування клієнтів на туристичному підприємстві
31. Фінансова схема роботи ініціативного туроператора
32. Фінансова схема роботи рецептивного туроператора
33. Кадрові проблеми туристичних підприємств України
34. Конфліктні ситуації туристичного підприємства, пов'язані з туристами
35. Види ризиків туристичного підприємства
36. Методи попередження та зниження ризиків у туризмі
37. Методи мотивації персоналу туристичного підприємства
38. Управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства
39. Управління процесом розробки туру
40. Система туристичної статистики в Україні
41. Сучасні тенденції ринку виїзного туризму України
42. Сучасні тенденції ринку іноземного туризму України
43. Сучасні тенденції ринку внутрішнього туризму України
44. Способи мотивації туристичних агентів, що застосовуються туристичними операторами
45. Збутові схеми туристичного оператора
46. Проблеми розвитку ринку засобів розміщення України
47. Порядок заснування підприємства-туроператора
48. Порядок заснування підприємства-турагента
49. Державна підтримка розвитку підприємницької діяльності в сфері туризму України
50. Сучасні методи представлення туристичного продукту клієнту
-
Звіт з практики
ВСТУП 3
1.Загальні відомості про підприємство ТОВ "...” 6
2. Комплексний аналіз менеджменту ЗЕД підприємства 12
2.1.Огляд зовнішнього середовища 12
2.2.Функціональний аналіз менеджменту ЗЕД 21
3. Аналіз господарської та зовнішньоекономічної діяльності підприємства ТОВ "...” 25
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
Додаток А. Звітні дані підприємства за 2003-2005 рр. 41
Додаток Б. Система показників оцінювання фінансово-господарської діяльності підприємства та методика їх розрахунку 43
Додаток В. Прайс-лист компанії 46
Додаток Г. Статут підприємства 47
Додаток Д. Контракт 52
-
Звіт з практики
1. Ознайомлення з підприємством 2
1.1. Ознайомлення зі структурою підприємства та організацією його діяльності 2
1.2. Ознайомлення з функціональним обов'язками керівників та спеціалістів різних рівнів управління 12
1.3. Аналіз основних показників господарської діяльності підприємства 18
2. Дослідження маркетингу на підприємстві 40
3. Аналіз та оцінка ефективності маркетингових комунікацій 42
4. Аналіз і оцінка ефективності роботи з матеріальними ресурсами 47
Додаток А. Основні показники фінансової звітності підприємства за 2002-2005 рр. 55
Додаток Б. Інвентарний ярлик 57
Додаток В. Перелік первинних документів, що оформляються під час проведення повної інвентаризації 58
Додаток Г. Наказ про проведення інвентаризації 60
Додаток Д. Розписка 61
Додаток Е. АКТ контрольної перевiрки iнвентаризацiї цiнностей 61
Додаток Ж. Книга реєстрацiї контрольних перевiрок iнвентаризацiй 62
Cгенерировано за 0.165119 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|