Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості.» (ID:62485)

| Размер: 28 кб. | Объем: 30 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

1. Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості. Відповідальність у сфері відносин, що складаються в процесі забезпечення якості 3
2. Розголошення комерційної таємниці 25
Задача 27
Список використаних джерел 30
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаних джерел

1. Конституція України: Прийнята на п"ятій сесії ВРУ 28.06.96. // ВВРУ. - 1996.- №30.- ст.141.
2. Господарський крдекс України від 16.01.2003 р.
3. Закон України "Про захист прав споживачів" від 12.05.1991. // ВВРУ. - 1991, N 30, ст.379.
4. Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" від 24.02.1994. // ВВРУ. - 1994, №7, ст.218.
5. Закон України "Про якість і безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини" від 23.12.1997. // ВВРУ. - 1998, N 19, ст. 98.
6. Декрет Кабінету Міністрів України "Про стандартизацію та сертифікацію" від 10.05.1995. // ВВРУ. - 1993, N 27, ст.289.
7. Н.О. Саніахметова. Коментар до Господарського кодексу України. - Х.: ТОВ "Одіссей", 2004. - ст.18.
8. В.С. Щербина. Господарське право. - К.: Юрінком Інтер. - 2003.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості.»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості
  • Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості
  • Правовий захист ринку споживачів від товарів, робіт, послуг неналежної якості.
  • МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ)
  • Захист прав споживача в туризмі
  • Методика та організація обліку , аналізу та аудиту товарів робіт, послуг
  • Методика та організація обліку , аналізу та аудиту товарів робіт, послуг
  • Організація і методика обліку та аналізу реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)
  • Вдосконалення системи обслуговування покупців як складова торгового маркетингу
  • Договір роздрібної купівлі-продажу. Загальна характеристика законодавств про захист права споживачів
Cгенерировано за 0.165508 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...