-
ТЕОРІЯ „ЕКОНОМІКИ ПРОПОЗИЦІЇ” У ПОЯСНЕННІ РІВНОВАГИ
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ І. Особливості теоретичної концепції школи "економіки пропозиції" 6
1.1. Теорія "економіки пропозиції" як альтернатива кейнсіанської теорії 6
1.2. Основні положення та рекомендації представників теорії "економіки пропозиції" модель А. Лаффера 8
1.3. Суперечність наслідків застосування теорії "економіки пропозиції" 12
Розділ ІІ. Можливості застосування теорії "економіки пропозиції" в умовах перехідної економіки України 16
2.1. Аналіз впливу зміни системи оподаткування (від прогресивної до пропорційної) на ринку сукупного продукту в Україні протягом 2002-2004 рр. 16
2.2. Застосування моделі Лаферра для пояснення макроекономічної ситуації в Україні протягом 2002-2004 рр. 22
Висновки 27
Список використаної літератури 30
-
Теорія економіки пропозиції у поясненні рівноваги
Вступ 3
Розділ І. Особливості теоретичної концепції школи економіки пропозиції 6
1.1. Теорія економіки пропозиції як альтернатива кейнсіанської теорії 6
1.2. Основні положення та рекомендації представників теорії економіки пропозиції модель А. Лаффера 8
1.3. Суперечність наслідків застосування теорії економіки пропозиції 12
Розділ ІІ. Можливості застосування теорії економіки пропозиції в умовах перехідної економіки України 16
2.1. Аналіз впливу зміни системи оподаткування (від прогресивної до пропорційної) на ринку сукупного продукту в Україні протягом 2002-2004 рр. 16
2.2. Застосування моделі Лаферра для пояснення макроекономічної ситуації в Україні протягом 2002-2004 рр. 22
Висновки 27
Список використаної літератури 30
-
Сучасні теорії мотивації
Зміст
Вступ 3
1. Значення і еволюція поняття мотивація 4
2.Сучасні теорії мотивації 5
2.1 Змістовні теорії мотивації і їх застосування 6
2.2 Процесуальні теорії мотивації 12
3.Мотивація і гроші 16
Висновки 18
Список літератури 19
-
Сучасні теорії мотивації
Зміст
Вступ 3
1. Значення і еволюція поняття мотивація 4
2.Сучасні теорії мотивації 5
2.1 Змістовні теорії мотивації і їх застосування 6
2.2 Процесуальні теорії мотивації 12
3.Мотивація і гроші 16
Висновки 18
Список літератури 19
-
Лідерство та його вплив на колектив організації
Вступ 3
1. Сутність теорії з лідерства 5
1.1. Природа лідерства 5
1.2. Сучасні підходи до лідерства, його елементи 9
1.3. Типи лідерства та моделі лідерства 10
2. Вплив лідерства на колектив організації на прикладі фірми „Де Візу” 28
2.1. Загальна характеристика фірми 28
2.2. Застосування теорії лідерства в практиці управління діяльністю туристичної фірми 31
Висновки та пропозиції 36
Список літератури 38
-
Предмет та методологія теорії держави та права
Вступ 3
1. Загальна характеристика предмета теорії держави і права 5
1.2. Передумови виникнення теорії держави і права 5
1.2. Визначення предмета теорії держави і права 8
2. Методологія теорії держави і права: основні характеристики 11
2.1. Визначення метода теорії держави і права 11
2.2. Класифікація методів теорії держави і права та їх детальний аналіз 14
2.2.1. Загальнонаукові методи пізнання теорії держави і права 14
