-
Валютний курс. Курсова політика України
Вступ 3
1. Валютний курс: поняття та фактори, що його визначають 4
2. Аналіз паритету купівельної спроможності гривні 10
3. Стратегічні напрямки курсової політики України в умовах сталого економічного розвитку 17
Висновок 22
Література 23
Додатки 24
-
ВАЛЮТНИЙ КУРС ТА КОНВЕРТОВАНІСТЬ ВАЛЮТИ
1. Поняття валютних курсів. Паритет купівельної спроможності
2. Фактори, що впливають на формування валютних курсів
3. Режими валютних курсів
4. Конвертованість валюти
5. Котирування валюти. Крос-курси
6. Практичне завдання
-
ВАЛЮТНИЙ КУРС ТА КУРСОВА ПОЛІТИКА
ЗМІСТ
ВСТУП................................................................................................................... 3
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ТЕОРІЯ І ПОНЯТТЯ ОБМІННОГО КУРСУ.......... 4
1.1. Валютні курси.................................................................................... 4
1.2. Номінальні та реальні валютні курси.............................................. 6
1.3. Ефективні валютні курси................................................................... 8
1.4. Плаваючі валютні курси.................................................................... 12
1.6. Фіксовані валютні курси................................................................... 18
РОЗДІЛ 2. ВАЛЮТНИЙ КУРС ТА КУРСОВА ПОЛІТИКА.......................... 20
2.1. Паритет купівельної спроможності.................................................. 20
РОЗДІЛ 3. РЕЖИМИ ВАЛЮТНОГО КУРСУ.................................................... 26
3.1. Обумовленість вибору режиму валютного курсу........................... 26
ВИСНОВКИ........................................................................................................... 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ............................................................. 35
-
Аналіз собівартості (на прикладі підприємства)
Зміст
Вступ 4
1. Загальна характеристика підприємства 6
2. Економічний аналіз діяльності підприємства 6
2.1. Аналіз динаміки та структури активів підприємства 8
2.2. Аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів 14
2.3. Факторний аналіз 14
2.4. Регресійно-кореляційний аналіз 17
Висновки 28
Список використаної літератури 29
Додаток. Звітність
Завданням роботи є діагностика показників фінансового стану підприємства та аналіз собівартості його продукції.
Метою дослідження є розкриття сутності економічного стану підприємства, аналіз факторів, що впливають на фінансовий стан підприємства та собівартість продукції.
Об’єктом дослідження є дані фінансової звітності ЗАТ „Паритет”.
Предметом дослідження роботи є сукупність теоретичних і практичних проблем, пов’язаних з аналізом фінансової спроможності підприємства та ефективністю його господарської діяльності.
Відповідно до мети були поставлені наступні завдання.
1. Висвітлити загальну характеристику підприємства.
2. Провести економічний аналіз фінансової спроможності ЗАТ „Паритет”.
Відповідно до завдань роботи побудована її структура, яка складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури.
-
Соціально-економічна статистика сфери послуг та туризму
1. Статистичні показники рівня інфляції та купівельної спроможності 3
2. Рейтингові оцінки видів транспорту 6
Список літератури 9
-
Контрольна робота з статистики туризму
1. Статистичні показники рівня інфляції та купівельної спроможності грошової одиниці 4
2. Рейтингові оцінки видів транспорту 8
Список використаних джерел 13
-
Валютна система (на прикладі країн ЄС)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Зміст та елементи валютної системи 4
1.1. Історія формування валютної системи Європейського Союзу 4
1.2. Європейська валютна одиниця «євро» 12
РОЗДІЛ 2. Зміни у світовій валютній системі після запровадження євро 16
2.1. Особливі риси світової валютної системи, спричинені появою світової європейської валюти 16
2.2. Вплив Європейського Союзу валютної системи на валюти США та Японії 21
РОЗДІЛ 3. Зв'язок євро та гривні 23
ВИСНОВКИ 27
Індивідуальне завдання 28
Аналіз річної, квартальної, щомісячної динаміки курсів основних валют (долар, євро, йена) та гривні. Технічний аналіз побудованих графіків та аналіз макроекономічних чинників, що спричиняли коливання курсів.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31
-
Валютний курс і курсова політика НБУ
Вступ 3
1. Теоретичні засади курсоутворення 7
1.1. Валютний курс та паритет валютної спроможності 10
1.2. Сутність та види валютних курсів 12
1.3. Види курсової політики НБУ 15
2. Аналіз та оцінка формування валютного курсу та курсової політики в Україні 26
3. Шляхи підвищення впливу курсової політики НБУ та економічне зростання 28
Висновок 32
Список використаних джерел 35
-
Оцінка конкурентної спроможності туристичного підприємства
ВСТУП 3
1.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СПРОМОЖНОСТІ В ТУРИЗМІ 6
1.1. Сутність і види конкуренції 6
1.2. Конкурентоспроможність та якість у туризмі 12
1.3. Методологія дослідження конкурентної спроможності у туризмі 17
2.ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА ПП „5 КРОКІВ” 27
2.1 Загальна характеристика підприємства 27
2.2 Аналіз внутрішнього середовища туристичного підприємства 32
2.3 Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства 37
3.АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО ПІДПРИЄМСТВА 44
3.1 Дослідження рівня конкурентної спроможності (методика) 44
3.2 Напрями піднесення рівня конкурентної спроможності 50
ВИСНОВКИ 60
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 65-69
26 діаграм і таблиць
-
Економічний аналіз таблиць (на прикладі ж/д станції)
2.1. Аналіз обсягових показників 2
2.2. Аналіз якісних показників 6
2.3. Аналіз заробітної плати 8
2.4.1. Аналіз експлуатаційних витрат 10
2.4.2. Аналіз витрат 11
2.4.3 Аналіз собівартості 12
2.5. Аналіз основних фондів 13
2.6. Аналіз доходів 14
2.7. Аналіз фінансових результатів 16
Додаток А. Баланс підприємства 2002-2004 17
Додаток Б. Звіт про фінансові результати 19
Додаток В. Методика розрахунку основних показників фінансового стану станції ... 20
Додаток Г. Показники фінансового стану станції ... в 2002-2004 рр. 24