Зміст Вступ 3 1. Загальна характеристика
Німеччини 5 1.1.Фізико-географічна характеристика країни 5 1.2. Короткий нарис історії
Німеччини 6 1.3. Державно-адміністративний устрій 9 1.4. Соціально-економічний розвиток 12 2. Природно-рекреаційні та історико-культурні ресурси країни 15 2.1. Природний потенціал
Німеччини 15 2.2. Історико-культурні пам'ятки країни 21 3.
Характеристика туристичної галузі
Німеччини: сучасний стан і перспективи розвитку 32 3.1. Основні етапи розвитку туризму в Німеччині 32 3.2. Туристичне районування країни 34 3.3. Аналіз туристичного ринку
Німеччини 37 Висновки 39 Список використаної літератури та джерел 40 Додатки 42 Об’єкт та предмет дослідження курсової роботи є вивчення природно-рекреаційних, історико-культурних ресурсів
Німеччини, сучасного стану туристичної галузі країни. Основною метою курсової роботи є дослідження туристичних ресурсів
Німеччини, включно природно-рекреаційного та історико-культурного потенціалу країни. Для досягнення мети автор ставить перед собою наступні завдання: — дослідити фізично-географічне положення та природно-кліматичні особливості
Німеччини; — дослідити історико-культурний потенціал країни та вказати особливості державотворення та державного устрою сучасної
Німеччини; — дати оцінку соціально-економічній політиці
Німеччини; — вказати основні етапи розвитку туризму
Німеччини; — провести туристичне районування країни на основі дослідження розміщення окремих туристичних ресурсів
Німеччини; — дослідити та проаналізувати туристичний ринок
Німеччини; — визначити можливі та дійсні зв’язки
Німеччини з Україною; — дослідити пропозицію подорожей до
Німеччини на українському туристичному ринку; — дати оцінку туристичній інфраструктурі
Німеччини — зробити відповідні висновки. Хронологічні рамки XII-VIII століттях до н.е. – 2005 рік. Географічні рамки – країна Німеччина. Під час написання курсової роботи було використано наступні джерела: підручники, джерела Інтернет, зокрема «Деловая Германия», Зимомря Миколи «Німеччина та Україна», «Німеччина» посібник з країнознавства. Всього використано 26 джерел. Курсова робота складається із вступу, трьох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків. ∞
См. работу «Туристичні ресурси Німеччини»