|
-
Педагогіка і психологія вищої школи як комплексна наукова дисципліна
-
Психологія і педагогіка як навчальна дисципліна
-
ПСИХОЛОГІЯ ТА ПЕДАГОГІКА
Зміст 1. Мова і мовлення……………………………………………………………3 2. Специфічні психічні стани людини: пильнування, медитація, гіпноз, віра, біль, ейфорія…………………………………………………10 3. Гештальт-психологія………………………………………………………17 Використана література……………………………………………………….22 ∞ См. работу «ПСИХОЛОГІЯ ТА ПЕДАГОГІКА»
-
Педагогіка і психологія
План Вступ………………………………………………………………………2 1. Педагогіка як наука про виховання……………………………3 2. Предмет педагогіки, її основні категорії……………………….6 3. Методологія педагогіки…………………………………………..8 4. Структура педагогіки, її зв`язок з іншими науками. Завдання педагогіки………………………………………………..9 5. Предмет психологічної науки……………………………………11 Висновок………………………………………………………………….15 Використана література………………………………………………..16 ∞ См. работу «Педагогіка і психологія»
-
Контрольна робота психологія і педагогіка
1. Назвіть і охарактеризуйте основні наукові течії в психології ХХ ст. 3 2. Психологія як наука та її предмет 7 4. Психіка. Свідомість. Інстинкт 9 23. Предмет педагогіки 11 27. Педагогічний менеджмент: сутність і зміст 13 Список літератури 16 ∞ См. работу «Контрольна робота психологія і педагогіка»
-
Основні етапи розвитку педагогіки та освіти
-
Психология и педагогіка. Варіант 13. Педагогіка 18. Форми організації навчального процесу. Психологія 13. Фізіологічні основи й психологічні теорії емоцій. Практичне завдання: психологічна характеристика особистості дорослої людини.
-
Педагогіка та психологія
-
Психологія і педагогіка. Відповіді на питання варіанта 7
-
Філософська основа педагогіки
1. Бордовская Н. В., Реан А. А. Педагогика. Учебник для вузов. – СПб: Изд-во «Питер», 2000. – 304 с. 2. Гончаренко С. У., Мальований Ю.І. Гуманітаризація загальної середньої школи. – К., 1994. – 34 с. 3. Ильина Т. А. Педагогика: Курс лекций: Учебное пособие для студентов пед. ин-тов. – М.: Просвещение, 1984. – 496 с. 4. Лозова В.І., Москаленко П.Г., Троцько Г.В. Педагогіка. Навчально-методичний посібник. – К., 1993. 5. Омельяненко В.Л. та інші. Педагогіка. Загальні основи педагогіки. Теорія навчання. – Кіровоград, 1997. 6. Педагогіка./ За ред. А. М. Алексюка. – К., 1985. – 295 с. 7. Педагогика. Учебное пособие для студентов пед.вузов и пед.колледжей / Под ред. П. И. Подкасистого. – М.: Педагогическое общество России, 1998. – 640 с. 8. Харламов И. Ф. Педагогіка: Учебное пособие.- М.: Высшая школа, 1990. – 576 с. 9. Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – Тернопіль, 1997. – 190 с. ∞ См. работу «Філософська основа педагогіки»
-
Філософська основа педагогіки
1. Бордовская Н. В., Реан А. А. Педагогика. Учебник для вузов. – СПб: Изд-во «Питер», 2000. – 304 с. 2. Гончаренко С. У., Мальований Ю.І. Гуманітаризація загальної середньої школи. – К., 1994. – 34 с. 3. Ильина Т. А. Педагогика: Курс лекций: Учебное пособие для студентов пед. ин-тов. – М.: Просвещение, 1984. – 496 с. 4. Лозова В.І., Москаленко П.Г., Троцько Г.В. Педагогіка. Навчально-методичний посібник. – К., 1993. 5. Омельяненко В.Л. та інші. Педагогіка. Загальні основи педагогіки. Теорія навчання. – Кіровоград, 1997. 6. Педагогіка./ За ред. А. М. Алексюка. – К., 1985. – 295 с. 7. Педагогика. Учебное пособие для студентов пед.вузов и пед.колледжей / Под ред. П. И. Подкасистого. – М.: Педагогическое общество России, 1998. – 640 с. 8. Харламов И. Ф. Педагогіка: Учебное пособие.- М.: Высшая школа, 1990. – 576 с. 9. Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – Тернопіль, 1997. – 190 с. ∞ См. работу «Філософська основа педагогіки»
-
Українська козацька педагогіка і духовність
Зміст Вступ ………………………………………………………………………………3 Розділ І. Завдання і складові частини національного виховання …………….6 1.1. Історичний розвиток національної системи виховання ……………….6 1.2. Складові духовного світу особистості …………………………………14 Розділ ІІ. Козацька педагогіка як унікальне явище світової педагогічної думки ……………………………………………………………………………19 2.1. Козацька педагогіка - складова української етнопедагогіки ………..19 2.2. Козацькі традиції. Національний герой Іван Сірко …………………..25 Висновки ………………………………………………………………………..30 Список використаної літератури ………………………………………………32 ∞ См. работу «Українська козацька педагогіка і духовність»
-
Педагогіка та психологія
