Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Знижки для заохочення продажу нового товару» (ID:64776)

| Размер: 17 кб. | Объем: 15 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

1. Знижки для заохочення продажу нового товару 3
2. Державні ціни, контроль держави за цінами 8
3. Задача 10 13
Списк використаної літератури 15
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписк використаної літератури

1. Агеев Е.Я., Чепинога В.И. Маркетинг: от простого к сложному (ответы на вопросы): Учеб. пособие. - К.: Новий Світ-2000, 2004. - 421 с.
2. Балабанова Л.В. Маркетинг: Підручник. - 2-ге вид., перероб. і доп. - К.: Знання-Прес, 2004. - 645 с.
3. Бёрд Д. Прямой маркетинг. Бизнес здравомыслящих / Пер. с англ. - М.: Олимп-Бизнес, 2004. - 416 с.
4. Бєлянцев М.І., Петенко І.В., Прозорова І.В. Маркетингова цінова політика: Навч. посібник для студентів вищих навч. закладів. - К.: ЦНЛ, 2005. - 330 с.
5. Близнюк С.В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку. - 2-ге вид., випр., доп. - К.: Політехніка, 2004. - 400 с.
6. Буряк П.Ю., Карпінський Б.А., Карпова Я.Ю. Маркетинг: Навч. посібник для студентів вищих навч. закладів. - К.: Професіонал, 2005. - 318 с.
7. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для студентів економічних спеціальностей вищих навч. закладів. - 4-те вид., доп. - К.: Лiбра, 2006. - 717 с.
8. Гончарук Я.А., Павленко А.Ф., Скибінський С.В. Маркетинг: Навч. посібник у тестах. - 2-ге вид., доп. і перероб. - К.: КНЕУ, 2004. - 392 с.
9. Дугіна С.І. Маркетингова цінова політика: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 2005. - 392 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Знижки для заохочення продажу нового товару»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Знижки для заохочення продажу нового товару
  • Розробка нового товару
  • Розробка нового товару
  • Контрольна з комерційної діяльності посередницьких організацій
  • Особливості маркетингової стратегії при виведені нового товару на ринок
  • Визначення життєвого циклу товару та його різновиди
  • Класифікація товарів і асортиментна політика
  • Мікрохвильові печі
  • Впровадження нової продукції на підприємстві
  • Договір купівлі-продажу
Cгенерировано за 0.159252 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів