-
Комплексне керування якістю в організації
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи керування якістю в організаціях 5 1.1 Поняття якості 5 1.2 Засоби та методи комплексного керування якістю 6 1.3 Керування якістю за допомогою операційного менеджменту 8 Розділ 2. Аналіз управління якістю в організації 10 2.1 Значення операційної діяльності в управлінні якістю 10 2.2 Операційний менеджмент як контроль якості 14 Розділ 3. Розробка заходів по підвищенню якості продукції 18 3.1 Керування постачанням 18 3.2 Керування матеріальними запасами 19 3.3 Зростання продуктивності праці як захід по підвищенню якості 20 Висновки та пропозиції 23 Література 26 Додаток 28
-
Моделі корпоративного керування
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Керування організацією: сутність, принципи, методи й моделі 5
1.1. Сутність корпоративного керування (керування організацією) 5
1.2. Недоліки корпоративного керування в Україні 10
1.3. Методи керування організацією 13
1.4. Принципи корпоративного керування (керування організацією) 17
Розділ 2. Моделі корпоративного керування 25
2.1. Англо-американська модель 25
2.2. Німецька модель корпоративного керування 29
2.3. Японська модель 35
Висновки 40
Список використаної літератури 41
-
Контрольна робота з організації і планування виробництва
1. Виробничий процес та його структура 3
2. Керування якістю продукції на підприємствах. Системи керування якістю продукції 5
Задача 13
Визначити раціональний вид руху предметів праці у виробничому потоці, використовуючи розра¬хунки та графічний метод. Дати висновки за результатами розрахунків.
№ пор. Показник, одиниця вимірювання Значення показника
1. Тривалість операції, хв:
першої 8
другої 5
третьої 6
четвертої 3
2. Кількість виробів, шт. 4
Література 16
-
Система керування персоналом на прикладі ТОВ “Манхетен”
Вступ 3
1. СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ І ЇЇ ВИДИ 5
1.1. Зв'язок системи керування персоналом з цілями організації. 8
1.1.1. Відповідність систем керування персоналом стану зовнішнього середовища і культурі організації. 10
1.1.2. Цілісність системи керування персоналом. 11
1.1.3. Участь керівництва організації в процесі керування персоналом. 12
1.1.4. Служба керування персоналом. 13
1.2. Етапи реорганізації системи керування персоналом 15
2. СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПРИКЛАДІ ТОВ “МАНХЕТТЕН” 22
2.1. Аналіз людських ресурсів на ТОВ “Манхетен” 26
2.2. Оптимізація чисельності співробітників 35
2.3. Добір персоналу і керування людськими ресурсами в ТОВ “Манхетен” 39
2.4. Заробітна плата 42
2.5. Приклад упровадження фірмою програм розвитку персоналу 50
3. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТОВ “МАНХЕТЕН” НА ПРИКЛАДІ ВПРОВАДЖЕННЯ АВОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ 51
Висновки та пропозиції 57
Використана література: 61
Додатки 64
-
КЕРІВНИЦТВО: СТИЛІ, ПРИНЦИПИ, МЕТОДИ
ЗМІСТ.
Вступ. 3
1. СТИЛІ КЕРУВАННЯ 5
2. МЕТОДИ КЕРУВАННЯ 7
3. ПРИНЦИПИ КЕРУВАННЯ 8
4. ФУНКЦІЇ КЕРУВАННЯ 12
Висновки. 13
Список використаної літератури. 14
-
Інформаційні системи бухгалтерського обліку
Що таке об’єкт і система керування? Назвати характеристики об’єкта керування
-
Необхідність впровадження системи комплексного управління якості на підприємствах України
ЗМІСТ
Вступ…………………………………………………………………………........
Розділ 1. Наукові аспекти комплексного управління якістю продукції.............
1.1 Поняття якості продукції. Комплексне управління якістю………..
1.2 Основні принципи управління якістю продукції ………….............
Розділ 2. Системи комплексного управління якістю продукції на території України.………………….......................................................................................
2.1 Методика впровадження системи управління якістю на підприємстві….......................................................................................................
2.2 Досвід управління якістю на підприємстві в зарубіжних країнах…
2.3 Контроль за рівнем управління якістю продукції..............................
Розділ 3.Проблеми управління якістю продукції на підприємствах в Україні та шляхи їх подолання. Вдосконалення TQM....................................................
Висновки................................................................................................................
Список використаної літератури.........................................................................
-
Основи управління якістю
Зміст
Вступ 3
1 Основи управління якістю 4
2 Система якості 6
3 Поточне управління якістю 10
Висновок 17
Використана література 18
-
Основи управління якістю
Зміст
Вступ 3
1 Основи управління якістю 4
2 Система якості 6
3 Поточне управління якістю 10
Висновок 17
Використана література 18
-
Менеджмент організацій
Вступ 3
1. Зарубіжний досвід управління якістю продукції 4
2. Система управління якістю на підприємстві 14
Висновки 20
Список використаної літератури 21