|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Маркетингова цінова політика
1. Назва підприємства, його галузева приналежність, основні види діяльності. 3
2. Опис товару 3
2.1. Основний товар, що випускає підприємство 3
2.2. Конкурентоспроможність товару на кожному ринку і в кожному сегменті 4
2.3. На яких ринках і сегментах слід ввести новий товар і чому 7
2.4. Фактори, що визначають купівлю даного товару і які міри здійснює підприємство, що товар виділявся серед аналогічних 8
2.5. Потенційні можливості, для того щоб товар і надалі мав високі споживацькі якості у порівнянні з конкурентами 13
2.6. Вплив сезонних факторів на товар 14
2.7. Емоції, які здатний викликати товар у покупців 14
3. Покупці 16
3.1. Індивідуальні споживачі і підприємства, які купують товари 16
3.2. Основні фактори, що впливають на рішення стосовно придбання товару 17
3.3. Потреби клієнта, що змушують купувати даний товар 17
3.4. Потенційні покупці 18
4. Методи ціноутворення 19
4.1. Визначення причинних факторів важливості ціни для споживачів, що дозволяє здійснювати варіацію цін 19
Висновки 25
Література 26
-
Маркетингова цінова політика на прикладі конкретного підприємства (практична)
1. Характеристика підприємства 3
2. Характеристика товару підприємства 6
2.1. Основний товар, який випускає підприємство 6
2.2. Визначення конкурентоспроможності товару 11
2.3. Визначення ринків та сегментів, на які потрібно ввести новий товар 13
2.4. Фактори, які визначають купівлю товару та заходи, які застосовує підприємство для впізнання товару серед інших аналогічних 15
2.5. Потенційні можливості для притаманності товару високих споживацьких якостей в порівнянні з товарами конкурентів 16
2.6. Вплив сезонних факторів на товар 17
2.7. Емоції, які викликає товар у споживачів 17
3. Характеристика покупців 18
3.1. Індивідуальні споживачі та підприємства, які придбавають товар 18
3.2. Основні фактори, які впливають на рішення про купівлю товару 19
3.3. Потреби клієнта, які спонукають придбавати товар 21
4. Методи ціноутворення 22
4.1 Визначення причинних факторів важливості ціни для споживачів, що дозволяє здійснити варіацію цін 22
Список використаної літератури 29
-
Маркетинг контрольна
Виберіть товар ( або групу товарів), з якими ваша фірма вийде на ринок. Проведіть сегментацію ринку і оцініть ємність вибраного сегменту, його доступність, інформаційну насиченість, прибутковість, захищеність від конкуренції.
Дайте прогноз вашої фірми, на випадок, коли товар, що випускається починає старіти.
-
Контрольна з маркетингу
1. ПРОВЕСТИ ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС ТОВАРУ (ТОВАР ЗА ЗАДУМОМ, У КОНКРЕТНОМУ ВИКОНАННІ, З ПІДКРІПЛЕННЯМ) 3
2. КЛАСИФІКУВАТИ ТОВАР ПО ОСНОВНИХ ВИДАХ ПРИЗНАЧЕННЯ 4
3. ОБГРУНТУВАТИ МОЖЛИВІСТЬ ПЕРЕХОДУ ТОВАРУ В РОЗРЯД МАРОЧНИХ 5
4. ЗАПРОПОНУВАТИ ВИД УПАКОВКИ ТОВАРУ ТА ЗМІСТ ЙОГО МАРКУВАННЯ 7
