-
Економіка підприємства
Зміст
1. Шляхи підвищення ефективності використання основних засобів підприємства. 3
2. Шляхи підвищення продуктивності праці на промисловому підприємстві. 8
Список використаної літератури 12
-
ЕФЕКТИВНІСТЬ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 2 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність ефективності, її види та значення підвищення в сучасних умовах 5 1.2. Методологічні основи і критерії оцінювання ефективності підприємства 11 1.3. Показники ефективності діяльності підприємства та резерви її підвищення 20 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ „КИЇВСЬКИЙ ГОДИННИКОВИЙ ЗАВОД” 33 2.1.Загальна характеристика підприємства як суб’єкта підприємницької діяльності 33 2.2. Оцінка ефективності використання персоналу 38 2.3.Оцінка ефективності використання капіталу підприємства 43 2.4.Аналіз ефективності фінансової діяльності 51 3. ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 58 3.1. Шляхи підвищення ефективності використання виробничих потужностей підприємства 58 3.2. Шляхи збільшення прибутковості підприємства 66 3.3. Підвищення ефективності фінансової діяльності 73 Висновки 83 Список використаних джерел 88 ДОДАТКИ 92
-
Маркетингова стратегія підприємства
ВСТУП 4
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Місце стратегічного маркетингу в структурі управління фірми 4
1.2. Джерела конкурентних переваг маркетингової діяльності підприємства 4
1.3. Сутність та види стратегії фірми 4
РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ДКХК ЗАТ “ЗОЛОТЕ ЗЕРНО” 4
2.1. Аналіз діяльності ЗАТ “Золоте Зерно” з позиції його конкурентоспроможності 4
2.2. Аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства 4
2.3. Аналіз розвитку бізнесу підприємства 4
РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
3.1.Конкурентна позиція підприємства 4
3.2. Стратегія формування конкурентоспроможності підприємства 4
3.3. Шляхи удосконалення поточного позиціонування продукції підприємства і підвищення прибутку 4
3.4. Шляхи вдосконалення конкурентоспроможності 4
ВИСНОВКИ 4
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 4
ДОДАТКИ 4
-
Оцінка фінансової стійкості підприємства і заходи по її підвищенню на прикладі
Вступ 3
1.Фінансова стійкість підприємства – як показник стабільності фінансового стану підприємства 7
1.1.Зміст, сутність і значення фінансової стійкості підприємства 7
1.2.Інформаційна база дослідження фінансової стійкості підприємств 13
1.3.Методика визначення фінансової стійкості 21
1.4. Шляхи підвищення ефективності роботи підприємства 30
2. Оцінка фінансової стійкості на прикладі ДП «М...» 43
2.1. Організаційно – економічна характеристика базового підприємства 43
2.2. Аналіз рентабельності ДП «...» 47
2.3. Аналіз ліквідності ДП «...» 55
2.4.Аналіз показників ділової активності ДП «...» 60
2.5. Аналіз фінансової стійкості ДП «...». 67
3. Заходи щодо підвищення фінансової стійкості ДП «М///» 72
3.1. Заходи підвищення рівня рентабельності підприємства 72
3.2. Заходи підвищення рівня ліквідності 82
3.3. Використання результатів аналізу ділової активності для підвищення ефективності діяльності підприємства 91
3.4. Заходи підвищення фінансової стійкості підприємства 95
Висновки 99
Список використаних джерел 105
-
Факторний аналіз показників рентабельності підприємства
Зміст:
Вступ …………………………………….………………………………….3
Розділ І. Теоретичні аспекти визначення рентабельності підприємства
1.1. Рентабельність як основний показник оцінки діяльності підприємства ………………………………………………………...……………5
1.2. Огляд літературних джерел з теми дослідження……………….14
Розділ 2. Методологічні аспекти аналізу рентабельності підприємства
2.1. Факторний аналіз показників рентабельності підприємства….. 17
2.2. Аналіз рентабельності підприємства з використанням національних стандартів………………..…………………………………...…24
2.3. Регулювання рівня рентабельності підприємства ………………33
Розділ 3. Шляхи підвищення рентабельності підприємства
3.1. Аналіз прибутковості підприємства України………………..…..38
3.2. Мінімізація витрат підприємства як засіб підвищення рентабельності підприємства ………………………………………………….43
3.3. Управління структурою капіталу підприємства …………….....51
Висновки………………...………………………………………………...56
Список використаної літератури ………………………………………59
-
УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПРИБУТКУ. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ
Вступ 1
1. Основи управління формуванням прибутку підприємства 4
1.1. Економічна сутність прибутку та особливості формування 4
1.2. Рентабельність підприємства та її визначення 7
1.3. Зміст і завдання управління формуванням прибутку 12
2. Управління формуванням прибутку підприємства 24
2.1. Організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства 24
2.2. Формування прибутку від операційної діяльності 26
2.3. Формування прибутку від фінансово-інвестиційної діяльності 28
3. Прибутковість підприємства та шляхи її підвищення 43
3.1. Аналіз прибутковості підприємства від операційної діяльності 43
3.2. Аналіз рентабельності підприємства 52
3.3. Шляхи підвищення рентабельності підприємства 59
ВИСНОВКИ 62
