ВСТУП 3
РОЗДІЛ І 5
Сучасний станрозвиткутуристичноїгалузі Туреччини 5
1.1 Аналіз сучасного стану та напрямків розвиткутуристичноїгалузі Туреччини 5
1.2 Вплив галузі туризму Туреччини на економіку країни 12
РОЗДІЛ ІІ 16
Перспективи розвиткутуристичноїгалузі Туреччини 16
2.1. Загальні перспективирозвиткутуристичноїгалузі Туреччини 16
2.1. Перспективи співробітництва між Україною та Туреччиною в галузі туризму 18
ВИСНОВОК 22
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24
ДОДАТКИ 26
Вступ 3
Розділ 1. Сучасний стантуристичноїгалузі в Україні 5
1.1. Характеристика туристичної діяльності її регулювання та вплив на економіку України 5
1.2. Аналіз інфраструктури туристичноїгалузі України 11
1.3. Правове забезпечення туристичної діяльності 13
Розділ 2. Тенденції, проблеми та перспективирозвиткугалузі туризму 15
2.1. Тенденції розвитку туризму, як соціально-культурної сфери 15
2.1. Проблеми розвитку туризму в Україні 18
2.3. Подальші перспективирозвитку туризму 21
Розділ 3. Авторські пропозиції, щодо удосконалення галузі туризму в Україні 23
3.1. Запропонована схема інфраструктури туризму та подальших шляхів розвиткугалузі 23
3.2. Пропозиції щодо фінансування галузі туризму 28
3.3. Пропозиції удосконалення правової бази 30
Висновки та пропозиції 33
Список використаних джерел 35
Додатки 37-39
Вступ......................................................................................................................3 Розділ 1. Характеристика рекреаційних ресурсів Києва..................................6 1.1. Історичні рекреаційні ресурси міста Києва...................................6 1.2. Сучасні проблеми розвитку рекреації у місті Києві...................12 Розділ 2. Туристична інфраструктура Києва...................................................17 2.1. Загальна характеристика сучасного станутуристичної інфраструктури Києва....................................................................17 2.2. Сучасний станрозвитку засобів розміщення туристів в Києві...............................................................................21 2.3. Інформаційне забезпечення розвиткутуристичної інфраструктури Києва....................................................................24 Розділ 3. Перспективи використання рекреаційних ресурсів та розвиткутуристичної інфраструктури Києва..............................29 3.1. Перспективи розвиткутуристичної інфраструктури Києва........29 3.2 Перспективи розвитку рекреаційних ресурсів та туристичної інфраструктури приміської зони Києва....................33 Висновки...............................................................................................................37 Список використаної літератури........................................................................39
Розділ 1. Характеристика рекреаційних ресурсів Києва..................................6
1.1. Історичні рекреаційні ресурси міста Києва...................................6
1.2. Сучасні проблеми розвитку рекреації у місті Києві...................12
Розділ 2. Туристична інфраструктура Києва...................................................17
2.1. Загальна характеристика сучасного станутуристичної
інфраструктури Києва....................................................................17
2.2. Сучасний станрозвитку засобів розміщення
туристів в Києві...............................................................................21
2.3. Інформаційне забезпечення розвиткутуристичної
інфраструктури Києва....................................................................24
Розділ 3. Перспективи використання рекреаційних ресурсів
та розвиткутуристичної інфраструктури Києва..............................29
3.1. Перспективи розвиткутуристичної інфраструктури Києва........29
3.2 Перспективи розвитку рекреаційних ресурсів та туристичної інфраструктури приміської зони Києва....................33
ВСТУП......................................................................................................................3
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ.....................................................................................................................5
1.1. Значення електроенергетичної галузі в економіці країни............................5
1.2. Принципи фактори розміщення підприємств електроенергетики..............9
РОЗДІЛ ІІ. ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ТА СУЧАСНИЙ СТАН
ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ..................................................................12
2.1. Соціально-економічні та демографічні передумови розвиткугалузі.......12
2.2. Сучасний стан електроенергетичної галузі.................................................17