5. ОПИСАТИ ТИП (СЕГМЕНТ) ЦІЛЬОВОГО РИНКУ, ДЕ ПРОПОНУЄТЬСЯ РЕАЛІЗОВУВАТИ ВИБРАНИЙ ТОВАР 10
6. ОБГРУНТУВАТИ ВИБІР КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ ТА МАРКЕТИНГОВИХ ПОСЕРЕДНИКІВ 12
7. ВИЗНАЧИТИ ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ЦІНОУТВОРЕННЯ 14
8. ЗАПРОПОНУВАТИ ОСНОВНІ ЗАХОДИ ЩОДО СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТА ЦІНОВИХ ЗНИЖОК 15
9. ДЛЯ ТОВАРУ ОБГРУНТУВАТИ ВИД ОБРАНОЇ РЕКЛАМИ, РОЗРОБИТИ ПРОЕКТ РЕКЛАМНОГО ЗВЕРНЕННЯ 17
ЛІТЕРАТУРА 20
-
Контрольна з маркетингу
1. ПРОВЕСТИ ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС ТОВАРУ (ТОВАР ЗА ЗАДУМОМ, У КОНКРЕТНОМУ ВИКОНАННІ, З ПІДКРІПЛЕННЯМ) 3
2. КЛАСИФІКУВАТИ ТОВАР ПО ОСНОВНИХ ВИДАХ ПРИЗНАЧЕННЯ 4
3. ОБГРУНТУВАТИ МОЖЛИВІСТЬ ПЕРЕХОДУ ТОВАРУ В РОЗРЯД МАРОЧНИХ 5
4. ЗАПРОПОНУВАТИ ВИД УПАКОВКИ ТОВАРУ ТА ЗМІСТ ЙОГО МАРКУВАННЯ 7
5. ОПИСАТИ ТИП (СЕГМЕНТ) ЦІЛЬОВОГО РИНКУ, ДЕ ПРОПОНУЄТЬСЯ РЕАЛІЗОВУВАТИ ВИБРАНИЙ ТОВАР 7
6. ОБГРУНТУВАТИ ВИБІР КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ ТА МАРКЕТИНГОВИХ ПОСЕРЕДНИКІВ 8
7. ВИЗНАЧИТИ ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ЦІНОУТВОРЕННЯ 9
8. ЗАПРОПОНУВАТИ ОСНОВНІ ЗАХОДИ ЩОДО СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТА ЦІНОВИХ ЗНИЖОК 10
9. ДЛЯ ТОВАРУ ОБГРУНТУВАТИ ВИД ОБРАНОЇ РЕКЛАМИ, РОЗРОБИТИ ПРОЕКТ РЕКЛАМНОГО ЗВЕРНЕННЯ 11
ЛІТЕРАТУРА 14
-
Маркетинг контрольна
1. ПРОВЕСТИ ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС ТОВАРУ (ТОВАР ЗА ЗАДУМОМ, У КОНКРЕТНОМУ ВИКОНАННІ, З ПІДКРІПЛЕННЯМ) 3
2. КЛАСИФІКУВАТИ ТОВАР ПО ОСНОВНИХ ВИДАХ ПРИЗНАЧЕННЯ 4
3. ОБГРУНТУВАТИ МОЖЛИВІСТЬ ПЕРЕХОДУ ТОВАРУ В РОЗРЯД МАРОЧНИХ 5
4. ЗАПРОПОНУВАТИ ВИД УПАКОВКИ ТОВАРУ ТА ЗМІСТ ЙОГО МАРКУВАННЯ 7
5. ОПИСАТИ ТИП (СЕГМЕНТ) ЦІЛЬОВОГО РИНКУ, ДЕ ПРОПОНУЄТЬСЯ РЕАЛІЗОВУВАТИ ВИБРАНИЙ ТОВАР 7
6. ОБГРУНТУВАТИ ВИБІР КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ ТА МАРКЕТИНГОВИХ ПОСЕРЕДНИКІВ 8
7. ВИЗНАЧИТИ ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ЦІНОУТВОРЕННЯ 9
8. ЗАПРОПОНУВАТИ ОСНОВНІ ЗАХОДИ ЩОДО СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТА ЦІНОВИХ ЗНИЖОК 10
9. ДЛЯ ТОВАРУ ОБГРУНТУВАТИ ВИД ОБРАНОЇ РЕКЛАМИ, РОЗРОБИТИ ПРОЕКТ РЕКЛАМНОГО ЗВЕРНЕННЯ 11
ЛІТЕРАТУРА 14
-
Товар і його властивості. Гроші та їхні функції
ЗМІСТ
ВСТУП............................................................................................................. 3
1 ТОВАР І ЙОГО ВЛАСТИВОСТІ.............................................................. 5
1.1 Товар, як первісний елемент процесу виробництва........................... 5
1.2 Властивості товару................................................................................ 9
1.3 Теорії вартості товару............................................................................ 14
2 ГРОШІ ТА ЇХНІ ФУНКЦІЇ......................................................................... 20
