|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні 5
1.1. Підхід до реабілітації осіб з інтелектуальною недостатністю в Україні 5
1.2. Західні моделі трудової реабілітації осіб з розумовою відсталістю 8
Розділ 2. Особливості адаптації людей з функціональними обмеженнями до життєвої ситуації 11
2.1. Адаптація осіб з глибоким порушенням зору 11
2.2. Соціально-психологічна підтримка розумово відсталих людей 16
2.3. Діти-аутисти та їх адаптація в соціальному світі 19
Розділ 3. Перспективи соціально-психологічної роботи з інвалідами 23
3.1. Діяльність центру соціальної роботи з дітьми інвалідами 23
3.2. Суспільство і інвалід 25
3.3. Соціальна робота з розумово відсталими людьми 29
Висновок 32
Список використаної літератури 34
-
Соціальна робота з дітьми з особливими потребами
Зміст
Вступ
Розділ 1. Соціальна робота з дітьми з особливими потребами
1.1. Концептуальний підхід до соціально-педагогічної реабілітації дітей з обмеженими функціональними можливостями
1.2. Моделі соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями
1.3. Вивчення стану та діагностика дитячої інвалідності
1.4. Зміст реабілітації дітей з функціональними обмеженнями
Розділ 2. Програма соціально-психологічної реабілітації для дітей з різними видами порушень розвитку
Висновки
Список використаної літератури
-
Технології медико-соціальної роботи
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Технології соціальної роботи: сутність, специфіка, класифікації 5
Розділ 2. Технології медико-соціальної роботи 9
2.1. Концептуальний підхід до соціально-педагогічної реабілітації дітей з обмеженими функціональними можливостями 9
2.2. Моделі соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями 10
2.3. Вивчення стану та діагностика дитячої інвалідності 15
2.4. Зміст реабілітації дітей з функціональними обмеженнями 21
Висновки 34
Список використаної літератури 36
-
Інтеграція в суспільство молоді з функціональними обмеженнями
Зміст
1. Інтеграція в суспільство молоді з функціональними обмеженнями…..3
2. Використана література…………………………………………………..15
-
Технологія соціальної роботи
Варіант №8 2
1. Охарактеризуйте форми і методи соціальної роботи з людьми з функціональними обмеженнями в умовах інтернатних та резидентних закладів 2
2. Розробіть структурну схему профілактики конфліктів у трудовому колективі 15
3. Розробіть план соціального патронажу хлопця 15 років, який залишився без піклування батьків і проживає один у власній квартирі (офіційний опікун – тітка – живе окремо) 20
Список використаної літератури 22
-
Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5
1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5
1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8
1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13
Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17
2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17
2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21
Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28
3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28
3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30
3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33
Висновок 37
Список використаної літератури 40
-
Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5
1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5
1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8
1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13
Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17
2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17
2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21
Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28
3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28
3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30
3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33
Висновок 37
Список використаної літератури 40
-
Теорія національної держави
Зміст
Вступ 3
1. Загальний огляд основних сучасних концепцій держави 5
1.1. Теорія правової держави 5
1.2. Теорія "держави загального благоденства" 6
1.3. Теорія еліт 6
1.4. Фашистські ідеї державності 8
1.5. Основи теорії національної держави 9
2. Сучасний виток розвитку теорії національної держави 11
2.1. Національна держава та тенденції сучасного світу 11
2.2. Інтеграційні процеси в рамках ЕС та їх вплив на долю національної держави 20
3. Україна як національна держава: конституційно-правова характеристика 26
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Мета й завдання дослідження. Метою дослідження є з`ясування місця й ролі теорії національної держави серед інших концепцій держави. Дослідження проблематики національної держави у світі і в Україні.
Ця мета конкретизована у комплексі науково-дослідницьких завдань. До них належать:
- виділити основні концепції держави;
- дати загальну характеристику кожній з них;
- розкрити сучасні підходи до теорії національної держави у світі;
- з’ясувати ознаки України як національної держави.
Об`єктом дослідження є концепції держави.
Предметом дослідження є тенденції та перспективи розвитку теорії національної держави в Україні та світі.
Методологічна основа дослідження. Методологія науки дає можливість наукового обґрунтування концепцій держави. Методом порівняльно-правового аналізу досліджувалися сучасні теорії держави. На підставі методу прогнозування формувалися думки щодо розвитку теорії національної держави в Україні та світі. Окрім загальних методів використовувалися і спеціальні, до яких належить історичний метод соціологічних досліджень. Історичний метод дає можливість виявити суспільну думку.
-
Стан та перспективи розвитку пізнавального туризму в України
Вступ 3
1. Історичне становлення пізнавального туризму в Україні 5
1.1. Теоретичні засади пізнавального туризму 5
1.2. Зародження та розвиток пізнавального туризму в світі і в Україні 8
2. Сучасний стан пізнавального туризму 16
2.1. Сучасний стан пізнавального туризму в світі 16
2.2. Сучасний стан пізнавального туризму на Україні 19
2.3. Особливості організації пізнавального туризму на Україні 23
3. Перспективи розвитку пізнавального туризму в Україні 27
3.1. Умови для розвитку пізнавального туризму в Україні 27
3.2. Матеріально-технічна і наукова база 30
3.3. Шляхи удосконалення пізнавального туризму в Україні 34
Висновки 38
Список використаних джерел 39
-
Стан та перспективи розвитку пригодницького туризму в Україні
Вступ 3
1. Історичне становлення пригодницького туризму в Україні 5
1.1. Теоретичні засади пригодницького туризму 5
1.2. Зародження та розвиток пригодницького туризму в світі і в Україні 10
2. Сучасний стан пригодницького туризму 17
2.1. Сучасний стан пригодницького туризму в світі 17
2.2. Сучасний стан пригодницького туризму на Україні 18
2.3. Особливості організації пригодницького туризму на Україні 20
3. Перспективи розвитку пригодницького туризму в Україні 24
3.1. Умови для розвитку пригодницького туризму в Україні 24
3.2. Матеріально-технічна і наукова база 26
3.3. Шляхи удосконалення пригодницького туризму в Україні 30
Висновки 35
Список використаних джерел 37
Cгенерировано за 0.010892 секунд
|