-
Планування збутової діяльності підприємства
Вступ. 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти особливостей планування збутової діяльності підприємства 4
1. 1. Суть планування збутової діяльності підприємства 4
1. 2. Задачі планування збутової діяльності фірми. 9
Розділ 2. Методи планування і прогнозування збуту 13
2. 1. Економічні підходи до планування збуту 13
2. 2. Методи прогнозування 24
Розділ 3. Аналіз планування збутової діяльності підприємства 27
3. 1. Техніко-економічна характеристика підприємства 27
3. 2. План збуту 34
3. 3. Фактори, що впливають на збут 42
Розділ 4. Оптимізація планування збутової діяльності 47
4. 1. Заходи щодо підвищення ефективності збутової діяльності підприємства 47
4. 2. Прогнозна модель збуту 58
ВИСНОВОК 64
-
Планування збутової діяльності підприємства
Вступ. 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти особливостей планування збутової діяльності підприємства 4
1. 1. Суть планування збутової діяльності підприємства 4
1. 2. Задачі планування збутової діяльності фірми. 9
Розділ 2. Методи планування і прогнозування збуту 13
2. 1. Економічні підходи до планування збуту 13
2. 2. Методи прогнозування 24
Розділ 3. Аналіз планування збутової діяльності підприємства 27
3. 1. Техніко-економічна характеристика підприємства 27
3. 2. План збуту 34
3. 3. Фактори, що впливають на збут 42
Розділ 4. Оптимізація планування збутової діяльності 47
4. 1. Заходи щодо підвищення ефективності збутової діяльності підприємства 47
4. 2. Прогнозна модель збуту 58
ВИСНОВОК 64
-
Аналіз та оцінка ефективності організації діяльності малого підприємства
Зміст
Стор.
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти організації діяльності малого підприємства 5
1.1. Сутність фінансової діяльності малого підприємства 5
1.2 Критерії оцінки ефективності організації діяльності
малого підприємства 13
1.3 Інформаційне та нормативне забезпечення оцінки
ефективності фінансової діяльності малого підприємства 19
2. Аналіз та оцінка ефективності організації діяльності
малого підприємства ТОВ «Гринтур - сервіс» 21
2.1. Фінансово – економічна характеристика ТОВ “Гринтур – сервіс” 21
2.2 Організація формування та фінансування активів
ТОВ “Гринтур – сервіс” 24
2.3 Оцінка фінансового стану ТОВ “Гринтур – сервіс” 29
2.4 Оцінка ефективності операційної діяльності ТОВ “Гринтур-сервіс” 33
3. Вдосконалення організації діяльності малого підприємства
ТОВ “Гринтур – сервіс” 36
3.1 Шляхи вдосконалення організації діяльності малого підприємства 36
3.2 Резерви підвищення ефективності діяльності малого підприємства 38
Висновки 44
Література 46
Додатки 48
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЙОГО РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЗБУТ ЯК ОДИН НАПРЯМКІВ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Методи організації товароруху 5
1.2. Аналіз організації збутової діяльності на підприємстві 8
1.3. Стимулювання збуту як запорука його ефективності 24
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЙОГО РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ 44
2.1. Загальна характеристика організації 44
2.2. Фінансові показники діяльності підприємства 47
2.3. Організація збутової діяльності 56
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА МЕТОДИ ПОКРАЩЕННЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 75
3.1. Удосконалення елементів збуту та впровадження внутрішнього контролю збутової діяльності 75
3.2. Зміна та вибір збутової стратегії 81
3.3. Ефективність нововведень 92
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 104
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЙОГО РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЗБУТ ЯК ОДИН ІЗ НАПРЯМКІВ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Методи організації товароруху 5
1.2. Аналіз організації збутової діяльності на підприємстві 8
1.3. Стимулювання збуту як запорука його ефективності 24
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЙОГО РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ 44
2.1. Загальна характеристика організації 44
2.2. Аналіз фінансових показників діяльності підприємства 47
2.3. Організація збутової діяльності 56
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА МЕТОДИ ПОКРАЩЕННЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 75
3.1. Удосконалення елементів збуту та впровадження внутрішнього контролю збутової діяльності 75
3.2. Зміна та вибір збутової стратегії 81
3.3. Ефективність застосування нововведень 92
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 104
-
Шляхи удосконалення фінансової діяльності малого підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні основи фінансової діяльності малого підприємства 5
1.1 Роль малого підприємництва в становленні економіки України 5
1.2 Особливості фінансової діяльності малого підприємства 11
1.3 Методика оцінки ефективності діяльності малого підприємства 15
1.4 Інформаційно-правове забезпечення фінансової діяльності малого підприємства 20
2. Аналіз та оцінка ефективності фінансової діяльності малого підприємства 23
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 23
2.2 Оцінка ефективності діяльності малого підприємства ВАТ “Азот” 24
2.3 Порівняльна характеристика традиційної та спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності 29
3. Шляхи удосконалення фінансової діяльності малого підприємства ВАТ «Азот» 37
Висновки 43
Література 46
Додатки 49
-
