|
-
З усіх утрат втрата часу найтяжча
-
Моральні передумови спілкування: повага, співчуття, любов
-
Їх воскресила любов...
-
Специфіка творення образу Роксолани в українському романі
Вступ 4 1. Історичний прообраз героїні Роксолани 7 1.1 Шлях до гарему 7 1.2 Дружина падишаха 11 1.3 Леді смерть 14 2. Створення образу Роксолани Павлом Загребельним 19 2.1 Роксолана - символ українського жіноцтва 19 2.2 Специфіка образу Роксолани у романі Загребельного 24 2.3 Думка Загребельного про роман " Роксолана" взагалі та специфіку створення образа головної героїні 27 3. Розкриття образу Роксолани у творчості інших українських романістів 29 Висновки 32 Використана література: 34 ∞ См. работу «Специфіка творення образу Роксолани в українському романі»
-
Роксолана – зрадниця чи патріотка
-
Любов як предмет етики
Вступ 3 1. Любов як предмет етики 4 2. Різновиди любові 7 3. Усвідомлення цінності любові 10 4. Предмет любові 12 Висновок 19 Література 20 ∞ См. работу «Любов як предмет етики»
-
Кохання і служіння народові в історичній повісті «Роксолана»
-
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»
-
Віра, Надія, Любов як духовно-практичні виміри людини
-
Контрольна з етики
-
1. Філософське вчення марксизму. 2. Ключові засади філософії постструктуралізму. 3. Свобода як цінність. Любов як свобода та смислотворчість життя.
-
Філософія контрольна
1. Філософське вчення марксизму. 3 2. Ключові засади філософії постструктуралізму. 8 3. Свобода як цінність. Любов як свобода та смислотворчість життя. 13 Література 18 ∞ См. работу «Філософія контрольна»
-
Контрольна з економіки туристичного підприємства
1. Баланс туристичного підприємства 3 2. Аналіз організаційного і матеріально-технічного рівня діяльності туристичного підприємства 6 Задача 8 Найбільша сума витрат по туристичному підприємству зафіксована в серпні – 51 млн. грн., сама низька – в січні – 18 млн. грн. Максимальна сума доходів склала відповідно 86 та 25 млн. грн. Визначте структуру затрат підприємства. Список літератури 9 ∞ См. работу «Контрольна з економіки туристичного підприємства»
-
Контрольна з економіки туристичного підприємства
План 1. Баланс туристичного підприємства 3 2. Аналіз організаційного і матеріально-технічного рівня діяльності туристичного підприємства 10 Задача 16 Найбільша сума витрат по туристичному підприємству зафіксована в серпні – 51 млн. грн., сама низька – в січні – 18 млн. грн. Максимальна сума доходів склала відповідно 86 та 25 млн. грн. Визначте структуру затрат підприємства. Список літератури 17 ∞ См. работу «Контрольна з економіки туристичного підприємства»
-
Контрольна з економіки туристичного підприємства
1. Баланс туристичного підприємства 4 2. Аналіз організаційного і матеріально-технічного рівня діяльності туристичного підприємства 6 Задача 14 Найбільша сума витрат по туристичному підприємству зафіксована в серпні – 51 млн. грн., сама низька – в січні – 18 млн. грн. Максимальна сума доходів склала відповідно 86 та 25 млн. грн. Визначте структуру затрат підприємства. Список використаної літератури 15 ∞ См. работу «Контрольна з економіки туристичного підприємства »
-
Любов до фізичної досконалості
Вступ 3 1. Необхідність фізичного вдосконалення людини 5 2. Рухова активність як запорука фізичного вдосконалення людини та 7 вплив фізичного виховання на розумову працездатність та фізичний розвиток 7 Висновки 11 Список використаної літератури 12 ∞ См. работу «Любов до фізичної досконалості»
-
Любов до фізичної досконалості
Вступ 3 1. Необхідність фізичного вдосконалення людини 5 2. Рухова активність як запорука фізичного вдосконалення людини та 7 вплив фізичного виховання на розумову працездатність та фізичний розвиток 7 Висновки 11 Список використаної літератури 12 ∞ См. работу «Любов до фізичної досконалості»
-
Контрольна з філософії
1. Міф про людину як "в’язня у печері" у Платона. Ідеї речей. 3 2. "Місто земне" і "місто Боже" у філософії Августина Блаженного 8 3. Філософія "серця" Б.Паскаля. Людина як "мислячий очерет". 10 4. Філософія любові Е. Фромма: "Мистецтво любити" 14 5. В. Шинкарук. "Віра, надія, любов" 17 Список використаних джерел 19 ∞ См. работу «Контрольна з філософії»
