|
-
Етико-ділове спілкування
1. Етика ділового спілкування як навчальна дисципліна та її завдання. 2 2. Спілкування як основа життєдіяльності людей та їх взаємодії. 3 3. Ділове спілкування його особливості. 5 4. Культура ділового спілкування. 7 5. Гуманістична спрямованість спілкування. 16 Список літератури 18 ∞ См. работу «Етико-ділове спілкування»
-
Психологія ділового контакту
Вступ 3 1. Поняття спілкування та його види 4 2. Мета, цілі та завдання ділового спілкування 7 3. Зони та фази ділового спілкування 10 4. Форми і функції ділового спілкування 12 5. Стратегія і тактика ділового спілкування 13 6. Засоби спілкування 16 7. Соціальні типи, в діловому спілкуванні 19 Висновок 21 Список літератури 22 ∞ См. работу «Психологія ділового контакту»
-
Етика ділового спілкування
1 Етика і культура спілкування в управлінні на сучасному етапі 3 2 Ділове спілкування і проблеми управління 6 3 Сучасні вимоги до керівника (менеджера) 11 Перелік літератури 15 ∞ См. работу «Етика ділового спілкування»
-
Способи подолання емоційних барєрів у діловому спілкуванні
-
Етика ділового спілкування
ЗМІСТ 1. Етика і культура спілкування в управлінні на сучасному етапі 3 2. Ділове спілкування і проблеми управління 6 3. Сучасні вимоги до керівника (менеджера) 8 Список використаної літератури 12 ∞ См. работу «Етика ділового спілкування»
-
Психологічні особливості ділового спілкування
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретична частина 5 1.1. Історико-психологічні аспекти дослідження проблеми ділового спілкування 5 1.2. Характеристика ділового спілкування 12 1.2.1. Визначення спілкування, його класифікація 13 1.2.2. Психологічні особливості ділового спілкування 16 1.2.3 Зони спілкування 17 1.2.4. Фази спілкування 18 1.2.5.Форми і функції спілкування 19 1.2.6. Стратегія і тактика спілкування 20 1.2.7. Рівні ділового спілкування 21 Розділ 2. Практична частина 23 2.1. Методика дослідження 23 2.2. Організація проведення дослідження та результати 29 2.3. Рекомендації щодо досягнення взаєморозуміння у спілкуванні 31 Висновки 36 Список використаних джерел 37 Додатки 39 ∞ См. работу «Психологічні особливості ділового спілкування»
-
Методологія, методи та засоби адміністративного менеджменту
1 Технологія ділового спілкування 3 1.1 Характеристика ділового спілкування 3 1.2 Структура та функції ділового спілкування 4 1.3 Основні етичні моменти ділового спілкування 11 2 Скласти протокол засідання однієї з комісій при держадміністрації району за місцем проживання 16 Список літератури 19 ∞ См. работу «Методологія, методи та засоби адміністративного менеджменту »
-
Психологія та етика ділового спілкування
-
Психологічні прийоми та позитивні якості успішного ділового спілкування
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Теоретико-методологічні основи дослідження прийомів ділового спілкування 5 1.2. Особливості становлення культури ділового спілкування 8 1.3. Психологічні прийоми успішного ділового спілкування 13 РОЗДІЛ 2. ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРИЙОМІВ ТА ПОЗИТИВНИХ ЯКОСТЕЙ УСПІШНОГО ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ (практика) 21 2.1. Організація дослідження 21 2.2. Констатуючий експеримент 22 2.3. Формуючий експеримент 23 2.4. Контрольний експеримент 31 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35 ∞ См. работу «Психологічні прийоми та позитивні якості успішного ділового спілкування »
-
Стратегія і тактика ділового спілкування
-
Психологічні аспекти організації ділового спілкування
Вступ 3 1. Важливість і значимість ділового спілкування менеджера 3 1.1. Форми і особливості ділового спілкування 3 1.2. Основні етапи і тактичні прийоми ведення переговорів 5 1.3. Протиріччя і характер їх вирішення в ході ділового спілкування 5 2. Психологічні аспекти організації ділового спілкування 7 2.1. Підготовка переговорів 7 2.2. Етапи і тактичні прийоми переговорів 9 2.3. Психологічні аспекти організації ділового спілкування 9 3. Прийоми проведення переговорів 10 3.1. Раціональні прийоми підготовки і проведення бесід і нарад 10 3.2. Прийоми переконання в діловому спілкуванні 12 3.3. Форми організації ділових контактів 14 Висновки 16 Список використаної літератури 16 ∞ См. работу «Психологічні аспекти організації ділового спілкування»
-
Основні вимоги до усного ділового спілкування
Зміст Вступ 3 1. Основні вимоги до усного ділового спілкування 4 2. Бесіда та перемовини 6 3. Нарада та збори як форма колективного спілкування 9 4. Інші види усного ділового спілкування 14 Висновки 17 Список використаної літератури 18 ∞ См. работу «Основні вимоги до усного ділового спілкування»
