|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Характеристика групової форми підготовки нових працівників
Зміст
Вступ 3
1 Назвіть основні етапи підготовки керівника 4
2 Характеристика групової форми підготовки нових працівників 9
3 Загальна характеристика методу спецзавдань 12
Висновки 13
Література 14
-
Учнівство
ЗМІСТ
1. Дайте характеристику такої форми навчання як учнівство. 3
2.Дайте характеристику індивідуальній формі підготовки нових працівників. 6
3. Що таке програма навчання дією? 11
Література 13
-
Учнівство
ЗМІСТ
1. Дайте характеристику такої форми навчання як учнівство. 3
2.Дайте характеристику індивідуальній формі підготовки нових працівників. 6
3. Що таке програма навчання дією? 11
Література 13
-
Характеристика підготовки робітників з відривом від виробництва
Зміст
1 Характеристика підготовки робітників з відривом від виробництва 3
2 Групова (бригадна) форма підготовки нових робітників 7
3 Управлінська гра 8
Використана література 15
-
Характеристика підготовки робітників з відривом від виробництва
Зміст
1 Характеристика підготовки робітників з відривом від виробництва 3
2 Групова (бригадна) форма підготовки нових робітників 7
3 Управлінська гра 8
Використана література 15
-
Протокольна форма досудової підготовки матеріалів.
Вступ 3
1. Поняття протокольної форми досудової підготовки матеріалів. 6
2. Підстави застосування протокольної форми досудової підготовки матеріалів. 17
3. Процесуальний порядок підготовки матеріалів за протокольною формою досудової підготовки матеріалів. 24
4. Рішення прокурора за матеріалами протокольної форми досудової підготовки матеріалів. 26
Висновки 32
Список використаної літератури. 34
Додаток 36
-
Практичні аспекти підвищення рівня професійної готовності учителя початкових класів
ВСТУП 2
РОЗДІЛ І. Складові частини професіограми вчителя. 4
1.1. Функції та вимоги до вчителя, які зумовлені їх змістом. 4
1.2. Професійно значимі особистісні якості. 16
1.3. Професійна та соціальна компетентність. 21
1.4. Узагальнена модель вчителя. 35
РОЗДІЛ ІІ. Форми і методи професійної підготовки вчителя. 38
2.1. Цільові компоненти розділів педагогічної науки. 38
2.2. Форми і методи професійної підготовки вчителя. 48
2.3. Конкретні методи, які застосовуються при вивченні певного розділу педагогіки. 52
РОЗДІЛ ІІІ. Стан роботи з підвищення науково-методичного рівня педагогічних працівників 54
3.1 Характеристика сучасного стану роботи з педагогічними кадрами 54
3.2 Проблеми організації науково-методичної роботи педагогічних працівників 63
3.3 Модель удосконалення системи організації роботи з підвищення науково-методичного рівня педагогічних працівників 76
ВИСНОВКИ 93
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 100-102
-
Курсова форма підготовки нових працівників
Зміст
1 Дайте характеристику навчання без відриву від виробництва 3
2 Курсова форма підготовки нових працівників 4
3 Дайте характеристику традиційного підходу у навчанні управлінського персоналу 8
Використана література 11
-
Курсова форма підготовки нових працівників
Зміст
1 Дайте характеристику навчання без відриву від виробництва 3
2 Курсова форма підготовки нових працівників 4
3 Дайте характеристику традиційного підходу у навчанні управлінського персоналу 8
Використана література 11
-
Методична робота в школі
Вступ 3
1. Роль методичної роботи в підвищенні рівня професійної підготовки вчителя 4
2. Основні форми методичної роботи в школі 5
2.1. Індивідуальна форма методичної роботи в школі 5
2.2. Колективні форми методичної роботи 6
2.3. Групові та нетрадиційні форми методичної роботи 9
3. Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників 12
Висновки 15
Список використаної літератури 16
Cгенерировано за 0.013371 секунд
|