ЗМІСТ
Вступ 3міст
Роздiл 1. Суть та значення управління товарним асортиментом в Корос-тишівському заводі «Будіндустрія» 5
1.1. Товарна політика, її структура та місце в діяльності підприємства 5
1.2. Управління товарним асортиментом 17
1.3. Сучасний стан ринку будівельних матеріалів та будівництва 31
Розділ 2. Сучасний рівень управління товарним асортиментом на підпри-ємстві "Будiндустрiя" 40
2.1. Загальна характеристика підприємства 40
2.2. Фінансовий стан підприємства 43
2.3. Аналіз якості продукції підприємства 46
2.4. Аналіз та оцінка системи управління товарним асортиментом продук-ції 52
Розділ 3. Удосконалення управління товарним асортиментом підприємства 56
3.1. Сучасний рівень попиту та пропозицiї 56
3.2 Оптимізація товарного асортименту з використанням інтерполяційних моделей 59
3.3. Економічний ефект від впровадження запропонованих заходів 68
Висновки і пропозиції 72
Перелік використаної літератури 75
ВСТУП................................................................................................................. 4
1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ І УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ ПРОДУКЦІЇ…........... 5
1.1 Структура асортименту прдукцыъ пыдприэмства..................................... 5
1.2 Формування і управління ассортиментом продукції пыдприэмства........ 8
1.3 Методологічні основи формування стратегічного товарного асортименту підприємствва...................................................................................................... 14
2 СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ НА ПРИНЦИПІ
УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ........................................................... 16
2.1
3 ПРИКЛАД РОЗШИРЕННЯ АСОРТИМЕНТУ...................................... 28
ВИСНОВОК................................................................................................. 33
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА....................................................................... 34
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Суть та значення управління товарним асортиментом в ТОВ фірмі “Криггер”
1.1. Товарна політика, її структура та місце в діяльності підприємства
1.2. Управління товарним асортиментом
1.3. Сучасний стан ринку металопластикових конструкцій
Розділ 2. Сучасний рівень управління товарним асортиментом на підприємстві
2.1. Загальна характеристика підприємства
2.2 Аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ фірма “Криггер”.
2.3. Аналіз якості продукції підприємства
2.4. Аналіз та оцінка системи управління товарним асортиментом підприємства
Розділ 3. Удосконалення управління товарним асортиментом підприємства
3.1. Сучасний стан ринку столярних та металопластикових виробів
3.2 Оптимізація товарного асортименту
3.3. Економічний ефект від впровадження запропонованих заходів
Висновки
Розділ 4. Охорона праці на ТОВ фірма “Криггер”
4.1. Організація охорони праці на підприємстві
4.2 Аналіз стану охорони праці на підприємстві
4.3 Аналіз умов праці на підприємстві
4.4 Заходи охорони праці на підприємстві
ВСТУП........................................................................................................................ 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ І УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ ПРОДУКЦІЇ...………….. 4
1.1 Структура асортименту прдукції підприємства.......………………………… 5
1.2 Формування і управління ассортиментом продукції підприємства.............. 7
1.3. Методологічні основи формування стратегічного товарного асортименту підприємствва............................................................................................................. 12
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА....... 19
2.1. Стисла характеристика МПП "Таврія"............................................................. 19
2.2. Оцінка динаміки і структури балансу.................................................................. 20
2.3. Оцінка фінансово - господарської діяльності..................................................... 22
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ПО ПЛАНУВАННЮ І
УПРАВЛІННЮ СТРАТЕГІЧНИМ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ................. 30
3.1. Системауправління заснована на викрристанні концепції маркетингу........ 30
3.2. Заходи спрямовані на поліпшення управління сратегічним товарним ассортиментом............................................................................................................. 38
3.2. Економічна ефективність запропонованих заходів.......................................... 38
ВИСНОВОК................................................................................................................ 42
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА...................................................................................... 43
Вступ 3
1. Основна частина 5
1.1. Теоретичне обгрунтування 5
1.1.1. Поняття процесу управління 5
1.1.2. Етапи управління 8
1.1.3. Основні принципи систем управління якістю 10
1.1.4. Поняття про асортимент та порядок формування асортименту
в магазині 11
1.1.5. Управління товарними запасами в магазині 14
1.1.6. Оцінка рівня якості продукції 16
1.1.7. Якість обслуговування покупців 19
1.2. Вітчизняний та закордонний досвід по процесу управлінняасортиментом та якістю товарів 21
1.3. Характеристика торгового магазину “Еколан” 23
1.4. Формування асортименту в магазині “Еколан” 29
1.5. Управління асортиментом в магазині “Еколан” 32
1.6. Управління якістю в магазині “Еколан” 33
2. Заключна частина 35
2.1. Висновки та пропозиції 35
2.2. Додатки 38
2.3. Література
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ОСНОВНА ЧАСТИНА 6
1.1 Формування і управлінняасортиментом 6
1.2. Менеджмент системи якості 13
1.3. Досвід зарубіжних компаній 17
1.4. Характеристика підприємства „Ельдорадо” 21
1.5 Аналіз управлінняасортиментом продукції 24
1.6. Аналіз управління якістю торговельних послуг 28
2. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 35
2.1. Висновки 35
2.2. Пропозиції 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38
Метою даної дипломної роботи є поглиблення теоретичних і практичних знань з питань управлінняасортиментом товарів та якістю торговельних послуг підприємства, вироблення умінь застосовувати ці знання при вирішенні конкретних практичних завдань, сприяння пошуку сучасних наукових досягнень в сфері управлінняасортиментом та якістю та уміння їх застосовувати при вирішенні прикладних проблем.
