Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Білингова система для провайдера IP-телефонії» (ID:9732)

| Размер: 648 кб. | Объем: 103 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 11.02.2007 | Код продавца: 2 |
Содержание1.1 Загальносистемні рішення........................................................10
1.1.1 Сутність IP-телефонії............................................................10
1.1.2 Введення в технологію...........................................................12
1.1.3 Використовувані протоколи...................................................13
1.1.4 Забезпечення якості послуги .................................................15
1.1.5 Тарифікація ............................................................................18
1.2 Білингові системи......................................................................23
1.2.1 Що таке білингова система.....................................................23
1.2.2 Підсистема аутентифікації......................................................29
1.2.3 Підсистема попередньої обробки даних..................................29
1.2.4 Підсистема оперативного керування білингом........................30
1.2.5 Підсистема оповіщення клієнтів..............................................30
1.2.6 Стандарти білинга....................................................................30
1.2.7 Основні вимоги до білингових систем.....................................31
1.3 Рішення по створенню ефективної системи білинга.....................41
1.3.1 Порівняння CDR- і IPDR-форматів записів................................46
1.3.2 Стандарт RADIUS і функції "ААА"............................................47
1.3.3 Формат OSP….............................................................................50
1.4 Загальний опис системи білинга IP-телефонії IPSoft billing.......52
1.4.1 Призначення системи...............................................................52
1.4.2 Архітектура та технічні характеристики системи....................53
1.4.3 Основні функції.......................................................................54
1.4.3.1 Абонентський облік .............................................................54
1.4.3.2 Тарифікація розмов...............................................................54
1.4.3.3 Розрахунки з абонентами .......................................................55
1.4.3.4 Формування аналітичних і статистичних документів ............55
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Апаратні та програмні засоби приеднання до мережи Інтернет
  • Створення сайту
  • Створення сайту
  • «ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНЫХ ШКОЛ ДРЕВНЕИНДИЙСКОЙ ФИЛОСОФИИ»
  • Аналіз проблеми розвитку сучасної валютної системи
  • ВАЛЮТНІ СИСТЕМИ
  • МЕЖДУНАРОДНАЯ ВАЛЮТНАЯ СИСТЕМА И ВАЛЮТНЫЙ КУРС
  • Форми і системи оплати праці
  • Системы управления качеством
  • Організація охорони здоров"я у країнах з розвиненою системою охорони здоров"я
Cгенерировано за 0.024850 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів