|
-
Зороастризм
Вступ Історія людства завжди повна таємниць. Особливо це пов’язано з виникненням та розповсюдженням давніх релігій. Дослідники вбачають в них ознаки не тільки прагнення людського розуму матеріалістично пояснити сутність природних явищ, а й знаходять в них віддзеркалення тих подій, що відбувалися тисячі років тому. При цьому висуваються різноманітні та найфантастичніші теорії: від контакту інопланетного розуму з давніми людьми або відкриття своєї суті Вищого Божества нашим предкам до існування могутніх прадавніх цивілізацій, про які ми навіть не здогадуємося. Зороастризм є однією з таких релігій – він заснований на вірі людей в те, що один з них, Заратуштра, спілкувався з Богом, отримав від нього одкровення та настанови про необхідність спасіння людства. Популярність зороастризму в минулому та його живучість у сучасному світі заслуговує пильної уваги дослідників. Висновки Зороастрійська релігія з її культово-обрядовою традицією та практикою складає унікальний феномен в контексті релігійних, суспільних та соціальних явищ. Аналіз розвитку зороастризму свідчить про те, що він мав на людство більше впливу, ніж будь-яка інша віра. В теперішній час, під дією різних зовнішніх факторів, кількість зороастрійців зменшилась, вони розпались на невеликі общини і проживають переважно в Ірані та Індії, але вірування, вперше проголошені пророком зороастризму, все ще визнаються людьми всього світу. Зороастризм вперше в історії релігій висунув детальну систему есхатологізму (релігійне вчення про кінцеву долю людства і Всесвіту). Основою цього вчення є дуалістичне розуміння двох його першоначал – Добра і Зла. З цією концепцією пов’язане і зороастрійське розуміння людини, яка є продуктом божого творіння, створена Богом Ахура-Маздою для добра. Але людина має вільну волю, може піддаватися впливу зла і сприймати його. Зороастризм обґрунтовує загальнолюдські норми моралі. Інші релігії обмежуються соціальними нормами, відзначають передусім ставлення людини до суспільних обов’язків, а потім до інших людей. А зороастризм концентрує увагу на особі. В основі його етики – тріада: добра думка, добре слово, добре діло. ∞ См. работу «Зороастризм»
-
Віра, Надія, Любов як духовно-практичні виміри людини
-
Загальнолюдські цінності в поезії Ліни Костенко
Гуманістична творчість поетеси. 1. Пейзажна лірика Ліни Костенко 2. Зачаровуючі вірші про кохання а) одна з найбільших людських чеснот - пошанування батьків б) глибока віра у духовну силу українського народу 3. Кредо поетеси - залишатьсь назавжди людиною 4. Література ∞ См. работу «Загальнолюдські цінності в поезії Ліни Костенко»
-
Конфесійна філософська теологія
Вступ 3 1. ОСОБЛИВОСТІ І МЕТАТЕОЛОГІЧНІ ФУНКЦІЇ ФІЛОСОФСЬКОЇ ТЕОЛОГІЇ 4 2. БУДДІЙСЬКА ФІЛОСОФІЯ І ЇЇ ОСНОВНІ ШКОЛИ 6 3. ХРИСТИЯНСЬКА ФІЛОСОФІЯ 7 3.1. Філософія православ'я 7 3.2. Католицька філософія 10 3.3. Протестантська філософія в контексті теологічних концепцій 12 4. МУСУЛЬМАНСЬКА ФІЛОСОФІЯ 15 Висновки 18 Література 19 Вступ Людському індивіду властиве прагнення до пізнання світу. На рівні найвищих філософських узагальнень він робить спроби дійти до основ буття, Всесвіту, самого себе. Разом з тим, людському суспільству притаманне й таке явище як релігія, тобто віра в надреальне, потойбічне. Така віра основується на безперечному розумінню того, що все існуюче залежить від Бога, створено ним і постійно піддається впливу божественних сил. Віруюча людина також прагне до осягнення основ свого буття, але в цьому випадку їй доводиться робити узагальнення ще ширшого змісту, які пов’язані зі спробою поєднати теоретичні концепції щодо сутності Божої сили як єдиного джерела всього існуючого і філософські знання щодо розвитку Всесвіту, його об’єктивних законів. Неодноразово робилися спроби в межах різних наук поєднати пошуки істини в межах таких не зовсім сумісних областях людського знання. Вивченням основ світу з урахуванням впливу божественних сил займалися і займаються теологія, філософія релігії, релігієзнавство. Кожна з цих наук робила акцент на певному погляді щодо існування Бога і його відношенні до сущого. Ще однією науковою дисципліною, що намагається пізнати Всесвіт як творіння Боже, є філософська теологія. В різних країнах, в різних народів є свої релігійні переконання щодо існування Бога, світу та їх взаємозв’язку. Це знаходить своє відображення в відповідних релігіях. Філософська теологія узагальнює ці знання, надає можливість проаналізувати шляхи появи і трансформацій релігійних уявлень різних конфесій, які вже за своїм змістом можна вважати такими, що мають філософське спрямування. Висновки Священний, або сакральний, характер пізнання через віру корінним чином відрізняє її від філософії. У філософів теж є теологія, яку можна назвати божественною наукою, оскільки предметом її є Бог. Але цей Бог є відповіддю на питання розуму про світ, першопричину, пізнавану у світлі природного розуміння. Віра в різних народів базується на прийнятті ними верховенства і безсумнівності існування Бога як вищого початку усього існуючого на землі. Змушує замислитися той факт, що в різних народах, навіть тих, які ніколи не мали ніяких культурних контактах релігійне світорозуміння є практично однаковим. Будучи простим людським знанням про Бога, філософська теологія не прославляє людину над самим собою і нічого не дає для справи Порятунку. Це вірно по відношенню до будь-якого знання про Бога. Який би ні був предмет філософської теології – доступний за природою природному розуму або надрозумовий – вона, як вершина метафізики, залишається, по суті, людської і за походженням, і за змістом. Тому необхідно саме вірити у всі істини про Бога, навіть в пізнавані за допомогою розуму. Ніякий чисто раціональний умогляд не дає нам можливості пізнати їх так, як вони повинні бути пізнані в ідеалі. ∞ См. работу «Конфесійна філософська теологія»
-
ПСИХОЛОГІЯ ТА ПЕДАГОГІКА
Зміст 1. Мова і мовлення……………………………………………………………3 2. Специфічні психічні стани людини: пильнування, медитація, гіпноз, віра, біль, ейфорія…………………………………………………10 3. Гештальт-психологія………………………………………………………17 Використана література……………………………………………………….22 ∞ См. работу «ПСИХОЛОГІЯ ТА ПЕДАГОГІКА»
-
Вчення Аврелія августина про царство Боже
-
Теорія людського капіталу - як економічна основа концепції людського розвитку. Суть теорії людського капіталу
-
РЕЛІГІЯ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ЯВИЩЕ
Вступ 3 1. ПСИХОЛОГІЧНІ КОРІННЯ РЕЛІГІЇ І РЕЛІГІЙНОСТІ. РЕЛІГІЙНІ ПЕРЕЖИВАННЯ 4 2. РЕЛІГІЙНИЙ ДОСВІД І ЙОГО ТИПИ 7 3. РЕЛІГІЙНА ВІРА: ПРИРОДА, ВИЯВИ, СТРУКТУРА 11 4. ПСИХОЛОГІЧНІ ФУНКЦІЇ РЕЛІГІЇ. РЕЛІГІЯ І ДУХОВНЕ ЗДОРОВ'Я ОСОБИ І НАРОДУ 13 Висновки 15 Література 16 ∞ См. работу «РЕЛІГІЯ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ЯВИЩЕ»
-
Контрольна з філософії
1. Міф про людину як "в’язня у печері" у Платона. Ідеї речей. 3 2. "Місто земне" і "місто Боже" у філософії Августина Блаженного 8 3. Філософія "серця" Б.Паскаля. Людина як "мислячий очерет". 10 4. Філософія любові Е. Фромма: "Мистецтво любити" 14 5. В. Шинкарук. "Віра, надія, любов" 17 Список використаних джерел 19 ∞ См. работу «Контрольна з філософії»
-
МІСЦЕ РЕЛІГІЇ В СТРУКТУРІ ДУХОВНИХ ЦІННОСТЕЙ ЛЮДИНИ
1. Природа релігійної віри: предмет, структура, символи віри. 3 2. Релігійна віра як засіб сприйняття релігійних цінностей. Релігійний фанатизм. 6 3. Тлумачення добра і зла в християнстві. Релігійно-моральні ідеали й символи. 9 4. Релігійні цінності в культурі українського народу. 12 Список використаної літератури 16 ∞ См. работу «МІСЦЕ РЕЛІГІЇ В СТРУКТУРІ ДУХОВНИХ ЦІННОСТЕЙ ЛЮДИНИ»
-
Культура і розвиток людського потенціалу
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ КУЛЬТУРИ І РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ 5 1.1. Поняття „людський потенціал” 5 1.2. Освіта як передумова, показник, чинник і результат людського розвитку 8 1.3. Культурна свобода як складова людського розвитку 13 РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК ЛЮДСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ 19 2.1. Сучасний стан розвитку людського потенціалу України 19 2.2. Освіта України у світових координатах людського розвитку. 20 2.3. Інтелектуальний потенціал суспільства 29 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ УКРАЇНИ 33 3.1. Проблеми розвитку людського потенціалу 33 3.2. Заходи покращення розвитку людського потенціалу України 39 3.3. Зарубіжний досвід оцінки сучасної парадигми підвищення людського потенціалу 40 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48 ∞ См. работу «Культура і розвиток людського потенціалу»
-
Суть іудейського віровчення. Що таке Тора і Талмуд
-
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ
ЗМІСТ ВСТУП.....................................................................................................................3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ...............5 1.1. Сутність теорії людського капіталу.....................................................5 1.2. Концептуалізація проблематики людських ресурсів в сучасних умовах...........................................................................................12 2. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ В УКРАЇНІ.............................................................................................................17 2.1. Формування людського капіталу в Україні........................................17 2.2. Людський чинник у формуванні інтелектуального капіталу............25 3. ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ ЯК ГОЛОВНОГО ДЖЕРЕЛА ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ.............................29 ВИСНОВКИ.............................................................................................................34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ........................................................36 ∞ См. работу «ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ»
-
Фактори психологічної стійкості людини: фактори соціального середовища, особливі фактори
Вступ 3 1. Психологічна стійкість особистості як об’єкт впливу соціальних і психологічних факторів. 4 2. Фактори соціального середовища. 8 3. Особливі фактори психологічної стійкості людини. 14 Висновки 21 Література 22 Вступ Людина постійно долає які-небудь труднощі, проте далеко не всі вони здійснюють руйнівну дію на психіку. Не кожна особиста проблема, внутрішньоособистісний або міжособистий конфлікт, відчуття кризи неминуче приводять до стресу. Зберігати рівний настрій і внутрішню гармонію дозволяє психологічна стійкість особи. Питання психологічної стійкості особи має величезне практичне значення, оскільки стійкість охороняє людину від дезинтеграції і внутрішніх розладів, створює основу внутрішньої гармонії, повноцінного психічного здоров'я, високої працездатності. Особливої актуальності питання збереження психологічної стійкості набувають в умовах травмуючих ситуацій. Кожна людина, відповідно до свого рівня стійкості, по-різному реагує на стрес. Крім внутрішніх, психологічних властивостей індивіда, на формування стійкості впливають фактори соціального середовища та інші фактори, наявність яких обумовлює підвищення або, навпаки, пониження стійкості. В даній роботі будуть розглянуті саме фактори соціального характеру, а також інші, особливі, фактори, що визначають психологічну стійкість людини. Висновки Психотравмуючи ситуації вимагають підвищеної психологічної стійкості людини. Головними факторами, які визначають таку стійкість є внутрішні і (особистісні) ресурси і зовнішні (міжособова взаємодія, соціальна підтримка). Головними зовнішніми факторами виступають макро- і мікрофактори соціального середовища, від яких залежить формування певного рівня психологічної стійкості людини. Соціальне мікросередовище – сім’я, навчальний заклад, група одноліток, трудовий колектив – є найголовнішими факторами, які прискорюють чи стримують процес самореалізації особистості, а також є необхідною умовою успішного розвитку цього процесу. Якщо вплив цих факторів позитивний, то значно зростає здатність людини до опору в конкретній психотравмуючій ситуації. Людині завжди необхідно відчувати себе частиною „ми”, часткою якої-небудь групи. Усвідомлюючи приналежність до певної спільноти людина знаходить опору в житті. Підтримує людину та збільшує її стійкість віра – релігійна віра або віра в магічні сили. Людина створює у своїй свідомості відповідні конструкти, які захищають її в стресових ситуаціях. В цьому випадку відповідальність за свій стан, розвиток та безпеку, особистість перекладає з своїх плеч на дію вищих сил, які, на її думку, краще впораються з розв’язанням проблеми. В таких ілюзіях людина знаходить психологічну підтримку, заспокоєння та стабільність. ∞ См. работу «Фактори психологічної стійкості людини: фактори соціального середовища, особливі фактори»
-
Вчення І. Канта
Зміст: 1. Вступ 2. Формування І. Канта як філософа. Факти з біографії, що передували розвитку філософських поглядів И. Канта. Період, що передує написанню « Критики чистого розуму» 3. «Критика чистого розуму» - головна філософська праця І. Канта 4. Висновки 5. Постскриптум 6. Список літератури ∞ См. работу «Вчення І. Канта»
-
Концепція людського капіталу
Вступ 3 1. Поняття " людського капіталу" відповідно до концепції 3 2. Практика використання концепції " людського капіталу" 7 3. Підвищення продуктивності праці як реалізації концепції " людського капіталу" 8 Висновки 17 Список використаної літератури 19 ∞ См. работу «Концепція людського капіталу»
-
Управління конкурентноздатністю людського капіталу
ВСТУП 4 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ В ЕКОНОМІЦІ КРАЇНИ 6 1.1. Людський капітал як економічна категорія 6 1.2. Оцінка людського капіталу 9 2. ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ ЯК ЧИННИК ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ 17 2.1. Економіка знань в системі кількісних вимірів 17 2.2. Аналіз факторів та моделей економічного зростання 19 3. ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ТА ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ В ТРАНСФОРМАЦІЙНІЙ ЕКОНОМІЦІ 27 3.1. Проблеми формування людського капіталу суспільства 27 3.2. Пріоритетні напрями людського розвитку в Україні 30 ВИСНОВОК 38 ЛІТЕРАТУРА 39-41 ∞ См. работу «Управління конкурентноздатністю людського капіталу»
-
Концепція людського розвитку. Основні її положення
-
Особистість і суспільство
