Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Формування маркетингової стратегії виходу українських туристичних компаній на європейський ринок туристичних послуг» (ID:703)

| Размер: 145 кб. | Объем: 107 стр. | Стоимость: 175 грн. | Добавлена: 10.08.2004 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВступ 3
Розділ 1. Передумови виходу туристичних компаній на європейський ринок 6
1.1. Особливості та фактори розвитку індустрії туризму в Європі та Україні 6
1.2. Характеристика кон'юнктури туристичного ринку Європи 15
1.3. Використання концепції стратегічного управління в індустрії туризму 25
Розділ II. Основні напрямки стратегії українських компаній на європейському ринку туристичних послуг 32
2.1. Дослідження європейського ринку туристичних послуг 32
2.2. Аналіз цільових ринків та вибір стратегії захвату 36
2.3. Вибір маркетингової стратегії 41
2.4. План стратегічного маркетингу ТОВ „Тур-сервіс” 46
2.5. Оцінка та контроль виконання маркетингового плану 65
Розділ III. Шляхи підвищення ефективності маркетингової стратегії підприємства ТОВ „Тур-сервіс” 68
3.1. Впровадження системи підтримки продаж 68
3.2. Прогнозування попиту та забезпечення конкурентоспроможності 73
3.3. Використання сучасних інформаційних технологій в просуванні турпродукту на європейському ринку 89
Висновок 96
Список використаної літератури 100
Додатки 107

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Формування маркетингової стратегії виходу українських туристичних компаній на європейський ринок туристичних послуг»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Формування собівартості туристичних послуг
  • Напрями покращення туристичних послуг агенції на прикладі «Назва»
  • Шляхи розвитку туризму в Україні
  • Основні фактори забезпечення ефективності діяльності туристичних підприємств
  • Провести статистичний аналіз розвитку туризму по регіонах на основі стану та розвитку матеріально-технічної бази
  • Захист прав споживача в туризмі
  • Ринок споживача. Характеристика основних споживацьких сегментів ринку туристичних послуг
  • НАПРЯМКИ РОЗШИРЕННЯ ПРИСУТНОСТІ УКРАЇНИ НА СВІТОВОМУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ
  • НАПРЯМКИ РОЗШИРЕННЯ ПРИСУТНОСТІ УКРАЇНИ НА СВІТОВОМУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ
  • Управління собівартістю послуг і цінами на підприємстві сфери туризму (на прикладі туристичної компанії)
Cгенерировано за 0.142508 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...