|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75214108
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
Основні фактори, що впливають на формування самооцінки особистості
ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ. 5 І.1.Формування самосвідомості та „Я” - концепція особистості 5 І.2. Генетична обумовленість основ формування позитивного само оцінювання 12 І.3. Навчання та виховання – продовжувачі у становленні особистості 16 І.4. Соціальне оточення як основний фактор впливу на розвиток самооцінки 22 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДВИЩЕННЯ САМООЦІНКИ. 24 ІІ.2. Практична частина. Тренінг 24 ВИСНОВОК 31 ЛІТЕРАТУРА 32 ДОДАТОК 1 33 ДОДАТОК 2 36
-
Формування конкурентноспроможної середи. Фактори, що впливають на конкурентоспроможність
Вступ 3
1.Формування конкурентноспроможної середи. Фактори, що впливають на конкурентоспроможність 3
2.Поняття конкурентоспроможності товару 9
3. Оцінка рівня конкурентноздатності товару 12
Висновки 14
Ситуаційне завдання 3 16
Література 19
-
Управлінські рішення, їх суть і фактори, що впливають на їх результативність. Чинники що впливають на прийняття управлінських рішень щодо питань - виробляти чи купувати
Управлінські рішення, їх суть і фактори, що впливають на їх результативність. Чинники що впливають на прийняття управлінських рішень щодо питань "виробляти чи купувати"
Література
-
Управлінські рішення, їх суть і фактори, що впливають на їх результативність. Чинники, що впливають на прийняття управлінських рішень щодо питань "виробляти чи купувати"
Вступ 3
1. Фактори, що впливають на процес прийняття управлінських рішень 3
2. Управлінське рішення «виробляти чи купувати?» 11
Висновок 13
Література 15
-
Основні фактори розвитку особистості
Зміст
Вступ 3
1 Основні фактори розвитку особистості 4
2 Внутрішні бар’єри 7
3 Основні напрямки саморегуляції 11
Висновки 14
Використана література 15
-
Основні фактори розвитку особистості
Зміст
Вступ 3
1 Основні фактори розвитку особистості 4
2 Внутрішні бар’єри 7
3 Основні напрямки саморегуляції 11
Висновки 14
Використана література 15
-
Фактори формування характеру особистості
Вступ 3
1. ЗДІБНОСТІ ТА ХАРАКТЕР В СТРУКТУРІ ОСОБИСТОСТІ 5
1.1. Здібності людини та проблема їх формування 5
1.2. Темперамент людини як основа формування її характеру та здібностей 10
1.3. Вплив темпераменту на здібності та формування характеру 16
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ ФОРМУВАННЯ ЗДІБНОСТЕЙ 18
2.1. Креативність як здібність особистості до творчості та практика її дослідження 18
2.2. Програма дослідження креативності учнів старших класів за методикою Джонсона 20
2.3. Хід опитування 22
2.4. Обробка результатів 24
2.5. Аналіз та інтерпретація результатів 25
2.6. Висновки по дослідженню 28
3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВРАХУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ЛЮДИНИ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ РІЗНОГО РОДУ ДІЯЛЬНОСТІ 29
Висновки 31
Література 33
Додаток 1 35
Додаток 2 38
Вступ
В сучасній Україні актуальною залишається проблема формування особистості, її характеру та здібностей. Суспільству потрібні люди, які маючи високій творчий потенціал і досконалі психологічні, моральні та ділові якості, здатні стати лідерами нації в її прагненні до високого рівня життя, до розбудови економічно розвинутої держави.
Формування людини завжди залишалося в центрі уваги науковців. Особливе місце в цих дослідженнях займало вивчення здібностей індивіда, від яких, в цілому, залежить потенціал особистості, її значення у суспільному житті. У більш сучасному контексті історично-психологічного аналізу проблеми заслуговують на увагу психологічні підходи до дослідження здібностей людини, які склалися в рамках творчої спадщини найкрупніших американських персонологів ХХ століття (А. Адлер, Е. Фромм, Г. Олпорт, А. Бандура, Е. Еріксон), теоретичних концепцій радянських психологів (Б.Г. Ананьєв, Л.С. Виготський, Е.В.Ільєнков, Г.С. Костюк, Б.Ф. Ломов, С.Л. Рубінштейн).
Емпіричне дослідження розвитку здібностей у зарубіжній психологічній науці пов'язано з іменами таких психологів як Ф.Гальтон і В. Штерн, Е.Клапаред та А. Біне, Ч. Спірмен і Л. Терстоун, Г. Айзенк Р. Стернберг, Д. Гілфорд, Д. Векслер, Д. Рензуллі, та ін., які намагалися виявити сутність цієї особистісної складової, її природу та детермінанти розвитку, розробити адекватні засоби діагностики, статистичного аналізу й розвитку, визначити специфіку функціонування у прикладанні до різноманітних видів людської активності. На шляху наукової розробки зазначених питань у проблематику особливого змісту виділилися також здібності соціальні, питанням діагностики розвитку яких присвячені роботи Ч. Ханта, Е. Торндайка, Г.Олпорта, Г. Джерекі, Д. Гілфорда, Г.Гарднера, Р. Стернберга та ін.
На вітчизняному ґрунті в радянські й пострадянські часи психологічним дослідженням здібностей активно займалися Т.І. Артем'єва, Д.Б.Богоявленська, Е.М.Борисова, Л.А. Венгер, Е.А. Голубєва, В.Н. Дружинін, О.В. Запорожець, Є.П. Ільїн, З.І.Калмикова, В.В. Клименко, Є.О. Клімов, О.Г. Ковальов, Г.С. Костюк, В.А. Крутецький, Н.С.Лейтес, С.Д. Максименко, В.О. Моляко, К.К. Платонов, В.О.Рибалка, С.Л. Рубінштейн, В.А.Роменець, Р.О.Семенова, Б.М.Теплов, М.О.Холодна, В.Д. Шадриков, та ін.
