Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетингові дослідження інформаційних послуг в мережі Інтернет на ринку України (на матеріалі компанії „Активсайт”)» (ID:7797)

| Размер: 334 кб. | Объем: 117 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 14.01.2005 | Код продавца: 1 |
СодержаниеВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ВПЛИВУ СУЧАСНИХ ЧИННИКІВ МАКРО- ТА МІКРОМАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 8
1.1. Чинники макромаркетингового середовища 8
1.1.1. Політичні чинники 17
1.1.2. Економічні чинники 18
1.1.3. Природні чинники 19
1.1.4. Демографічні чинники 20
1.1.5. Науково-технічні чинники 21
1.1.6. Культурні чинники 22
1.2. Чинники мікромаркетингового середовища 23
1.2.1. Компанія 23
1.2.2. Споживачі 24
1.2.3. Постачальники 26
1.2.4. Конкуренти 26
1.3. Зведена таблиця основних чинників 27
1.4. Визначення проблеми та аналіз альтернативних шляхів її вирішення 29
1.5. Розробка гіпотези сегментування 31
РОЗДІЛ 2. ПЛАНУВАННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 33
2.1. Мета маркетингового дослідження 33
2.2. Пошукові питання 33
2.3. Аналіз джерел вторинної інформації 34
2.4. Методологія збору первинної маркетингової інформації 36
2.4.1. Профіль респондентів 37
2.4.2. Вибір та обґрунтування методів збору первинної інформації 37
2.4.3. Організаційні питання проведення збору первинної інформації 38
2.4.4. Розробка анкет 38
2.4.5. Таблиця відповідності пошукових питань питанням анкети 40
2.7. Результати маркетингового дослідження 42
РОЗДІЛ 3. СТАТИСТИЧНА ОБРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ 53
3.1. Планування вибірки 53
3.2. Аналіз результатів маркетингового дослідження 53
РОЗДІЛ 4. РОЗРОБКА ПОСЛУГ 67
4.1. Характеристика послуг 67
4.2. Асортиментна політика 67
РОЗДІЛ 5. СТРАТЕГІЯ ЗБУТУ ТА ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ 73
5.1. Мета та інструменти просування 73
5.2. Оптимізація сайту з метою просування в пошукових системах 75
5.3. Формування комплексу маркетингових комунікацій 79
РОЗДІЛ 6. ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ 83
6.1. Характеристика проекту 83
6.2. Прогноз ефективності запропонованих заходів 84
6.3. Оцінка ризиків, пов’язаних з реалізацією проекту 87
ВИСНОВКИ 93
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 98
ДОДАТОК А. Анкета для опитування потенційних клієнтів компанії „Активсайт” 103
ДОДАТОК Б. Анкета для опитування експертів 111
ДОДАТОК В. Каталог рекламних площадок України за станом на 01.01.2005 року 114

Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Істрія і розвиток глобальної мережі інтернет в Україні і світі
  • Шляхи ефективного використання інтернет-технологій в підприємницькій діяльності на прикладі підприємства “Активсайт
  • Шляхи ефективного використання інтернет-технологій в підприємницькій діяльності на прикладі підприємства “Активсайт”
  • Транснаціональні компанії в світі на ринку готельного бізнесу
  • Маркетингові комунікації в туризмі на прикладі Украіни (бакалавр)
  • Аналіз розвитку мережі зв’язку. Аналіз обсягу продукції та її якості
  • "Доступ до ресурсів „Інтернет"" як інформаційний сервіс"
  • Комплексні мережі
  • Проблема розвитку авторського права та суміжних прав в епоху Інтернет
  • ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
  • Інформатика
Cгенерировано за 0.051812 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...