-
Трагічний конфлікт пристрасті та обов’язку в трагікомедії П єра Корнеля Сід
-
Трагічний конфлікт пристрасті та обов’язку в трагікомедії П єра Корнеля Сід
-
Спеціалізовані організації в галузі міжнародного туризму
Використана література 1.Александрова Анна Юрьевна. Международный туризм: Учебник для студ. вузов, обуч. по спец. "География". — М. : Аспект Пресс, 2002. — 464с. 2.Ковалевський В. В., Козак Ю. Г., Грищенко С. Г., Новацький В. М., Макогон Ю. В. Міжнародні організації: Навч. посіб. для студ. екон. вузів і ф- тів Одеський держ. економічний ун-т Ю.Г.,Ковалевський,В.В. Козак (ред.). — О. : Астропринт, 2001. — 288с. 3.Школа Ігор Миколайович, Ореховська Тетяна Миколаївна, Козьменко Ілля Дмитрович, Лощенюк Ірина Романівна, Кравчук Роксолана Вячеславівна. Менеджмент туристичної індустрії: Навч. посібник для студ. вищих навч. закл. Ігор Миколайович Школа (ред.). — Чернівці : Книги-ХХІ, 2005. — 596с. ∞ См. работу «Спеціалізовані організації в галузі міжнародного туризму»
-
Неокласична поетика М. Рильського 20-х років ХХ ст
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Життєвий і творчий шлях Максима Рильського 5 1.1. Життєвий шлях М. Рильського 5 1.2. Парадокси долі й поезії М. Рильського 10 1.3. Основні мотиви поетики М. Рильського: любов - краса - воля 12 Розділ 2. Неокласична поетика М. Рильського 20-х років ХХ ст. 17 2.1. Неокласична лірика М. Рильського 17 2.2. Поетична лірика М. Рильського 20-х років ХХ ст. 21 2.3. Творча спадщина неокласики М. Рильського 30-х років 29 Висновки 36 Список використаної літератури 38 ∞ См. работу «Неокласична поетика М. Рильського 20-х років ХХ ст»
-
Форми та види інвестицій. Балансовий план
1.Форми та види інвестицій. Джерела фінансування інвестицій 3 1.1 Види інвестицій 3 1.2. Сутність інвестиційного процесу 6 2. Балансовий план як прогноз складу активів і пасивів підприємства, зміст і порядок розробки 10 2.1 Мета складання фінансового плану 11 2.2. Сутність балансового методу складання 13 Задача 1 15 Визначити річну суму амортизаційних відрахувань підприємства. Дані для розрахунку: 1. Первісна вартість обладнання - 600 тис. грн. 2. Витрати на проведення кап. ремонту за період експлуатації - 50 тис. грн. 3. Витрати на модернізацію - 120 тис. грн. 4. Ліквідаційна вартість - 0 тис. грн. 5. Середній термін служби обладнання - 5 років. Задача 2 16 Визначити величину рендиту по акціях та виявити найбільш доходну акцію. Критерієм вибору є найбільша величина рендиту. Дані для розрахунку: По першій акції: Дивіденд - 150%; Номінал - 170 грн.; Ринковий курс - 1850 грн. По другій акції: Дивіденд - 160%; Номінал - 170 грн.; Ринковий курс - 1650 грн. Список використаної літератури 18 ∞ См. работу «Форми та види інвестицій. Балансовий план»
-
Фінанси підприємства
1. Грошові надходження від фінансово-інвестиційної діяльності. Формування валового і чистого доходу. 3 1.1. Грошові надходження від інвестиційної діяльності 3 1.2 Грошові надходження від фінансової діяльності 5 1.3 Формування валового і чистого доходу 8 2. Методи аналізу фінансового стану підприємства 11 2.1. Поняття фінансового стану підприємства 11 2.2. Методи оцінки фінансового стану підприємства 13 Задачи 18 Задача 1. Визначити величину пандиту по акціях та виявити найбільш доходну акцію. Критерієм вибору є найбільша величина рендиту. Дані для розрахунку: - По першій акції: Дивіденд - 250%; Номінал - 500 грн. Ринковий курс — 15 тис. грн. - По другій акції: Дивіденд-350%; Номінал -1000грн.; Ринковий курс - 20000 грн. Задача 2. Розрахуйте необхідні показники, проаналізуйте фондовіддачу нематеріальних активів і визначте рівень економії (додаткової потреби) в наслідок збільшення (зменшення) фондовіддачі коштів які вкладені в нематеріальні активи. Дані для розрахунку: Таблиця Показники Період Відхилення Базисний Звітний Виручка, тис. грн. 660 700 Середньорічна вартість нематеріальних активів, тис. грн. 17 25 Фондовіддача нематеріальних активів, тис. грн. Фондоємкість продукції, тис. грн.. Література 23 ∞ См. работу «Фінанси підприємства »
-
Контрольна з маркетингу в туризмі
