|
-
Походження богів і всесвіту в творах Гомера
-
УЧАСТЬ СПОРТСМЕНІВ УКРАЇНИ В ІГРАХ В ТУРИНІ
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Історія розвитку олімпійських ігор 5 1.1. Зародження олімпійських ігор 5 1.2. Відродження олімпійських ігор 8 1.3. Олімпійська хартія (основні принципи, правила і положення олімпійсь-ких ігор) 9 1.4. Міжнародний олімпійський комітет (МОК) 11 1.5. Національний олімпійський комітет (НОК) 12 1.6. Програма олімпійських ігор та їх атрибутика 13 Розділ 2. Участь спортсменів України в іграх в Турині 21 Розділ 3. Основні переможці олімпіади в Турині 24 Висновки 25 Література 26 ∞ См. работу «УЧАСТЬ СПОРТСМЕНІВ УКРАЇНИ В ІГРАХ В ТУРИНІ»
-
УЧАСТЬ СПОРТСМЕНІВ УКРАЇНИ В ІГРАХ В ТУРИНІ
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Історія розвитку олімпійських ігор 5 1.1. Зародження олімпійських ігор 5 1.2. Відродження олімпійських ігор 8 1.3. Олімпійська хартія (основні принципи, правила і положення олімпійсь-ких ігор) 9 1.4. Міжнародний олімпійський комітет (МОК) 11 1.5. Національний олімпійський комітет (НОК) 12 1.6. Програма олімпійських ігор та їх атрибутика 13 Розділ 2. Участь спортсменів України в іграх в Турині 21 Розділ 3. Основні переможці олімпіади в Турині 24 Висновки 25 Література 26 ∞ См. работу «УЧАСТЬ СПОРТСМЕНІВ УКРАЇНИ В ІГРАХ В ТУРИНІ»
-
Сравнительный анализ космогонических мифов, изложенных в произведениях Гомера, Гесиода и орфических теогониях
-
Олімпійські ігри
План Вступ 3 1. Перші олімпійські ігри. Особливості проведення, недоліки і переваги 4 2. Характеристика других олімпійських ігор, порядок проведення, програма, недоліки та переваги 5 3. Характеристика третіх олімпійських ігор, порядок проведення, програма, недоліки та переваги 7 4. Характеристика четвертих олімпійських ігор, порядок проведення, програма, недоліки та переваги 8 5. Характеристика п’ятих олімпійських ігор, порядок проведення, програма недоліки та переваги 10 6. Характеристика сьомих олімпійських ігор, порядок проведення, програма, недоліки та переваги 12 Висновок 14 Література 16 ∞ См. работу «Олімпійські ігри»
-
Воля богів і свободна воля людини в світі античної трагедії
-
Модульна контрольна робота з філософії
1.Охарактеризуйте свій світогляд 3 2. Який з вимірів людського буття Вам імпонує? 4 3. Дати визначення таких понять 4 4.Проаналізуйте афоризми 5 5.Як впливає Схід на Захід, а Захід на Схід? 7 6.Охарактеризувати основні поняття даосизму 7 7. В чому сутність олімпійських богів, і чим вони відрізняються від християнського Бога? 8 8. В чому сутність філософії епікурейців та неоплатоніків? 10 9.Чим відрізняється філософія А. Блаженного від філософії Ф. Аквінського? 11 10.Які основні положення світорозуміння Мартіна Лютера? 13 11. Які три шляхи пізнання називає Френсіс Бекон? 14 12.Чим поняття "Я" у Фіхте відрізняється від "Не - Я"? 15 13.В чому сутність матеріалістичного розуміння історії в концепції марксизму? 16 14. Що таке "психоаналіз"? 17 15. Назвати та проаналізувати основні риси української класичної філософії 17 16. Охарактеризувати вчення про серце у Г. Сковороди та П. Юркевича. 19 17.Що таке філософська антропологія (ХХст.)? 21 18.В чому сутність персоналізму? 22 19. Що таке екзистенціалізм? 23 20. Охарактеризувати поняття "постмодернізм" 24 Список використаної літератури 26 ∞ См. работу «Модульна контрольна робота з філософії»
-
Організація бенкет-чаю
1. Особливості бенкет-чаю як виду бенкету 3 2. Час тривалості бенкет-чаю 4 3. Характеристика приміщень, де має відбутися бенкет, виробничі та організаційні процеси, які потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 4 4. Форма і варіант розстановки столів 5 5. Меню. Вибір напоїв до страв 6 6. Розрахунки для бенкет-чаю 8 Приміщення, банкетні столи 8 Додаткові меблі, елементи інтер’єру 9 Офіціанти 10 Скатертини 11 7. Способи подавання страв і напоїв до столу, характерні для бенкет-чаю 11 8. Графічне зображення графічно із зазначенням черговості сервірування приклад сервірування одного десертного куверту чи двох 14 9. Графічне зображення приміщення, де влаштовано бенкет 16 10. Графічне зображення зони обслуговування офіціантів 17 10. Графічне зображення зони обслуговування офіціантів 18 Література 21 ∞ См. работу «Організація бенкет-чаю»
-
"Прийом ""Сніданок"""
1. Специфіка прийому «Сніданок» як виду прийому та бенкету 3 2. Приміщення, де має відбутися прийом, процеси виробничого та організаційного характеру, що потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 4 3. Розстановка столів 4 4. Особливості меню та вибору напоїв 5 5. Розрахунки стосовно приміщення та бенкетних столів для прийому «Сніданок» 7 6. Подавання страв і напоїв до столу, характерні для прийому «Сніданок» 9 7. Зображення із зазначенням черговості сервірування 10 8. Графічне зображення приміщення, де влаштовано прийом 11 9. Зображення зони обслуговування офіціантів 13 Список літератури 15 ∞ См. работу «"Прийом ""Сніданок"""»
-
Актуальність Іліади Гомера для нашого часу
-
Міфологія
Тема 1. Міфологія Стародавньої Індії 3 1. Боги Стародавньої Індії 3 2. Храми богів 5 3. Священні свята 6 4. Жреці Стародавньої Індії та їх діяльність 6 Тема 2. Міфологія Стародавнього Китаю 7 1. Боги Стародавнього Китаю 7 2. Храми богів 9 3. Священні свята 9 4. Жреці Стародавнього Китаю та їх діяльність 10 Тема 3.Міфологія Мезоамерики 10 1. Боги Мезоамерики 10 2. Храми богів 12 3. Священні свята 13 4. Жреці Мезоамерики та їх діяльність 13 Тема 4.Міфологія Стародавньої Греції 14 1. Боги Стародавньої Греції 14 2. Храми богів 18 3. Священні свята 19 4. Жреці Стародавньої Греції та їх діяльність 20 Тема 5.Міфологія Стародавнього Риму 20 1. Боги Стародавнього Риму 20 2. Храми богів 25 3. Священні свята 26 4. Жреці Стародавнього Риму та їхня діяльність 26 Література 27 ∞ См. работу «Міфологія»
-
Прийом „вечеря”
1. Особливості прийому «Вечеря» як виду прийому 3 2. Час тривалості прийому «Вечеря» 4 3. Характеристика приміщень, де має відбутися прийом, виробничі та організаційні процеси, які потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 5 4. Форма і варіант розстановки столів 6 5. Меню. Вибір напоїв до страв 7 6. Розрахунки для прийому «Вечеря» 10 Приміщення, банкетні столи 10 7. Способи подавання страв і напоїв до столу, характерні для прийому «Вечеря» 14 8. Графічне зображення із зазначенням черговості сервірування 15 9. Графічне зображення приміщення, де влаштовано прийом 21 10. Графічне зображення зони обслуговування офіціантів 22 Література 26 ∞ См. работу «Прийом „вечеря”»
-
"Прийом ""Сніданок"""
1. Особливості прийому «Сніданок» як виду прийому 3 2. Час тривалості прийому «Сніданок» 4 3. Характеристика приміщень, де має відбутися прийом, виробничі та організаційні процеси, які потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 5 4. Форма і варіант розстановки столів 6 5. Меню. Вибір напоїв до страв 7 6. Розрахунки для прийому «Сніданок» 10 Приміщення, банкетні столи 10 7. Способи подавання страв і напоїв до столу, характерні для прийому «Сніданок» 14 8. Графічне зображення із зазначенням черговості сервірування 15 9. Графічне зображення приміщення, де влаштовано прийом 21 10. Графічне зображення зони обслуговування офіціантів 22 Література 26 ∞ См. работу «"Прийом ""Сніданок"""»
-
"Прийом ""Сніданок"""
1. Особливості прийому «Сніданок» як виду прийому 3 2. Час тривалості прийому «Сніданок» 4 3. Характеристика приміщень, де має відбутися прийом, виробничі та організаційні процеси, які потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 4 4. Форма і варіант розстановки столів 4 5. Меню. Вибір напоїв до страв 5 6. Розрахунки для прийому «Сніданок» 8 Приміщення, банкетні столи 8 Офіціанти 9 Скатертини 10 7. Способи подавання страв і напоїв до столу, характерні для прийому «Сніданок» 10 8. Графічне зображення із зазначенням черговості сервірування. 11 9. Графічне зображення приміщення, де влаштовано прийом 12 10. Графічне зображення зони обслуговування офіціантів 15 Література…………………………………………………………………………….17 ∞ См. работу «"Прийом ""Сніданок"""»
-
Навчання дітей з порушенням зору (Тіфлопсихологія)
ВСТУП 2 І. АНАЛІЗ НАУКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ТЕМИ 5 ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПЕРЦЕПТИВНИХ ДІЙ В ПРОЦЕСІ ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ГЛИБОКИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ 9 ІІ.1. Методи навчання дітей з порушеннями зору 9 ІІ.2. Наочно-дієва методика „Мозаїка” 12 ІІ.3. Аналіз наочно-дієвої методики „Мозаїка” 13 ІІ.3.1. Ознайомлення дитини з елементами мозаїки 13 ІІ.3.2. Закріплення знань основних елементів мозаїки, розвиток уваги дитини формі й орієнтації елементів мозаїки 13 ІІ.3.3. Навчання виділенню єдиної ознаки, 14 по якому згруповані фігури 14 ІІ.3.4. Навчання дитини аналізувати зображення і складати з елементів мозаїки прості зображення за зразком 14 ІІ.3.5. Навчання дитини знаходити закономірність розташування елементів мозаїки на ігровому полі та відсутній елемент 16 ІІ.3.6. Навчання аналізові і синтезові простих і складних за структурою і числом елементів зображень 17 ІІ.3.7. Навчання дитини аналізувати і збирати за зразком кілька зображень середнього ступеня складності на одному ігровому полі. Розвиток зорової уваги і зорової пам'яті 20 ІІ.3.8. Навчання упізнанню неповного зображення і відтворенню його до цілого 21 ІІ.3.9. Навчання дитини добудовувати симетричне зображення до цілого, використовуючи як зразок зібрану частину зображення 23 ІІ.3.10. Формування навичок порівняння складних зображень, розвиток зорової уваги і зорової пам'яті 24 ІІ.3.11. Навчання дитини збирати зображення по словесній інструкції 25 ІІ.3.12. Навчання дитини виділяти зображення в замаскованому перцептивному полі 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ∞ См. работу «Навчання дітей з порушенням зору (Тіфлопсихологія)»
-
Банкет-Кава
Особливості бенкет-кави як виду бенкету 3 Час тривалості бенкет-кави 4 Характеристика приміщень, де має відбутися бенкет, виробничі та організаційні процеси, які потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 4 Форма і варіант розстановки столів 5 Меню. Вибір напоїв до страв 6 Розрахунки для бенкет-кави 9 Приміщення, банкетні столи 9 Додаткові меблі, елементи інтер’єру 10 Офіціанти 10 Скатертини 12 Способи подавання страв і напоїв до столу, характерні для бенкет-кави 12 Графічне зображення графічно із зазначенням черговості сервірування приклад сервірування одного десертного куверту чи двох 15 Графічне зображення приміщення, де влаштовано бенкет 16 Графічне зображення розсадки та зони обслуговування офіціантів 18 Список використаної літератури 21 ∞ См. работу «Банкет-Кава»
-
Банкет-Чай
Особливості бенкет-чаю як виду бенкету 2 Час тривалості бенкет-чаю 2 Форма і варіант розстановки столів 2 Меню. Вибір напоїв до страв 3 Розрахунки для бенкет-чаю. Приміщення, банкетні столи 5 Офіціанти 5 Скатертини 6 Способи подавання страв і напоїв до столу, характерні для бенкет-чаю 6 Графічне зображення приміщення, де влаштовано бенкет 9 Графічне зображення зони обслуговування офіціантів 12 Використані джерела ∞ См. работу «Банкет-Чай»
-
Ринковий попит та графічне зображення ринкового попиту
-
Давньогрецька міфологія як один із елементів античної культури
-
Ерос у грецькій літературі
Вступ 2 1. Ерос – один із найдавніших богів космогонічного характеру 4 2. Становлення поняття «любові» в добу античності 5 Висновки 12 Список використаної літератури 13 ∞ См. работу «Ерос у грецькій літературі»
-
Значение греческой литературы для мировой цивилизации