Вступ 2 1. Понятійна система суспільства: людина, особистість, індивід 4 2. Особистість і суспільство: проблеми співвідношень 6 3. Сутність соціології особистості 9 Висновки 13 Список використаної літератури 14 ∞ См. работу «Особистість і суспільство»
-
ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ
ЗМІСТ ВСТУП...................................................................................................................3 РОЗДІЛ І. ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ..................5 РОЗДІЛ ІІ. ФОРМУВАННЯ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ В УКРАЇНІ............12 РОЗДІЛ ІІІ. СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ ЯК ОСНОВНОГО ДЖЕРЕЛА ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ ДЕРЖАВИ.....................................................................................18 ВИСНОВКИ...........................................................................................................30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.......................................................32 ∞ См. работу «ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ»
-
Теорії людського фактору в управління і їх характеристика
-
СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ ТЕОРІЇ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ
ЗМІСТ ВСТУП.......................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ ТЕОРІЇ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ.......5 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТОК ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ...........12 РОЗДІЛ 3. ВПЛИВ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ НА ЕКОНОМІЧНЕ ЗРОСТАННЯ.................................................................................22 ВИСНОВКИ..............................................................................................................28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ..........................................................31 ∞ См. работу «СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ ТЕОРІЇ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ»
-
Позитивізм
Вступ 2 1. Позитивізм – один з провідних напрямів сучасної філософії. 3 2. Логічний позитивізм (М. Шлік, Р. Карнап, Б. Рассел). 7 3. Постпозитивізм (К. Поппер, Т. Кун, І. Лакатос). 11 Висновки 16 Література 17 Вступ У ХІХ столітті відбулися кардинальні зміни в процесі пізнання людиною Всесвіту. Бурхливий розвиток природознавчих наук спричинив появу переконань науковців у безмежних можливостях суто наукових методів дослідження. Здавалося, що знайдено спосіб досконало вивчити природу та її закони, розгадати закони буття. Одним із напрямів такого майже всезагального розуміння став позитивізм – філософсько-соціологічне вчення про специфічні закони розвитку природи, суспільства, людини, науки та способи здобуття нових знань. Емпіричні методи, на яких робився основний акцент, допомагали розв’язувати проблеми, які мали експериментальне підтвердження, а значить були найбільш захищені від помилок. „Позитивна” наука, зародившись в цей час, мала далекоглядні перспективи. Проте, не все відбувалося гладко. Подальший розвиток наук і зокрема позитивізму в його філософському варіанті, показав „не стовідсоткову” надійність такого підходу. Це обумовило подальшу трансформацію позитивістських думок, а в інших наукових сферах – створення нових концепцій і теорій. Дана робота присвячена розгляду позитивізму в процесі його розвитку від поглядів О. Конта до сучасних постпозитивістських принципів. Висновки Позитивізм як напрям філософії пройшов тривалий шлях розвитку і на сьогоднішній день продовжує зберігати свої провідні позиції в науковій сфері. Це пов’язано, головним чином, з надією людства на потенціал наукового знання, від якого залежить сучасний і майбутній прогрес в технічній, промисловій, політичній сферах, добробут людей. В ході своїй трансформації неодноразово змінювалися погляди вчених стосовно застосування основополагаючих принципів в здобутті істинних знань, однак при цьому завжди зберегалася невгасима віра в безмежні можливості науки, в її спроможність в перспективі відіграти вирішальну роль у пізнанні Всесвіту. Ступені позитивізму – від класичного до постпозитивістського – показали, що шукання прихильників цього вчення відбувалися в достатньо широкому діапазоні. Можливості логіки, емпіричних методів, потенціал мови, архетипові особливості людства в цілому – все було застосовано на досягнення „позитивного” результату. Можливо, саме сучасний період свідчить про нову кризу позитивізму, що обумовлена певними застійними явищами науки. Пропонуємий постпозитивістами шлях об’єднання зусиль різних кіл науковців, координація їх діяльності, безперечно, є грандіозним проектом, але таким, реалізація якого виглядає досить сумнівно. ∞ См. работу «Позитивізм»
-
Чи можна обманути долю?