1. Опишіть методику маркетингового дослідження конкурентоспроможності турпродукту 3 2. Поясніть сутність кожної із стратегій встановлення ціни на новий товар 6 3. Назвіть основні вимоги, яким повинен відповідати цільовий сегмент підприємства 8 Задача. 15 1. Оцінка стратегічного положення пропозиції фірми «Ідел» на кожному з цільових сегментів. А. Українські сім’ї, що прагнуть недорогого відпочинку на морських курортах – сегмент досить привабливий (середній рівень) по прибутковості та позиція фірми найкраща згідно конкурентоспроможності організації. Тобто при середній прибутковості фірма буде постійно мати замовлення від цієї групи клієнтів. Б. Спортивні клуби, що організують збори для своїх команд на курортах Туреччини в період не сезону – досить непривабливий збоку прибутковості та позиція фірми краща за середню збоку конкурентоспроможності організації. Тобто фірма може спокійно розширювати свій бізнес на цьому сегменті, але не очікувати великого прибутку. В. Любителі гірськолижного відпочинку – бізнес привабливий нижче середнього рівня та ця позиція гірша за середню з приводу її конкурентоспроможності. Тобто цей сегмент ринку вже переповнен конкурентами та буде давати невеликі об’єми прибутку, при великому ризику втратити конкурентні позиції на цьому сегменті. Г. Підприємства та організації, що купують тури на відпочинок для своїх співробітників – найбільша прибутковість та ця позиція одна з найгірших серед конкурентів. Тобто великий прибуток тягне за собою великий ризик втратити конкурентні позиції фірми. Список використаних джерел 17 ∞ См. работу «Контрольна з маркетингу в туризмі»
-
"Особливості аналізу ринків" ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РИНОК ДОСКОНАЛОЇ КОНКУРЕНЦІЇ 5 1.1. Типи ринкових структур 5 1.2. Суть досконалої конкуренції 6 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РИНКІВ, ВІДКРИТИХ ДЛЯ КОНКУРЕНЦІЇ 16 2.1. Пропозиція фірми в умов
ВСТУП Ключовим поняттям, що виражає сутність ринкових відносин є поняття конкуренції (competition). Конкуренція - це тип взаємовідносин між виробниками з приводу встановлення цін і обсягу пропозиції товару на ринку. Це конкуренція між виробниками. Аналогічно визначається конкуренція між споживачами як взаємовідносини з приводу формування цін і обсягу попиту на ринку. Стимулом, спонукаючим людину до конкурентної боротьби, є прагнення перевершити інших. В суперництві на ринку йдеться про укладання угод і про частки участі в ринковій сфері. Конкурентна боротьба - цей динамічний процес. Він служить кращому забезпеченню ринку товаром. В якості засобів в конкурентній боротьбі для поліпшення своїх позицій на ринку компанії використовують, наприклад, якість виробів, ціну, сервісне обслуговування, асортимент, умови поставок і платежів, інформацію через рекламу. Функція регулювання. Для того щоб вистояти в боротьбі, підприємець повинен пропонувати вироби, яким віддає перевагу споживач. Звідси і фактори виробництва під впливом ціни спрямовуються в ті галузі, де в них існує найбільша потреба. Функція мотивації. Для підприємця конкуренція означає шанс і ризик водночас: - Підприємства, що пропонують кращу за якістю продукцію або виробляють її з меншими виробничими затратами, одержують винагороду в вигляді прибутку (позитивні санкції). Це стимулює технічний прогрес; - Підприємства, що не реагують на побажання клієнтів або порушення правил конкуренції своїми суперниками на ринку, одержують покарання в вигляді збитків або витісняються з ринку (негативні санкції). Функція розподілу. Конкуренція не тільки включає стимули до більш високої продуктивності, але і дозволяє розподіляти дохід серед підприємств і домашніх ∞ См. работу «"Особливості аналізу ринків" ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РИНОК ДОСКОНАЛОЇ КОНКУРЕНЦІЇ 5 1.1. Типи ринкових структур 5 1.2. Суть досконалої конкуренції 6 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РИНКІВ, ВІДКРИТИХ ДЛЯ КОНКУРЕНЦІЇ 16 2.1. Пропозиція фірми в умов»
-
Соціальна психологія. Відповіді на завдання
