Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Механізм залучення прямих іноземних інвестицій у туристську сферу України» (ID:6907)

| Размер: 183 кб. | Объем: 106 стр. | Стоимость: 260 грн. | Добавлена: 15.08.2006 | Код продавца: 2 |
СодержаниеЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ І. ЗАСАДИ ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ 7
1.1. Поняття міжнародного інвестування 7
1.2. Особливості менеджменту міжнародного туризму на сучасному етапі 18
1.3. Теоретичні засади залучення іноземних інвестицій у туристичну сферу 27
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ЗАЛУЧЕННЯ МІЖНАРОДНИХ ІНВЕСТИЦІЙ У ТУРИЧСТИЧНУ ГАЛУЗЬ УКРАЇНИ 38
2.1. Загальна характеристика туристичних регіонів України та можливості їх розвитку 38
2.2.Аналіз практики залучення іноземних інвестицій у туристичну сферу в період незалежності України 48
2..3. Аналіз розвитку методів і форм залучення інвестицій 57
РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ШЛЯХОМ ЗАЛУЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ ІНВЕСТИЦІЙ 76
3.1. Проблеми залучення міжнародних інвестицій в галузі туристичного бізнесу 76
3.2. Потенціал розвитку туризму в Україні 82
3.3. Розробка шляхів залучення іноземних інвестицій в туристичну галузь України 88
ВИСНОВКИ 96
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 100
ДОДАТОК. Туристичні потоки та обсяги туристського споживання 105

Мета і задачі дослідження. Метою роботи є розвиток теоретичних питань і розробка методичних рекомендацій щодо удосконалення управління туристичним комплексом шляхом залучення іноземних інвестицій в умовах ринкових відносин, на основі аналізу й узагальнення наукових праць вітчизняних і закордонних авторів, а також дослідження стану і тенденцій розвитку міжнародного туризму.
Для досягнення зазначеної мети в роботі поставлено й вирішено такі задачі:
- уточнено сутність понять: “туризм”, “менеджмент туристичної діяльності”, “туристичний комплекс”;
- виявлено основні функції міжнародного туризму, від яких залежить його розвиток;
- визначено й охарактеризовано фактори, що впливають на розвиток міжнародного туризму в існуючих економічних умовах;
- проаналізовано сучасний стан міжнародного туризму в Україні;
- виявлено можливості та перспективи розвитку туризму на території України;
- досліджено діючу практику менеджменту міжнародного туризму;
- визначено напрямки удосконалення менеджменту міжнародного туризму в умовах маркетингової орієнтації;
- розроблено методичні підходи щодо стратегічного управління туристичною діяльністю на основі маркетингу.
Предмет дослідження - процес міжнародного інвестування міжнародного туризму.
Об'єкт дослідження - структурні підрозділи туристичної галузі України.
Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою роботи є результати досліджень в сфері менеджменту туризму. У дослідженні використовувалися роботи закордонних і вітчизняних шкіл маркетингу, менеджменту, економіки
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Механізм залучення прямих іноземних інвестицій у туристську сферу України»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Контрольна з міжнародної економіки
  • Регіональні аспекти підвищення інвестиційної привабливості
  • Інвестиційна діяльність в Івано-Франківській області та оцінка її результатів.
  • УПРАВЛІННЯ ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ В УКРАЇНІ
  • МЕХАНІЗМ ЗАЛУЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ ІНВЕСТИЦІЙ
  • Механізм залучення прямих іноземних інвестицій у туристську сферу України
  • Інвестиційна діяльність підприємства та заходи по її вдосконаленню
  • Формування механізму залучення іноземних інвестицій на підприємстві
  • Україна на світовому ринку прямих інвестицій
  • Діяльність іноземних інвесторів на фондовому ринку України (мотивація і регулювання)
  • Залучення інвестицій в аграрний сектор України
Cгенерировано за 0.175642 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів