Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетингові дослідження споживчих мотивацій на ринку взуття » (ID:7889)

| Размер: 215 кб. | Объем: 95 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 25.05.2005 | Код продавца: 1 |
СодержаниеВСТУП 8
РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ВПЛИВУ СУЧАСНИХ ЧИННИКІВ МАКРО- ТА МІКРОМАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 11
1.1. Чинники макромаркетингового середовища 11
1.1.1. Політичні чинники 11
1.1.2. Економічні чинники 12
1.1.3. Природні чинники 14
1.1.4. Демографічні чинники 15
1.1.5. Науково-технічні чинники 16
1.1.6. Культурні чинники 17
1.2. Чинники мікромаркетингового середовища 18
1.2.1. Компанія 18
1.2.2. Споживачі 19
1.2.3. Постачальники 19
1.2.4. Конкуренти 19
1.3. Зведена таблиця основних чинників 19
1.4. Визначення проблеми та аналіз альтернативних шляхів її вирішення 25
1.5. Розробка гіпотези сегментування 27
РОЗДІЛ 2. ПЛАНУВАННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 29
2.1. Мета маркетингового дослідження 29
2.2. Пошукові питання 29
2.3. Аналіз джерел вторинної інформації 30
2.4. Методологія збору первинної маркетингової інформації 32
2.4.1. Профіль респондентів 33
2.4.2. Вибір та обґрунтування методів збору первинної інформації 33
2.4.3. Організаційні питання проведення збору первинної інформації 34
2.4.4. Розробка анкет 34
2.4.5. Таблиця відповідності пошукових питань питанням анкети 36
2.7. Результати маркетингового дослідження 38
РОЗДІЛ 3. СТАТИСТИЧНА ОБРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ 48
3.1. Планування вибірки 48
3.2. Аналіз результатів маркетингового дослідження 48
РОЗДІЛ 4. РОЗРОБКА ПОСЛУГ 62
4.1. Характеристика послуг 62
4.2. Асортиментна політика 62
РОЗДІЛ 5. СТРАТЕГІЯ ЗБУТУ ТА ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ 65
5.1. Мета та інструменти просування 65
5.2. Оптимізація інтернет-каталогу компанії з метою просування в пошукових системах 67
5.3. Формування комплексу маркетингових комунікацій 70
РОЗДІЛ 6. ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ 75
6.1. Характеристика проекту 75
6.2. Прогноз ефективності запропонованих заходів 76
6.3. Оцінка ризиків, пов’язаних з реалізацією проекту 78
ВИСНОВКИ 84
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 86
ДОДАТОК А. Анкета для опитування потенційних клієнтів компанії „...” 90
ДОДАТОК Б. Анкета для опитування експертів 97

Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Контрольна з маркетингу (1 варіант ВЗУТТЯ)
  • Аналіз чинників, які вивчають конкурентоспроможність чоловічого взуття
  • Товарознавчі аспекти дослідження ринку сухих будівельних сумішей (СБС) в Україні
  • Оцінка естетичних властивостей товарів (взуття)
  • Сутність і значення маркетингових досліджень
  • Контрольна робота з маркетингу
  • Класифікація та загальна характеристика асортименту жіночого взуття
  • Стан та перспективи розвитку ринку пральних машин в Україн
  • Концепція створення туристичної фірми
  • Поняття та методи ринкових досліджень
  • Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг
Cгенерировано за 0.069157 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...