РОЗДІЛ ІІІ. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ..............................................20
3.1. Проблеми розвитку електроенергетичної галузі.........................................20
3.2. Шляхи розв’язання проблем електроенергетики України.........................23
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ...............................................................................26
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................28
ДОДАТОК
Загальна характеристика 1.1. Фізичне географічне положення, рельєф, клімат, гідрограф, тваринний і рослинний світ 3 1.2. Короткий нарис історії країни 10 1.3. Адміністративно-територіальний устрій 17 1.4. Соціально-економічний лад: а) населення 18 б) економіка 21 Туристичні ресурси країни 2.1. Природно-рекреаційні ресурси 31 2.2. Історико-культурні ресурси 32 Сучасний станрозвиткутуристичноїгалузі 3.1. Історія розвитку туризму 37 3.2. Туристичні райони (характеристика) 39 3.3. Сучасний станрозвиткутуристичноїгалузі (туристичні потоки) 42 Список використаної літератури 48
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти управління розвитком підприємств туристичного бізнесу 5
1.1. Розвиток малого бізнесу в Україні та його основні проблеми 5
1.2. Особливості управління підприємствами малого бізнесу в індустрії туризму 7
1.3. Проблеми функціонування малого бізнесу 10
Розділ 2. Дослідження стану і тенденцій розвитку підприємств туристичного бізнесу 17
2.1. Сучасний станрозвитку малих туристичних підприємств 17
2.2. Аналіз розвитку туристичного бізнесу на прикладі туристичної фірми «Адріа-турс» 22
2.3. Дослідження діяльності туристичної фірми «Андріа-Турс» 25
Розділ 3. Механізм управління розвитком підприємств туристичного бізнесу 27
3.1. Проблеми та перспективирозвитку малих підприємств туристичного бізнесу 27
3.2. Шляхи розвитку та вдосконалення розвитку підприємств туристичноїгалузі 29
Висновки 31
Список використаної літератури 33
Вступ
І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА УГОРЩИНИ 3
1.1. Фізико-географічна характеристика 5
1.2. Короткий нарис історії країни 8
1.3. Політичний устрій 9
1.4. Населення 11
1.5. Економіка країни 12
ІІ. ТУРИСТИЧНІ РЕСУРСИ УГОРЩИНИ 15
2.1. Природно— рекреаційні ресурси 15
2.2. Історико — культурні ресурси 15
ІІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ. СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ 21
3.1. Туристичні райони 21
3.2.Аналіз туристичного ринку 24
ВИСНОВКИ 34
Список використаної літератури 37
Додатки 38
Мета роботи – дослідити туристичні та рекреаційні ресурси Угорщини, сучаснийстан та перспективирозвиткутуристичної індустрії країни на базі наявного туристичного потенціалу.
Вступ………………………………………………………………………………..3
РОЗДІЛ 1. СОЦІАЛЬНО – ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ТА СУЧАСНИЙ СТАН ТЕХНІЧНИХ КУЛЬТУК УКРАЇНИ………………………………………………5
1.1. Характеристика технічних культур…………………………………5
1.2. Передумови розвитку сільського господарства України………….7
1.3. Сучасний стан технічних культур України………………………….9
РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТЕХНІЧНИХ КУЛЬТУР УКРАЇНИ…………………………………………………………………………..13
2.1. Проблеми галузі технічних культур в Україні ……………………13
2.2. Розвиток технічних культур ……………………………………….18
2.3. Екологічний стан території…………………………………………19
РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ГАЛУЗІ ТЕХНІЧНИХ КУЛЬТУР УКРАЇНИ…………………………………………………………………………..22
3.1. Інтенсивний розвиток сільськогосподарського виробництва……22
3.2. Перспективи розвитку цукробурякового підкомплексу України..23
3.3. Перспективи розвитку олійних культур України ………………..26
Висновки і пропозиції…………………………………………………………….30
Список використаних джерел…………………………………………………….32
Додатки…………………………………………………………………………….34
Вступ 3
1. Загальна характеристика Німеччини 5
1.1.Фізико-географічна характеристика країни 5
1.2. Короткий нарис історії Німеччини 6
1.3. Державно-адміністративний устрій та соціально-економічний розвиток 8
2. Природно-рекреаційні та історико-культурні ресурси країни 11
2.1. Природний потенціал Німеччини 11
2.2. Історико-культурні пам'ятки країни 15
3. Характеристика туристичноїгалузі Німеччини: сучаснийстан і перспективирозвитку 23
3.1. Основні етапи розвитку туризму в Німеччині 23
3.2. Аналіз туристичного ринку Німеччини 25
3.3. Туристичне районування Німеччини 30
Висновки 33
Список використаної літератури та джерел 35
Додатки. Карта туристичних районів Німеччини 37
Предметом дослідження курсової роботи є вивчення природно-рекреаційних, історико-культурних ресурсів Німеччини, сучасного станутуристичноїгалузі країни. Об’єктом дослідження є інструмент впливу на формування та розвиток туристичноїгалузі в контексті національної політики в умовах високої конкуренції та інших факторів.
