Литература |
Література
1. Алехина И.В. Имидж и этикет делового человека. – М., ЭНН, 1996. – 126с.
2. Бебик В.М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент в глобальному суспільстві: психологія, технологія, техніка публік рилейшнз. – К., МАУП, 2005.– 440с.
3. Браун Л. Имидж – путь к успіху. – СПб., Питер, 1998. – 182с.
4. Вольф И. Современный этикет. – М., Кристина и К, 1997, – 255с.
5. Держава і громадянське суспільство: партнерські комунікації у глобальному світі./ В.Бебик (ред.). – К., Леста, 2006. – 248 с.
6. Зусін В.Я. Етика і етикет ділового спілкування. – К., Центр навчальної літератури, 2005. – 224с.
7. Данильчук Л.А. Основы имиджа и этикета. – К., Кондор, 2004. – 234с.
8. Дэйвис Ф. Ваш абсолютный имидж. – М., Внешсигма, 1997. – 320 с.
9. Змановская Е. Руководство по управлению имиджем. – СПб., Речь, 2005. – 144с.
10. Кнорринг В.И. Теорія, практика и искусство управления. – М., Норма – Инфра-М, 2001. – 528с.
11. Ковальчук А.С. Основы имиджелогии и делового общения. – Ростов н/Д, Феникс, 2003. – 224с.
12. Ожегов С.И., Шведова Н.Ю. Толковый словарь русского языка. – М., ИТИ Технологии, 2003. – 944с.
13. Палеха Ю.І. Іміджелогія. – К., ВЦ Європейського університету, 2005. – 324с.
14. Словарь практического психолога / С.Ю. Головин (сост.) – Минск, Харвест, 1997. – 800с.
15. Словник основних рекламних і маркетингових термінів / Національна академія держ. управління при Президентові України. – К.; Х., Студцентр, 2003. – 54с.
16. Спивак В. Корпоративная культура. – СПб., Питер, 2001. – 386с.
17. Рафел М., Рафел Р. Как завоевать клиента. – СПб, Питер Пресс, 1996. – 352с.
|