|
-
Розвиток довільної уваги у дітей дошкільного віку
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи проблеми 4 1.1. Сутність поняття увага 4 1.2. Проблема розвитку уваги у дітей дошкільного віку 12 Розділ 2. Розвиток довільної уваги у дітей дошкільного віку 20 2.1. Характеристика рівней розвитку уваги у дітей дошкільного віку 20 2.2. Шляхи розвитку уваги у дітей дошкільного віку 23 Висновки 30 Список використаної літератури 31 Додатки 33 ∞ См. работу «Розвиток довільної уваги у дітей дошкільного віку»
-
Підготовка дитини до школи
Вступ 3 1. Розвиток дитини дошкільного віку 4 1. 2. Виховання уміння вчитися 5 1.3. Труднощі адаптації до школи 8 2. Методики вивчення і розвитку мислення дітей дошкільного віку 10 2.1. Оцінювання мислення дітей дошкільного віку 10 2.3. Методики роботи по розвитку мислення дітей дошкільного віку 12 1.3. Результати дослідження 18 2. Розвиток уваги та пам’яті в дошкільному віці 22 Висновки 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27 ∞ См. работу «Підготовка дитини до школи»
-
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10 1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10 1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12 1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14 1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15 1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18 2.1. Завдання дослідження 18 2.2. Характеристика методів дослідження 18 2.3. Організація дослідження 18 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19 3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19 3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20 3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20 3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22 3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25 3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26 3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28 3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30 ВИСНОВКИ 32 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33 ЛИТЕРАТУРА 34 ∞ См. работу «ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ»
-
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10 1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10 1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12 1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14 1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15 1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18 2.1. Завдання дослідження 18 2.2. Характеристика методів дослідження 18 2.3. Організація дослідження 18 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19 3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19 3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20 3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20 3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22 3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25 3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26 3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28 3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30 ВИСНОВКИ 32 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33 ЛИТЕРАТУРА 34 ∞ См. работу «ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ»
-
Розвиток уваги у дошкільному віці
Вступ 2 1. Поняття про увагу, її види та фізіологічні основи 3 2. Особливості розвитку уваги у дітей молодшого дошкільного віку 6 3. Розвиток уваги в старшому дошкільному віці 8 Висновки 10 Задачі на розвиток уваги для дошкільнят 11 Список використаної літератури 12 ∞ См. работу «Розвиток уваги у дошкільному віці»
-
Психологія дошкільника
Зміст Вступ 4 Розділ 1 6 Психологія дошкільника. Середина дитинства 6 1.1. Концепція - Я дитини 5 -7 років 6 1.2. Вплив навчальної діяльності на розвиток дітей дошкільного віку 11 Розділ 2 17 Розвиток мислення в дітей дошкільного віку 17 2.1. Розвиток уяви дошкільнят 17 2.2. Розвиток мислення дітей дошкільного віку 20 2.3. Розвиток мовлення дитини і його звўязок з мисленням 24 Розділ 3 35 Методи діагностики мислення дітей дошкільного віку 35 3.1. Методики для оцінки образно - логічного мислення 35 3.2. Методики для оцінювання наочно - діючого мислення 43 Висновки 51 Список використаної літератури 53 ∞ См. работу «Психологія дошкільника»
-
Тілесно-орієнтована психотерапія в реабілітації дітей дошкільного з психічними відхиленнями
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПСИХІЧНИМИ ВІДХИЛЕННЯМИ 6 1.1. Анатомо-фізіологічні особливості дітей дошкільного віку 6 1.2. Психічний розвиток дітей дошкільного віку 8 1.3. Характеристика найпоширеніших психічних порушень дітей дошкільного віку 21 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ТІЛЕСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ В РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ 30 2.1. Психолого-педагогічні особливості роботи з дітьми дошкільного віку 30 2.2. Місце засобів тілесно-орієнтованої психотерапії дітей з психічними відхиленнями 41 РОЗДІЛ ІІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ТІЛЕСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ В РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПСИХІЧНИМИ ²ДХИЛЕННЯМИ 49 3.1. Організація дослідження 49 3.2. Аналіз результатів дослідження та їх інтерпретація 56 ВИСНОВОК 73 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 76 ∞ См. работу «Тілесно-орієнтована психотерапія в реабілітації дітей дошкільного з психічними відхиленнями »
-
Особливості розвитку уваги у старшому дошкільному віці
Вступ 3 1. Теоретичні аспекти розвитку уваги у дітей старшого дошкільного віку 5 2. Основні засади виховання різних видів уваги 10 3. Аналіз розроблених у сучасній науковій літературі методик вивчення уваги 12 3.1. Дослідження концентрації уваги 12 3.2. Дослідження розумової працездатності та переключення уваги 15 3.3. Дослідження вибірковості уваги 17 4. Методики практичного вивчення особливостей уваги у дітей старшого дошкільного віку 20 4.1. Перша група тестів 20 4.2. Друга група тестів 22 4.3. Третя група тестів 23 5. Аналіз одержаних результатів 24 5.1. Аналіз результатів 1-го тесту 24 5.2. Аналіз результатів 2-го тесту 25 5.3. Аналіз результатів 3-го тесту 26 5.4. Підсумки по трьох групах тестів 27 Висновки 28 Список джерел та літератури 30 ∞ См. работу «Особливості розвитку уваги у старшому дошкільному віці»
-
Трудовая деательность
Вступ………………………………………………………………………… 4 Розділ І. Дошкільне дитинство……………..………………………………….5 1.1 Соціальна ситуація розвитку в дошкільному віці………………………… 5 1.3 Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника………….. 13 1.4 Сенсорний, інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку………. 16 1.5 Характеристика кризи дошкільного дитинства…………………………. 20 Розділ ІІ. Трудова діяльність дітей дошкільного віку…………………….22 2.1 Діяльність як психологічна категорія…………………………………….. 22 2.2 Трудова, учбова діяльність дітей дошкільного віку…………………….. 23 Висновки…………………………………………………………………...........26 Список використаної літератури…………………………………………….27 ∞ См. работу «Трудовая деательность»
-
Трудовая деательность
Вступ………………………………………………………………………… 4 Розділ І. Дошкільне дитинство……………..………………………………….5 1.1 Соціальна ситуація розвитку в дошкільному віці………………………… 5 1.3 Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника………….. 13 1.4 Сенсорний, інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку………. 16 1.5 Характеристика кризи дошкільного дитинства…………………………. 20 Розділ ІІ. Трудова діяльність дітей дошкільного віку…………………….22 2.1 Діяльність як психологічна категорія…………………………………….. 22 2.2 Трудова, учбова діяльність дітей дошкільного віку…………………….. 23 Висновки…………………………………………………………………...........26 Список використаної літератури…………………………………………….27 ∞ См. работу «Трудовая деательность»
-
Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку
Вступ 3 1. Теоретичні аспекти формування образу "Я" та самооцінки 7 1.1. Становлення Я-концепції як умова розвитку дітей дошкільного віку 7 1.2. Поняття та сутність самооцінки, її значення в розвитку дітей дошкільного віку 19 1.3. Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки дітей дошкільного віку 27 2. Розробка концепції експериментального дослідження проблеми формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 38 2.1. Психологічні основи особистісного становлення дошкільника 38 2.2. Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини дошкільного віку 51 2.3. Розробка методики проведення дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 56 3. Аналіз результатів дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 66 3.1. Узагальнення результатів емпіричного дослідження 66 3.2. Рекомендації стосовно розробки педагогічної технології виховного процесу, спрямованого на особистісне становлення дітей дошкільного віку 86 Висновки 96 Література 103 Додаток А 112 Додаток Б 113 ∞ См. работу «Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку»
-
Художня картина як засіб лексичного розвитку дітей
Вступ 4 1. Проблема формування словника дошкільників у науково-педагогічних дослідженнях 7 1.1. Психологічні основи формування словника дітей 7 1.2. Роль художньої картини у словниковій роботі з дошкільниками: методика її використання 14 2. Розвиток словникового запасу дітей засобами образотворчого мистецтва 19 2.1. Особливості словника дітей дошкільного віку 19 2.2. Значення художньої картини та методика роботи з нею у ході формування словника дітей дошкільного віку 24 2.3. Рівень сформованості здібностей у дітей дошкільного віку (констатуючий експеримент) 29 2.4. Методика використання художньої картини в словниковій роботі з дітьми дошкільного віку (формуючий експеримент) 36 2.5. Визначення доцільності та ефективності використання художньої картини у словниковій роботі з дітьми дошкільного віку (контрольний експеримент) 41 Висновки 46 Використана література 48 Додатки 51 ∞ См. работу «Художня картина як засіб лексичного розвитку дітей»
-
Навчання дітей у повсякденному житті
Вступ 2 І. Особливості розвитку і навчання дітей старшого дошкільного віку 4 ІІ. Шлях переходу від чуттевого пізнання до інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку 9 ІІІ. Організація навчання дітей старшого дошкільного віку 13 Висновки 24 Список використаної літератури 25 ∞ См. работу «Навчання дітей у повсякденному житті»
-
Оздоровлення дітей молодшого (середнього старшого) дошкільного віку засобами загартування
План Вступ 3 1. Основні принципи загартовування 5 2. Характеристика традиційних та нетрадиційних засобів загартовування дітей дошкільного віку 8 3. Організація та методика проведення повсякденних та спеціальних загартовуючих процедур 13 4. Стан роботи дошкільної установи по оздоровленню дошкільників 19 5. Впровадження системи роботи по загартуванню дітей дошкільного віку 21 6. Вплив загартування на стан здоров’я та фізичний розвиток дошкільників 24 Висновки 27 Література 28 ∞ См. работу «Оздоровлення дітей молодшого (середнього старшого) дошкільного віку засобами загартування »
-
Трудова діяльність дітей дошкільного віку і її особливості і значення у розвитку особистості дитини
Вступ 5 Розділ І. Дошкільне дитинство 6 1.1 Соціальна ситуація розвитку в дошкільному віці 6 1.3 Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника 14 1.4 Сенсорний, інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку 17 1.5 Характеристика кризи дошкільного дитинства 21 Розділ ІІ. Трудова діяльність дітей дошкільного віку 23 2.1 Діяльність як психологічна категорія 23 2.2 Трудова, учбова діяльність дітей дошкільного віку 24 Висновки 27 Список використаної літератури 28 Об’єкт даного дослідження - розгляд психологічних особливостей розвитку особистості дитини дошкільного віку. Предмет – особливості трудової діяльності і її вплив на розвиток особистості дошкільника. Мета даної роботи – проаналізувавши численні публікації з даної проблематики, підтвердити, систематизувати і узагальнити наявний фактичний матеріал стосовно трудової діяльності дошкільників. ∞ См. работу «Трудова діяльність дітей дошкільного віку і її особливості і значення у розвитку особистості дитини »
-
Сенсорний розвиток дiтей старшого дошкiльного віку
Вступ 2 Розділ І. Особливості сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку 3 1.1 Зміст сенсорного розвитку дошкільників 3 1.2 Розвиток сенсорної культури дошкільників 14 Розділ ІІ. Сенсорний розвиток дітей старшого дошкільного віку шляхом ігрової діяльності 20 2.1 Методика сенсорного розвитоку дітей старшої групи дитячого садка за допомогою дидактичних ігор 20 2.2 Особливості психолого-педагогічного впливу на дошкільників з метою їх сенсорного розвитку 23 Розділ ІІІ. Психолого-педагогічне планування розвитку сенсорної культури дітей старшого дошкільного віку 27 Висновки 33 Список використаної літератури 34 ∞ См. работу «Сенсорний розвиток дiтей старшого дошкiльного віку»
-
Правила поведінки дітей дошкільного віку та їх роль в організації життя і становленні особистості
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Правила поведінки дітей дошкільного віку та їх роль в організації життя і становленні особистості 5 1.2. Формування соціальної поведінки та культури д ітей дошкільного віку 13 РОЗДІЛ 2. ЕМРІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 22 2.1. База проведення експерименту 22 2.2. Проведення експерименту 22 2.3. Результати експерименту 33 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 В експерименті брало більше 40 дітей ∞ См. работу «Правила поведінки дітей дошкільного віку та їх роль в організації життя і становленні особистості »
-
Сенсорне виховання в системі Марії Монтессорі
Вступ 2 Розділ 1. Сенсорне виховання дітей дошкільного віку 4 1.1. Сутність поняття сенсорного виховання 4 1.2. Методика М.Монтессорі 12 1.3. Значення методики М.Монтессорі у сенсорному вихованні дітей дошкільного віку 19 Розділ 2. Використання системи М.Монтессорі у практиці роботи дошкільних навчальних закладів 21 2.1. Використання сенсорної системи у навчанні дітей дошкільного віку 21 2.2. Методичні рекомендації щодо використання системи М.Монтессорі у напрямку гармонійного виховання дітей дошкільного віку 28 Висновки 34 Список використаних джерел 36 ∞ См. работу «Сенсорне виховання в системі Марії Монтессорі»
-
Фактори соціального оточення і розвиток креативності в дошкільному віці
ВСТУП 3 Розділ 1. Особливості формування креативності у дитячому віці 5 1.1. Відносини між батьками і розвиток дитини 5 1.2. Розвиток особистості дитини в дошкільному віці 7 1.3. Розвиток творчих здібностей в онтогенезі 10 Розділ 2. Вплив взаємовідносин у сім’ї на розвиток креативності дітей дошкільного віку 17 2.1. Методики вивчення і розвитку творчого поводження дітей 17 2.2. Результати дослідження 19 2.3. Методика роботи по розвитку креативності дітей дошкільного віку 22 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 ∞ См. работу «Фактори соціального оточення і розвиток креативності в дошкільному віці»
-
Формування пізнавальних інтересів у дітей середнього дошкільного віку в процесі спостережень у природі
ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦІСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 5 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦІСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 5 1.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПСИХОЛОГО - ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З ПИТАНЬ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. 5 1.2. РОЛЬ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ПРИРОДНИЧОГО ЗМІСТУ У ФОРМУВАННІ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ПРИРОДИ. 7 1.3. МЕТОДИКА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 16 РОЗДІЛ ІІ. СИСТЕМА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 20 2.1. СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 20 2.2. СИСТЕМА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 27 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТКИ 41 ∞ См. работу «Формування пізнавальних інтересів у дітей середнього дошкільного віку в процесі спостережень у природі»
-
Психологічні аспекти розвитку мовлення у дошкільників
Вступ 4 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дітей дошкільного віку 7 1.1. Етапи розвитку мовлення дитини 7 1.2. Своєрідність мовлення дошкільників 12 1.3. Психологічні аспекти розвитку мовлення дошкільника 17 Розділ 2. Дослідження психологічних аспектів розвитку мовлення дітей дошкільного віку 22 2.1 Планування експерименту 22 2.2 Результати дослідження та їх інтерпретація 23 Розділ 3. Особливості корекційної програми та перевірка її ефективності 26 3.1 Психологічні ігри для розвитку мовлення дітей дошкільного віку 26 3.2 Вивчення ефективності розвиваючої роботи 34 Висновок 36 Список використаної літератури 38 Об'єктом дослідження є процес вивчення і розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Предметом виступають психологічні аспекти розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Метою стало створення системи психологічного вивчення і розвитку мовлення дітей ∞ См. работу «Психологічні аспекти розвитку мовлення у дошкільників »
-
Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку (середня група 4-5 років)
ВСТУП 3 І. ТЕРЕТИЧНА ЧАСТИНА 5 1.1. Виховання культурно-гігієнічних навичок – один з важливих завдань фізичного виховання дітей середнього дошкільного віку 5 1.2. Значення культурно-гігієнічних навичок в житті дітей середнього дошкільного віку 8 1.3. Види культурно-гігієнічних навичок 10 1.4. Зміст програмних вимог до виховання культурно-гігієнічних навичок в середній групі 11 ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 21 2.1. Визначення рівня культурно-гігієнічних навичок у дітей 21 2.2. Формування культурно-гігієнічних навичок у дітей середнього дошкільного віку 29 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36 ∞ См. работу «Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку (середня група 4-5 років) »
-
Розвиток здібностей до образотворчої діяльності в дошкільному віці
Вступ 3 1. Аналіз наукової літератури щодо особливостей розумового та психологічного розвитку дітей дошкільного віку 5 2. Педагогічні умови розвитку пізнавальних інтересів у дошкільника 11 3. Розвиток творчих здібностей дітей засобами образотворчого мистецтва 15 4. Рівень сформованості здібностей у дітей дошкільного віку (констатуючий експеримент) 19 5. Цілеспрямований вплив на формування здібностей дітей на заняттях і в повсякденному житті (формуючий експеримент) 26 6. Аналіз результатів проведеної роботи 31 Висновки та рекомендації 36 Література 38 Додатки 45 ∞ См. работу «Розвиток здібностей до образотворчої діяльності в дошкільному віці»
-
Здійсненна контролю за фізичним розвитком, охороною та зміцненням здоров’я дітей дошкільного віку
ВСТУП 3 I. ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ФІЗИЧНИМ РОЗВИТКОМ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 6 1.1. Загальна характеристика фізичного розвитку дошкільників 6 1.2. Основні контрольні показники фізичного розвитку дошкільників 8 1.3. Методи контролю за фізичним розвитком дітей дошкільного віку 11 II. КОНТРОЛЬ ЗА ОХОРОНОЮ І ЗМІЦНЕННЯМ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 16 2.1. Медико-педагогічний нагляд в процесі фізичного виховання 16 2.2. Контроль за санітарно-гігієнічними умовами проведення фізкультурних занять 22 ВИСНОВКИ 25 ЛІТЕРАТУРА 27 ДОДАТКИ 29 ∞ См. работу «Здійсненна контролю за фізичним розвитком, охороною та зміцненням здоров’я дітей дошкільного віку»
-
Особливості розвитку пам’яті в дітей молодшого шкільного віку
ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПАМ'ЯТІ І ЇЇ ПРОЦЕСІВ 6 1.1. Психологічна теорія пам'яті в історичному процесі розвитку 6 1.2. Загальна характеристика пам'яті 10 1.3. Види пам'яті і їхня характеристика 16 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПАМ'ЯТІ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 28 2.1. Загальна характеристика розвитку пам'яті в дітей молодшого шкільного віку 28 2.2. Розвиток довгострокової пам'яті в дітей молодшого шкільного віку 34 2.3. Розвиток довільної пам'яті молодших школярів. 38 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПАМЯТІ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ПРИКЛАДІ ДІТЕЙ У НОРМІ ТА ІЗ ЗПР 43 3.1. Діагностика розвитку процесів памяті в дітей молодшого шкільного віку у нормі та із ЗПР 43 3.2. Виявлення переважного типу памяті в дітей молодшого шкільного віку 53 ВИСНОВКИ 62 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 65-68 Мета дипломної роботи визначити головні аспекти функціонування пам’яті та її розвиток і особливості у дітей молодшого шкільного віку. Структурно дипломна робота складається зі вступу трьох розділів з підпунктами, висновків та використаної літератури. В першому розділі викладаються основні теоретичні основи досліджень по проблемам функціонування та розвитку пам’яті, із виділенням основних видів та процесів пам’яті. В другому розділі конкретизуються аспекти розвитку пам’яті у дітей молодшого шкільного віку із виділенням особливостей довгострокової та довільної пам’яті. В третьому практичному розділі досліджується пазять на прикладі двох груп дітей з різними умовами становлення особистості. Теоретичне значення дипломної роботи полягає о необхідності систематизування теоретичного і практичного матеріалу щодо розгляду проблем розвитку пам’яті в дітей молодшого шкільного віку. Практичне значення дипломної роботи полягає у можливості застосування на практиці викладеного матеріалу студентами та викладачами вищих навчальних закладів ∞ См. работу «Особливості розвитку пам’яті в дітей молодшого шкільного віку»
-
Формування у дітей старшого дошкільного віку почуття любові до природи в процесі спостережень
