Вступ 3
1. Товарна політикапідприємства. 4
1.1. Товарна політикапідприємства маркетингової орієнтації. 4
1.2. Товар і послуга як об'єкти маркетингової товарної політики. Товарний ринок. 6
1.3. Конкурентоспроможність товару. 10
1.4. Формування асортименту і управління ним. 13
1.5. Маркетинг товарів ринкової новизни. 17
1.6. Товарна марка, пакування, кодування товарів. 22
1.7 Сервіс у системі товарної політики. 24
2. Розрахунок очікуваної величини ризику одержання негативного результату від введення на продаж товару ринкової новизни. 26
Висновок 27
Список використаної літератури 28
4.1 Що включається в поняття «товарнаполітикапідприємства»
4.2. Сутність товару і його ринкові атрибути
4.3. Основні види класифікації товарів
4.4 Суть понять «товарний асортимент» і «товарна номенклатура»
4.5 Натуральні і вартісні показники виробничої програми
ЗМІСТ
Вступ 3
1. ФУНКЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4
2. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ 9
3. ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА 16
4. ЦІНОВА ПОЛІТИКА 19
5. ПОЛІТИКА ЗБУТУ 22
6. КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА 25
7. КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 27
Висновки 30
Література 31
Додатки 33
Метою даної курсової роботи є дослідження маркетингової діяльності підприємства в умовах формування конкурентного середовища, визначення напрямків формування маркетингової стратегії.
Предметом роботи виступає механізм управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Об’єктом дослідження є ВАТ „Фармак”.
Дослідження даної теми проведено на основі таких підручників: Кардаш В.Я. „Маркетингова товарнаполітика”, Котлер Ф. „Основы маркетинга”, Карлоф Б. „Деловая стратегия”, Куденко Н.В. „Стратегічний маркетинг”, Нємцов В.Д. „Стратегічний менеджмент”, Портер М. „Стратегія конкуренції”, Шершньова З.Є. „Стратегічне управління”
1. Загальне ознайомлення з діяльністю підприємства 2
2. Ознайомлення з специфікою діяльності маркетингових служб підприємства 6
3. Організація здійснення маркетингових досліджень 8
4. Товарна політикапідприємства 18
5. Маркетингова цінова політикапідприємства 22
6. Канали розподілу і ефективність їх діяльності 24
7. Маркетингова комунікаційна політикапідприємства 26
8. Планування маркетингової діяльності 31
9. Контроль за виконанням маркетингових заходів 35
1. ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА МАРКЕТИНГОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ 3 2. ТОВАР І ПОСЛУГА ЯК ОБ’ЄКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ. ТОВАРНИЙ РИНОК 6 3. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТОВАРУ 12 4. ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТА УПРАВЛІННЯ НИМ 17 5. МАРКЕТИНГ ТОВАРІВ РИНКОВОЇ НОВИЗНИ 23 6. ТОВАРНА МАРКА, ПАКУВАННЯ, КОДУВАННЯ ТОВАРУ 25 7. СЕРВІС У СИСТЕМІ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ 28 Література 32
ВСТУП 2
1. ТОВАРНА ПОЛІТИКА 5
1.1. Визначення цільової аудиторії підприємства 5
1.2. Опис життєвого циклу товару на ринку України 8
2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ 11
3. ЦІНОВА ПОЛІТИКА 15
3.1. Аналіз існуючих цінових стратегій 15
3.2. Визначення цінової стратегії фірми «__» 17
4. КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА 18
4.1. Реклама фірми «__» 18
4.2. Розробка заходу «паблік рілейшнз» фірми «__» 22
4.3. Заходи стимулювання збуту фірми «__» 23
ВИСНОВОК 25
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 26
ВСТУП 3
1. ТОВАРНА ПОЛІТИКА 6
1.1. Визначення цільової аудиторії підприємства 6
1.2. Опис життєвого циклу товару на ринку України 12
2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ. 13
3. ЦІНОВА ПОЛІТИКА 16
3.1. Аналіз існуючих цінових стратегій 16
3.2. Визначення цінової стратегії фірми «__» 18
4. КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА 19
4.1. Реклама фірми «__» 19
4.2. Розробка заходу «паблік рілейшнз» фірми «__» 22
4.3. Заходи стимулювання збуту фірми «__» 24
ВИСНОВОК 26
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 27
РОЗДІЛ 1. СУТЬ ТА ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ 3
РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ РИНКУ 5
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ 9
РОЗДІЛ 4. ТОВАРНА ПОЛІТИКА 11
РОЗДІЛ 5. ЦІНОВА ПОЛІТИКА 12
РОЗДІЛ 6. ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ 16
РОЗДІЛ 7. ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ 22
РОЗДІЛ 7. КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА 24
РОЗДІЛ 8. КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28
Cгенерировано за 0.132380 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.