Назва роботи Значение греческой литературы для мировой цивилизации Розділ Література Вид роботи Контрольна робота Кількість сторінок 15 Ціна 0 Зміст I. ЗНАЧЕНИЕ ГРЕЧЕСКОЙ ЛИТЕРАТУРЫ 2 ДЛЯ МИРОВОЙ ЦИВИЛИЗАЦИИ. 2 II. ИСТОРИЧЕСКИЕ ПРЕДПОСЫЛКИ ВОЗНИКНОВЕНИЯ 2 ДРЕВНЕГРЕЧЕСКОЙ ЛИТЕРАТУРЫ. 2 1. Предмет и значение литературы Древней Греции. 2 2. Античное рабовладельческое общество. 3 3. Греческие племена и наречия. 3 4. Язык древнегреческой литературы. 3 III. ИСТОКИ ДРЕВНЕГРЕЧЕСКОЙ ЛИТЕРАТУРЫ. 5 1. Народно-поэтическое творчество и мифология. 5 2. Сказки, басни (Эсоп), загадки и пословицы. 5 3. Народная песня, ее происхождение и формы. 6 IV. ПОЭМЫ ГОМЕРА. 7 1. Сказание о Троянской войне. 7 2. Общий характер поэм. 7 3. Главные образы поэм. 8 4. Значение поэм Гомера. 10 V. ФОРМЫ ЛИРИЧЕСКОЙ ПОЭЗИИ. 10 1. Греческая лирика и ее формы. 10 2. Элегия и ямб. 11 3. Эпиграммы. 11 4. Основные жанры прозаической литературы. 11 VI. ЛИТЕРАТУРА ЭЛЛИНИЗМА. 12 1. Общая характеристика эпохи эллинизма. 12 2. Эллинистическая образованность. 12 3. Реализм и натурализм. 13 VII. СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ. 14 ∞ См. работу «Значение греческой литературы для мировой цивилизации»
-
Развитие экономики древней Греции за данными поэм Гомера "Илиада" и "Одиссея".
-
Развитие экономики древней Греции за данными поэм Гомера "Илиада" и "Одиссея".
-
Банкет-Чай
1. Особливості бенкет-чаю як виду бенкету 2 2. Час тривалості бенкет-чаю. Місце проведення заходу 4 3. Характеристика приміщень, де має відбутися бенкет, виробничі та організаційні процеси, які потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 6 4. Форма і варіант розстановки столів 7 5. Меню. Вибір напоїв до страв 9 6. Додаткові меблі, елементи інтер’єру 12 7. Розрахунки для бенкет-чаю: приміщення, бенкетні столи 13 8. Способи подавання страв і напоїв до столу, характерні для бенкет-чаю 15 9. Графічне зображення приміщення, де влаштовано бенкет 20 10. Графічне зображення зони обслуговування офіціантів 22 Джерела 25 ∞ См. работу «Банкет-Чай»
-
Оздоблювальні шви
ЗМІСТ 1. Оздоблювальні шви, галузь використання. Технічні умови виконання. Виконати графічне зображення........................................... 3 2. Особливості обробки кишень з клапаном на пілочках верхнього плечевого одягу і на задній половинці штанів.................... 9 3. Виконати графічне зображення обробки шлиці спинки у верхньому плечевому одязі з підкладною до низу з використанням нуклеових матеріалів. Вказати обладнання........................................... 13 4. Основні стадії виготовлення одягу при масовому виробництві. послідовність розробки конструкцій одягу нових моделей................. 17 5. Виготовити зразок бічної кишені з обшивною листочкою на пілочках пальто............................................................................................ 18 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА...................................................................... 19 ∞ См. работу «Оздоблювальні шви»
-
Прийом Келих вина
1. Специфіка прийому «Келих вина» як виду прийому та бенкету 3 2. Приміщення, де має відбутися прийом, процеси виробничого та організаційного характеру, що потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 3 3. Розстановка столів 4 4. Особливості меню та вибору напоїв 5 5. Розрахунки стосовно приміщення та бенкетних столів для прийому «Келих вина» 5 6. Подавання страв і напоїв до столу, характерні для прийому «Келих вина» 6 7. Зображення із зазначенням черговості сервірування 7 8. Графічне зображення приміщення, де влаштовано прийом 8 9. Зона обслуговування офіціантів 9 Список літератури 11 ∞ См. работу «Прийом Келих вина»
-
Прийом Келих вина
1. Специфіка прийому «Келих вина» як виду прийому та бенкету 3 2. Приміщення, де має відбутися прийом, процеси виробничого та організаційного характеру, що потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 3 3. Розстановка столів 4 4. Особливості меню та вибору напоїв 5 5. Розрахунки стосовно приміщення та бенкетних столів для прийому «Келих вина» 5 6. Подавання страв і напоїв до столу, характерні для прийому «Келих вина» 6 7. Зображення із зазначенням черговості сервірування 7 8. Графічне зображення приміщення, де влаштовано прийом 8 9. Зона обслуговування офіціантів 9 Список літератури 11 ∞ См. работу «Прийом Келих вина»
-
Зображення життєвих ідеалів героїв роману Пушкіна "Євгеній Онєгін"
-
Туристична картографія Варіант № 9
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|