-
Основні вимоги до усного ділового спілкування
Зміст Вступ 3 1. Основні вимоги до усного ділового спілкування 4 2. Бесіда та перемовини 6 3. Нарада та збори як форма колективного спілкування 9 4. Інші види усного ділового спілкування 14 Висновки 17 Список використаної літератури 18 ∞ См. работу «Основні вимоги до усного ділового спілкування»
-
Етика ділового спілкування - Конфлікт
-
Суть і структура процесу ділового спілкування
Зміст Вступ 3 1. Суть і структура процесу ділового спілкування 4 2. Загальна характеристика мов світу 6 3. Національні особливості ділового етикету 8 4. Міжнаціональні відмінності невербалъного спілкування 13 Висновок 17 Література 18 ∞ См. работу «Суть і структура процесу ділового спілкування»
-
Суть і структура процесу ділового спілкування
Зміст Вступ 3 1. Суть і структура процесу ділового спілкування 4 2. Загальна характеристика мов світу 6 3. Національні особливості ділового етикету 8 4. Міжнаціональні відмінності невербалъного спілкування 13 Висновок 17 Література 18 ∞ См. работу «Суть і структура процесу ділового спілкування»
-
Психологічні особливості культури ділового спілкування
Вступ 2 Проблеми етики й психології спілкування в історії 3 Ділове спілкування і його види 4 Особливості загального і ділового спілкування 5 Психологічний механізм сприйняття особистості в діловому спілкуванні 7 Культура та техніка мовлення, їх психологічний вплив на ділове спілкування 14 Висновок 17 Література 18 ∞ См. работу «Психологічні особливості культури ділового спілкування»
-
Етика ділового спілкування. Словесні форми вітання, прощання, прохання та подяки
-
Розкрити поняття культури ділового спілкування
-
Ділове спілкування з погляду психології
-
Етика ділового спілкування та протоколи
-
Культура ділового спілкування
-
Особливості обміну інформацією у діловому спілкуванні
-
Інтерв’ю: основні принципи професійного спілкування журналіста
Вступ 2 Розділ І. Інтерв’ю як жанр журналістики. 7 1.1. Інтерв’ю як жанр журналістики. 7 1.2. Різновиди інтерв’ю. 17 1.3. Форми організації інтерв ю. 21 Розділ ІІ. Професійне спілкування журналіста. 30 2.1. Професійне спілкування журналіста. 30 2.2. Інтерв’ю: більше ніж питання і відповіді. 34 2.3. Техніка психологічного інтерв’ю. 39 2.4. Професійно-етичні якості журналіста. 43 Розділ ІІІ. Етичне регулювання журналістської діяльності. 47 3.1. Про вік журналістської моралі. 47 3.2. Службова етика. 52 3.3. Кодекс, як механізм саморегуляції в журналістських суспільствах. 57 3.4. Ціннісно - етичне регулювання журналістської діяльності в Україні. 61 Висновки 71 Список використаної літератури 75 ∞ См. работу «Інтерв’ю: основні принципи професійного спілкування журналіста»
-
Ділове спілкування та його особливості
-
Ділове спілкування та його особливості
-
Ділове спілкування
Назва роботи Ділове спілкування Розділ Ділове спілкування Вид роботи Контрольна Кількість сторінок 15 Ціна 0 Зміст Вступ 3 1. Ділове спілкування і його особливості 4 а) Загальна ціль спілкування 4 б) Вертикальні та горизонтальні відносини 5 2. Види ділового спілкування 6 а) Прийом на роботу та інтерв’ю 6 б) Ділова бесіда 7 в) Дисциплінарне зауваження 10 г) Звільнення з роботи 10 3. Форма спілкування 11 а) Колективне спілкування 11 б) Індивідуальне спілкування 12 Висновки 14 Література: 15 ∞ См. работу «Ділове спілкування»
-
Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі
Зміст Вступ 3 Розділ І. Психологія ділового спілкування 5 1.1. Сутність спілкування: його функції, сторони, види, форми 5 1.2. Психологічні особливості ділового спілкування 15 Розділ ІІ. Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі 23 2.1. Спілкування в системі міжособистісних відносин 23 2.2. Поняття та значення міжособистісної атракції в міжособистісних відносинах в колективі 25 Висновки 33 Список використаних джерел 35 ∞ См. работу «Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі»
-
Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі
Зміст Вступ 3 Розділ І. Психологія ділового спілкування 5 1.1. Сутність спілкування: його функції, сторони, види, форми 5 1.2. Психологічні особливості ділового спілкування 15 Розділ ІІ. Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі 23 2.1. Спілкування в системі міжособистісних відносин 23 2.2. Поняття та значення міжособистісної атракції в міжособистісних відносинах в колективі 25 Висновки 33 Список використаних джерел 35 ∞ См. работу «Спілкування та атракція в системі міжособистісних відносин в колективі»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|