|
-
Світовий ринок автомобілебудування
План
Вступ 3
1. Історія розвитку ринку автобудування 5
1.1. Історія розвитку та вдосконалення автомобілів 5
1.2. Хвилі розвитку автомобілебудування у 20 ст. 5
2. Сучасний стан ринку світового автомобілебудування 15
2.1 Основні виробники автомобілів, кооперація 15
2.2. Світове автомобілебудування – сучасність та прогноз розвитку 29
3. Автомобілебудування в сучасній Україні 34
Висновки 38
Література 41
Додатки 43
Додаток 1. Найбільші компанії світу по випуску АТЗ в 2005 р. 43
Додаток 2. Загальносвітове виробництво (зборка) легкових автомобілів в 2005 р. 44
Додаток 3.Дані про фактичні та прогнозні обсяги випуску легкових автомобілів за регіонами (дані за 2003 – 2005 рік та прогноз на 2006 – 2011) 46
Додаток 4.Дані про фактичні та прогнозні обсяги випуску легкових автомобілів за провідними виробниками( фактичні дані за 2003 – 2005 рік та прогноз на 2006 – 2011), тис. шт. 47
Метою роботи є дослідження історії становлення світового ринку автомобілебудування, огляд провідних компаній на цьому ринку, його сучасний стан, перспективи розвитку та оцінка перспектив українських автовиробників на світовому ринку.
Завданнями дослідження є:
- розгляд історичного аспекту розвитку автомобілебудування;
- аналіз діяльності різних автомобільних компаній у ХХ сторіччі;
- дослідження сучасного стану, місткості та розстановки сил на авто будівельному ринку;
- визначення проблем та перспектив світового ринку автомобілебудування;
- аналіз сучасного стану українського ринку автомобілебудування.
-
Особливості національної економічної моделі ФРН
Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Німеччина в системі світового господарства.................................5
1.1. Товарна структура зовнішньої торгівлі Німеччини.........................5
2.2. Експортна спеціалізація економіки Німеччини................................6
Розділ 2. Зовнішня торгівля ФРН.....................................................................9
2.1. Динаміка розвитку зовнішньої торгівлі Німеччини.........................9
2.2. Структура торгівлі Німеччини з країнами ЄС.................................11
2.3. Перспективи розвитку економіки Німеччини..................................13
Розділ 3. Розвиток зовнішньоекономічних зв?язків з Україною...................16
3.1. Стан зовнішньої торгівлі між Україною та Німеччиною................16
3.2. Перспективи розвитку економічних відносин України і ФРН.......19
Висновки.............................................................................................................30
Список використаної літератури та джерел.....................................................32
Додатки................................................................................................................34
-
Туристські ресурси та туристські об’єкти Німеччини: сучасні проблеми та суперечності
Вступ 3
1. Загальна характеристика Німеччини 5
1.1.Фізико-географічна характеристика країни 5
1.2. Короткий нарис історії Німеччини 6
1.3. Державно-адміністративний устрій та соціально-економічний розвиток 8
2. Природно-рекреаційні та історико-культурні ресурси країни 11
2.1. Природний потенціал Німеччини 11
2.2. Історико-культурні пам'ятки країни 15
3. Характеристика туристичної галузі Німеччини: сучасний стан і перспективи розвитку 23
3.1. Основні етапи розвитку туризму в Німеччині 23
3.2. Аналіз туристичного ринку Німеччини 25
3.3. Туристичне районування Німеччини 30
Висновки 33
Список використаної літератури та джерел 35
Додатки. Карта туристичних районів Німеччини 37
Предметом дослідження курсової роботи є вивчення природно-рекреаційних, історико-культурних ресурсів Німеччини, сучасного стану туристичної галузі країни. Об’єктом дослідження є інструмент впливу на формування та розвиток туристичної галузі в контексті національної політики в умовах високої конкуренції та інших факторів.
Основною метою курсової роботи є вивчення Німеччини, її становлення як держави, аналіз сучасного стану та перспектив розвитку туристичної галузі, розгляд природно-рекреаційного та історико-культурного потенціалу країни
-
РПС Транспорту
ТРАНСПОРТ - НАЙВАЖЛИВІША ГАЛУЗЬ НАРОДНОГО ГОСПОДАРСТВА. 3
РОЗВИТОК І РОЗМІЩЕННЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ. 4
РОЗВИТОК І РОЗМІЩЕННЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ. 5
МОРСЬКИЙ ТА РІЧКОВИЙ ТРАНСПОРТ. 6
РОЗВИТОК І РОЗМІЩЕННЯ ІНШИХ ВИДІВ ТРАНСПОРТНОГО КОМПЛЕКСУ. 8
ЛІТЕРАТУРА. 13
-
Розбудова перспективних типів підприємств розміщення в Україні
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ РОЗМІЩЕННЯ В УКРАЇНІ 5
1.1. Сутність підприємств розміщення 5
1.2. Класифікація підприємств розміщення в Україні 8
РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВ РОЗМІЩЕННЯ В УКРАЇНІ 16
2.1. Загальна характеристика сучасного стану готельного господарства України 16
2.2. Основні напрямки розвитку підприємств розміщення в Україні 21
РОЗДІЛ 3. ОБҐРУНТУВАННЯ ПЕРСПЕКТИВНИХ ТИПІВ ПІДПРИЄМСТВ РОЗМІЩЕННЯ В УКРАЇНІ 33
ВИСНОВКИ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48
-
Туристичні ресурси Німеччини
Зміст
Вступ 3
1. Загальна характеристика Німеччини 5
1.1.Фізико-географічна характеристика країни 5
1.2. Короткий нарис історії Німеччини 6
1.3. Державно-адміністративний устрій 9
1.4. Соціально-економічний розвиток 12
2. Природно-рекреаційні та історико-культурні ресурси країни 15
2.1. Природний потенціал Німеччини 15
2.2. Історико-культурні пам'ятки країни 21
3. Характеристика туристичної галузі Німеччини: сучасний стан і перспективи розвитку 32
3.1. Основні етапи розвитку туризму в Німеччині 32
3.2. Туристичне районування країни 34
3.3. Аналіз туристичного ринку Німеччини 37
Висновки 39
Список використаної літератури та джерел 40
Додатки 42
Об’єкт та предмет дослідження курсової роботи є вивчення природно-рекреаційних, історико-культурних ресурсів Німеччини, сучасного стану туристичної галузі країни.
Основною метою курсової роботи є дослідження туристичних ресурсів Німеччини, включно природно-рекреаційного та історико-культурного потенціалу країни.
Для досягнення мети автор ставить перед собою наступні завдання:
— дослідити фізично-географічне положення та природно-кліматичні особливості Німеччини;
— дослідити історико-культурний потенціал країни та вказати особливості державотворення та державного устрою сучасної Німеччини;
— дати оцінку соціально-економічній політиці Німеччини;
— вказати основні етапи розвитку туризму Німеччини;
— провести туристичне районування країни на основі дослідження розміщення окремих туристичних ресурсів Німеччини;
— дослідити та проаналізувати туристичний ринок Німеччини;
— визначити можливі та дійсні зв’язки Німеччини з Україною;
— дослідити пропозицію подорожей до Німеччини на українському туристичному ринку;
— дати оцінку туристичній інфраструктурі Німеччини
— зробити відповідні висновки.
Хронологічні рамки XII-VIII століттях до н.е. – 2005 рік.
Географічні рамки – країна Німеччина.
Під час написання курсової роботи було використано наступні джерела: підручники, джерела Інтернет, зокрема «Деловая Германия», Зимомря Миколи «Німеччина та Україна», «Німеччина» посібник з країнознавства. Всього використано 26 джерел.
Курсова робота складається із вступу, трьох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків.
-
Конституційне право
1. Порівняння моделі конституцій США, Німеччини, Франції, України 3
2. Порівняльний аналіз конституційного статуса особи в Україні, Німеччини, Франції, Швейцарії, Італії 9
3. Порівняльний аналіз конституційних моделей законодавчої влади України, Польщі, Німеччини 12
3. Порівняльний аналіз судової влади України, Німеччини, США 19
5. Порівняльний аналіз моделей місцевого самоврядування в Україні, Німеччини, Франції, Англії 24
Список использованных источников 28
-
Аналіз конкурентоспроможності автомобільного ринку
Вступ 3
1.Структура та сучасний стан розвитку автомобільної промисловості 5
1.2. Структура галузі 10
1.3. Розвиток автомобілебудування в Україні 13
2. Аналіз конкурентоспроможності автомобільного ринку 18
3. Напрями розвитку авторинку України 25
Висновки 30
Список використаної літератури 33
-
Загальна характеристика Цивільного Уложення Німеччини 1896 р. та юридична конструкція власності за Цивільним Кодексом
1. Загальна характеристика Цивільного Уложення Німеччини 1896 р. та юридична конструкція власності за Цивільним Кодексом
2. Правоспроможність власника по розпорядженню речами за Цивільним Уложенням Німеччини 1896 р.
3. Володіння як найважливіший речно - правовий інститут за Цивільним Уложенням Німеччини 1896 р.
4. Захист права власності за Цивільним Уложенням Німеччини 1896 р.
Використана література
-
Регіональні аспекти зовнішньоекономічних зв’язків Германії
ВСТУП 3
1. Значення і види зовнішньоекономічних зв’язків країни, загальні закономірності і принципи їх розвитку 5
2. Фактори територіальної організації та розвитку зовнішньоекономічних зв’язків Німеччини 12
3. Зовнішня торгівля Німеччини, її товарна і територіальна структура. Міжнародні торговельні та економічні союзи країни 19
4. Зовнішні зв’язки Німеччини в інших сферах 37
5. Проблеми і перспективи розвитку зовнішньоекономічних зв’язків Німеччини 39
ВИСНОВКИ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49
-
Зовнішньо-політична доктрина Германії
Вступ
Розділ 1. Формування доктрини нової зовнішньої політики об’єднаної Німеччини
Розділ 2. Роль Німеччини в зовнішній політиці ЄС
Розділ 3. Американський вектор зовнішньої політики Німеччини
Висновки
Список використаної літератури
Cгенерировано за 0.118444 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|