Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетингова цінова політика контрольна» (ID:6903)

| Размер: 18 кб. | Объем: 12 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 14.08.2006 | Код продавца: 2 |
СодержаниеЗміст
1 В яких випадках застосовується стратегія «послідовного проходження сегментами ринку». Стратегія цінового методу 2
Завдання 2 6
Конкурентами компанії SUN, що діє в умовах олігополістичної конкуренції (недиференційована олігополія), є п’ять компаній MAXOM, DURGER, ASTER, PIONER, A.P.L.
Частка ринку SUN протягом 1 – 4 періодів знизилася з 22% до 16%. Керівництво компанії вбачає основну причину в ціновій політиці. Протягом цих періодів ціна на продукцію компанії збільшувалася і становила відповідно 40, 42, 45, 50 дол. І перевищувала середньоринкову ціну в першому і 4-му періодах на 14%. В подальшому (періоди 5, 6) політика високих цін призвела до втрати SUN іще 3% частки ринку. Зниження ціни до 45 дол. у періоді 7 до рівня середньогалузевої ціни (44 дол.) дозволило збільшити її частку ринку до 21%, а прибуток до 25 166 тис. дол.
Встановлення у 8-му і 9-му періодах ціни 44 дол. дозволило утримати частку ринку SUN на рівні 18%, але прибуток при цьому зменшився з 25166 тис.дол.. у 7-му періоді до 21023 тис.дол.. - у 9-му.
Таке становище непокоїть керівництво компанії і вимагає рішень, які дозволять збільшити частку ринку фірми і прибуток .
Слід прийняти рішення про доцільність зниження ціни на продукцію компанії SUN з метою збільшення частки ринку і прибутку, враховуючи можливу реакцію конкурентів.
Завдання 3 7
За даними останніх місяців підприємство, що виробляє електричні млинки для кави, зауважує значне скорочення обсягів збуту, їх продавали за ціною ІДІ-25 грн./один. Оскільки конкуренти за ций період ціни не змінювали, менеджер з маркетингу, розмірковує чи варто змінювати ціну.
Відділ маркетингових досліджень, аналізуючи вплив ціни на динаміку попиту, визначив еластичність попиту на електричні млинки для кави від ціни на рівні Е=-2,7%.
Чи порадили б ви менеджеру прийняти рішення про зниження ціни на З грн./один., якщо до тепер щомісяця у середньому продавалось N|=670 одиниць товару, змінні витрати на виробництво і продаж одного мЛинка для кави становлять V=17 грн./один., а постійні витрати F=1275 грн. у місяць? Треба, щоб балансовий прибуток досягав не менше 18% від обсягів продажу.
Тести (6 тестів) 8
Використана література 9
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Маркетингова цінова політика контрольна»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Застосування принципів та інструментів маркетингу на базовому підприємстві
  • Маркетинг (на прикладі підприємства)
  • Маркетингова цінова політика
  • Маркетинг в банке комерційний банк «Назва» виробничий звіт з практики
  • Маркетингова цінова політика
  • Маркетингова политика
  • Місце ціни в системі маркетингу
  • Встановлення цін. Державна політика
  • Зовнішнє маркетингове середовище ТзОВ “РЕК”
  • Ціноутворення
  • Статистичні таблиці: загальні поняття, види, правила побудови, оформлення
Cгенерировано за 0.110695 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...