|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Основні групи показників, що формують роль ціни та механізм її впливу
Зміст
1. Основні групи показників, що формують роль ціни та механізм її впливу. 3
2. Сутність та значення сучасної амортизаційної політики 8
Задача 1 18
Задача 2 19
Список використаної літератури 20
-
Контрольна робота зі статистики
ЗМІСТ
1. Статистичний показник та його види 3
2. Помилки статистичного спостереження 5
3. Вимоги до складання статистичних таблиць 8
4. Мода і способи її обчислення 10
5. Основні види статистичних індексів 11
6. Завдання та система показників статистики національного багатства. 14
Задачи 18
Задача 5
Розрахунки показників динаміки проводимо за формулами:
Базисний абсолютний приріст: Di, баз = yi – y0 .
Ланцюговий абсолютний приріст: Di, лан = yi – yi-1 .
Середній абсолютний приріст: Dсер = .
Задача 7
Позначимо p0, p1 – ціна продукції в базовий і звітний період, а q0, q1 – відповідні обсяги реалізації.
Формули для розрахунків:
Індивідуальний індекс фізичного обсягу: iq = q1/q0;
Індивідуальний індекс ціни: ip = p1/p0;
Загальний індекс товарообороту: ;
Індекс зміни товарообороту за рахунок зміни обсягу реалізації: ;
Індекс зміни товарообороту за рахунок зміни ціни: ;
Залежність між загальними індексами така:
Задача 9
Таблиця розрахунків:
Номер групи Товарооборот, тис.грн. Кількість підприємств у групі, од. Структура підприємств кожної групи, % Центр інтервалу Акумульована частота Акумульована частка
Список використаної літератури. 21
-
Аналіз ефективності використання власного капіталу
Вступ 4
1. Теоретичні основи формування власного капіталу підприємства 6
1.1 Економічна сутність власного капіталу підприємства та його роль в фінансово – господарській діяльності 6
1.2 Механізм формування власного капіталу підприємства 10
2. Аналіз динаміки та структури власного капіталу страхової групи «///» 15
2.1 Загальна характеристика страхової групи «///» 15
2.2 Аналіз структури власного капіталу страхової групи «//» 28
3. Обґрунтування проекту оптимізації власного капіталу страхової групи «///» 33
Висновки 41
Список використаної літератури 44
Додатки 49
-
Управління цінами і витратами
1. Мета і завдання сфери державного регулювання цін. 3
2. Фактори, що формують рівень собівартості продукції підприємства. 5
3. Аналіз витрат виробництва при встановленні ціни реалізації. 6
4. Принципи формування цінової політики підприємства. 8
5. Суть і методи встановлення ціни. 10
6. Методи встановлення ціни на основі споживчої цінності товару. 11
7. Поняття життєвого циклу товару та особливості ціноутворення на кожній стадії ЖЦТ. 12
8. Види цін за різними принципами класифікації. 15
Список використаних літературних джерел. 18
-
Державний контроль ціноутворення. Роль держави у досягненні рівноваги цін.
Стор.
Вступ...........................................................................................................3
1. Роль цін і ціноутворення в економіці держави.......................................4
2. Історичний аспект розвитку державного впливу на ціни.......................5
3. Рівні впливу держави на процес ціноутворення......................................6
4. Форми і методи державного контролю за цінами.
Пряме і непряме регулювання цін............................................................6
5. Приклади впливу розвинутих держав на процеси ціноутворення.........9
6. Проблеми ціноутворення в Україні в перехідний період
Законодавча база.......................................................................................10
Висновок....................................................................................................13
Список використаної літератури
-
Ринковий механізм: попит і пропозиція
ВСТУП 1 ПОПИТ І ПРОПОЗИЦІЯ: МЕХАНІЗМ ВЗАЄМОДІЇ В СИСТЕМІ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ 5 1.1 Поняття попиту і чинники впливу на попит. Еластичність попиту 5 1.2. Принципи управління пропозицією. Крива пропозиції 15 2 СУТНІСТЬ І МЕХАНІЗМ РИНКОВОЇ РІВНОВАГИ 21 2.1 Ринкова рівновага: встановлення рівноважної ціни 21 2.2 Властивості ринкової рівноваги 23 2.3 Державне регулювання ціноутворення 27 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
-
Ринковий механізм: попит і пропозиція
ВСТУП
1 ПОПИТ І ПРОПОЗИЦІЯ: МЕХАНІЗМ ВЗАЄМОДІЇ В СИСТЕМІ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ 5
1.1 Поняття попиту і чинники впливу на попит. Еластичність попиту 5
1.2. Принципи управління пропозицією. Крива пропозиції 15
2 СУТНІСТЬ І МЕХАНІЗМ РИНКОВОЇ РІВНОВАГИ 21
2.1 Ринкова рівновага: встановлення рівноважної ціни 21
2.2 Властивості ринкової рівноваги 23
2.3 Державне регулювання ціноутворення 27
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
-
Механізм негативного впливу куріння на дихальну, нервову, серцево-судинну системи
Зміст
1. Розкрити фізіологічний механізм позитивного впливу занять бігом трусцою на системи організму (нервову, дихальну, м`язову, серцево-судинну) 3
2. Механізм негативного впливу куріння на дихальну, нервову, серцево-судинну системи 7
3. Гіпотонія, механізм її розвитку 14
Література 18
-
Механізм негативного впливу куріння на дихальну, нервову, серцево-судинну системи
Зміст
1. Розкрити фізіологічний механізм позитивного впливу занять бігом трусцою на системи організму (нервову, дихальну, м`язову, серцево-судинну) 3
2. Механізм негативного впливу куріння на дихальну, нервову, серцево-судинну системи 7
3. Гіпотонія, механізм її розвитку 14
Література 18
-
Ціна виробництва її сутність та механізм утворення
Вступ 3
1. Ціна як категорія ринкового господарювання 6
1.2. Товар і його властивості 6
1.2. Теорії вартості 11
1.3. Ціна товару та механізм ціноутворення 17
2. Механізми створення ціни виробництва у трансформаційній економіці 24
2.1. Цінова політика підприємств в трансформаційній економіці 24
2.2. Роль ціни виробництва в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства 26
2.3. Розробка моделі управління ціною на підприємстві 31
Висновки 37
Література 39
Cгенерировано за 0.013635 секунд
|