Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Технологія туристської діяльності в туристському підприємстві “Оазіс-тур”. » (ID:8833)

| Размер: 66 кб. | Объем: 36 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 11.02.2007 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВступ. 3
І. Технологія туристської діяльності в туристському підприємстві “Оазіс-тур”. 5
1.1. Загальна характеристика туристського підприємства. 5
1.1.1. Назва, місце розташування фірми. Її реквізити. Рік утворення, організатори. Форми власності, код фірми в міському статуправлінні. Ліцензії. 5
1.1.2. Структура управління фірмою, штатний розклад. 5
1.2. Основні напрямки діяльності турфірми. 6
1.2.1. Форми організації поїздок: індивідуальний і груповий туризм; класи туризму; види туризму ; географія подорожей. 6
1.2.2. Розробка турів, програма перебування, прайс-листки; види транспорту. 7
1.2.3. Склад туристського продукту . Пакет туристських послуг. Види маршрутів і турів. 9
1.2.4. Договірні відношення з партнерами і з клієнтом 9
1.2.5. Страхування туристів і забезпечення безпеки. 10
1.2.6. Комп’ютеризація туристської діяльності. Рекламна діяльність турфірми. 10
1.3. Організація нового внутрішнього туристського маршруту. 11
1.3.1. Скласти схему маршруту, дати опис програми перебування. 11
II. Технологія гостинності готелю “Хрещатик” 13
2.1. Загальна характеристика підприємства. 13
2.1.1. Класифікація готелю: місце розташування; підпорядкованість; призначення; поверховість; рівень комфорту. 13
2.1.2. Склад основних функціональних груп приміщень. 13
2.1.3. Функціональна схема підприємств. 14
2.1.4. Планувальна організація технологічного процесу приміщень поверхової служби. 14
2.2. Технологія готельних послуг. 14
2.2.1. Технологічні процеси готельного обслуговування. 14
2.2.2. Автоматизація технологічних процесів готельних послуг в даному готелі. 15
III. Технологія ресторанних послуг підприємства харчування “Хрещатик”. 18
3.1. Загальна характеристика підприємства. 18
3.1.1. Тип підприємства, потужність. 18
3.1.2. Концепція та профіль роботи ресторану. 18
3.1.3. Атмосфера ресторану. 19
3.1.4. Торгово-виробнича та просторова структура підприємства харчування, функціональна схема приміщень. 19
3.2. Технологія надання ресторанних послуг. 19
3.2.1. Технологічні процеси підприємств харчування. 19
3.2.2. Технологічний процес передзакупівельних процедур. 20
3.2.3. Технологічний процес приготування їжі. 26
3.2.4. Технологічний процес обслуговування. 29
Висновки. 31
Джерела та література. 35
Додатки 36 (відсутні)

Дополнительная информацияПримітка. В роботі відсутні додатки
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Аналіз технології надання туристських послуг (на прикладі туристичного підприємства, готелю, ресторану)
  • Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Арт-тур», готелю «Мир», ресторану «Мир-шоу»
  • Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Еліта-тур», готелю «Феофанія», ресторану «Феофанія»
  • ГРУПОВЕ НАВЧАННЯ ТА РІЗНОВИДИ ЙОГО ТЕХНОЛОГІЙ
  • ГРУПОВЕ НАВЧАННЯ ТА РІЗНОВИДИ ЙОГО ТЕХНОЛОГІЙ
  • Характеристика інформаційних технологій (теорія)
  • Умови та види співробітництва туристичних фірм з підприємствами готельно-ресторанного бізнесу
  • Контрольна з туризму
  • Мережні технології
  • Характеристика технологій соціальної роботи з інвалідами
Cгенерировано за 0.074996 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...