1. Розкрити зв’язок педагогіки та психології. Що для них є спільного, а що відмінного? 3 2. Чому складання конспекту сприяє запам’ятовуванню? 8 3. В чому полягає соціальна сутність освіти? 9 4. Чим відрізняються методи навчання від прийомів, які задачі вони вирішують? 13 Список використаної літератури 15 ∞ См. работу «Педагогіка та психологія»
-
Педагогіка та психологія
1. Розкрити зв’язок педагогіки та психології. Що для них є спільного, а що відмінного? 3 2. Чому складання конспекту сприяє запам’ятовуванню? 8 3. В чому полягає соціальна сутність освіти? 9 4. Чим відрізняються методи навчання від прийомів, які задачі вони вирішують? 13 Список використаної літератури 15 ∞ См. работу «Педагогіка та психологія»
-
Психологія середніх віків. Психологія епохи Відродження
-
Розбудова незалежної Української держави
Вступ 3 1. Зародження педагогічної думки в Київській Русі і її розвиток у ХІV – XV століттях 5 2. Педагогіка епохи українського національного відродження ХVI-XVIII ст. 7 3. Педагогічні ідеї українських просвітителів у ХІХ ст. 9 4. Національна педагогіка у ХХ ст. 11 Висновки 15 Список використаної літератури 16 ∞ См. работу «Розбудова незалежної Української держави»
-
Розбудова незалежної Української держави
Вступ 3 1. Зародження педагогічної думки в Київській Русі і її розвиток у ХІV – XV століттях 5 2. Педагогіка епохи українського національного відродження ХVI-XVIII ст. 7 3. Педагогічні ідеї українських просвітителів у ХІХ ст. 9 4. Національна педагогіка у ХХ ст. 11 Висновки 15 Список використаної літератури 16 ∞ См. работу «Розбудова незалежної Української держави»
-
ПСИХОЛОГІЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ МЕНЕДЖЕРА
З М І С Т ВСТУП 2 ПСИХОЛОГІЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ МЕНЕДЖЕРА 3 ПСИХОЛОГІЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ БУХГАЛТЕРА 4 ПСИХОЛОГІЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ АУДИТОРА 5 ПСИХОЛОГІЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ ЕКОНОМІСТА З ТУРИЗМУ 6 ВИСНОВОК 7 ЛІТЕРАТУРА 8 ∞ См. работу «ПСИХОЛОГІЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ МЕНЕДЖЕРА»
-
Психологія творчості і редактор
Література 1. Андрейцев В. Правнича освіта в Україні: стан та перспективи розвитку. – К., 2000, 45 с. 2. Коротяєв Б.І., Патлачук В.Н. Педагогіка: Навчальний курс для студентів юридичного факультету. – К.: Інтелект, 1999. – 170 с. 3. Сухарев В.А. Психология интеллекта. – Донецк: Сталкер, 1997. – 416 с 4. Сорокин Ф.Б. Философия и психология творчества. М.:2001 г. ∞ См. работу «Психологія творчості і редактор»
-
Предмет психологія і педагогіка
Варіант 3 1. Визначте серед перерахованих нижче психічних явищ психічні властивості особистості: темперамент, уява, відчуття, мислення, здібності, воля, страх, сприйняття, характер, настрій, потреби, направленість, напруженість, уважність. 2. Серед перерахованих нижче висловів виберіть ті, які містять загальні вимоги до методів психології. 3. У кого важче сформувати такі якості, як контроль і уміння володіти собою: 4. З наведених нижче положень виберіть ті, що найбільш правильно розкривають поняття «характер». Обґрунтуйте свою відповідь: 5. Назвіть структурні елементи вольового акту. 6. Виберіть один із варіантів відповідей, який, на вашу думку, є не правильним або найбільш правильним, і поясніть, чому ви так вважаєте. Варіант 5 1. Назвіть і охарактеризуйте науки, з якими пов'язана педагогіка. 2. Дайте визначення поняття: Навички - це... Педагогіка - це… 3. Визначте правильність чи неправильність положення. Обгрунтуйте свою точку зору. 4. Як Ви розумієте дане твердження? Поясніть його з педагогічної точки зору. Список використаної літератури ∞ См. работу «Предмет психологія і педагогіка »
-
Педагогіка ненасилля Л.М. Толстого
-
Юридична психологія
Вступ 3 1. Психологія особистості злочинця 4 2. Психологія конфлікту в правоохоронній діяльності 16 3. Визначте, який прийом саморегуляції застосовується оповідачем 25 Висновки 27 Список використаної літератури 28 ∞ См. работу «Юридична психологія »
-
Психологія кольору, відтінків та форми в рекламі
-
Адаптація поведінки дитини в перший рік навчання в школі