Велика кількість праць присвячена типологізації характеру, визначенню певних його рис та особливостей. Разом з тим недостатньо розробленими залишаються питання залежності формування здібностей людини від такої основної складової характеру як темперамент. Безсумнівним залишається те, що характер особистості підлягає дії певних факторів та залежить від них, але спірним є визначення того, який з них вважати вирішальним в формуванні той чи іншої риси характеру або здібності людини.
Дана робота ставить перед собою мету: поглибити та розширити знання щодо дії факторів, які впливають на формування характеру особистості та її здібностей.
Об’єктом дослідження виступають здібності людини як індивідуально-психологічні властивості.
Предметом дослідження – взаємовплив здібностей і темпераменту особистості.
Для досягнення мети дослідження передбачено виконання наступних завдань:
− проаналізувати зміст наукової літератури стосовно теоретичних основ становлення та розвитку людини, набуття нею певних здібностей;
− провести емпіричне дослідження щодо визначення темпераменту індивіда та його креативних здібностей та визначити вплив рис темпераменту на наявність та набуття людиною креативних здібностей;
− відпрацювати психологічні рекомендації стосовно специфіки набуття рис креативності у осіб з різними властивостями темпераменту.
Методами дослідження роботи стали теоретичний аналіз наукової літератури, а також загально психологічні методи – спостереження, бесіди, контент-аналіз творів, тестування – тест-опитувальник Джонсона, тест Айзенка.
Висновки
Люди народжуються з різними особливостями функціювання головного мозку, що зумовлюється типом нервової системи, але ці фізіологічні відмінності людей є лише передумовою для формування в процесі життя різних морально-психологічних якостей, зокрема і відмінностей у характері. Те, що в одній сім'ї за схожих умов виростають діти з різними рисами характеру, не може бути доказом природженості рис характеру. Адже однакових умов у вихованні дітей не буває. Багатогранність спілкування, обставин, в які потрапляють діти, та їхніх переживань створює надзвичайно різноманітні умови для життя та виховання особистості. Саме це, відбиваючись у мозку дитини, викликає найрізноманітніші індивідуальні способи реагування, які поступово стають у кожної дитини своїми, властивими лише їй звичними рисами характеру.
Характер та здібності людини формуються в процесі її індивідуального життя під провідним впливом суспільних умов. Особливо важливу роль у вихованні характеру відіграє активна діяльність особистості і передусім праця як середовище її суспільного буття, спілкування.
Серед чинників, які мають для людини життєве значення і впливають на формування її характеру та здібностей, особлива роль належить вихованню. Виховання організовує обставини життя і спрямовує в потрібному напрямі життєві впливи, підкріплює їх, створює відповідне ставлення до навколишньої дійсності особистості, що формується. Разом з тим воно гальмує негативні впливи, перешкоджає закріпленню небажаних звичок і рис її поведінки.
Темперамент здійснює значний вплив на характер людини, формування її здібності протягом психічного розвитку. Дослідження показало, що різні види темпераменту, обумовлючи різні характери індивіда, здійснюють різний вплив на формування здібностей людини. В даному дослідженні виявлено покращення результатів формування таких здібностей як креативність у осіб вікового діапазону від 18 до 33 років, які є за темпераментом меланхоліками та холериками. В першу чергу, це повязано з необхідністю даних типів темпераменту звикання до нових умов діяльності та форм поведінки. Такі зразки поведінки людина, становлячись все більш зрілою, набуває все більше і більше. Відповідно до цього у індивіда з'являються додаткові ресурси для вдоскоанлення інших своїх якостей (в нашому дослідженні – креативності).
-
Культурні фактори формування особистості
Вступ 3
1. Сутність та форми вияву культури в житті людини і суспільства 4
1.1. Масова культура 6
1.2. Народна культура 7
1.3. Організаційна культура 7
2. Структурні елементи культури 9
3. Вплив культури на формування особистості 10
Висновок 12
Список використаної літератури 13
-
Діагностування самооцінки особистості
ВСТУП 3
1. Теоретичні основи діагностики особистості 4
2. Практична діагностика особистості 6
2.1. Попередній етап діагностики: дослідження самооцінки міжособистісних відносин за методикою Лірі 6
2.2.Результати діагностики рівня суб’єктивного контролю за методикою Дж.Ротера 8
2.3. Дослідження особистісної адаптованості за методикою Фурмана 11
2.4. Результати дослідження самооцінки особистості за методикою ММРІ 13
2.5. Результати дослідження особистості за проективними методиками „неіснуюча тварина” та РАТ 15
2.6. Загальні результати діагностування 18
Висновки 21
Список використаних джерел 22
-
Діагностика самооцінки особистості
ВСТУП 3
1. Методика дослідження і обробки даних 4
2. Результати дослідження 5
2.1. Тестування за методикою ІТО 5
2.2. Діагностування міжособистісних відносин 7
2.4. Результати діагностування за методикою Кеттела 14
2.5. Дослідження спрямованості особистості 17
2.6. Дослідження самооцінки рівня тривожності 21
ВИСНОВКИ 23
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 24
Додаток 25
-
Сутність і типи партійних систем. Основні фактори їх формування
Вступ 3
1. Поняття партійних систем. Основні фактори їх формування. 4
2. Типологія партійних систем 5
3. Багатопартійна система 7
4. Двопартійна система 8
5. Однопартійна система 9
Висновок 11
Список використаної літератури 13
Cгенерировано за 0.515372 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|