|
-
РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи ефективності виробничо-комерційної діяльності 7
1.1. Виробничо-комерційна діяльність підприємства: сутність, задачі та цілі. 7
1.2. Інформаційне забезпечення виробничо-комерційної діяльності підприємства. 23
1.3. Основні показники ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства 28
1.4. Чинники підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності 35
Розділ 2. Аналіз виробничо-комерційної діяльності підприємства ЗАТ „...” 41
2.1. Основна характеристика діяльності і підприємства 41
2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 52
2.3. Аналіз використання основних фондів та оборотних коштів підприємства 58
2.4. Аналіз прибутковості та рентабельності 66
Розділ 3. Програма підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства 72
3.1. Підвищення прибутковості підприємства 72
3.2. Використання інформаційних технологій у виробничо-комерційній діяльності підприємства з метою підвищення ефективності її результатів 90
3.3. Управління персоналом як основа покращення результатів діяльності підприємства 102
Висновки 113
Список літератури 119
Додатки.................................................................................................................127
-
Розробка інвестиційного проекту підвищення ефективності комерційної діяльності фірми
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні засади управління ефективністю комерційної діяльності фірми 6
1.1. Сутнісна характеристика комерційної діяльності фірми 6
1.2. Методи оцінки ефективності комерційної діяльності фірми 15
2. Аналітична оцінка ефективності комерційної діяльності ТОВ "..." 37
2.1. Загальна характеристика підприємства 37
2.2. Оцінка фінансового економічного етапу ТОВ "..." 37
2.3. Аналіз ефективності комерційної діяльності фірми 37
3. Обґрунтування проекту підвищення ефективності комерційної діяльності ТОВ "..." 37
3.1. Характеристика напрямків щодо підвищення ефективності комерційної діяльності фірми 37
3.2. Оцінка доцільності впровадження запропонованих заходів 37
3.3. Аналіз впливу запропонованих заходів на загальну ефективність комерційної діяльності ТОВ "..." 37
Висновки 37
Література 38
Додаток А. Типи прихильності до торгової марки (за П. Діксоном) 43
-
РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади визначення ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства 7
1.1. Виробничо-комерційна діяльність підприємства: сутність, задачі та цілі. 7
1.2. Методичні принципи показників оцінки системи 27
1.3. Чинники підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності та перспектив підвищення ефективності 43
Розділ 2. Аналітична оцінка сучасного стану та перспектив підвищення ефективності діяльності ЗАТ „...” 49
2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 49
2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 55
2.3. Аналіз використання основного оборотного капіталу ЗАТ „...” 66
2.4. Аналіз прибутковості та рентабельності 76
Розділ 3. Обґрунтування програми підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності ЗАТ „...” 83
3.1. Пропозиції по напрямкам підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності 83
3.2. Використання інформаційних технологій у виробничо-комерційній діяльності підприємства з метою підвищення ефективності її результатів 94
3.3. Управління персоналом як основа покращення результатів діяльності підприємства 106
Висновки 122
Список використаної літератури 128
Додаток А 136
-
Комерційна діяльність приватного торговельного підприємства та її ефективність
Вступ 3
1. Роль, місце та значення комерційної діяльності в сучасних умовах 5
2. Аналіз комерційної діяльності приватного підприємства на прикладі ПП «Док» 9
3. Оцінка ефективності комерційної діяльності ПП «Док» 19
4. Шляхи удосконалення комерційної діяльності ПП «Док» 24
Висновки 30
Список літератури 31
Додатки
-
Ефективність комерційної діяльності підприємства та шляхи її підвищення
Вступ 2
1. Теоретичні основи економічного аналізу ефективності комерційної діяльності підприємства 4
2. Аналіз ефективності комерційної діяльності підприємства 17
2.1 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 17
2.2 Аналіз фінансового стану підприємства 21
2.3 Аналіз ефективності комерційної діяльності підприємства 24
3. Оптимізація прогнозування результатів господарювання на наступний рік з метою досягнення основної мети діяльності підприємства 26
Висновки і пропозиції 30
Список літератури 32
Додаток 1. Елементи методики аналізу економічної заможності підприємства 36
Додаток 2. Показники оцінки діяльності підприємства та методика їх розрахунку за П(С)БО 37
Додаток 3. Фінансовий звіт АТВТ «...» за 2002-2003 рр. 39
-
Ефективність комерційної діяльності фірми (частина диплому)
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади управління ефективністю комерційної діяльності фірми 6
1.1. Сутнісна характеристика комерційної діяльності фірми 6
1.2. Методи оцінки ефективності комерційної діяльності фірми 13
1.3. Джерела та способи підвищення ефективності комерційної діяльності 20
Література 35
Додатки 40
-
Аналіз ефективності комерційної діяльності
Вступ 3
1. Комерційна діяльність приватного торговельного підприємства 5
1.1. Значення комерційної діяльності в сучасних умовах економіки 5
1.2. Порядок укладання та припинення договорів постачання 9
1.3. Майнова відповідальність за виконання договорів постачання 14
2. Аналіз ефективності комерційної діяльності МПП «Відесс» 17
2.1. Економічна та організаційна характеристика діяльності
підприємства 17
2.2. Аналіз ефективності комерційних угод з постачальниками 20
2.3. Шляхи удосконалення комерційної діяльності МПП «Відесс» 23
Висновки та рекомендації 29
Список літератури 31
-
Теоретичне обґрунтування комерційної діяльності підприємств
Вступ 3
1. Теоретичне обґрунтування комерційної діяльності підприємств 4
1.1. Поняття комерційної діяльності, її складові елементи 4
1.2. Принципи та функції комерційної діяльності 7
1.3. Комерційні процеси в роздрібній торгівлі, їх роль та задачі 11
1.4. Психологія та етика комерційної діяльності 14
1.5. Впровадження маркетингу в комерційній діяльності 17
2. Розвиток комерційної діяльності - вітчизняний та закордонний досвід 19
3. Характеристика приватного підприємства "Вест Лайн" 23
4. Господарські взаємовідносини торгового підприємства 26
5. Організація роздрібного продажу продовольчих і непродовольчих товарів в приватному підприємстві 31
6. Вивчення попиту споживачів та формування товарного асортименту 34
7. Сервісне обслуговування 37
8. Реклама, як основний фактор стимулювання продажу товарів 40
9. Шляхи поліпшення розвитку приватного підприємства 43
10 Аналіз екологічної ефективності роботи приватного підприємства 47
Висновки та пропозиції 51
Список використаної літератури 52
Додатки 54
-
Характеристика діяльності оптового підприємства
ЗМІСТ
Вступ........................................................................................................................... 3
1. Роль, функції і завдання оптового підприємства в організації комерційної діяльності.................................................................................................................... 4
2. Характеристика діяльності оптового підприємства........................................... 13
3. Організація оптового продажу............................................................................. 18
4. Проблеми підвищення ефективності комерційної діяльності оптових підприємств................................................................................................................ 30
Висновки та пропозиції............................................................................................ 34
Список використаних джерел.................................................................................. 38
-
Комерційна діяльність торгового підприємства по продажу товарів і обслуговуванню покупців
Вступ 4
1. Теоретичне обґрунтування комерційної діяльності підприємств 6
1.1. Поняття комерційної діяльності, її складові елементи 6
1.2. Принципи та функції комерційної діяльності 9
1.3. Комерційні процеси в роздрібній торгівлі, їх роль та задачі 13
1.4. Впровадження маркетингу в комерційній діяльності 17
1.5. Розвиток комерційної діяльності - вітчизняний та закордонний досвід 19
2. Характеристика торгового підприємства "Вест Лайн" 24
3. Організація роздрібного продажу продовольчих і непродовольчих товарів на торговому підприємстві 27
4. Вивчення попиту споживачів та формування товарного асортименту 31
5. Сервісне обслуговування 34
6. Шляхи поліпшення діяльності торгового підприємства 38
Висновки та пропозиції 41
Список використаної літератури 43
Додатки 45
-
Управління комерційною діяльностю підприємства (установи) в галузі охорони здоров’я
Вступ 3
Розділ 1. Управління комерційною діяльністю підприємства як основа успіху в ринкових умовах (теоретичний аспект) 5
1.1. Роль та значення комерційної діяльності фармацевтичного підприємства в сучасних умовах 5
1.2. Організаційні засади управління комерційною діяльністю підприємства 9
1.3. Основні показники комерційної діяльності підприємства 14
1.4. Планування комерційної діяльності підприємства 18
Розділ 2. Аналіз комерційної діяльності фармацевтичного роздрібного підприємства КП “Фармація” аптека №7 м.Києва 29
2.1. Загальна характеристика та стан КП “Фармація” аптеки №7 м. Києва 29
2.2. Аналіз фінансових результатів КП “Фармація” аптеки №7 м. Києва 33
2.3. Аналіз конкурентів та асортиментної політики КП “Фармація” аптеки №7 м. Києва 43
Розділ 3. Удосконалення комерційної діяльності роздрібного фармацевтичного підприємства КП “Фармація” аптека №7 м. Києва 54
Висновки 61
Список використаної літератури 65
Додатки 68
Cгенерировано за 0.539943 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|