|
-
Символіка кольорів у новелістиці М. Хвильового
Література 1. Агеєва В. Автор і герой у структурі новели Миколи Хвильового // Слово і час. – 1993. – № 12. 2. Гроно нездоланних співців. – К., 1997. 3. Мукомела О. Невідоме: Сторінки літературної дискусії // Слово і час. – 1990. – № 1. 4. Савицька Л. Лінгвоестетичний аналіз новел М. Хвильового “Я (Романтика)” // Дивослово. – 1998. – № 11. 5. Хвильовий М. Твори у 2 т. – К., 1990. ∞ См. работу «Символіка кольорів у новелістиці М. Хвильового»
-
Творчисть Миколи Хвильового.
-
ірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Б. Грінченко – непересічна постать української літератури 6 1.1 Особливості становлення творчого характеру митця 6 1.2 Літературна діяльність 9 Розділ 2. Лірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви 13 Висновок 18 Список використаної літератури 19 ∞ См. работу «ірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви»
-
ірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Б. Грінченко – непересічна постать української літератури 6 1.1 Особливості становлення творчого характеру митця 6 1.2 Літературна діяльність 9 Розділ 2. Лірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви 13 Висновок 18 Список використаної літератури 19 ∞ См. работу «ірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви»
-
Лірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Б. Грінченко – непересічна постать української літератури 6 1.1 Особливості становлення творчого характеру митця 6 1.2 Літературна діяльність 9 Розділ 2. Лірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви 13 2.1 Ідейна спрямованість поезії Б. Грінченка 13 2.2 Художній образ та його значення для розкриття сутності твору 15 Висновок 18 Список використаної літератури 19 ∞ См. работу «Лірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви»
-
Лірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Б. Грінченко – непересічна постать української літератури 6 1.1 Особливості становлення творчого характеру митця 6 1.2 Літературна діяльність 9 Розділ 2. Лірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви 13 2.1 Ідейна спрямованість поезії Б. Грінченка 13 2.2 Художній образ та його значення для розкриття сутності твору 15 Висновок 18 Список використаної літератури 19 ∞ См. работу «Лірична поетика Б. Грінченка, її образність та мотиви»
-
Зарубіжна література
1. Основні напрями європейського модернізму, їх естетичні програми і представники 3 2. Філософсько-естетична думка кінця XIX - початку XX ст. і художня практика модернізму. 4 3.Творчість Ш.Бодлера – предтечі французького символізму 5 4. Криза культури і французька поезія символізму 6 У Франції найвідомішими предствниками символізму були П.Верлен, А.Рембо, С.Малларме 5. Творчість Поля Верлена 6 5. Творчість Поля Верлена 7 6. Трагедія життя і творчості А.Рембо 8 7.Аналіз поезій А.Рембо «П‘яний корабель», «Голосні» 9 8. Символістська драма, її ознаки і художні знахідки (Г.Гауптман, М.Метерлінк) 10 9. Натуралізм як літературний напрям і творчий метод 11 10. Творчість Е.Золя у контектсі натуралізму 12 11. Проблематика і художні особливості роману Е.Золя «Жерміналь» 13 12. Новаторство Е.Золя в жанрі роману 14 13.Роман Мопассана «Милий друг» («Життя»): проблематика, художні особливості 15 14.Новелістика Мопассана. Тематичні групи новел 16 15. Характерні риси «нової драми» 17 16. Художній метод драматургії Г.Ібсена 18 17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19 17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19 18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20 18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20 19. М.Метерлінк: від «драми мовчання» до симолістської драми. Драма-феєрія «Синій птах»: проблематика, поетика, особливості жанру 21 20. Драматургія Г.Гауптмана 22 21. Проблематика новелістики Т.Манна 23 22. «Смерть у Венеції» Т.Манна як модереністська новела 24 23. Американський неоромантизм та його види 25 24. Неоромантичні тенденції роману «Пригоди Тома Соєра..» М.Твена 26 25. Автобіагрофічні риси роману Джека Лондона «Мартін Іден». Розкриття в романі теми митця і містецтва в сучасному суспільстві 27 26.Проблематикк та поетика роману Джека Лондона «Морський вовк» 28 27.Американський імпресіонізм. особливості творчості Г.Джеймса 29 28. Тематичний діапазон новел О‘Генрі 30 29. «Нова драма» Б.Шоу 31 30. Зміст та проблематика драми Б.Шоу «Дім, де розбиваються сердця» 32 31. Інтерпретація античного міфу в драмі Б.Шоу «Пігмаліон» 33 32. Трансформація традицій реалізму в прозі Т.Харді 34 33. Англійський неоромантизм, його особливості 35 34.Пошуки нового героя в пригодницько-психологічній англійській прозі порубіжжя (Стівенсон, Конан Дойль, Конрад) 36 35. Тема двійництва у творі Л.Стівенсона «Дивна історія доктора Джекіля і містера Хайда» 37 36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38 36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38 37. Синтез психологічного аналізу та пригодницького сюжету в прозі Д.Конрада 39 38. Специфіка розкриття теми науково-технічного прогресу і долі вченого в буржуазному суспільстві у творчості Г.Уельса 40 39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41 39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41 40. Естетизм О.Уальда 42 41.Роман О,Уайльда «Портрет Доріана Грея». Проблемати та поетика твору 43 42. Поезія Р.Кіплінга: проблематика, поетика, специфіка ліричного героя 44 43. Творчість С.Лагерльоф: загальний огляд 45 44.Анімалістична тема в творчості Р.Кіплінга 46 45. Імпресіонізм. Його характерні риси 47 46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48 46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48 47. Творчість Дж.Джойса 49 48. Роман Дж.Джойса «Уілісс» як зразок модерністичного роману 50 49. Російська поезія «срібного віку» 51 50. Провідні мотиви поезії російських символістів 52 ∞ См. работу «Зарубіжна література»
-
Неокласична поетика М. Рильського 20-х років ХХ ст
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Життєвий і творчий шлях Максима Рильського 5 1.1. Життєвий шлях М. Рильського 5 1.2. Парадокси долі й поезії М. Рильського 10 1.3. Основні мотиви поетики М. Рильського: любов - краса - воля 12 Розділ 2. Неокласична поетика М. Рильського 20-х років ХХ ст. 17 2.1. Неокласична лірика М. Рильського 17 2.2. Поетична лірика М. Рильського 20-х років ХХ ст. 21 2.3. Творча спадщина неокласики М. Рильського 30-х років 29 Висновки 36 Список використаної літератури 38 ∞ См. работу «Неокласична поетика М. Рильського 20-х років ХХ ст»
-
Трансформація фразеологізмів в художній прозі стилістичні функції
-
Трансформація середньовічного епічного сюжету у сучасній літературі (поема Беовульф-Грендель Дж. Гарднера)
-
Поетика дилогії Б. Грінченка "Серед темної ночі. Під тихими вербами"
-
Особливості словозміни омонімічних онімів різних класів
Зміст Вступ 3 Розділ І. Словозміна іменників 6 1.1. Словозміна іменників 6 1.2. Характеристика онімів та їх класи 8 Розділ 2. Особливості словозміни онімів різних типів в художній літературі 11 2.1 . Використання онімів в художніх текстах 11 2.2. Механізм трансформації апелятивної лексики в онімну у прозі Володимира Винниченка 21 Висновки 28 Список використаних джерел 31 ∞ См. работу «Особливості словозміни омонімічних онімів різних класів»
-
Синтаксис мови Л.Українки
Вступ 3 Розділ 1. Феномен таланту Лесі Українки 5 1.1 Життя Лесі Українки 5 1.2 Творчий шлях української письменниці 8 Розділ 2. Синтаксис української мови 10 2.1 Українські синтаксичні концепції: історія та розвиток 10 2.2 Значення засобів синтаксису для художнього стилю мовлення 12 Розділ 3. Синтаксис в літературних творах Л.Українки 15 3.1 Синтаксис мови Л.Українки (загальна характеристика) 15 3.2 Синтаксис та поетика драматичної поеми „Бояриня” 17 Висновки 22 Література 24 ∞ См. работу «Синтаксис мови Л.Українки»
-
Новаторські прийоми поетики в сонетах Шекспіра
Зміст Вступ 3 1. Народний характер творчості Шекспіра 5 1.1. Біографія письменника 5 1.2. Періоди творчості Шекспіра 6 2. Походження жанру сонету, його розвиток у європейській літературі. Формування англійського сонету 9 2.1. Походження жанру сонету та його форми 9 2.2. Поділ сонетів на тематичні групи. Англійський сонет 11 3. Поетика сонетів Вільяма Шекспіра 14 3.1. Історія створення і видання сонетів Шекспіра 14 3.2. Образи та їх життєві прототипи у сонетах 17 3.3. Суспільна, філософська та естетична проблематика сонетів 19 3.4. Художня досконалість сонетів Шекспіра 23 Висновки 25 Список використаних джерел 26 ∞ См. работу «Новаторські прийоми поетики в сонетах Шекспіра»
-
Стилістичний аналіз тексту поезії Івана Франка “Опівніч. Глухо. Зимно. Вітер виє…”
План: 1. Назва роботи, автор. 3 2. Характеристика ситуації спілкування (умови і задачі мовлення). 7 3. Основні стильові риси. 8 4. Мовні засоби (фонетичні, лексичні, морфологічні, синтаксичні). 9 5. Визначення мовного стилю 16 Використана література: 17 Використана література: 1) Виноградов Г.В. Стилистика. Теория поэтической речи. Поэтика. – М., 1963. 2) Гадамер Г.-Г. Герменевтика і поетика: Вибр. Твори Пер. з нім. - К.: Юніверс, 2001. 3) Літературознавчий словник-довідник Р. Гром'як, Ю. Ковалів та ін. - К.: ВЦ "Академія", 1997. – 752 с. 4) Пономарів О.Д. Стилістика сучасної української мови: Підручник. – К.: Либідь, 1993. – 248 с. 5) Українська мова: Енциклопедія. - К.: Укр. енцикл., 2000. - 752 с.: іл. ∞ См. работу «Стилістичний аналіз тексту поезії Івана Франка “Опівніч. Глухо. Зимно. Вітер виє…”»
-
Поетика "жіночої прози" ХІХ ст. (Ганна Барвінок, Марко Вовчок, Олена Пчілка)
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. 5 Теоретичні аспекти ґендерного підходу до літератури 5 1.1. Аналіз та порівняння різних тлумачень категорії “гендер”. 5 1.2. Ґендер як категорія аналізу літературного твору. 13 РОЗДІЛ 2. 28 Теорії жіночого письма та спроба класифікації жіночої літератури 28 2.1. Теоретичні засади та дефініції жіночого письма. 28 2.2. Спроба класифікації жіночої літератури. 36 РОЗДІЛ 3. 43 Жіноче письмо в українській літературі кінця 19 ст. 43 3.1. Марко Вовчок – новаторка української жіночої прози 43 3.2. Самобутні героїні Олени Пчілки 50 3.3. Ганна Барвінок – співачка жіночої долі 64 ВИСНОВКИ 70 СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ 76 ∞ См. работу «Поетика "жіночої прози" ХІХ ст. (Ганна Барвінок, Марко Вовчок, Олена Пчілка)»
-
Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму
Зміст Вступ. 3 РОЗДІЛ І. Естетичні настанови романтизму як стилю 4 1.1.Особливості розвитку романтичного стилю в літературі 4 1.2. Загальна характеристика французького романтизму. 13 РОЗДІЛ ІІ. Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму. 18 2.1. Проблеми нової художньої мови у ранньому французькому романтизмі. 18 2.1. Віктор Гюго і його історичний роман 20 Висновок 28 Список використаної літератури: 30 Предметом дослідження є романи епохи французького романтизму, а зокрема “Собор Паризької Богоматері” В.Гюго - як феномен романтичної культури й фундамент пізнішої історичної прози письменника. Об'єкт дослідження: поетика романів Віктора Гюго - як романтичних історичних романів. Мета дослідження полягає у вивченні романтичного історичного роману, а також варіанту жанру, створеного В.Гюго. Вивчення передбачає поглиблення уявлень про жанрову систему романтизму, визначення національної своєрідності французького романтичного історичного роману та з'ясування специфіки романтичної поетики історичного роману. Теоретико-методологічну основу дослідження склали праці О.Веселовського з історичної поетики, теоретико- та історико-літературні концепції національних романтичних систем (Н.Берковський, А.Карельський), роботи з проблем теорії й історії роману (Н.Лейтес, Б.Успенський). ∞ См. работу «Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму»
-
Питання війни і миру в романі “Гаргантюа і Пантагрюель” Франсуа Рабле
План ВСТУП 3 1. ЯК СТВОРЮВАВСЯ "ГАРГАНТЮА І ПАНТАГРЮЭЛЬ"ФРАНСУА РАБЛЕ. 5 1.1. Передумови написання твору та джерело надхнення 5 1.2. Періодика та умови створення твору 6 2. ПИТАННЯ ВІЙНИ І МИРУ В “ГАРГАНТЮА І ПАНТАГРЮЕЛЬ” 10 2.1. Книга перша та друга 10 2.2. Третя і четверта книги 24 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 34 Ціль роботи - позначивши не випадковість теми війни та миру у творі Рабле, простежити вплив цієї теми на протязі всього роману. Досягнення поставленої мети припускає постановку і рішення автором роботи наступних завдань: - розглянути основні етапи і джерела написання роману “Гаргантюа і Пантагрюель”; - надати короткий опис біографії Франсуа Рабле; - на основі тексту виділити моменти, які торкаються війни і миру в романі та надити їм характеристику. Джерела і література. Проблематика роботи визначила коло потрібних джерел. У центрі уваги текст М.М. Бахтіна "Творчість Франсуа Рабле і народна культура середньовіччя і Ренесансу", а також статті різних років, у яких творчості Франсуа Рабле та його роману приділяється значне місце. Велику цінність представляють ряд біографічних документів: Пуришев Б.И. Література епохи Відродження. Курс лекцій. – М.: «Вища школа», 1996., Пинський Л.Е. Реалізм епохи Відродження. - М., 1961., Фрейденберг О. « Поетика сюжету и жанру» . – М., 1936., Фохт Ю. Рабле, його життя і творчість. – М., 1914. та інші. А також дві роботи іноземних письменників в перекладі деяких місць: Boulanger Jacques, Rabelais a travers les ages. - Paris, le Divan, 1923., Sainean Lazar, L'influence et la reputation de Rabelais (Interpretes, lecteurs et imitateurs). - Paris, J.Gamber, 1930. Мета і завдання роботи зумовили таку структуру: Структурно робота поділяється на вступ; перший розділ, у якому подається біографія Франсуа Рабле та етапи написання ним роману; другий розділ, в якому детально надається характеристика питанням війни та миру в романі, посилаючись на зміст твору; висновків, в яких підводяться підсумки і формулюються основні висновки дослідження; використаних джерел. Методологія дослідження. В основу дослідження покладений принцип історизму, - підхід, що припускає вивчення всякого історичного явища в розвитку, конкретно - історичній обумовленості й індивідуальності, У роботі також використовувалися історико - типологічний і порівняльно - історичний методи дослідження. Новизна і практична значимість дослідження. У курсовій роботі представлений вперше невеликий але конкретний і детальний розгляд теми війни і миру в романі “Гаргантюа і Пантагрюель”. ∞ См. работу «Питання війни і миру в романі “Гаргантюа і Пантагрюель” Франсуа Рабле»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|