|
-
Чи можна Печоріна віднести до плеяди зайвих людей
-
«твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові
-
Контрольна робота з основ зовнішньо-економічної діяльності
-
«Старий і море» людину можна знищити, але неможливо перемогти
-
Контрольна робота с ЗЕД
1. Назвіть види зовнішньоекономічної діяльності за Законом України «Про зовнішньоекономічну діяльність», які можна віднести до спільного підприємництва 4 2. Пріоритетні напрями розвитку спільного підприємництва в Україні 8 3. Маркетинг-мікс у ЗЕД 13 Список використаних джерел 19 ∞ См. работу «Контрольна робота с ЗЕД »
-
Контрольна робота з конституційного права
ЗМІСТ 1. Характеристика правового статусу прокуратури 3 2. Дайте визначення: виборів 7 3. До політичних можна віднести такі права. 11 А. На таємницю листування Б. На свободи об’єднання у політичні партії В. На житло Г. На правову допомогу Список використаної літератури 13 ∞ См. работу «Контрольна робота з конституційного права»
-
Проблема героя времени в русской литературе
План Введение I. Проблема героя времени в русской литературе II. Типы лишних людей в романах Пушкина и Лермонтова 1. Духовная драма русского европейца Евгения Онегина 2. Печорин - герой своего времени. 3. Cходство и различие образов Онегина и Печорина III. "Евгений Онегин" и "Герой нашего времени" - лучшие художественные документы своей эпохи Вывод Литература ∞ См. работу «Проблема героя времени в русской литературе»
-
Твір на тему чи сучасно бути скромним
-
Твір на тему чи сучасно бути скромним
-
твір на тему: хто з мудрим спілкується той сам стає мудрим
-
твір роздум: бери вершину і матимеш середину
-
твір Максима Рильського Співець правди, краси, добра
-
Твір у публіцистичному стилі на тему "Неповторна краса рідного краю»
-
Видавничий договір на літературний твір
-
Видавничий договір на літературний твір
-
Хто з мудрим спілкується, той сам стає мудрим
-
Етапи роботи над історичним твором
Зміст 2 Вступ 3 Теоретична частина 5 Історичний твір та історичний образ-персонаж 5 Практична частина. Твір Пантелеймона Куліша “Чорна Рада”. 9 План-конспект уроку №1 9 План-конспект уроку №2 16 План-конспект уроку №3 27 Висновки 31 Список використаної літератури 32 ∞ См. работу «Етапи роботи над історичним твором»
-
ОБЪЕКТИВНЫЕ ЗАКОНЫ ОБЩЕСТВА.
СОДЕРЖАНИЕ ВВЕДЕНИЕ 3 1. ЭКОНОМИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ ЛЮДЕЙ. ПОТРЕБНОСТИ, БЛАГА И ДОХОДЫ ЛЮДЕЙ 4 2. ОБЪЕКТИВНЫЕ ЗАКОНЫ ОБЩЕСТВА 11 3. ЭКОНОМИЧЕСКИЕ ЗАКОНЫ 13 4. ВЗАИМОДЕЙСТВИ ЭКОНОМИЧЕСКИХ ЗАКОНОВ И ЭКОНОМИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬЮ ЛЮДЕЙ 17 5. МЕХАНИЗМ ДЕЙСТВИЯ ЭКОНОМИЧЕСКИХ ЗАКОНОВ ПРИМЕНИТЕЛЬНО К ЭКОНОМИЧЕСКОЙ ДЕЙТЕЛЬНОСТИ ЛЮДЕЙ 20 ЗАКЛЮЧЕНИЕ 24 СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ 25 ∞ См. работу «ОБЪЕКТИВНЫЕ ЗАКОНЫ ОБЩЕСТВА.»
-
Калорійність раціону людей похилого віку
-
Калорійність раціону людей похилого віку
-
Диференційно-психологічна характеристика психічних процесів особистості
Вступ 2 1. Характеристика процесів пам'яті 3 2. Специфічні особливості уваги людей 5 3. Мислення як процес пізнавальної діяльності людини 8 4. Індивідуальні особливості уяви 12 5. Диференційна характеристика емоційних процесів 14 Висновки 17 Література 18 Вступ Кожна людина є неповторним суб’єктом, який має свій, притаманний тільки йому, набір психологічних якостей та властивостей. Психологія як наука про внутрішній світ людини вивчає психічні процеси, стани та властивості людського індивіда в цілому. Крім того, існує така галузь психології як диференційна психологія, що займається вивченням індивідуально-психологічних особливостей – тобто таких особливостей, які показують, чим один конкретний індивід відрізняється від іншого. Одним із напрямків дослідження диференційної психології є дослідження відмінностей суб’єктів, які знаходяться в сфері психічних процесів особистості – як пізнавальної, так і афектної. Багато явищ психічного світу людини можна розглядати як процеси, тобто явища, які змінюються у часі та проходять у своєму розвитку певні стадії. До таких психічних процесів можна віднести пам'ять, увагу, мислення, уяву, почуття, емоції. Кожний з цих процесів має відмінності, які можна проаналізувати з точки зору диференційної психології. Висновки Всі психічні процеси людини, протікають в особистості, і кожний з них в своєму реальному протіканні залежить від неї. Залежність психічних процесів від особистості як індивідуальності виражається, в індивідуально - диференціальних відмінностях. Люди залежно від загального складу їх індивідуальності розрізняються по типах сприйняття і спостереження, пам'яті, уваги та ін. Індивідуальні відмінності виявляються в самому змісті сприйманого або запам'ятованого. Залежність психічних процесів від особистості виявляється також у тому, що вони залежать від загального розвитку особистості. Психічні процеси людини відображають риси її особистості. Вони не залишаються тільки процесами, що відбуваються самопливом, а перетворюються на свідомо регульовані дії або операції, якими особистість як би оволодіває і які вона спрямовує на вирішення поставлених перед нею в житті завдань. ∞ См. работу «Диференційно-психологічна характеристика психічних процесів особистості»
-
Потреби літніх людей медико-соціальній допомозі
-
Потреби літніх людей медико-соціальній допомозі
-
Джеймс Олдрідж останній дюйм твір-роздум на тему їм обом потрібен час
-
АНАЛІЗ ТВОРЧОСТІ М. КОЦЮБИНСЬКОГО. НОВЕЛА „ЛЯЛЕЧКА”
ВСТУП 3 1. ЖИТТЄВИЙ ТА ТВОРЧИЙ ШЛЯХ МИХАЙЛА КОЦЮБИНСЬКОГО 4 2. „ЛЯЛЕЧКА” М.КОЦЮБИНСЬКОГО ЯК АНАЛІЗ ДУХОВНОГО ЖИТТЯ ЛЮДИНИ 7 3. ТЕМАТИЧНІ ОБРІЇ НОВЕЛИ „ЛЯЛЕЧКА” 10 4. ІДЕЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ ТА ПРОБЛЕМАТИКА НОВЕЛИ 13 ВИСНОВКИ 15 ЛІТЕРАТУРА 16 ВСТУП Нас, сучасних вчителів, цікавить всі сторони життя, що стосуються наших колег минулих часів. Одним з джерел, з якого можна дізнатися про це, є літературні твори письменників того часу. Новела „Лялечка”, твір М.М.Коцюбинського, що написаний у 1901 році, розповідає про багато аспектів життєдіяльності простого вчителя сільської української школи. Яке було життя колеги, як вирішувалися проблеми професійної діяльності учителя – про все це розповідає цей твір. Автор описує внутрішні переживання своєї героїні на фоні реального вимальовування картин сільського життя. Для повноти характеристики героїв новели він використовує інші персонажі, які є типовими для тодішнього суспільства. Проблематика, ідейна спрямованість твору, його тематична насиченість свідчать про глибоке знання автором багатьох аспектів життя українців, про глибинні закони взаємовідносин людей. В нас є можливість співставити психологічні моменти особистого життя вчителя того часу з нашими проблемами, які мають місце у нас, сучасників ХХІ століття. ВИСНОВКИ Новела „Лялечка” є одним із показових літературних творів того часу. Вона свідчить про тенденцію письменників описувати та аналізувати психологічні колізії людського існування. Не зважаючи на поширення у той час серед населення імперської Росії ідей соціальної рівності та справедливості, в новелі „Лялечка” ми не знаходимо прагнення автора акцентувати увагу читачів на таких ідеях. Скоріш, навпаки, ідея народництва, піддається критиці і навіть певному сарказмові. Не прозвучала у творі ідея національного визволення України. Матеріал новели служить непоганим джерелом для оцінки та набуття уявлення про діяльність наших колег – вчителів далекого ХІХ століття, які працювали в українському селі. Їхні думки та проблеми в багато чому перекликаються з сучасними уявленнями про роботу викладачів. Сфера особистого та духовного життя є основним спільним елементом такого співставлення. Новела „Лялечка” – це твір про особисте життя самотньої, слабкої та нікому не потрібної жінки, яка в ході свого спілкування з людьми, вирішила шукати допомогу та захист у Бога. ∞ См. работу «АНАЛІЗ ТВОРЧОСТІ М. КОЦЮБИНСЬКОГО. НОВЕЛА „ЛЯЛЕЧКА”»
-
Працевлаштування і проблема зайнятості людей з обмеженими можливостями
-
Сучасні технології соціальної роботи з людьми похилого віку.
Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Соціальна характеристика людей похилого віку ...........................5
1.1. Люди похилого віку як соціально-демографічна категорія............5
1.2. Становище людей похилого віку на сучасному етапі....................10
Розділ 2. Характеристика основних соціальних проблем людей
похилого віку......................................................................................15
2.1. Причини та умови виникнення проблем людей
похилого віку......................................................................................15
2.2. Соціальна підтримка людей похилого віку.....................................16
Розділ 3. Соціальна робота із людьми похилого віку....................................19
3.1. Загальна характеристика технологій соціальної
роботи із людьми похилого віку........................................................19
3.2. Діяльність Центрів соціальної допомоги людям
похилого віку........................................................................................22
Висновки..............................................................................................................25
Список використаної літератури.......................................................................27
∞ См. работу «Сучасні технології соціальної роботи з людьми похилого віку.»
-
Твір - роздум на суспільну тему в публіцистичному стилі на тему "Природа - мати. Будь же сином"
-
Твір-роздум що таке милосердя
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|