Шляхи удосконалення фінансової діяльності малого підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні основи фінансової діяльності малого підприємства 5
1.1 Роль малого підприємництва в становленні економіки України 5
1.2 Особливості фінансової діяльності малого підприємства 11
1.3 Методика оцінки ефективності діяльності малого підприємства 15
1.4 Інформаційно-правове забезпечення фінансової діяльності малого підприємства 20
2. Аналіз та оцінка ефективності фінансової діяльності малого підприємства 23
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 23
2.2 Оцінка ефективності діяльності малого підприємства ВАТ “Азот” 24
2.3 Порівняльна характеристика традиційної та спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності 29
3. Шляхи удосконалення фінансової діяльності малого підприємства ВАТ «Азот» 37
Висновки 43
Література 46
Додатки 49
-
Управління збутовою діяльністю підприємства
Зміст
Вступ 3
Частина 1. Теоретико-методологічні аспекти організації системи збуту на підприємстві 5
1.1 Методи просування та збуту продукції 5
1.2 Цілі і методи управління збутовою діяльністю підприємства 7
1.3 Структура каналів збуту 10
Частина 2. Аналіз збутової діяльності підприємств 14
2.1 Підприємства України та сучасні проблеми у сфері збуту 14
2.2 Напрямки та схема діагностування збутової діяльності 15
Частина 3. Напрямки підвищення ефективності збутової діяльності підприємства 22
3.1 Методи аналізу та обліку факторів, які впливають на укладення нових договорів 22
3.2 Удосконалення обслуговування споживачів на етапі реалізації продукції 24
3.3 Підвищення ефективності системи збуту за рахунок зміни організаційної структури підприємства 25
Висновки та пропозиції 26
Література 30
-
Удосконалення системи управління ефективністю діяльності підприємства
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти управління ефективністю діяльності підприємства 5
1.1 Поняття ефективності діяльності підприємства 5
1.2. Методологічні підходи та система показників для оцінки ефективності діяльності підприємства 14
1.3 Удосконалення системи управління підприємством з метою підвищення ефективності його діяльності 22
2. Аналіз ефективності діяльності підприємства (на матеріалі ДП „...”) 33
2.1 Організаційно-економічна характеристика об’єкта дослідження 33
2.2 Аналіз ринкового середовища підприємства 40
2.3 Аналіз ефективності фінансово-господарської діяльності підприємства 48
3. Напрямки підвищення ефективності діяльності підприємства 53
3.1 Обґрунтування напрямків підвищення ефективності діяльності підприємства 53
3.2 Реорганізація бізнес-процесів на підприємстві 68
Висновки 84
Література 86
Додаток 1. Елементи методики аналізу економічної заможності підприємства 90
Додаток 2. Показники оцінки діяльності підприємства та методика їх розрахунку за П(С)БО 91
Додаток 3. Фінансовий звіт ДП «...» за 2002-2003 рр. 93
-
АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „...”
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДРИЄМСТВА 6
1.1. Сутнісна характеристика та вимірювання ефективності господарської діяльності підприємства 6
1.2. Принципи та методи аналізу ефективності господарської діяльності підприємства 11
1.3. Фінансово-економічні показники оцінки господарської діяльності підприємства 19
1.4. Чинники зростання ефективності діяльності підприємства 30
РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „РЕГОМ” 35
2.1. Загальна характеристика ТОВ “РЕГОМ” 35
2.2. Аналіз економічних показників та їх вплив на ефективність господарської діяльності підприємства 40
2.3. Характеристика управління технологічними та організаційними циклами на підприємстві ТОВ “РЕГОМ” 45
2.4. Економічна оцінка діяльності підприємства , та пошук резервів підвищення її ефективності 51
РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 68
3.1. Оцінка ресурсів та напрямків підвищення ефективності діяльності ТОВ „Регом” 68
3.2. Розробка системи заходів, щодо підвищення ефективності господарської діяльності ТОВ „Регом” 78
3.3. Прогноз економічної ефективностсі господарської діяльності ТОВ „Регом” на 2007р. та цого розрахунок 84
ВИСНОВКИ 87
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 91
-
АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „...”
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДРИЄМСТВА 6
1.1. Сутнісна характеристика та вимірювання ефективності господарської діяльності підприємства 6
1.2. Принципи та методи аналізу ефективності господарської діяльності підприємства 11
1.3. Фінансово-економічні показники оцінки господарської діяльності підприємства 19
1.4. Чинники зростання ефективності діяльності підприємства 30
РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „РЕГОМ” 35
2.1. Загальна характеристика ТОВ “РЕГОМ” 35
2.2. Аналіз економічних показників та їх вплив на ефективність господарської діяльності підприємства 40
2.3. Характеристика управління технологічними та організаційними циклами на підприємстві ТОВ “РЕГОМ” 45
2.4. Економічна оцінка діяльності підприємства , та пошук резервів підвищення її ефективності 51
РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 68
3.1. Оцінка ресурсів та напрямків підвищення ефективності діяльності ТОВ „Регом” 68
3.2. Розробка системи заходів, щодо підвищення ефективності господарської діяльності ТОВ „Регом” 78
3.3. Прогноз економічної ефективностсі господарської діяльності ТОВ „Регом” на 2007р. та цого розрахунок 84
ВИСНОВКИ 87
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 91