Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «ПСИХОДІАГНОСТИКА ТА ПСИХОКОРЕКЦІЯ В МЕДИЦИНІ» (ID:6975)

| Размер: 320 кб. | Объем: 118 стр. | Стоимость: 295 грн. | Добавлена: 15.08.2006 | Код продавца: 2 |
СодержаниеЗМІСТ
I. ВСТУП 3
II. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ВИВЧЕННЯ Й АНАЛІЗ ЕМОЦІЙ У ДІТЕЙ 7
1. СУЧАСНА ПСИХОДІАГНОСТИКА ТА ПСИХОКОРЕКЦІЯ В МЕДИЦИНІ 7
1.1 Сучасна психодіагностика в медицині 7
1.1.1 Виникнення психодіагностики як науки та основні етапи її розвитку 7
1.1.2 Методи психодіагностики та їх класифікація 16
1.2 Сучасна психокорекція в медицині 27
1.2.1 Виникнення психокорекції, як науки та основні етапи її винекнення 27
1.2.2. Методи психокорекції та їх класифікація 31
1.3 Вплив психодіагностики на лікування взагалі та психокорекцію особисто 40
1.4 Психологія дитини 42
2. ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ПСИХОДІАГНОСТИКИ ТА ПСИХОКОРРЕКЦІЇ В МЕДИЦИНІ 47
2.1 Аналіз сучасних методик психодіагностики 47
2.2 Аналіз сучасних методик психокорекції 68
2.3 Висновки щодо існуючих проблем у сучасних методиках 76
ВИСНОВКИ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНОЇ ЧАСТИНИ 77
III. МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРУШЕННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ 79
1. ВИБІР ТА ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ 79
2. ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ 95
3. ОБРОБКА РЕЗУЛЬТАТІВ ЕКСПЕРИМЕНТУ 98
4. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКАНАЛЕННЯ 103
ВИСНОВКИ ЩОДО МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕМОЦІОНАЛЬНОЇ СФЕРИ ДИТИНИ 108
IV. ВИСНОВОК 109
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 111
ДОДАТКИ 115
Додаток А. Відповідність стандартних мотивів певній проблематиці й стадіям дитячого розвитку
Додаток Б. Таблиця результатів дослідження першої вікової групи ( 7-11 років) в %

Ціль дослідження - якісна оцінка роботи психологічних систем з позиції відповідності психодіагностики й психокорекції.
Завдання дослідження:
• Зробити психологічний аналіз сучасного стану медичної психологічної системи й теоретичних позицій ідеологів інноваційних напрямків у психології.
• Обґрунтувати й описати структуру психодіагностики й психокорекції з позиції системного підходу. Зробити аналіз сучасних методів дослідження в медичній психології.
• Зробити психологічний аналіз значимих співвідношень психодіагностики й психокорекції в лікуванні дітей.
• Розробити й використовувати методику дослідження емоційної сфери.
Зробити аналіз емоційної сфери дітей двох вікових категорій.
Об'єкт дослідження: діти від 7 до 16 років з порушеннями емоційної сфери.
Предмет дослідження: застосування методу символдрами для ефективної психодіагностики й психокорекції емоційної сфери дітей.
Теоретична гіпотеза: правильно обрана методика психодіагностики впливає на позитивний результат психокорекції, правильно обраний метод психокорекції застава гарного результату.
Емпірична гіпотеза: для психодіагностики й психокорекції дітей з відхиленнями в емоціональній сфері в певній віковій групі й при певних часто розповсюджених діагнозах, найбільше ефективно використовувати метод символдрами.
Теоретичну й методологічну основу даного дипломного проекту становлять положення медицини й психології про людину як безумовної цінності й пріоритеті суспільного розвитку; особово - діяльний підхід, розроблений у працях Л.С. Виготського, А.Г. Шмельова; працями Б.Г. Ананьева, Э.Сегена, Дж. Кеттела, Э. Крепелина.
Для рішення поставлених завдань використані наступні методи й методики дослідження:
• теоретичний аналіз методологічної, психологічної й медичної наукової літератури по аналізованій проблемі;
• спостереження за психодіагностикою і психокорекциєю дітей 2 вікових категорій;
• бесіда, орієнтована на виявлення дефектів методиці символдрама;
• вивчення методу символдрами як найбільш прийнятного для використання в лікуванні дітей;
• методика психодіагностики й психокорекції в лікуванні емоційної сфери дітей;
• методи обробки даних;
Наукова новизна дослідження полягає в наступному:
• уперше теоретично обґрунтована й розроблена модель опису психодіагностики й психокорекції з позиції системного підходу;
• розроблено й застосована релевантна завданням дослідження методика вивчення психодіагностики й психокорекції, що дозволяє вивчити й лікувати емоційну сферу;
• уперше був експериментально вивчений метод символдрами в дітей 7-16 років;
• обґрунтовано й експериментально підтверджена можливість використання методу символдрама як інструмента якісного діагностування й лікування емоційної сфери дітей.
Теоретична значимість дослідження полягає в тім, що його результати поглиблюють розуміння сучасних тенденцій розвитку системи медичної психології; дозволяють сформулювати методологічно обґрунтовані положення про будову інтегральної структури; розширюють досвід осмислення теорії й практики інноваційних типів психодіагностики й психокорекції в медицині.
Практична значимість визначається можливістю використання отриманих у результаті проведеного експериментального дослідження даних для якісної оцінки будь-якої вікової категорії дітей. Внаслідок цього стає можливим мінімізувати ймовірність помилкового вибору методики психокорекції й психодіагностики для дітей, що захищає останніх від негативних емоційних переживань.
Результати дослідження можуть бути включені в курси лекцій по віковій і медичній психології.
Вірогідність наукових результатів дослідження визначається теоретичною обґрунтованістю вихідних позицій, багатоаспектним розглядом проблеми, використанням технології системного опису досліджуваного явища, застосуванням комплексу методів теоретичного й методик дослідження, адекватних його цілям, завданням і внутрішній логіці; експериментальним доказом висунутих припущень, застосуванням апарата математичної статистики для кількісного аналізу отриманих результатів
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «ПСИХОДІАГНОСТИКА ТА ПСИХОКОРЕКЦІЯ В МЕДИЦИНІ»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Питання до ДЕРЖАВНОГО КОМПЛЕКСНОГО КВАЛІФІКАЦІЙНОГО ЕКЗАМЕНУ з практичної психології
  • Діагностика пам’яті та уваги
  • Особливості сучасної психодіагностики та її можливості щодо вирішення психологічних проблем людини
  • Контрольна з управлінння бізнесом в медицині та фармакології
  • Показники ефективності проекту в медицині та фармації
  • Показники ефективності проекту в медицині та фармації
  • Основні методи психодіагностики
  • Основи психоконсультування та психокорекції, білети
  • Питання з психодіагностики
  • Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі
Cгенерировано за 0.107796 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...