|
-
Образ матері в творах українських поетів другої половини ХХ ст.
-
Художні засоби типізації образів у п’єсі “Наталка-Полтавка” І.П. Котляревського
Зміст. Розділ І. Тема. Сюжет. Композиція………………………………3 1.1. сюжет п’єси …………………………………………………3 Розділ ІІ. Позитивні образи твору……………………………5 2.1. Образ Наталки ………………………………………………5 2.2. Образи Петра і Миколи ……………………………………9 2.3. Образ Миколи ………………………………………………10 2.4. Образ Терпилихи …………………………………………11 Розділ ІІІ. Негативні образи………………… ………………15 3.1. Образ Возного …………………………………………….15 3.2. Образ Макогоненка ………………………………………22 Висновок …………………………………………………………23 Список використаної літератури ……………………………25 ∞ См. работу «Художні засоби типізації образів у п’єсі “Наталка-Полтавка” І.П. Котляревського»
-
Основи моделювання та художнього оформлення виробів
1. Пояснити, що таке прогнозування моди і з якою метою воно проводиться 2 2. Вказати особливості моделювання жіночого одягу романтичного стилю. Привести приклади на 2 – 3-х моделях, пояснити, які характерні риси для романтичного стилю 5 3. Пояснити, що таке комплект, ансамбль, їх призначення. Привести приклади на 2 – 3-х моделях 8 4. Дати стислу характеристику культури і костюму епохи Відродження. Привести приклади у вигляді репродукцій, ілюстрацій 11 Список літератури 14 ∞ См. работу «Основи моделювання та художнього оформлення виробів»
-
Красою душу напою враження від поезії Г. Гейне та А. Міцкевича
-
Поезія Мартіна Опіуа, Пауля Флемінга
Вступ 3 1. Загальна характеристика умов розвитку літератури в Німеччині у ХVІІ ст. 6 Розділ 2. Поезія Мартіна Опіца 14 2.1. Життєвий шлях Мартіна Опіца, як головний чинник формування його як поета 14 2.2. Жанрове розмаїття та особливості поетичної творчості Мартіна Опіца 16 2.3. Вклад Мартіна Опіца в теорію поетики 21 Розділ 3. Поезія Пауля Флемінга 25 3.1. Особливості життєвого шляху Пауля Флемінга 25 3.2. Загальна характеристика поетичної творчості Пауля Флемінга 26 Висновок 30 Список використаної літератури 33 ∞ См. работу «Поезія Мартіна Опіуа, Пауля Флемінга»
-
Статистика
1. Що таке міф і міфологічне мислення? 3 2.Різниця між міфом і художнім твором? 3 3. Вплив давньогрецької літератури на давньоримську 5 4. Визначення епосу. Особливості стилю гомерівського епосу 6 5.Що таке лірика як род літератури? 7 6.Характеристика давньогрецької лірики 8 7. Творчість Сапфо та Алкея 9 8. Назвіть основні риси драматургічного роду 9 9.Які риси характеризують античну трагедію? 10 10. Які риси характеризують античну комедію? 10 11.Знайдіть спільні риси та окремі риси в характерах Ахілла і Гектора 10 12. Порівняйте образ Одіссей та Енея 11 13.Порівняйте розкриття теми кохання у Сапфо та Катулла 12 14. «Метаморфози» Овідія як поєднання міфів про перевтілення 13 15.Зображення недоліків народовладдя у «Вершниках» Арістофана 14 16. Образ держави та володаря в одах Горація 14 17.Буколічна поезія Вергілія. Визначення ідилії 15 18. Стиль та облаштування античного театру 16 19. Тема фатуму та його подолання в трилогії Есхіла «Орестея» 18 20. Час і простір в «Метаморфозах» Овідія 19 ∞ См. работу «Статистика»
-
ЕПОС СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ
ЗМІСТ ВСТУП 1. РОЗВИТОК І СТАНОВЛЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ СТАРОДАВНЬОГО СХОДУ а) МІФОЛОГІЯ, ФІЛОСОФСЬКА ПОЕЗІЯ МЕСОПОТАМІЇ б) РЕЛІГІЙНО-ФІЛОСОФСЬКА ПОЕЗІЯ СТАРОДАВНЬОГО ЕГИПТУ 2. ФОРМУВАННЯ КЛАСИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ а) АНТИЧНА СКАРБНИЦЯ СТАРОДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ б) АНТИЧНА ЛІТЕРАТУРА СТАРОДАВНЬОГО РИМУ ВИСНОВОК ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ∞ См. работу «ЕПОС СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ»
-
Запитання _ антична література
1. Що таке міф і міфологічне мислення? 3 2.Різниця між міфом і художнім твором? 3 3. Вплив давньогрецької літератури на давньоримську 5 4. Визначення епосу. Особливості стилю гомерівського епосу 6 5.Що таке лірика як род літератури? 7 6.Характеристика давньогрецької лірики 8 7. Творчість Сапфо та Алкея 9 8. Назвіть основні риси драматургічного роду 9 9.Які риси характеризують античну трагедію? 10 10. Які риси характеризують античну комедію? 10 11.Знайдіть спільні риси та окремі риси в характерах Ахілла і Гектора 10 12. Порівняйте образ Одіссей та Енея 11 13.Порівняйте розкриття теми кохання у Сапфо та Катулла 12 14. «Метаморфози» Овідія як поєднання міфів про перевтілення 13 15.Зображення недоліків народовладдя у «Вершниках» Арістофана 14 16. Образ держави та володаря в одах Горація 14 17.Буколічна поезія Вергілія. Визначення ідилії 15 18. Стиль та облаштування античного театру 16 19. Тема фатуму та його подолання в трилогії Есхіла «Орестея» 18 20. Час і простір в «Метаморфозах» Овідія 19 Список використаної літератури 21 ∞ См. работу «Запитання _ антична література»
-
Образ коханої у поезії Сосюри
План Образ коханої у поезії Сосюри 3 Художнє вираження iнтимних почуттiв у лiричних творах Володимира Сосюри 5 Образ кохання у поезії Володимира Сосюри 7 Кохана земля у творчості поета 15 ЛІТЕРАТУРА 19 ∞ См. работу «Образ коханої у поезії Сосюри»
-
Проблема героя времени в русской литературе
План Введение I. Проблема героя времени в русской литературе II. Типы лишних людей в романах Пушкина и Лермонтова 1. Духовная драма русского европейца Евгения Онегина 2. Печорин - герой своего времени. 3. Cходство и различие образов Онегина и Печорина III. "Евгений Онегин" и "Герой нашего времени" - лучшие художественные документы своей эпохи Вывод Литература ∞ См. работу «Проблема героя времени в русской литературе»
-
Розробка стилю та візажу
ВСТУП 1 РОЗДІЛ І. ОБРАЗ ДЛЯ НОВОГО РОКУ. 4 1.1. Новорічний макіяж 4 1.2. Стрижка „Фабріс” 8 1.3. Святкова сукня 10 РОЗДІЛ ІІ. АРТ-ОБРАЗ. 13 2.1. Розробка макіяжу 13 2.2. Створення зачіски „Фантазія” 18 2.3. Підбір арт-костюму 23 РОЗДІЛ ІІІ. ОБРАЗ „BUSINESS-WOMEN”. 25 3.1. Технологія виконання стрижки „каре” 29 3.2. Макіяж „осінь” 37 3.3. Підбір ділового костюму 41 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТОК 1 48 ∞ См. работу «Розробка стилю та візажу»
-
Образ жінки в творах Г.Квітки-Основ’яненка
-
Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму
Зміст Вступ. 3 РОЗДІЛ І. Естетичні настанови романтизму як стилю 4 1.1.Особливості розвитку романтичного стилю в літературі 4 1.2. Загальна характеристика французького романтизму. 13 РОЗДІЛ ІІ. Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму. 18 2.1. Проблеми нової художньої мови у ранньому французькому романтизмі. 18 2.1. Віктор Гюго і його історичний роман 20 Висновок 28 Список використаної літератури: 30 Предметом дослідження є романи епохи французького романтизму, а зокрема “Собор Паризької Богоматері” В.Гюго - як феномен романтичної культури й фундамент пізнішої історичної прози письменника. Об'єкт дослідження: поетика романів Віктора Гюго - як романтичних історичних романів. Мета дослідження полягає у вивченні романтичного історичного роману, а також варіанту жанру, створеного В.Гюго. Вивчення передбачає поглиблення уявлень про жанрову систему романтизму, визначення національної своєрідності французького романтичного історичного роману та з'ясування специфіки романтичної поетики історичного роману. Теоретико-методологічну основу дослідження склали праці О.Веселовського з історичної поетики, теоретико- та історико-літературні концепції національних романтичних систем (Н.Берковський, А.Карельський), роботи з проблем теорії й історії роману (Н.Лейтес, Б.Успенський). ∞ См. работу «Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму»
-
Художній образ як форма мистецтва самовираження (Організація та режисура показу мод)
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ, ЯК ФОРМА ОСВОЄННЯ ДІЙСНОСТІ В РІЗНИХ ВИДАХ МИСТЕЦТВА 5 1.1. Особливості впливу мистецтва на людину 5 1.2. Художній образ як форма відображення дійсності 14 РОЗДІЛ ІІ СТВОРЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ В МОДІ, ЯК СПОСІБ ПЕРЕТВОРЕННЯ ДІЙСНОСТІ ЇЇ ЗАСОБАМИ 19 2.1. Амбівалентність художнього образу, як фактору, що об’єднує різні види мистецтва та відокремлює їх одне від одного 19 2.2. Мода, як вид художнього мистецтва 23 2.3. Художній образ в моді, як спосіб зовнішнього втілення внутрішнього світу людини 29 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ∞ См. работу «Художній образ як форма мистецтва самовираження (Організація та режисура показу мод)»
-
Мотив року долі у романі Собор Паризької богоматері
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 5 Характеристика творчості В. Гюго 5 РОЗДІЛ 2 9 Мотив року долі в романі В. Гюго “Собор Паризької богоматері” 9 2.1. Філософсько – історичний роман Віктора Гюго. 9 2.2 Роман “Собор Паризької богоматері” в світлі естетичної позиції Віктора Гюго 14 2.3 “Перша книга людства” В. Гюго 18 РОЗДІЛ 3 20 Образ Собору і його нерозривний зв'язок з образами головних 20 3.1 Образ аскета і ученого-алхіміка Клода Фролло 23 3.2 Колоритний образ горбаня Квазімодо. Ніжний та прекрасний образ Есмеральди 25 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ∞ См. работу «Мотив року долі у романі Собор Паризької богоматері»
-
Образ коханої в поезії Володимира Сосюри
Зміст Вступ 4 Розділ 1. Формування світогляду Володимира Сосюри 5 1.1 Сторінки життя поета 5 1.2 Характеристика літературної діяльності В. Сосюри 7 Розділ 2. Образ коханої у поезії Сосюри 11 2.1 Художнє вираження iнтимних почуттiв у лiричних творах Володимира Сосюри 13 2.2 Образ кохання у поезії Володимира Сосюри 15 2.3 Кохана земля у творчості поета 23 Висновки 27 ЛІТЕРАТУРА 29 ∞ См. работу «Образ коханої в поезії Володимира Сосюри»
-
Образ бурлаки в українських ліричних піснях
Вступ 2 Розділ І. Українська лірика. Жанрове розмаїття, ідейно-художній зміст. 5 1.1. Розвиток народного українського мелосу. 5 1.2. Розряди ліричних пісень. 9 1.3. Суспільно-побутові пісні. 13 Розділ ІІ. Бурлацькі пісні. Образ бурлаки в українській ліриці. 16 2.1. Бурлацькі пісні, загальна характеристика. 16 2.2. Образ бурлаки в українських ліричних піснях. 20 Висновки 26 Список використаної літератури 28 ∞ См. работу «Образ бурлаки в українських ліричних піснях»
-
образ Роксоляни О Назарук
-
поезія і проза професій
-
Образи Ахілла й Гектора як уособлення ідеалу людини, героя, воїна
-
Художній образ натюрморта в живописі
План Вступ 2 1. Художній образ натюрморта 3 2. Практичне малювання натюрморту з натури 12 3. Техніка зображення натюрморту 16 3.1. Натюрморт аквареллю 16 3.2 Процес живопису технікою гризайль 18 4. Стадії побудови натюрморту 19 Висновки 30 Використана література 31 ∞ См. работу «Художній образ натюрморта в живописі»
-
Майбутнє Діка Сенда – юного героя роману Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан»
-
Майбутнє Діка Сенда – юного героя роману Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан»
-
Внутрішня драма головного героя роману Стендаля «Червоне і чорне» шлях від наполеонізму до злочину.
-
Жизнедеятельность человека и здоровый образ жизни
СОДЕРЖАНИЕ ВВЕДЕНИЕ………………………………………………………………………….2 1. Жизнедеятельность человека и здоровый образ жизни ……………………...3 2. Здоровье субъекта, его исходное состояние как, необходимый фактор его последующего состояния…………………………………………………………..7 3.Современные угрозы здоровью населения, в том числе связанные с образом жизни……………………………………………………………………………….13 ВЫВОДЫ…………………………………………………………………………..20 ЛИТЕРАТУРА.…………………………………………………………………….21 ∞ См. работу «Жизнедеятельность человека и здоровый образ жизни»
-
Перемогти в собі звіра - це особиста проблема героя чи вічна проблема кожної людини за твором Педро Кальдерона "Життя це сон".