2.1 Походження грошей............................................................................ 20
2.2 Функції грошей та різні підходи до них............................................... 23
2.3 Види грошей............................................................................................ 28
2.4 Грошові агрегати..................................................................................... 32
ВИСНОВКИ..................................................................................................... 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ....................................................... 39
-
ОСНОВНІ ФОРМИ ВИРОБНИЦТВА
Зміст
ВСТУП 3
1. ОСНОВНІ ФОРМИ ВИРОБНИЦТВА. 5
ТОВАРНЕ ВИРОБНИЦТВО ТА ЙОГО ХАРАКТЕРНІ РИСИ 5
2. ТОВАР І ПРАЦЯ, ЩО ЙОГО СТВОРЮЄ 9
2.1. Товар та його властивості 9
2.2. Праця, яка створює товар. 10
2.3. Величина вартості товару 12
3. ПОХОДЖЕННЯ, СУТЬ І ФУНКЦІЇ ГРОШЕЙ 14
3.1Форми мінової вартості. 14
3.2. Суть грошей та їхні функції. 17
4. ЗАКОН ВАРТОСТІ ТА ЙОГО ДІЯ 22
5. ГРОШОВИЙ ОБІГ, ЙОГО ЗАКОНИ ТА МЕТОДИ РЕГУЛЮВАННЯ 25
5.1.Суть грошового обігу. 25
5.2. Регулювання грошового обігу. 26
5.3. Банкрутство готівкового та безготівкового обігу. 28
6. СУЧАСНА ІНФЛЯЦІЯ: СУТЬ, ПРИЧИНИ Й ОСОБЛИВОСТІ. 31
6.1. Типи інфляції. 31
6.2. Загальні ознаки інфляції. 32
6.3. Механізм функціонування інфляційного процесу, його регулювання та наслідки. 33
ВИСНОВОК 37
ЛІТЕРАТУРА 40
-
ОСНОВНІ ФОРМИ ВИРОБНИЦТВА
Зміст
ВСТУП 3
1. ОСНОВНІ ФОРМИ ВИРОБНИЦТВА. 5
ТОВАРНЕ ВИРОБНИЦТВО ТА ЙОГО ХАРАКТЕРНІ РИСИ 5
2. ТОВАР І ПРАЦЯ, ЩО ЙОГО СТВОРЮЄ 9
2.1. Товар та його властивості 9
2.2. Праця, яка створює товар. 10
2.3. Величина вартості товару 12
3. ПОХОДЖЕННЯ, СУТЬ І ФУНКЦІЇ ГРОШЕЙ 14
3.1Форми мінової вартості. 14
3.2. Суть грошей та їхні функції. 17
4. ЗАКОН ВАРТОСТІ ТА ЙОГО ДІЯ 22
5. ГРОШОВИЙ ОБІГ, ЙОГО ЗАКОНИ ТА МЕТОДИ РЕГУЛЮВАННЯ 25
5.1.Суть грошового обігу. 25
5.2. Регулювання грошового обігу. 26
5.3. Банкрутство готівкового та безготівкового обігу. 28
6. СУЧАСНА ІНФЛЯЦІЯ: СУТЬ, ПРИЧИНИ Й ОСОБЛИВОСТІ. 31
6.1. Типи інфляції. 31
6.2. Загальні ознаки інфляції. 32
6.3. Механізм функціонування інфляційного процесу, його регулювання та наслідки. 33
ВИСНОВОК 37
ЛІТЕРАТУРА 40
-
Практична робота рекламна література
1. Детально описати об’єкт 3
2. Визначити мету рекламної комунікації. Цілі рекламної компанії 5
3. Описати цільову аудиторію 10
4. Конкурентоспроможність об’єкта рекламування 12
5. Порівняти свій товар і товар конкурентів 15
6. Фірмова атрибутика 18
7. Експорт подукції 21
8. Соціальний імідж рекламування 21
9. Рекламні засоби і канали, які найбільш підходять для товару 22
10. Відповідно до кожного каналу створити текст і слоган - для різних каналів рекламування 24
Література 26
Cгенерировано за 0.009969 секунд
|