-
Людський капітал як економічна категорія
1. Розкрити сутність поняття „капітал” 3 2. Що таке „формування” людського капіталу ? 8 3. Які є фактори (чинники) формування людського капіталу, на що вони впливають 13 4. Кількісне формування людського капіталу 15 Список використаної літератури 18 ∞ См. работу «Людський капітал як економічна категорія»
-
Політичні проблеми людства
-
Природа релігії. Особливості релігійної свідомості
Вступ 3 1. РЕЛІГІЯ ЯК ОДНА З ФОРМ ДУХОВНОГО ЖИТТЯ ЛЮДСТВА. СУЧАСНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕЛІГІЙНОЇ СВІДОМОСТІ 4 2. ПОНЯТТЯ "НАДПРИРОДНЕ". ФІЛОСОФСЬКЕ І БОГОСЛОВСЬКЕ РОЗУМІННЯ БОГА 7 3. ФЕНОМЕН РЕЛІГІЙНОЇ ВІРИ. РЕЛІГІЯ ЯК СВІТОГЛЯД. 9 4. РОЗМАЇТТЯ РЕЛІГІЙ СВІТУ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ. 12 Висновки 14 Література 15 Вступ Людині одвічно було притаманне прагнення до пізнання Всесвіту, суспільства, власного буття. Нині титанічними зусиллями багатьох поколінь нагромаджено величезний обсяг знань. Водночас незнаного, незрозумілого, сумнівного не стало менше. І світ, і людина залишаються значною мірою тайною, що сягає вищого начала, вищої розумної сили – Абсолюту, або Бога. Віра в реальне існування цього вищого начала є основою такого не менш таємничого феномена, як релігія. Релігія така ж давня, як і сама людина. Немає жодного народу на планеті, який би не знав релігії, як і немає жодної людини, яка б не мала в ній потреби. Тому важко віднайти в духовному житті фактор, який би відігравав вагомішу роль, аніж релігія. Від кам’яного віку й сучасної космічної ери, зазнаючи дивовижних змін і метаморфоз, перебуває вона в нерозривному зв’язку з людським духом. ∞ См. работу «Природа релігії. Особливості релігійної свідомості»
-
Християнське вчення про сенс людського буття
Вступ 1. Людина - істота релігійна 1.1. Поняття людини як істоти релігійної 1.2. Джерела релігійності 1.3. Релігійна особистість 1.4. Досвід релігійних переживань 1.5. Динаміка релігійності 2. Історичні передумови виникнення християнства 2.1. Історичні передумови становлення християнства як світової релігії 2.2. Основні віросповідні форми християнства 3. Християнське вчення про сенс людського буття 3.1. “ Демократія духу” і ідея Царства Небесного 3.2. Основи християнської віри. Відкриття особистості і свободи 3.3. Духовні і моральні проблеми Нагірної проповіді 3.3.1. Протиріччя між духом і світом 3.3.2. Парадокси християнської моралі 3.3.3. Нові критерії обраності Висновки Список використаної літератури ∞ См. работу «Християнське вчення про сенс людського буття»
-
Психологія
1. Співвідношення понять “людина”, “ особистість”, індивідуальність” 3 2. Особистість та її властивості 6 3. Основні закономірності педагогіки 9 Література 13 ∞ См. работу «Психологія »
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|