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 7 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з питань формування у дітей дошкільного віку любові до природи 7 1.2. Роль спостережень природничого змісту у формуванні у дітей дошкільного віку почуття любові до природи 19 1.3. Методика роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку любові до природи в процесі спостережень 22 РОЗДІЛ 2 27 2.1. Стан роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку любові до природи в процесі спостережень 27 2.2. Система роботи з формування у дитини почуття любові до природи в процесі спостережень 34 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ ∞ См. работу «Формування у дітей старшого дошкільного віку почуття любові до природи в процесі спостережень»
-
Шляхи формування у дітей середнього дошкільного віку почуття любові до матері
1. Психолого-педагогічні дослідження проблеми впливу матері на дитину з перших років життя 2 2. Методи і прийоми формування любові до матері у дітей дошкільного віку 8 3. Визначення рівня сформованості почуття любові до матері у дітей середнього дошкільного віку (констатуючий експеримент) 12 4. Система роботи з формування у дітей середнього дошкільного віку почуття любові до матері (формуючий експеримент) 15 5. Аналіз результатів проведеної роботи (контрольний експеримент) 18 Висновки та педагогічні рекомендації 21 Література 24 Додатки 25 ∞ См. работу «Шляхи формування у дітей середнього дошкільного віку почуття любові до матері»
-
Особливості сприйняття дошкільниками предметів на дотик
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Особливості розвитку відчуттів у дітей дошкільного віку 5 1.1. Розвиток відчуттів у дітей 5 1.2. Виникнення дотику 17 1.3. Функції відчуття дотику в житті дитини 18 Розділ 2. Особливості сприйняття дошкільниками предметів на дотик 20 2.1. Сенсорний розвиток 20 2.2. Монтессорі-терапія 21 2.3. Розвиток ігри сліпих дітей молодшого дошкільного віку 23 2.4. Розвиток сприймання дітьми предметів на дотик шляхом використання іграшок 30 Висновки 38 Список використаної літератури 40 ∞ См. работу «Особливості сприйняття дошкільниками предметів на дотик»
-
Організація та методика навчання метання дітей дошкільного віку
Вступ 2 1. Педагогічні основи формування рухових функцій дошкільників 5 1.1. Стан вивчення проблеми формування рухових функцій дошкільників у науковій педагогічній та методичній літературі 5 1.2. Психофізіологічні основи формування рухових навичок у дітей дошкільного віку 11 1.3. Характеристика метання як основного руху особливості виконання руху дітьми дошкільного віку 14 1.4. Динаміка формування навичок з метання у дошкільників 17 1.5. Особливості методики навчання метання дітей дошкільного віку 22 Висновок до розділу 1 24 2. Організаційні та педагогічні умови навчання метання дітей дошкільного віку в практиці роботи ДНЗ 27 2.1. Визначення рівня умінь і навичок з метання на дальність (в ціль) згідно нормативним показникам дітей різних вікових груп 27 2.2. Зміст різних форм роботи з фізичного виховання щодо навчання дітей метання на дальність (у ціль) 29 2.3. Модель навчання дітей дошкільного віку метання на дальність (у ціль) 33 Висновок до розділу 2 38 Висновки 40 Використана література 42 Додатки 44 ∞ См. работу «Організація та методика навчання метання дітей дошкільного віку»
-
Методика викладання математики в закладах для дітей дошкільного віку (дитсадок) із затримкою психічного розвитку
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ОСНОВ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗПР 5 1.1. Математичний розвиток у структурі цілісного розвитку дитини-дошкільника з ЗПР 5 1.2. Особливості методики викладання математики для дітей дошкільного віку з ЗПР 8 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І 12 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗПР 13 2.1. Завдання, етапи дослідження 13 2.2. Результати експерименту 17 2.3. Вдосконалення методики викладання математики на основі одержаних результатів 33 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ 42 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 50 ∞ См. работу «Методика викладання математики в закладах для дітей дошкільного віку (дитсадок) із затримкою психічного розвитку»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|