Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...
n/aТема: Позиціювання продукції на ринку
| Размер: 62 кб. | Объем: 34 стр. | Стоимость: 1 СМС | Добавлена: 11.02.2007 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВступ 3
1.Розробка стратегії позиціювання 7
2. Відмінності, що використовується при просуванні товару 10
3.Вирішення компаніями проблеми вибору позиції для свого товару 12
4. Використання відмінностей при просуванні товару 14
5.Позиціонування компанії 15
6. Шляхи удосконалення 17
Висновки 29
Додаток 1 30
Додаток 2 32
Список використаної літератури 34
Литература1. Азарян Е.М. Маркетинг: принципы и функции-К.:МЦВО Украины, 2000.
2. Березин И.С. Маркетинг и исследование рынков-М.:1999.
3. Башмаков И.Х. Маркетинг потребительских товаров – Донецк: 1995.
4. Герасимчук В.И. Маркетинг в рисунках, схемах, таблицях-Н.Новгород: 1995.
5. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика- К.: Вища школа, 1994
6. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика-М.: Финпресс, 1998
7. Доль П. Маркетинговое управление и стратегии-М.:1998.
8. Завьялов П.С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах-М: ИНФРА-М, 2000.
9. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика- К: КНЕУ, 2000.
10. Кус Альфред Основи маркетингу-К.:1999.
11. Маркетинг : толковый терминологический словарь-справочник –М.:Сп”Инфоконт”-1999.
12. Мачало Р. Маркетинг для малих предприятий-Питер, 1999.
13. Новиков О.А. Комерческая деятельность производственных предприятий(фирм)-СПб:1999.
14. Траут Д. Новое позицирование-СПб: Питер, 2000.
15. Хлусов В.П.: Основы маркетинга- М: ПРИОР,1997.
16. Филип Котлер Маркетинг, менеджмент-Питер,1998.
17. Энджел Д. Поведение потребителей –Питер, 2000.
Просмотр
Просмотр Просмотреть с сайта...
Скачивание
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • КОНТРОЛЬНА РОБОТА З МАРКЕТИНГУ

  • Імідж-реклама

  • Проведення маркетингового дослідження ринку товарів і послуг власними силами

  • Маркетингове дослідження телевізорів Березка

  • Ситуаційне завдання з маркетингу

  • Елементи маркетингової політики на ринку комп’ютерів фірми “Корифей +”.

  • Оцінення конкурентоспроможності продукції

  • Оцінка потенціалу України на світовому аграрному ринку

  • Опис продукції підприємства та можливості розвитку ринку "Електрон"

  • АНАЛІЗ РИНКУ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА РОЗРОБКА ПРОПОЗИЦІЇ

  • Програма збуту продукції на зовнішньому ринку

  • Тарифні методи регулювання зовнішньої торгівлі (на прикладі підприємства)

  • Собівартість продукції, як фактор ціноутворення при переході до ринку

  • Собівартість продукції, як фактор ціноутворення при переході до ринку

  • Інфраструктура інформаційного ринку: основні напрями розвитку

  • Контрольна робота з правового регулювання інвестиційної діяльності

  • Промисловий маркетинг

  • Контроль якості продукції та його значення в загальній системі управління якістю

  • Маркетингова політика комунікацій

  • Маркетингова політика комунікацій

  • Стратегія і позиціювання: вибір і реалізація

  • "Маркетингова політика комунікацій (на прикладі ЗАТ ""Київмлин"")"

  • Аналіз обсягів випуску та реалізації продукції на промисловому підприємстві

  • Аналіз обсягів випуску та реалізації продукції на промисловому підприємстві

  • Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної харчової продукції молокопереробної промисловості

  • К/р з маркетингу

  • Прогноз розвитку ринку. Планування асортименту продукції. Бізнес-план

  • Поняття, сутність, ознака, критерії сегментування ринку (на прикладі промислових товарів - кондіционерів)

  • Контрольна з маркетингу


Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...