-
Тема курсової роботи: "Вплив основних властивостей нервової системи на професійну придатність диспетчера"
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ДИСПЕТЧЕР РУХУ ПОТЯГІВ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙ "ЛЮДИНА – ЗНАКОВА СИСТЕМА", "ЛЮДИНА – МАШИНА" 5
1.1. Зміст і психологічні особливості праці диспетчера руху потягів 5
1.2. Професіограма і психограма професії диспетчера 10
Висновки до розділу І 15
РОЗДІЛ ІІ. ВЛАСТИВОСТІ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ ЯК ВИРІШАЛЬНИЙ ФАКТОР УСПІШНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИСПЕТЧЕРА 16
2.1. Сила та швидкість нервової системи як основні психологічні характеристики диспетчера руху потягів 16
2.2. Особливості врівноваженості нервової системи диспетчера, його пам’яті і уваги 24
Висновки до розділу ІІ 30
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
-
Контрольна робота анатомія
ЗМІСТ
1. Охарактеризувати основні стадії еволюції нервової системи 3
2. Дати анатомічну характеристику симпатичній частині автономної нервової системи 11
3. Довгастий мозок 14
4. Ретикуляторна формація 16
Список використаної літератури 18
-
Білети соціальна психологія
План:
1.Програма і методика проведення психофізіологічних досліджень. Методи реєстрації психофізіологічних реакцій.
2.Основні закономірності функціонування нервової системи.
3.Структурні одиниці ЦНС та її функціональна спеціалізація.
4.Механізми впливу нейромедіаторів на активність протікання психічних процесів.
5.Принципи кодування інформації в нервовій системі.
6.Механізми сприйняття сенсорної інформації.
7.Психофізіологічні основи психомоторної діяльності.
8.Вроджені та набуті форми поведінки людини.
9.Властивості нервової системи як основа індивідуальних відмінностей. Загальні та парціальні властивості нервової системи.
10.Умови підтримання психофізіологічного комфорту під час діяльності. Феномен психофізіологічної «ціни» діяльності.
11.Функціональні стани організму. Фактори, що впливають на функціональний стан людини.
12.Характеристика стану активації. Рівень активації та працездатність.
13.Психічна діяльність під час сну.
14.Вплив емоцій на рівень активації та роботу внутрішніх органів.
15Способи і механізми регуляції та саморегуляції психічних станів.
-
Підлітки
Зміст
РОЗВИТОК НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ 3
ВИНИКНЕННЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ. 3
ЗАГАЛЬНА СХЕМА БУДОВИ ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ. 3
ПРИЗНАЧЕННЯ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ. 5
ОСОБЛИВОСТІ БЕЗУМОВНИХ І УМОВНИХ РЕФЛЕКСІВ. 5
КЛАСИФІКАЦІЯ БЕЗУМОВНИХ РЕФЛЕКСІВ. 6
ФІЗІОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ УТВОРЕННЯ УМОВНИХ РЕФЛЕКСІВ. 6
КЛАСИФІКАЦІЯ УМОВНИХ РЕФЛЕКСІВ. 7
ВИЩА НЕРВОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В РАННЬОМУ І ДОШКІЛЬНОМУ ПЕРІОДАХ РОЗВИТКУ (ВІД НАРОДЖЕННЯ ДО 12 РОКІВ). 7
ВИЩА НЕРВОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ 10
ЗМІНА ВИЩОЇ НЕРВОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ ПІД ВПЛИВОМ РІЗНИХ ЧИННИКІВ. 12
Зміна вищої нервової діяльності у дітей і підлітків в процесі учбових занять 12
Зміни вищої нервової діяльності при дії фармакологічних препаратів і хімічних речовин. 12
Патологічні зміни вищої нервової діяльності у дітей і підлітків. 13
ВИСНОВОК. 25
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ. 26
-
Поняття особистості в різних науках та психології
Вступ 2
Розділ І. Зміст поняття «особистість» з точки зору різних наук. 4
1.1. Множина різноманітних понять особистості: причини і наслідки. 4
1.2. «Особистість» у філософії соціології та інших науках. 8
1.3. Поняття «людина» «особистість» «індивід» «індивідуальність» та співвідношення між ними. 12
Розділ ІІ. Феномен «особистості» у психології. 15
2.1. Поняття «особистості» у психології типологічні моделі. 15
2.2. Джерела розвитку і структура особистості. 18
2.3. Психічна діяльність особистості. 22
4. Індивідуально - типологічні особливості особистості. 25
Висновки 27
Список використаної літератури 29
-
Нервова система та регуляція функцій
Вступ 3
1. Загальна характеристика будови нервової системи 4
2. Значення нервової системи в регуляції та узгоджені функції організму і людини 9
Висновок 18
-
Нервова система, сенсорні системи. Залози внутрішньої секреції. Вища нервова діяльність. Еволюція нервової та сенсорних систем
1. Основні принципи будови і загальний огляд нервової системи 3
2. Еволюція нервової систем 6
3. Загальна характеристика та еволюція сенсорних систем 11
4. Вища нервова діяльність 16
5. Залози внутрішньої секреції 17
Список використаної літератури 20
-
Контрольна робота з психології
1. Розвиток психіки та свідомості у філо- та онтогенезу. Еволюція психічного у вищих приматів та людини. Поняття про зоопсихологію та її розвиток у психологічній науці 3
2. Поняття про темперамент. Теорія І.П. Павлова про типологію нервової системи людини як доках існування темпераменту, як індивідуально-психологічну характеристику особистості 9
Список використаної літератури 14
-
Темперамент, характер, особистість
Вступ 3 1. Темперамент як індивідуально психологічні властивості особистості 4 2. Феноменологія характеру 10 3.Особливості темпераменту та характеру в особистості 14 Висновки 16 Список використаної літератури 17
-
Тесты по психологии (37 вопросов)
Значення ЦНС? 2
Спинний мозок, його функції. Фізіологічна роль передніх і задніх корінців спинного мозку? 2
Які функції виконує довгастий мозок? 3
Які функції виконує мозочок? 3
Які функції виконує середній мозок? 4
Які функції виконує проміжний мозок? 4
У чому полягає фізіологічне значення ретикулярної формації? 5
У чому особливості соматичних і вегетативних функцій організму, соматичної і вегетативної нервової системи? 5
Який вплив роблять парасимпатична і симпатична нервові системи на діяльність внутрішніх органів? 6
Що слід розуміти під адаптаційно-трофічною функцією симпатичної нервової системи? 7
Функції кори великих півкуль головного мозку? 7
Ділянки кори великих півкуль мозку і їх вплив на різні функції? 8
Що розуміють під ВНД? 9
Що таке умовні рефлекси? 9
Принципи рефлекторної теорії І.П.Павлова? 10
У чому полягають основні відмінності умовних рефлексів від безумовних? 10
Які умови потрібні для утворення умовних рефлексів? 11
Механізм утворення умовного рефлексу. 11
Класифікація умовних рефлексів. 12
Що таке динамічний стереотип, його значення? 12
Поняття про першу і другу сигнальні системи. 13
Що є морфофункціональною одиницею нервової системи? 13
Що слід розуміти під типом ВНД? 14
Види гальмування умовних рефлексів. 14
Сон, його значення для людини. 15
Види сну. 16
Сутність теорії сну. 16
Що таке пам’ять? 17
Які існують види пам’яті? 17
Де формується пам’ять? 18
Будова нейрона і значення окремих його частин. 18
Рефлекс, рефлекторна дуга, її компоненти і ланки. 19
Класифікація рефлексів. 19
Основні фізіологічні властивості нервових центрів. 20
Хто і коли відкрив явище центрального гальмування? 20
Які види гальмування розрізняють в ЦНС? 20