2.2.2. Визначення спеціальних методів теорії держави і права 17
2.3. Значення наукових визначень для методології держави і права 21
3. Практичне застосування методології для визначення передумов класифікації правової системи України 23
Висновки 31
Список використаної літератури 34
-
ПОВЕДІНКА ФІРМИ В УМОВАХ ДОСКОНАЛОЇ КОНКУРЕНЦІЇ
ВСТУП 3
1. ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ ТА ПРОПОЗЦІЇ В РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ 4
1.1. Аналіз попиту 4
1.2. Аналіз пропозиції 9
1.3. Ринкова рівновага. Утворення ринкової ціни та її роль. Зміни в стані рівноваги 13
2. ТЕОРІЯ ЕЛАСТИЧНОСТІ 17
2.1. Еластичність попиту та її види 17
2.2. Еластичність пропозиції 20
2.3. Часові періоди і пристосування ринку 21
2.4. Практичне застосування теорії еластичності 24
3. ПОПИТ І ПРОПОЗИЦІЯ В МІЖНАРОДНІЙ ЕКОНОМІЦІ 27
ВИСНОВОК 36
ЛІТЕРАТУРА 38
-
Історичний аналіз становлення і розвитку мотивації
ЗМІСТ
1. Історичний аналіз становлення і розвитку мотивації 3
1.1 Ранні теорії мотивації 4
1.1.1.. Економічні підходи до теорії мотивації 4
1.1.2. . Мотиваційні теорії З.Фрейда і неофрейдистів 5
2 Сучасні теорії мотивації 6
2.1. Теорії потреб. 6
2.2. Пізнавальні теорії . 9
2.3. Теорія підкріплення 11
2.4. Теорія мотивації соціального вивчення . 12
Література 20
-
Історичний аналіз становлення і розвитку мотивації
ЗМІСТ
1. Історичний аналіз становлення і розвитку мотивації 3
1.1 Ранні теорії мотивації 4
1.1.1.. Економічні підходи до теорії мотивації 4
1.1.2. . Мотиваційні теорії З.Фрейда і неофрейдистів 5
2 Сучасні теорії мотивації 6
2.1. Теорії потреб. 6
2.2. Пізнавальні теорії . 9
2.3. Теорія підкріплення 11
2.4. Теорія мотивації соціального вивчення . 12
Література 20
-
Теорії альтернативних та раціональних очікувань: суть та основні засади
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ХАРАКТЕРИСТИКА МОНЕТАРИСЬКОЇ ТЕОРІЇ ЯК СКЛАДОВОЇ АЛЬТЕРНАТИВНИХ МАКРОЕКОНОМІЧНИХ ТЕОРІЙ 4
2.СУТЬ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕОРІЇ ЕКОНОМІКИ ПРОПОЗИЦІЇ 11
3. ТЕОРІЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ОЧІКУВАНЬ: СУТЬ ТА ОСНОВНІ ЗАСАДИ 13
ВИСНОВКИ 17
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 19
-
Закони обмеженості ресурсів і розвиток виробництва
ВСТУП 2 1. ПОНЯТТЯ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ 4 1.1. ГОЛОВНА ВІДМІННІСТЬ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ ВІД МАРКСИСТСЬКО-ЛЕНІНСЬКОЇ ПОЛІТИЧНОЇ ЕКОНОМІЇ 4 1.2. ПРЕДМЕТ І ФУНКЦІЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ 6 1.3. МЕТОДИ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ 9 2. ЗАКОН ОБМЕЖЕНОСТІ ВИРОБНИЧИХ РЕСУРСІВ 12 2.1. СУТНІСТЬ ЗАКОНУ 12 2.2. ПРОБЛЕМА ВИБОРУ ЗАСТОСУВАННЯ РЕСУРСІВ 17 2.3. КІЛЬКІСНЕ ВИРАЖЕННЯ ЗАКОНУ ОБМЕЖЕНОСТІ ВИРОБНИЧИХ РЕСУРСІВ 18 3. ФОРМИ ПОДОЛАННЯ СУПЕРЕЧНОСТІ МІЖ НЕОБМЕЖЕНИМИ ПОТРЕБАМИ ТА ОБМЕЖЕНІСТЮ РЕСУРСІВ 21 3.1. ЗРОСТАННЯ ВИРОБНИЦТВА 21 3.2. ЕФЕКТИВНА ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКОНОМІКИ 23 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27