Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Інформаційні системи підприємств готельного господарства» (ID:6883)

| Размер: 219 кб. | Объем: 34 стр. | Стоимость: 85 грн. | Добавлена: 15.08.2006 | Код продавца: 2 |
СодержаниеЗМІСТ
Вступ 4
Розділ 1. Сутність інформаційних систем підприємств готельного господарства 6
Розділ 2. Організаційно-управлінська й економічна характеристика підприємства 15
Розділ 3. Аналіз основних напрямків автоматизації інформаційного обслуговування готелю „Салют” 21
Розділ 4. Напрямки вдосконалення інформаційних систем на підприємствах готельного господарства 27
Висновки та пропозиції 31
Список використаної літератури 33
Додатки. Значення інформаційної бази в управлінні готелем

Метою роботи є зрозуміти сутність, дослідити інформаційне забезпечення готелю, з’ясувати роль інформації у господарській діяльності підприємств готельного бізнесу.
Завданням роботи є:
- визначити сутність інформації і значення комунікаційних процесів для готелю;
- на прикладі конкретного підприємства готельного господарства проаналізувати його внутрішнє господарське управління, провести аналіз фінансових показників, на основі чого можна дати оцінку якості інформації;
- охарактеризувати інформаційне забезпечення обраного готелю;
- визначити проблеми та основні напрямки автоматизації інформаційного обслуговування обраного готелю.
Об’єктом дослідження обрано київський готель «Салют».
Предметом дослідження інформаційні системи в готельному господарстві.
Інформаційною базою слугуватимуть вітчизняні та зарубіжні видання підручників з менеджменту, вітчизняні періодичні видання („Економіка України”, „Фінанси України”, „Деловой журнал”), фактичні дані з діяльності готелю „Салют”
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Інформаційні системи підприємств готельного господарства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Управління кадровою роботою
  • Теоретичні аспекти використання автоматизованих інформаційних систем
  • “Організація обслуговування туристів в готелі”
  • Впровадження інформаційних технологій - шлях підвищення якості послуг гостинності в засобах розміщення
  • Проблеми та перспективи розвитку готельного господарства (ринку готельних послуг) Києва
  • УДОСКОНАЛЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
  • Інфраструктура готельного господарства
  • Аналіз планування обороту коштів готельного підприємства
  • Сучасні інформаційні технології в управлінні готелями (взагалі)
  • Управління трудовими ресурсами та оплата праці готельного господарства
  • Проблеми та перспективи розвитку готельного господарства (ринку готельних послуг) Києва
Cгенерировано за 0.123756 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...