Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Курсовая

Тема: «Конкурентоспроможність підприємтва» (ID:60489)

| Размер: 97 кб. | Объем: 51 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание Вступ
Розділ 1. Теоритичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства.
1.1. Поняття та види конкурентоспроможності.
1.2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність персоналу, підприємства, продукції.
1.3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми.
1.4. Маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю.
Розділ 2.Дослідження рівня конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст".
2.1. Характеристика об’єкту дослідження.
2.2. Оцінка технічних та організаційно-економічних показників конкурентоспроможності підприємства.
2.3. Аналіз конкурентоспроможності основної продукції.
2.4. Оцінка ринків збуту основної продукції.
Розділ 3. Концепція заходів по підвищенню конкурентоспроможності ВАТ "ЕМЗ"Металіст" для роботи в умовах ринкової економіки.
3.1. Вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства.
3.2. Впровадження організаційної структури управління ВАТ "ЕМЗ"Металіст" орієнтоване на розв’язання стратегічних проблем.
3.3. Реорганізація маркетингової служби підприемства.
Додаток
Висновок
Література
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 1. Альперин Л. Что нужно для успешной конкуренции с зарубужными фирмами. "Стандарты и качество". №2, 1991 г. с 12-16
2. Белоус О.П., Панченко Е.Г. Менеджмент: конкурентоспособность и эффективность. К., "Знание Украины",1992 г., 40с.
3. Герасимчук В.И. Розвиток підприємства.Діагностика, стратегія, єфективність. К., 1995 р., 268 с.
4. Гончаров В.В. В поисках совершенства управления: Руководство для высшего управленческого персонала ( Опыт лучших промышленных фирм США, Японии, стран западной Европы)М., 1993 г.
5. Ганс А и др. Конкурентноспособность глобальных предприятий Проблемы теории и практики управления.- 1995.-№3-с.96-104
6. Герхард Шварц "Мягкие составляющие конкурентноспособности".Проблемы теории и практики управления.- 1995.- №4.= с. 96-100
7. Герчикова И.Н. Менеджмент : Учебник .- М.: Банки и биржи ЮНИТИ, 1994. 685 с. : ил.
8. Дикань В. Управління якістю як фактор конкурентноспособності підприємств Економіка України.- 1996.- №1.- с.43-48
9. Економіка підприємств : Підручник .- В 2т. За ред. С.Ф.Покропивного, - К.: Вод-во “Хвиля - Прес” , Донецьк : Мале підприємство “Поиск” . Т-во Кноголюбів, 1995 - 400 с.
10. Экономическая стратегия повышения конкурентноспособности развития капиталистических стран. ч.1 и ч.2. Реф. сборник обзоров Ан СССР, М, 1988 г.
11. Завьялов П. Конкурентноспособность и маркетинг Рос. экон. журнал.- 1995.- №12. - с. 50-56
12. Игольников Г., Патрушева Е. Что понимать под конкурентноспособностью, инвестиционной привлекательностью и экономичностью производства Рос. экон. журнал, -1995.- №11.- с.108-112
13. Істірян Г.П. Конкурентоздатність: методика вимірювання та оцінки Легка промисловість.-1994.- №4.- с. 1214
14. Корбанколева И. Решающий фактор - конкурентноспособность предприятия, ж. МТС, 1996 г., №10
15. Кулагина Н.А. Способы оценки конкурентноспособности продукции (работы услуги) как фактор роста эффективности производства. Проблемы статистики и рыночных отношений. М., 1992 г. с, 50-57
16. Кочкин С.М. Что мешает конкурентноспособности отечественных товаров Патенты и лицензии.- 1995.- №4.- с. 3-4
17. Кредисов А. Чи конкурентноспроможні наші товари ? ( Про економіку України) Політека і час.- 1994- №8- с. 37-41
18. Львов Н.А. Маркетинг - ключ к решению проблемы "Конкурентноспособность"." Стандарты и качество", 1990 г., №9, с 21-25.
19. Маштабет В. и др. Пути повышения конкурентноспособности экспортной продукции. К., "Наукова думка" , 1988
20. Молчанов Н.Н. Оценка конкурентноспособности наукоемкой продукции, Вестник Ленинградского у-та, серия 5, Экономика, 1991г., вып. 3. с.43-49
21. Портер М. Конкурентная стратегия. Нью-Йорк. 1980 г.
22. Портер М. Международная конкуренция. Конкурентное преимущество стан. М., Международное отношение, 1993
23. Портер М. Конкурентное преимущество. Нью-Йорк, 1985
24. Питер Вейал. Искуство менеджера. Новые идеи для мира хаотических перемен. "Новости", М., 1993.
25. Сник С. Управление производительностью : планирование, измерение оценка, контроль, повышение. М., "Прогресс", 1989 г.
26. Уотармен Р. Фактор обновления. Как сохраняют конкурентноспособность лучшие компании. М., "Преса", 1988, 368 с.
27. Чейз Ричард, Акьюлано Николас. Производственный (операционный) менеджмент.Бостон, 1992 г., 1062 с.
28. Швец В.Я. Об управлении конкурентноспособностью продукции на предприятии. Л., 1990 г.
29. Яковлева С., Денисова Е. Современные факторы повышения капиталистической фирмы. Л. ЛГУ, Серия экономики, 1990 г.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Конкурентоспроможність підприємтва»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Ефективність фінансової діяльності в забезпеченні конкурентоноспроожності підприємства

  • Аналіз діяльності підприємства (на прикладі приватного підприємства “Лал”)

  • Облік необоротних активів (на прикладі ТОВ «Варус»)

  • Власні фінансові ресурси підприємства

  • Управління збутовою діяльністю підприємства


Cгенерировано за 0.016530 секунд

загрузка...