Завдання №1. ЗНАЙОМСТВО З СОЦІАЛЬНОЮ ПСИХОЛОГІЄЮ 4 1. Соціальна психологія як наука; її предмет і завдання. 4 2. Основні теоретичні напрямки соціальної психології. 6 3. Методологія соціальної психології. 7 Глосарій до завдання № 1. 11 Література до 1-го завдання. 13 Завдання №2. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ 14 1. Поняття про соціалізацію особистості. 14 2. Механізми соціалізації. 14 3. Фази соціалізації. 15 4. Наслідки поганої соціалізації. 15 5. Формування соціальних навичок. 16 Глосарій до завдання № 2. 19 Література до 2-го завдання. 20 Завдання № 3. СПІЛКУВАННЯ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКА 21 1. Поняття спілкування та його особливості. 21 2. Функції спілкування. 21 3. Бар’єри і культура спілкування. 22 Глосарій до завдання № 3. 24 Література до 3-го завдання 25 Завдання № 4. СПІЛКУВАННЯ ЯК КОМУНІКАЦІЯ 26 1. Схема комунікативного процесу. 26 2. Засоби комунікації. 26 3. Вербальна та невербальна комунікація. 28 Глосарій до завдання № 4. 29 Література до 4-го завдання 30 Завдання № 5. ПЕРЦЕПТИВНА СКЛАДОВА СПІЛКУВАННЯ 31 1. Спілкування як взаємне сприйняття. 31 2. Механізми міжособистісного сприйняття: ідентифікація, рефлексія, атракція, казуальна атрибуція. 31 3. Соціальні стереотипи та установки. 33 4. Принцип зворотного зв’язку у спілкуванні. 34 Глосарій до завдання № 5. 35 Література до 5-го завдання 36 Завдання № 6. СПІЛКУВАННЯ ЯК ВЗАЄМОДІЯ 37 1. Теорія символічного інтераціоналізму. 37 2. Ефект присутності: соціальна фасилітація і соціальна інгібіція. 37 3. Сумісність і конфлікт в групі. 38 Глосарій до завдання № 6. 40 Література до 6-го завдання 41 Завдання № 8. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ЯВИЩА В МАЛИХ ГРУПАХ 42 1. Виникнення і розвиток малих груп. 42 2. Функціонування групи. Групова динаміка. 42 3. Соціально-психологічний клімат групи. 43 4. Прийняття статусно-рольових позицій у групі. Маргінальність. 44 5. Керівництво групою. 44 Глосарій до завдання № 8. 47 Література до 8-го завдання 48 Завдання № 9. МІЖОСОБИСТІСНІ ВІДНОСИНИ В МАЛИХ ГРУПАХ 49 1. Міжособистісні відносини. Дружба, любов, ворожнеча, самотність. 49 2. Структура формальних і неформальних відносин. Показники симпатій і антипатій. 50 3. Типи відносин згідно трансакційного аналізу Е. Берна. Теорія трансакційного аналізу Е. Берна. 51 4. Соціальні взаємовідносини як гра. Класифікація ігор. Життєві сценарії. 51 Глосарій до завдання № 9. 53 Література до 9-го завдання 54 Завдання № 10. ГРУПОВІ МЕТОДИ ТЕРАПІЇ І ПСИХОКОРЕКЦІЇ 55 1. Характеристика психотерапевтичних підходів поведінки. 55 2. Завдання терапії і корекції. 56 3. Вимоги до проведення психокорекційної роботи. 56 4. Переваги групової форми психокорекційної роботи. 57 5. Види психокорекційної роботи. Т-групи, групи зустрічей, психодрама, гештальттерапія, танцювальна терапія, тренінг умінь. 58 Глосарій до завдання № 10. 60 Література до 10-го завдання 61 ∞ См. работу «Соціальна психологія. Відповіді на завдання»
-
Принципи організації консультативної допомоги
ЗМІСТ ВСТУП 3 I. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 6 1. ЗАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ 6 1.1. Визначення й мети організації психологічного консультування 6 1.2. Практика й структура організації психологічного консультування 10 2. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ЦЕНТРА ПСИХОЛОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ. ЯК ВІДКРИТИ ТАКИЙ ЦЕНТР 16 II. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 22 2.1 Опис проведення експерименту 22 2.2 Обробка результатів 24 2.3 Рекомендації 26 ВИСНОВОК 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ. Анкети, тести, результати тестування, схеми 36-61 Метою даного дослідження є якісна оцінка психологічних особливостей в організації консультаційної психологічної допомоги. Завдання дослідження: Зробити психологічний і особистісний аналіз профвибіру в психологічний консультаційний центр і теоретичні позиції ідеологів інноваційних напрямків у психології. Обґрунтувати й описати структуру досліджень із позиції системного підходу. Зробити аналіз сучасних методів дослідження організації консультаційної допомоги. Зробити