Вступ 2 1. Особливості молодшого шкільного віку 4 2. Когнітивний розвиток в молодшому шкільному віці. 7 2.1. Научіння та мислення в процесі шкільного навчання 7 2.2. Нездадність до учіння 9 3. Психологічно-соціальний розвиток особистості 14 3.1. Розвиток особистості та вплив сім'ї 14 3.2. Соціальні знання та стосунки з однолітками в молодшому шкільному віці 20 Література 25 1. Вишневський О. Сучасне українське виховання. Педагогічні нариси. - Львів, 1996. 2. Г.О. Люблінська. Дитяча психологія. - К.: Вища школа, 1984. 3. Галузинський В.М., Євнух М.Б. Педагогіка: теорія та історія. - Рівне, 1996. 4. Журавлев В.И. Педагогика. - М.: Рос.пед.агенство, 1996. 5. Закон України "Про освіту". - К.: 1997. 6. І.К.Матюша. Гуманізація виховання і навчання в загальноосвітній школі. - К.: Вища школа, 1996. 7. Ісатенко Т. Українська національна школа-родина - ціннісний орієнтир суспільства // Початкова школа. -1997. -№5. -С. 8-9. 8. Калмиков Г. Про діяльність сім'ї та школи. // Початкова школа. -1998. -№ 9. - С. 18-22. 9. Концепція національного виховання. - К., 1994.. 10. Кузь В.Г., Руденко Ю.Д., Сергійчик З.О. Основи національного виховання. - Умань, 1993. 11. Педагогічна бібліотека. Вікова психологія. - К.: Радянська школа, 1976. 12. Практические задания по психологии. Учебное пособие для студентов педагогических институтов. Под редакцией профессора А.В.Петровского. - М.: Просвещение, 1972. 13. Сухомлинський В.О. Батьківська педагогіка. - К.: Радянська школа, 1978 ∞ См. работу «Адаптація поведінки дитини в перший рік навчання в школі»
-
Педагогіка та психологія
Вступ 3 1. Предмет педагогіки і психології вищої школи 7 2. Основні функції та завдання педагогіки та психології вищої школи 8 3. Характеристика основних категорій педагогіки і психології вищої школи та їх взаємозв’язку 11 Висновки 14 Список використаних джерел 16 ∞ См. работу «Педагогіка та психологія»
-
Педагогіка та психологія
Вступ 3 1. Предмет педагогіки і психології вищої школи 7 2. Основні функції та завдання педагогіки та психології вищої школи 8 3. Характеристика основних категорій педагогіки і психології вищої школи та їх взаємозв’язку 11 Висновки 14 Список використаних джерел 16 ∞ См. работу «Педагогіка та психологія»
-
Юридична психологія
Завдання 1. Психологія особистості злочинця 3 Завдання 2. Психологія конфлікту в правоохоронній діяльності 8 Завдання 3. Визначте, який прийом саморегуляції застосовується оповідачем 19 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 20 ∞ См. работу «Юридична психологія»
-
Психологія і педагогіка. Відповіді на питання
1. Психолого-педагогічні засоби активізації сприймання та засвоєння студентами курсу дисципліни. 3 2. Психолого-педагогічні прийоми активізації уваги студентів. 4 3. Невербальні техніки викладання у ВНЗ. 5 4. Психолого-педагогічні засоби розвитку творчого мислення в умовах навчально-виховного процесу ВНЗ. 6 5. Психологічна характеристика особистості викладача ВНЗ та шляхи її самореалізації. 7 6. Психолого-педагогічні прийоми нейтралізації негативної поведінки студентів. 8 7. Педагогічний менеджмент конфліктами у ВНЗ. 9 8. Різновиди конфліктів у вищій школі та стилі їх врегулювання. 10 9. Психологічний клімат студентської групи. Роль викладача у його формуванні. 11 10. Психологія стресу. Аналіз стрес-факторів в умовах ВНЗ. 12 11. Психологічні засоби переживання стресогенних ситуацій навчання у ВНЗ. Роль викладача. 13 Література 14 ∞ См. работу «Психологія і педагогіка. Відповіді на питання»
-
К/р юридична психологія
ЗАВДАННЯ І. ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ ЗЛОЧИНЦЯ 3 ЗАВДАННЯ 2. ПСИХОЛОГІЯ КОНФЛІКТУ В ПРАВООХОРОННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 11 ЗАВДАННЯ 3. ВИЗНАЧТЕ, ЯКИЙ ПРИЙОМ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ОПОВІДАЧЕМ. 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23 ∞ См. работу «К/р юридична психологія»
-
Психологія та педагогіка
І. У ході дослідження встановіть особливості емоційного стану людини, не відволікаючи її від роботи. ІІ. Чи можна закономірності психіки, виявлені у тварин, переносити на людину? Обгрунтуйте відповідь. ІІІ. Складіть та проаналізуйте схему взаємозв’язку чуттєвих та логічних процесів пізнання. ІV. Наведені нижче особливості поведінки людини характеризують її чи як індивіда, чи як особистість. V. На основі характеристики визначте тип темперамента. Використана література ∞ См. работу «Психологія та педагогіка»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|