|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Ефективність фінансової діяльності в забезпеченні конкурентоноспроожності підприємства
Зміст.
Вступ. 3
1. Фінансова діяльність підприємства. 4
2. Рентабельність підприємтва, як основний показник конкурентоспроможності підприємства. 7
3. Оцінка і діагностика фінансового стану підприємства для забезпечення його конкурентоспроможності. 9
Висновок. 15
Список використаних літературних джерел. 16
-
Аналіз діяльності підприємства (на прикладі приватного підприємства “Лал”)
Вступ 3
1. Характеристика підприємства 4
2. Структура та аналіз динаміки майна підприємства 8
3. Аналіз фінансової стійкості підприємства 13
4. Аналіз ліквідності майна 20
5. Аналіз рентабельності підприємтва 23
6. Аналіз фінансових результатів 25
Висновки 27
Список використаної літератури 28
Додатки 31
-
Облік необоротних активів (на прикладі ТОВ «Варус»)
ВСТУП 3
І ВИРОБНИЧО-ФІНАНСОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМТВА 5
ІІ. ЕКОНОМІЧНИЙ ЗМІСТ І ЗАВДАННЯ ОБЛІКУ 8
2.1. Завданя обліку необротних активів 8
2.2. Оцінка основних засобів порядок збільшення та зменшення їх балансової вартості 13
ІІІ ОБЛІК НЕОБОРОТНИХ АКТИВІВ 16
3.1. Облік руху основних засобів 16
3.2. Амортизація та знос основних засобів 19
3.3 Нематеріальні активи і їх облік 24
3.4 Облік інших необоротних матеріальних активів та малоцінних і швидкозношуваних предметів 30
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
-
Власні фінансові ресурси підприємства
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВЛАСНИХ РЕСУРСІВ ПІДПРИЄМТВА 5 1.1 Сутність власних фінансових ресурсів 5 1.2 Класифікація власних фінансових ресурсів 8 1.3 Джерела формування власних фінансових ресурсів 9 РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ВЛАСНИХ ФІНАСОВИХ РЕСУРСІВ 13 2.1 Загальна характеристика ТОВ «Муза» 13 2.2 Аналіз власних фінансових ресурсів ТОВ «МУЗА» 19 РОЗДІЛ 3 НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ВЛАСНИХ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ 25 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 33
-
Управління збутовою діяльністю підприємства
Вступ 3
Частина 1. Теоретичні основи управління збутовою діяльністю промислового підприємства 5
1.1 Методи просування та збуту продукції 5
1.2 Цілі і методи управління збутовою діяльністю підприємства 7
1.3 Структура каналів збуту 10
Частина 2. Аналіз збутової діяльності ВАТ "Івано-Франківськцемент" 14
2.1 Короткий опис підприємтва 14
2.2 Характеристика галузі в якій здійснює свою діяльність ВАТ "Івано-Франківськцемент" 16
2.3 Аналіз ринку споживачів продукції та збутової діяльності підприємства 17
Частина 3. Напрямки підвищення ефективності збутової діяльності ВАТ "Івано-Франківськцемент" 24
3.1 Реконструкція підприємства з метою підвищення ефективності збутової діяльності 24
3.2 Удосконалення стратегії маркетингу підприємства 26
Висновки та пропозиції 30
Література 34
1. Кеворков В.В. Леонтьев С.В. Политика и практика маркетинга на предприятии. М:Экспресс-принт, 1998
2. Комяков О.О. Діагностика у сфері збуту. К:НТУУ- КПІ, 2001 р.
3. Котлер Ф. Основы маркетинга. М.: - Прогресс, 1990.
4. Логистика. Учебное пособие. Под редакцией Аникина Б.А. М.: - Инфра-М, 1997.
5. Практикум по проведению маркетинга. Как внедрять маркетинг на средних и малых предприятиях.//Проект ТАСИС по распространению технической информации. Издание Европейской Комиссии
6. Шершньова З.Е, Оборська С.В. Стратегічне управління. К:КНЕУ – 1999
7. Койн К. Как упорядочить процесс разработки стратегии.//Стаття з сайту http://management.com.ua
8. Крылова Г. Д. Практикум по маркетингу. М.: ЮНИТИ, 1998
9. Менеджмент на промышленном предприятии. Л.И.Кошкин, А.Е.Хачатуров, И.С.Булатов, 2000. Электронная версия, "Эколайн", 2000. - http://www.cci.glasnet.ru/mc/
10. Организация маркетинга: цель - покупатель. М.: Дело 1996.
11. Питер Ф. Друкер. Задачи менеджмента в XXI веке, М:Издательство: Вильямс, 2000 р.
12. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність. Навч. Посібник. – КНЕУ, 1998. Покропивний С.Ф. Колот В.М.
13. Руководство по практике продаж. Как повысить эффективность вашей торговой деятельности.// Проект ТАСИС по распространению технической информации. Издание Европейской Комиссии
14. Хентце Й. Основные идеи стратегического менеджмента/ Проблемы теории и практики управления. 1989 -№2
15. Черемисинов В. Управление маркетинговым подразделением оптово-розничной компании.// «Управление продажами», № 4, 2001 год
Cгенерировано за 0.016530 секунд
|