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 64
ДОДАТКИ 64
-
Аналіз підходів до підвищення продуктивності операційної системи
ЗМІСТ
ВСТУП......................................................................................................................... 3
РОЗДІЛ 1. Загальні умови щодо підвищення продуктивності операційної
системи підприємства................................................................................................. 4
1.1. Стратегічні підходи до підвищення продуктивності........................ 4
1.2. Підвищення техніко-організаційногорівня і інших умов
виробництва................................................................................................................ 9
РОЗДІЛ 2. Аналіз підходів до підвищення продуктивності операційної
системи ТОВ ПРОГРЕС…………………………………………………………….. 13
2.1. Загальна характеристика фінансово-господарської діяльності
ТОВ "ПРОГРЕС"......................................................................................................... 13
2.2. Аналіз продуктивності операційної системи..................................... 28
РОЗДІЛ 3. Основні шляхи підвищення продуктивності операційної
системи підприємства................................................................................................. 38
ВИСНОВОК................................................................................................................. 45
ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..................................................................................... 47
-
Обгрунтування стратегії збільшення прибутковості підприємницької діяльності суб’єктів господарювання
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Прибутковість як економічна категорія 6
1.2 Методичні основи категорії визначення прибутковості. 15
1.3 Стратегічні напрями та шляхи збільшення прибутковості підприємства 21
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «__ ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ» 31
2.1 Загальна характеристика підприємства. 31
2.2 Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства 51
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 63
3.1 Шляхи підвищення прибутковості лізингових компаній 63
3.2. Розробка стратегії 67
3.3 Оцінка результатів 71
ВИСНОВКИ 77
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 84
Додатки 92
-
Теоретичні аспекти аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства
Зміст
Стор.
Вступ 3
Розділ 1 Теоретичні аспекти аналізу фінансово-господарської діяльності
підприємства 6
1.1 Економічна сутність фінансово-господарської діяльності підприємства 6
1.2 Політика управління фінансово-господарської діяльністю підприємства 15
1.3 Інформаційно – правове забезпечення процесу аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства 29
Розділ 2 Аналіз фінансово-господарської діяльності ПП "Минко-Еліт" 36
2.1. Техніко-економічна характерист ика діяльності підприємства 36
2.2 Оцінка фінансово-майнового стану підприємства 42
2.3 Оцінка ефективності фінансово-господарської діяльності підприємства 54
Розділ 3 Шляхи підвищення ефективності фінансово-господарської
діяльності підприємства ПП “Минко-Еліт” 67
3.1 Шляхи збільшення фінансових результатів підприємства 67
3.2 Резерви підвищення ефективності використання майна підприємства 74
3.3 Економічне обґрунтування запропонованих заходів 79
Висновки 84
Список використаної літератури 88
Додатки 94
-
Фінансове забезпечення відтворення основних виробничих засобів у окремих галузях народного господарства України
План
Вступ 3
1. Форми відтворення основних фондів підприємства та їх ефективність 4
2. Визначення потреби підприємства в основних фондах та форми її покриття 16
3. Обґрунтування ремонтної політики підприємства 19
4. Шляхи підвищення ефективності використання основних фондів підприємства 23
Висновки 26
Список використаної літератури 28
Метою курсової роботи є розкриття фінансового забезпечення відтворення основних виробничих засобів.
Для цього потрібно вирішити наступні завдання:
- визначити форми відтворення основних фондів підприємства та їх ефективність;
- окреслити шляхи визначення потреби підприємства в основних фондах та форми її покриття;
- дослідити напрямки підвищення ефективності використання основних фондів підприємства.
-
Складові потенціалу підприємства та напрями ефективного їх використання (бакалавр)
ВСТУП 4
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Економічна сутність потенціалу підприємства, його структура 7
1.2. Методика оцінки трудового потенціалу підприємства 19
1.3. Методика оцінки виробничого потенціалу підприємства 25
2. АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі ДП "КРАСИЛІВСЬКИЙ АГРЕГАТНИЙ ЗАВОД") 30
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 30
2.2. Аналіз матеріально-технічних ресурсів підприємства 42
2.3. Оцінка трудового потенціалу підприємства 47
3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 55
3.1. Вдосконалення механізму управління виробничим потенціалом підприємства 55
3.2. Шляхи підвищення управління трудовим потенціалом підприємства 68
ВИСНОВКИ 72
ЛІТЕРАТУРА 77
ДОДАТКИ 82