психологічний аналіз специфіки профвибіру в консультаційний центр. Розробити й використовувати методику для профвибіру в консультаційний центр. Дати рекомендації до використання методик. Об'єктом дослідження є здобувачі на посаду секретаря й психолога-консультанта в консультаційний центр «Розум». Предмет дослідження: формування принципів організації консультаційної допомоги. Теоретична гіпотеза: характер проведення профвибіру має вирішальне значення для формування консультаційного центра й подальшого його розвитку. Теоретичну й методологічну основу даного дослідження становлять положення психології про консультаційну допомогу, як безумовної цінності й пріоритеті суспільного розвитку, теорія відносин В.Н. Мясищева; концепція системного опису психічних явищ В.А. Ганзена. Для рішення поставлених завдань використані наступні методи й методики дослідження: • теоретичний аналіз методологічної, психологічної й педагогічної наукової літератури по аналізованій проблемі; • спостереження за здобувачами вакантної посади в ході експерименту ; • анкетування використовуючи тест «Ще раз про любов»; тест «Квадратне керування»; тест «Тимчасові рамки», орієнтовані на виявлення позитивних і негативних психологічних особливостей здобувачів а також на визначення особистісних якостей. ∞ См. работу «Принципи організації консультативної допомоги »
-
Організація соціальної роботи у Франції
Вступ 3 1. Загальна характеристика соціальної роботи у Франції. 4 2. Професійні групи соціальної роботи. 6 3. Соціальна робота з молоддю. 10 Висновки 13 Література 14 Вступ Розвинені західноєвропейські країни уявляють для наших співвітчизників неабиякий інтерес. Стабільність та добробут мешканців цих держав викликає заздрість у наших громадян, бажання будь-якою ціною залучитися до життя в ній. До таких країн, як вважається, відноситься Франція, де існує значно високий рівень життя населення. Однак, навіть і в цій країні не все гаразд з соціальними проблемами, які мають в ній місце. Статистичні дані показують, що рівень безробіття у Франції є однім із найвищих в Європі і складає 10,2%. Це означає, що кожний десятий працездатний француз перебуває поза межами активної суспільно-економічної діяльності. Крім того, Франція є країною, де найбільша кількість літніх людей. Майже одна третина французів – пенсіонери, тобто та категорія населення, яка потребує підвищеної уваги та піклування з боку держави і суспільства. Все це свідчить про необхідність проведення в країні широкомасштабної та багатогалузевої соціальної політики, а соціальна робота в цьому плані повинна стати знаряддям підтримки та допомоги людям, що опинилися в проблемних умовах. Наскільки ефективна соціальна робота у Франції і які її особливості – тема розгляду даної роботи. Висновки Соціальна робота у Франції є однім із приоритетних напрямків діяльності держави в області соціального захисту та підтримки населення. Вона має давню історію, а її сучасний стан свідчить про значний прогрес французького суспільства щодо забезпечення загальних прав людини, її соціальної підтримки в будь-яких проблемних моментах життя. Соціальна робота у Франції стосується не тільки найбідніших та найнезахищеніших верств населення, а й всіх, хто має ті чи інші труднощі, викликані дією негативних суспільних чинників. Основний тягар соціальної роботи у Франції бере на себе держава, яка через розгалужену систему соціальних закладів вирішує економічні, психологічні, медичні, особистісні проблеми клієнтів соціальної роботи. Крім державних установ, вагому допомогу в здійсненні соціальної роботи здійснюють громадські та благодійницькі організації, волонтерська служба. Особлива увага під час реалізації соціальної роботи приділяється молоді. Вона не тільки сама є об’єктом прискіпливої уваги французької громадськості, а й використовується для проведення більшості заходів в цій сфері. Молодь Франції має непогані можливості набути професію „соціальної кар’єри” та за допомогою цього „стати на ноги”, знайти своє місце в житті. ∞ См. работу «Організація соціальної роботи у Франції»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|