-
Культура лицарства
Вступ 3 1. Лицарська поезія – романтика Середньовіччя 4 2. Особливості лицарських (куртуазних) романів 6 Висновок 9 Список використаної літератури 10 ∞ См. работу «Культура лицарства »
-
Зарубіжна література
1. Основні напрями європейського модернізму, їх естетичні програми і представники 3 2. Філософсько-естетична думка кінця XIX - початку XX ст. і художня практика модернізму. 4 3.Творчість Ш.Бодлера – предтечі французького символізму 5 4. Криза культури і французька поезія символізму 6 У Франції найвідомішими предствниками символізму були П.Верлен, А.Рембо, С.Малларме 5. Творчість Поля Верлена 6 5. Творчість Поля Верлена 7 6. Трагедія життя і творчості А.Рембо 8 7.Аналіз поезій А.Рембо «П‘яний корабель», «Голосні» 9 8. Символістська драма, її ознаки і художні знахідки (Г.Гауптман, М.Метерлінк) 10 9. Натуралізм як літературний напрям і творчий метод 11 10. Творчість Е.Золя у контектсі натуралізму 12 11. Проблематика і художні особливості роману Е.Золя «Жерміналь» 13 12. Новаторство Е.Золя в жанрі роману 14 13.Роман Мопассана «Милий друг» («Життя»): проблематика, художні особливості 15 14.Новелістика Мопассана. Тематичні групи новел 16 15. Характерні риси «нової драми» 17 16. Художній метод драматургії Г.Ібсена 18 17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19 17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19 18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20 18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20 19. М.Метерлінк: від «драми мовчання» до симолістської драми. Драма-феєрія «Синій птах»: проблематика, поетика, особливості жанру 21 20. Драматургія Г.Гауптмана 22 21. Проблематика новелістики Т.Манна 23 22. «Смерть у Венеції» Т.Манна як модереністська новела 24 23. Американський неоромантизм та його види 25 24. Неоромантичні тенденції роману «Пригоди Тома Соєра..» М.Твена 26 25. Автобіагрофічні риси роману Джека Лондона «Мартін Іден». Розкриття в романі теми митця і містецтва в сучасному суспільстві 27 26.Проблематикк та поетика роману Джека Лондона «Морський вовк» 28 27.Американський імпресіонізм. особливості творчості Г.Джеймса 29 28. Тематичний діапазон новел О‘Генрі 30 29. «Нова драма» Б.Шоу 31 30. Зміст та проблематика драми Б.Шоу «Дім, де розбиваються сердця» 32 31. Інтерпретація античного міфу в драмі Б.Шоу «Пігмаліон» 33 32. Трансформація традицій реалізму в прозі Т.Харді 34 33. Англійський неоромантизм, його особливості 35 34.Пошуки нового героя в пригодницько-психологічній англійській прозі порубіжжя (Стівенсон, Конан Дойль, Конрад) 36 35. Тема двійництва у творі Л.Стівенсона «Дивна історія доктора Джекіля і містера Хайда» 37 36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38 36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38 37. Синтез психологічного аналізу та пригодницького сюжету в прозі Д.Конрада 39 38. Специфіка розкриття теми науково-технічного прогресу і долі вченого в буржуазному суспільстві у творчості Г.Уельса 40 39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41 39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41 40. Естетизм О.Уальда 42 41.Роман О,Уайльда «Портрет Доріана Грея». Проблемати та поетика твору 43 42. Поезія Р.Кіплінга: проблематика, поетика, специфіка ліричного героя 44 43. Творчість С.Лагерльоф: загальний огляд 45 44.Анімалістична тема в творчості Р.Кіплінга 46 45. Імпресіонізм. Його характерні риси 47 46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48 46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48 47. Творчість Дж.Джойса 49 48. Роман Дж.Джойса «Уілісс» як зразок модерністичного роману 50 49. Російська поезія «срібного віку» 51 50. Провідні мотиви поезії російських символістів 52 ∞ См. работу «Зарубіжна література»
-
Робін Гуд уособлення народної мрії про героя захисника бідних і ображених (втілення мрії англійського народу про захисника від несправедливості)
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|