Основною метою курсової роботи є вивчення Німеччини, її становлення як держави, аналіз сучасного стану та перспектив розвиткутуристичноїгалузі, розгляд природно-рекреаційного та історико-культурного потенціалу країни
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І 5
Сучасний станрозвиткутуристичноїгалузі Туреччини 5
1.1 Аналіз сучасного стану та напрямків розвиткутуристичноїгалузі Туреччини 5
1.2 Вплив галузі туризму Туреччини на економіку країни 13
1.3. Історія розвитку туризму Туреччини 17
РОЗДІЛ ІІ 19
Перспективи розвиткутуристичноїгалузі Туреччини 19
2.1. Загальні перспективирозвиткутуристичноїгалузі Туреччини 19
2.1. Перспективи співробітництва між Україною та Туреччиною в галузі туризму 21
ВИСНОВОК 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
За даними Світової ради туризму та подорожей, Туреччина займає перше місце з-поміж країн, які підвищують попит на туристичні послуги. За підсумками 2004 року, за рахунок в'їзного туризму Туреччина отримала 15,9 млрд. доларів США. У наступні 10 років Туреччина стане туристичною країною із найдинамічнішими темпами зростання — в середньому 10,2 % на рік.
Об'єктом дослідження цієї курсової роботи є туристична галузь Туреччини та її вплив на економіку країни.
Географічними рамками цієї курсової роботи є Туреччина за сучасним територіально–адміністративним поділом.
Хронологічними рамками цієї курсової роботи є сучасний період.
Джерельна база. У процесі написання курсової роботи було опрацьовано близько 29 джерел. Складним був збір матеріалів для останнього розділу. Це пояснюється тим, що у вітчизняній літературі немає спеціальних видань, присвячених досліджуваній тематиці. Тому автору довелося опрацювати значну кількість матеріалів, вміщених в окремих збірниках наукових статей, передусім це видання ІТ ФПУ “Розвиток туризму в Україні” та статистичних бюлетенях «Туризм в Україні 2004» .
Значний масив інформації автор знайшла у виданнях туристично-екскурсійного характеру, а саме путівниках, проспектах, джерелах Інтернет, тощо.
Метою курсової роботи є всебічне дослідження основних напрямків та перспектив розвиткутуристичноїгалузі Туреччини та її вплив на економіку країни на сучасному етапі. Для реалізації зазначеної мети автор ставить перед собою конкретні завдання:
- проаналізувати сучаснийстан та напрямків розвиткутуристичноїгалузі Туреччини;
- визначити вплив галузі туризму Туреччини на економіку країни;
- дослідити історичне становлення туристичноїгалузі країни;
- розглянути загальні перспективирозвиткутуристичноїгалузі Туреччини;
- проаналізувати перспективи співробітництва між Україною та Туреччиною в галузі туризму.
Структурно курсова робота складається з вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури, додатків, в роботі є таблиці, діаграми
Cгенерировано за 0.134760 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.