Основними завданнями даної роботи є :
1. Систематизація та творчий аналіз сучасної вітчизняної і світової наукової літератури та розробка на цій основі власних підходів до управлінняасортиментом товарів та якістю обслуговування торговельного підприємства.
2. Систематизація, закріплення та розширення практичних знань, а також застосування їх при вирішенні наукових та економічних завдань.
3. Дослідження управління товарним асортиментом та якістю на підприємстві.
Об’єктом дослідження є діяльність українських підприємств на ринку, пов'язана з управлінням асортиментом та якістю.
Предметом дослідження є розробка методологічних основ та практичних рекомендацій формування стратегії підприємства „Ельдорадо” по управлінню асортиментною політикою та управлінню якістю послуг.
У ході дослідження використовувалися загальнонаукові методи, методи порівнянь, угруповань, спостереження, обстеження, комплексної оцінки, аналітичні процедури й ін.
Дана робота складається з вступу, двох розділі, списку використаних джерел та додатків.
Перший розділ складається з шести підрозділів. В даному розділі досліджено такі теоретичні питання як формування і управлінняасортиментом, питання менеджменту системи якості, досвід зарубіжних компаній по управлінню якістю, а також практичні питання: проведено характеристику підприємства, аналіз управлінняасортиментом товарів на підприємстві „Ельдорадо”, аналіз управління якістю послуг на підприємстві.
В другому розділі підведено підсумки дослідження та надано пропозиції по удосконаленню роботи на підприємстві.
ВСТУП 3
Розділ 1. Управління асортиментом і якості : проблеми та особливості на сучасному етапі 5
Розділ 2 Дослідження практики. Формування асортиментної політики на підприємстві. 13
2.1 Досьє підприємства 13
2.2 Дослідження основних факторів формування торгового асортименту на підприємстві 16
2.3 Характеристика принципів підбору і встановлення товарного асортименту в магазині 20
2.4 Вивчення процесу планування асортименту товарів на підприємстві 23
Розділ 3 Удосконалення управлінняасортиментом і якістю товарів на підприємстві з маркетингової орієнтації. 27
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 31
ВСТУП 3
Розділ 1. Управління асортиментом і якості : проблеми та особливості на сучасному етапі 5
Розділ 2 Дослідження практики. Формування асортиментної політики на підприємстві. 13
2.1 Досьє підприємства 13
2.2 Дослідження основних факторів формування торгового асортименту на підприємстві 16
2.3 Характеристика принципів підбору і встановлення товарного асортименту в магазині 20
2.4 Вивчення процесу планування асортименту товарів на підприємстві 23
Розділ 3 Удосконалення управлінняасортиментом і якістю товарів на підприємстві з маркетингової орієнтації. 27
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 31
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Товар і його властивості 6
1.2 Формування й управлінняасортиментом туристичного підприємства 18
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРТЕХТУР" 41
2.1. Загальна характеристика підприємства 41
2.2. Огляд ринку туристичних послуг 46
2.3. Дослідження маркетингового середовища 59
2.4. Аналіз асортименту підприємства 69
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 73
3.1. Перспективні напрямки функціонування асортименту підприємства "Укртехтур" з урахуванням особливостей цільових сегментів 73
3.2. План оптимізації асортименту підприємства "Укртехтур" 79
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 92
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 100
Додаток А. ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ 103
Додаток Б. Звіт про фінансові результати 105
Додаток В. ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ 106
Додаток Г. Звіт про фінансові результати 108
Вступ 3
1. Економічна сутність та види товарного асортименту 5
2. Управління асортиментом товарів 10
3. Основні властивості товарів 14
Висновок 17
Список використаної літератури 18
Вступ 3 1. Загальні відомості про підприємство ТОВ “Росичі” 5 2. Комерційна діяльність підприємства 11 3. Управління асортиментом продукції 17 4. Контроль і оцінка якості виробів на підприємстві 20 5. Вивчення попиту, реклама, угоди на підприємстві 23 Висновки і пропозиції 28 Література 30
Cгенерировано за 0.121343 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.